چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟ آشنایی با روش های تشخیص

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود! امروز در انزل وب قصد داریم روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توسط سایر اشخاص را آموزش دهیم.

روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

How to Know Someone Blocked You on Instagram

دلایل زیادی وجود دارند که شما توسط شخص دیگری در اینستاگرام بلاک شوید. به طور مثال ممکن است پس از یک دعوا و یا مسئله ای مشابه بین شما و دوستتان این اتفاق رخ دهد. با توجه به شکل و نتیجه بلاک شدن در اینستاگرام، ممکن است ندانید که بلاک شده اید یا شخص اکانت خود را غیر فعال کرده است! به همین منظور روش هایی را معرفی می کنیم تا بتوانید به جواب برسید!

از کجا بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

پس احساس بلاک شدن در اینستاگرام، برنامه Instagram را در دستگاه خود باز کنید و سپس نام فردی که مشکوک به بلاک شدن از طرف او هستید را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخص، روی اکانت او تاچ یا کلیک کنید. اگر شخص پست دارد (تعداد نمایش داده شده در بالای پروفایل) و شما قادر به دیدن آن نیستید، احتمالا بلاک شده اید! البته توجه داشته باشید که گاهی حساب بعضی از افراد توسط خود اینستاگرام بلاک می شود که نباید با این مورد اشتباه گرفته شود.

از کجا بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

همچنین اگر شما در فعالیت خود در اینستاگرام فکر می کنید که ریپورت شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب دلایل ریپورت شدن و آموزش رفع آن را مطالعه کنید.

استفاده از بلاک یاب اینستاگرام در زمان بلاک شدن در اینستاگرام

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

بلاک یاب اینستاگرام و فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

بلاک شدن در اینستاگرام توسط افرادی که حساب خصوصی دارند

در مورد افرادی که پیج آن ها عمومی است، می توانید با سرچ کردن پروفایلشان را پیدا کنید. اما در مورد افراد با پیج خصوصی یا Private اینگونه نیست. یعنی شما اگر حتی نام شخص را جستجو کنید، هیچ نتیجه ای به شما نمایش داده نمی شود و نمی توانید شخص بلاک کننده را ببینید. اما در این موارد چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام؟ ترفند این بخش را نیز در ادامه ذکر خواهیم کرد.

بلاک شدن توسط افرادی که حساب خصوصی دارند

همینطور برای آشنایی بیشتر با بلاک های خود اینستاگرام و رفع آن ها، مطالعه مطلب روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک لایک و کامنت اینستاگرام برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

دیدن پروفایل بلاک کننده در اینستاگرام

اگر پس از بلاک شدن در اینستاگرام سعی دارید پروفایل فرد بلاک کننده را ببینید، باید اکانت دیگری بسازید که با این روش از بلاک شدن هم مطمئن می شوید. روش دیگر استفاده از سایت اینستاگرام است. بدین صورت که شما پس از وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام در مرورگر، بعد از گذاشتن یک علامت اسلش (/) بعد از آدرس سایت، آیدی شخص را وارد کنید. بدین صورت می توانید پروفایل او را ببینید. به طور مثال:

https://www.instagram.com/anzalweb/

دیدن پروفایل بلاک کننده در اینستاگرام

با این روش حتی اگر شخص بلاک کننده را نتوانید با سرچ پیدا کنید، در این قسمت اکانتش را خواهید دید. قابل ذکر است که برای اکانت پروایت فقط پروفایل دیده می شود و جهت بازدید از پروفایل، باید اکانت بسازید.

همینطور بعضی از کاربران اینستاگرام نیز در باز کردن پیام های دایرکت مشکل دارند. اگر شما هم در این دسته هستید، مطالعه روش های رفع مشکل باز نشدن و ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

ارتباط با فرد بلاک کننده در اینستاگرام

پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

ارتباط با فرد بلاک کننده در اینستاگرام

در پایان اگر شما از کاربران فعال و طرفدار اینستاگرام هستید اما متاسفانه برخی از امکانات جدید این برنامه را ندارید، مطالعه مطلب چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب روش تشخیص بلاک شدن توسط یک فرد در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. ضمن آرزوی اینکه هیچ گاه توسط عزیزانتان بلاک نشوید، می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • Aysan says:

    یکی از فالویینگ های من لایو گذاشته ولی بالای صفحه برام نمیاد ک لایو داره وقتی اسمشو سرچ می کنم توی قسمت جستجوهام میبینم روی عکس پروفایلش میاره ک لایو داره می زنم ک برم توی لایوش میگ ویدیوی زنده متوقف شده چن بارم از اینستا رفتم بیرون دوباره همین طوریع
    مشکلش چیه؟ ینی بلاک شدم؟
    ولی می تونم بهش پیام بدم پستاشم می تونم ببینم
    لطفا بگید مشکلش چیه؟
    😔😔

  • z says:

    سلام من توی اینستا چند بار پروفایلمو عوض کردم بعد یهو دیدم اینستام خراب شد هیچی نشون نمیده دیگه ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  • ف says:

    سلام کسی که بلاکمکون کرده بوده و ایدیشو عوض کرده با پیج دیگه م اینو فهمیدم .الان تو کروم وقتی خواستم مطلبی رو سرچ کنم دیدم پیجش با ایدیش با یه قسمت متنی که برای پست اخرش گذاشته بود شایدم بیو باشه به هر حال یه قسمت متن دو کلمه س نشون داده میشه به صورت دوتا نوار زیر قسمت سرچ کروم کل پیجش با خود ارم اینستا کنارش میخواستم بدونم یعنی چی این ؟ممنونم از راهنماییتون

  • پونه says:

    سلام..من موقع اینکه اینستام نصب کنم کد۶رقمی پس همش برام نمیاد

  • مهشید مرجانی says:

    سلام . من تو برنامه اینستاگرام به مشکل خوردم . در بالای صفحه عکس دوربین بود برای گرفتن لایو اون نیست و نه میتونم لایو بگیرم نه استوری . چندبار هم برنامه رو پاک کردم و دوباره نصب کردم . راهنکایی بفرمائید چه کنم .

  • بغض بی‌صدا says:

    شب‌وروزتون خوش?
    در پیج‌ها بفرض گفتگویی پیش میاد وقتی ب نتیجه نمی‌رسه هرازگاهی شده کاربر مقابل بلاک‌ات بکنه. بدون اینکه فوشی، توهینی یا چیزی بهشون گفته باشم و نظرم رو حتی مخالف با کمال ادب و احترام بیان می‌کنم ولی یک‌سری‌ها تحمل ندارند و نظر خودشون رو بزور تحمیل می‌کنند و در آخر بی‌منطقی شلوغ‌بازی‌شون درجا بلاک… وقتی هم ک بلاک می‌کنند پروفایل و فالورهاش برام قابل مشاهده نیست چون اون اول بلاک کرده منم نمی‌تونم متقابل بلاکش بکنم کاش لیست کسانی ک بلاک می‌کنند میشه دید آخه واقعاً ناجوان‌مردانه بی‌خود و بی‌جهت بلاک‌ات می‌کنند. برنامه‌ای هست ک اینهارو نشون بده؟ ک مطالب بالا رو خوانده‌ام گفت هست
    من برنامه فقط آنفالویاب جدیدن نصب کردم دارم
    افرادی ک مسدودم می‌کنند رو ندارم
    لطفاً راهنمایی، سپاس?

  • Morad says:

    سلام.چرا وقتی میخوام برم تو فالورام.یا فالوینگام بالا نمیاد.ایا بلاک شدم.

  • یونس ضیائی کنعانی says:

    سلام بنده توسط دخترم بلاک شده ام؟؟؟؟؟؟

  • نفس says:

    سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟))

  • نفس says:

    سلام اگر من پیجی رو ریپورت کنم اون شخص متوجه میشه که من ریپورتش کردم یا متوجه میشه کسی به صورت ناشناس او رو ریپورت کرده؟؟(اینستا آدرس پیج منو به عنوان ریپورت کننده به او اطلاع میده یا نه ریپورت کننده برای او ناشناسه؟)

  • هانا says:

    من شخصی رو بلاک کردم،از کجا بفهمم اون هم متقابل منو بلاک کرده یا نه؟
    و سوال دومم این که اگر به شخصی که خودم بلاک کردم تو دایرکت بهش پیام بدم با فرض اینکه اون متقابلا منو بلاک نکرده،آیا پیامم رو میتونه بخونه.
    لطفا جوابمو بدید،خیلی واجبه.

  • Niki says:

    من هر کسی رو فالو یا هر پستی رو لایک میکنم میگه action blocked چطور بفهمم من بلاک شدم یا نه؟

  • علی says:

    سلام چطور بفهمیم کسی توی لایو اینستا مارو بلاک کرده وقتی ویدئو یدفعه متوقف میشه یعنی ما بلاک شدیم؟؟

  • بارش says:

    سلام من نمیدونم بلاک شدم یا ریپورت هرکاری هم‌میکنم داریکت پیام من میره ولی کسی بهم پیام بده دایرکت نمیبینم چیکارکنم لطفن بگید

  • Saeid says:

    سلام بعد از بلاک دو طرفه
    پیامی از طرف اکانت مقابل مبنی رفع بلاک اومده نحوه این کار به چه شکلی هستش؟

  • Fatemeh says:

    سلام من کسیوبلاک کردم دراینستا.ولی یه پیام دریافت کردم ازش بعدازبلاک امکانش هست؟واینکه اگه من بلاکش رولغوکنم متوجه میشه؟چیزی براش ارسال میشه؟

  • سامی says:

    باسلام وشکر از شما،لطفا به من کمک کنید،پیچ من در اینستاگرام چند روزی هست که درست کار نمیکنه،قسمت دیدن گزارشات و دیدن لایکها،به هیچ وجه بالا نمیاد،ومن هر پست وفیلمی که پیست میکنم،با اینکه لایک میخوره و نظر هم در موردش نوشته میشه،،باز من نمیتونم ببینم،،،چرا،،؟؟؟لطفا کمک کنید،تشکر،