رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

آموزش ۴ روش رفع مشکل پیغام تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ

اگر در واتساپ با خطای Your phone date is inaccurate! Adjust your clock and try again مواجه می شوید به این علت است که واتساپ تاریخ گوشی شما را اشتباه می داند. با نمایش خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتساپ شما نمی توانید از واتس اپ استفاده کنید. امروز در انزل وب سعی داریم در مورد روش های مختلف حل مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ بحث کنیم.

حل مشکل خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتس اپ

How to Fix Whatsapp Your Phone Date is Inaccurate Error

برنامه واتساپ واقعا زندگی ما را تحت الشعاع قرار داده است، ما با استفاده از این برنامه می توانیم به شیوه ای متفاوت از روش های سنتی با دوستان، همکاران و بستگان خود ارتباط داشته باشیم. بسیاری از افراد از طریق برنامه هایی همچون واتساپ به کسب و کار می پردازند بنابراین هر گونه مشکلی عمکرد Whatsapp را می تواند تحت الشعاع قرار دهد. یکی از این مشکلات زمانی رخ می دهد که برنامه واتساپ پیغام Your phone date is inaccurate! Adjust your clock and try again را به شما نمایش می دهد که به معنای این است که ساعت و تاریخ تلفن شما اشتباه است! ساعت و تاریخ خود را تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید! . وقتی که خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتساپ رخ می دهد شما نمی توانید کار خود را با واتساپ شروع کنید و از آن استفاده کنید.

حل مشکل خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتساپ

قبلا در انزل وب ۵ روش حل مشکل دانلود و ارسال نشدن عکس و فیلم در واتس اپ را به شما آموزش دادیم در ادامه شما ۴ روش رفع مشکل تاریخ و ساعت اشتباه در واتساپ را مطالعه خواهید کرد.

تنظیم تاریخ و ساعت واتس اپ با تنظیم دستی تاریخ گوشی

اولین راه حلی که می توانید برای حل مشکل خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتساپ انجام دهید این است که دکمه Adjust date را تپ کنید تا صفحه date & time زیر به شما نمایش داده شود. در این صفحه ساعت و تاریخ گوشی خود را به صورت دستی به درستی تنظیم کنید و مجددا واتساپ را باز کنید، اما اگر هنوز خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتساپ به شما نمایش داده می شود می توانید راه حل های بعدی را امتحان کنید. برای کامل شدن اطلاعاتتان می توانید پست آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس ، ویدیو و.. ارسال شده در چت و گروه واتس اپ را مطالعه بفرمایید.

تنظیم تاریخ و ساعت واتس اپ

رفع مشکل تاریخ در نصب واتس اپ

همانطور که در بالا اشاره کردیم خطای Your phone date is inaccurate! Adjust your clock and try again ممکن است به علت تنظیم اشتباه ساعت و تاریخ گوشی شما باشد. که برای حل این مشکل کاربران گوشی های اندروید می توانند به مسیر Settings > Date and Time بروند و ساعت و تاریخ گوشی خود را تنظیم کنندکاربران آیفون از طریق مسیر Settings > General > Date and Time می توانند ساعت و زمان مورد نظر خود را با توجه به منطقه زمانی خود به صورت خودکار از طریق اینترنت تنظیم کنند (با فعال کردن گزینه Automatic Date & Time). کاربران گوشی های ویندوز نیز می توانند این تنظیمات را با طی مسیر Settings > System > Date + Time انجام دهند. اگر دوست دارید در واتساپ گروه داشته باشید می توانید نحوه ساختن گروه و لینک دعوت گروه در واتساپ اندروید و آیفون را مطالعه بفرمایید.

رفع مشکل زمان واتس اپ با آپدیت برنامه

یکی از علت های نمایش پیغام زمان واتس اپ و مشکل نمایش نادرست ساعت بازدید پیام در واتس اپ این است که نسخه فعلی برنامه واتساپ شما منقضی شده است و باید آن را آپدیت کنید. برنامه Google Play Store را در گوشی خود باز کنید و برای Whatsapp سرچ کنید. از نتایج جستجو برنامه Whatsapp را باز کنید. در اینجا شما دکمه های Update و Uninstall را مشاهده خواهید کرد. شما باید دکمه Update را کلیک کنید. با این کار آخرین نسخه واتساپ دانلود و نصب می شود. آموزش مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص یا همه افراد را یاد بگیرید.

رفع مشکل زمان واتس اپ

رفع مشکل تاریخ در نصب واتس اپ با نصب مجدد

اگر با آپدیت برنامه WhatsApp، خطای تنظیم ساعت و تاریخ واتساپ شما هنوز وجود دارد باید برنامه را از گوشی خود پاک کنید و مجددا آخرین نسخه واتساپ را نصب کنید.

رفع مشکل تاریخ در نصب واتس اپ

مراحل درست مانند روش قبلی است فقط به جای تپ گزینه Update شما باید دکمه uninstall را تپ کنید تا برنامه به طور کامل از روی گوشی شما پاک شود. نگران نباشید شما هنگام پاک کردن برنامه واتساپ پیغام های خود را از دست نمی دهید و با نصب مجدد آن می توانید به چت ها ، تصاویر و فیلم های خود دسترسی داشته باشید اما بهتر است قبل از انجام اینکار از داده مهم خود در واتس اپ بکاپ بگیرید. پس از حل مشکلات واتس اپ خود با استفاده از این ۶ ترفند مخفی گروه واتساپ میتوانید پادشاه گروه خود باشید!

رفع مشکل تاریخ در نصب واتس اپ

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب در مورد ۴ راه حل ارور تنظیم تاریخ واتساپ صحبت کردیم، اگر شما روش دیگری می شناسید می توانید برای کامل شدن پست امروز در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده شما هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چرا کد واتساپ نمیاد؟ این 12 راه حل را امتحان کنید
چرا کد واتساپ نمیاد؟ این ۱۲ راه حل را امتحان کنید
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
راهنما تست شده حل مشکل وصل نشدن واتساپ در آیفون
آموزش جدید 9 روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه ها
آموزش جدید ۹ روش بکاپ واتساپ و برگرداندن آن در دستگاه های مختلف
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی
آموزش جدید نحوه قفل یا مخفی کردن چت ها در واتساپ بدون برنامه جانبی

نظرات

  • محمدرضا says:

    ت…می ترین برنامه دنیا

  • محسن says:

    چرا تاریخ ۲۱۴۵ رو بهم نشون میده و ساعت گوشی هم اوتوماته

  • علی says:

    سلام به همگی
    ببخشید من الان در تاریخ واتساپ و درست کردنش به مشکل خوردم . داره ۲۰۴۳ رو نشون میده .
    من به علت اینکه چت هام حاوی اطلاعات قضایی هست میترسم پاک کنم و مجدد نصب کنم چون اگر اطلاعات پاک بشه به مشکل میخورم
    الانم دارم به فیلتر شکت وی تو ری استفاده میکنم .
    ممنون میشم راه حل بدید

    • هلجر says:

      دوستان نیاز به حذف نرم افزار واتساپ نیست فقط تاریخ گوشی رو اتوماتیک بزارید گوشی رو ری استارت کنید مشکل رفع میشه/مشکل من با این کار رفع شد.

  • Saman says:

    سلام
    فقط و فقط به دنبال برنامه مخرب باشید
    تنظیمات گوشی برید ببینید کدوم برنامه در پس زمینه همیشه فعاله حتی با وجود اینکه می بندید
    بعد حذفش کنید
    این روش تست کردم ،سرعت گوشی بهتر شد و تاریخ درست شد

  • حمیدمقدم says:

    دوستان من همه راهها رورفتم جواب نداداین روش چندین ساعت وقتموگرفت ولی جواب دادخلاصه بگم اگرخطای تاریخ دادفقط کافیه ازطریق sharietیازاپیا واتساپ یکی ازدوستانتونوکه فعاله انتقال بدین به گوشیتون به همین سادگی البته دیوانم کردتافهمیدم

    • کامران says:

      دمت گرم ازاطلاع رسانیت.باهمین روش شما مشکل من هم حل شد.گرفتاربودم ممنون

      • احسان says:

        سلام و خسته نباشین من چکار کنم حتی من واتساپمو بروز هم میکنم بازم تاریخش سرجاش نیست

  • حمید says:

    سلام دوستان من همه راههای گفته شده وقتی خطای تاریخ میزنه رورفتم ولی نشدچون خیلی اذیت شدم واسه نصبش درنهایت یک راه حل به ذهنم رسیدکه جواب دادوبی تفاوت نسبت به شماردنشدم وبرای شماهم میگم البته اول بایدبدونین واتساپوازبازاردانلودنکنیدکه فایده نداره شایدگوگل پلی هم نداریداشکال نداره.دوم اینکه واتساپ قبلی روپاکش کنین وکلا اثری ازش نباشه تومدیریت فایل پوشه واتساپوپاکش کنین .حالابریم سراغ روش:کافیه ازطریق نر م افزارهای sharietیاzapyaواتساپ یکی ازدوستان یاهرکس دیگه ای که واتساپش فعاله روواسه خودتون بریزین .به همین سادگی .شرمنده طولانی شدولی چندین ساعت وقتمو گرفت سرم داشت میترکید

  • نیما ۱ says:

    دوستان من بعد از ماه ها بالاخره علت اصلی مشکل رو فهمیدم ..این مشکل به دلیل وجود یک بدافزار مخرب ایجاد میشه..در واقع یکی از برنامه هایی که نصب کردین مشکل داره .برای من یک فیلتر شکن بود . برنامه هارو یکی یکی پاک کنین . هر کدوم از برنامه ها که با پاک کردنش مشکل حل شد همون برنامه مخرب بوده .اصولا برنامه های بزرگ مثل تلگرام و … مخرب نیستن. سایر برنامه هارو چک کنین

  • محمدرضایی says:

    خب اگه واتساپ رو حذف بعد نصب کنیم که از اون گروه هایی که توش بودیم میایم بیرون اینجوری خب بده

    • فاطمه says:

      نه ؛ هر چقدر هم واتساپ رو پاک و دوباره نصب کنید ، از گروه ها حذف نمیشید.

      • کورش چرخی says:

        چند ماهه که با این مشکل درگیرم و تمام راهها رو رفتم . مدام واتساپ رو آنینستال و مجددا دانلود و نصب میکنم . تا چند روز خوبه ولی بعد تاریخش ۵۰ سال عقب و جلو میشه . تاریخ چتهام مربوط به قبل از جنگ جهانی اوله !!!!! استاتوس بعد از مدت کوتاهی حدود ۱ ساعت پاک میشه . بیشتر بنظر میرسه باگ واتساپ باشه که نمیتونن حلش کنن . تمام دوستانی که فکر میکنن با یه ترفند مشکل رو حل کردن در اشتباهن ، بعد از مدتی مجددا گریبانشون رو میگیره .بالاخره از پروژه پایان تحصیلات مهد کودک بیشتر از این نمیشه توقع داشت . نمیدونم چرا از تلگرام به این اسباب بازی کوچ کردیم .

صفحات 1 2