مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی

۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و..

زمانی که به یک مترجم سریع برای ترجمه جملات زبان دیگری نیاز دارید، بهترین راه استفاده از سرویس های ترجمه آنلاین می باشد. این مترجم ها رایگان هستند و از زبان های مختلف پشتیبانی می کنند و بدون نیاز به نصب در سیستم عامل هستند. امروز در انزل وب بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، ترکی و.. را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مترجم آنلاین متن فارسی ، انگلیسی ، ترکی و..

Best Online Persian and English Translators

سیستم های مترجم آنلاین سعی می کنند تا ترجمه شما را به درستی و روان بودن هرچه بیشتر برسانند. تعداد سرویس های مختلفی نیز وجود دارند که بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید از یکی از آن ها استفاده کنید.

Google Translate ، ترجمه متن تخصصی آنلاین انگلیسی به فارسی و..

مترجم آنلاین Google Translate

تقریبا اکثر کاربران فضای مجازی Google Translate را می شناسند. یک سرویس محبوب از گوگل به عنوان بهترین مترجم آنلاین رایگان. به راحتی می توانید با استفاده از این سرویس متن های فارسی ، انگلییسی و.. خود را ترجمه کنید و از ویژگی های ذخیره، شنیدن تلفظ و..، اشتراک گذاری و کپی آسان متن ترجمه استفاده کنید. Google Translate محبوب و کارآمد بیش از ۱۰۰ زبان را پشتیبانی می کند که عالی به نظر می رسد.

پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۱۴ ترفند استفاده مترجم گوگل (Google Translate) آنلاین و آفلاین را در همین زمینه مطالعه کنید.

استفاده از Bing Translator برای ترجمه آنلاین متن رایگان

استفاده از Bing Translator برای ترجمه آنلاین متن

یکی دیگر از انتخاب های اصلی در زمینه بهترین مترجم آنلاین متون، مترجم Bing Translator است. این سرویس متعلق به مایکروسافت است و امکان ترجمه متون به شکل تایپ و یا حتی به صورت گفتاری را دارد.  پس از دریافت ترجمه، می توانید آن را با صدای زن یا مرد بشنوید. امکان دادن امتیاز به ترجمه ها برای بررسی بازخورد ها نیز ممکن است. این مترجم از ۶۰ زبان مختلف  از جمله فارسی را پشتیبانی می کند.

ترجمه رایگان SDL Free Translation

ترجمه رایگان SDL Free Translation

سرویس SDL Free Translation نیز در حدود ۴۵ زبان برای ترجمه ارائه می دهد. امکان گوش دادن، کپی کردن و اشتراک ترجمه نیز دارد. امکان آپلود یک فایل متنی و دریافت فایل ترجمه نیز در این سرویس امکان پذیر است.

ترجمه متن انگلیس به فارسی در Translate.com

ترجمه متن انگلیس به فارسی در Translate.com

ابزار Translate.com نیز یک سرویس خوب برای ترجمه آنلاین متن است که با استفاده از سرویس مایکروسافت، امکان ترجمه ۱۰۰ متن را ارئه می دهد. این سرویس امکان ترجمه توسط کارشناس نیز دارد که ۱۰۰ لغت اول را رایگان ارائه می دهد و بعد از آن برای استفاده از ترجمه انسانی مبلغی را پرداخت نمایید.

مطالعه مطلب ۴ روش تبدیل صوت ، صدا و گفتار به متن و نوشتار فارسی در گوشی و کامپیوتر نیز می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

Babylon Online برای ترجمه متون

Babylon Online برای ترجمه متون

مترجم Babylon یکی از دیکشنری های قدیمی ها مورد استفاده در رایانه ها بود. امروزه نیز سرویس Babylon Online امکان ترجمه متون ۳۰ زبان مختلف دنیا از جمله فارسی را ارائه می دهد. برنامه ترجمه نیز قابل دانلود در وبسایت این سرویس می باشد.

ترجمه متن آنلاین Collins Dictionary

ترجمه متن آنلاین Collins Dictionary

شما می توانید متن خود را در سرویس Collins Dictionary وارد کنید و ترجمه، مترادف ها و.. را با بیش از ۳۰ زبان مختلف ببینید. این مترجم ویژگی های کمی دارد ولی با این حال سرویس مناسبی برای ترجمه و کپی راحت متن است.

استفاده از سرویس ImTranslator برای ترجمه متن

استفاده از سرویس ImTranslator برای ترجمه متن

ImTranslator نیز سرویسی دیگر برای ترجمه و مقایسه همزمان متن می باشد. شما می توانید یک ترجمه ساده، مقایسه بین مترجمان، استفاده از گوگل یا مایکروسافت را در این سرویس انجام دهید. این ابزار با پشتیبانی از زبان های مختلف، کار شما را برای ترجمه زبان فارسی به انگلیسی و.. انجام می دهد.

اگر در فکر نوشتن یک درخواست یا نامه انگلیسی هستید، مطلب بهترین ابزار های اصلاح اشتباهات متن درخواست و نامه های انگلیسی را هم حتما مطالعه کنید.

ترجمه متون فارسی و انگلیسی توسط ابزار ایرانی Aryanpour

ترجمه متون توسط ابزار ایرانی Aryanpour

مترجم آنلاین Aryanpour نیز سرویسی ایرانی جهت ترجمه انگلیسی سایر زبان ها به فارسی و بلعکس است. اگر به دنبال معنی لغات و جملات مختلف برای یادگیری زبان و.. هستید و تمایل به استفاده از سورس ایرانی دارید، می توانید از این سرویس استفاده کنید.

استفاده از سرویس ایرانی ترگمان برای ترجمه متن

استفاده از سرویس ایرانی ترگمان برای ترجمه متن

سرویس ترگمان نیز دیگر ابزار ایرانی جهت ترجمه متون می باشد. این سرویس جهت پردازش و ترجمه متون از زبان های فارسی، انگلیسی، روسی و عربی فصیح به یکدیگر را انجام می دهد.

مطالعه مطلب ۱۰ تا از بهترین برنامه های دیکشنری انگلیسی به فارسی و انگلیسی کامپیوتر را نیز فراموش نکنید.

سرویس ترجمه آنلاین فارسی فرازین

سرویس ترجمه آنلاین فارسی فرازین

ابزار ترجمه متون فرازین، سیستم مترجم هوشمند مبتنی بر شبکه عصبی ایرانی است که کار ترجمه انگلیسی به فارسی و بلعکس را برای شما انجام می دهد. از ویژگی های این ابزار می توان به ارسال فایل با فرمت های PDF، HTML، TXT و ورد اشاره کرد که قادر به ترجمه آن ها در فایل به صورت یکجا هستید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز بهترین سرویس های ترجمه آنلاین متون به فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی و.. را به شما معرفی کردیم. از نظر شما بهترین عملکرد متعلق به کدام سرویس است؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

فارسی کردن اعداد در تمامی نسخه های ورود حل مشکل اعداد فارسی در ورد
۳ روش فارسی کردن اعداد در تمامی نسخه های ورود

نظرات