بهترین افزونه های اینستاگرام برای گوگل کروم

۱۰ تا از بهترین افزونه های اینستاگرام برای گوگل کروم

نقش پر رنگ تر از قبل اینستاگرام در زندگی و افزایش محبوبیت آن را در اجتماع باعث شده است که برنامه ها و حتی افزونه های مختلف در مرورگر ها (Extensions) جهت بهبود کارکردن با آن و حتی استفاده از ویژگی هایی فراتر از خود اینستاگرام ساخته شده اند. امروز در انزل وب بهترین افزونه های اینستاگرام برای گوگل کروم را به شما معرفی می کنیم.

دانلود بهترین افزونه اینستاگرام گوگل کروم

Best Chrome Extensions for Instagram

همانطور که پیش تر در انزل وب آموزش داده بودیم، شما یا هر شخص دیگری می توانید به راحتی یک افزونه برای گوگل کروم بسازید. در همین راستا افراد حرفه ای در همین زمینه افزونه های کاربردی را برای طرفداران اینستاگرام ساخته اند که هر کدام ویژگی های خاص و مفیدی را دارند. در ادامه مطلب تعدادی از بهترین این افزونه های را برای گوگل کروم معرفی می کنیم.

افزونه Chrome IG Story برای اینستاگرام روی کروم

اگر شما از طرفداران استوری (Story) در اینستاگرام هستید، می توانید با کمک افزونه  Chrome IG Story plus، پس از ورود به اینستاگرام با گوگل کروم، استوری های مختلف را به راحتی با مرورگر گوگل کروم خود ببینید. در آپدیت های جدید امکان مشاهده تصاویر و ویدوی های تایم لاین هم به آن اضافه شده است و با هر آپدیت کامل تر می شود. از قابلیت هایی که این افزونه دارد، می توان به دانلود کردن استوری اشاره کرد که برای افراد زیادی کاملا کاربردی خواهد بود.

افزونه Chrome IG Story برای گوگل کروم

البته اگر به طور کلی برای شما فقط آپلود عکس برای اینستاگرام مهم است، می توانید مطلب چگونه با مرورگر کامپیوتر در اینستاگرام عکس آپلود کنیم را بخوانید.

افزونه InstagReader برای استخراج اطلاعات اینستاگرام

افزونه InstagReader به شما کمک می کند تا داده ها و اطلاعات حساب های کاربری در اینستاگرام را جمع آوری کنید. با استفاده از این سرویس می توانید به راحتی داده هایی را از اکانت هایی که لازم دارید را دریافت کنید. در نوار کناری این افزونه، نام حساب یا حساب ها را وارد کنید و مواردی را که نیاز دارید انتخاب کنید. امکان استخراج داده از یک پست و یا یک و چند پروفایل در این ابزار وجود دارد.

افزونه InstagReader برای استخراج اطلاعات اینستاگرام

افزونه حالت شب اینستاگرام Night Mode for Instagram

معمولا خیلی از کاربر ها شب ها از اینستاگرام استفاده می کنند. اگر شما از نسخه وب اینستاگرام (نسخه بدون نصب اینستاگرام) در کروم استفاده می کنید، با Night Mode for Instagram می توانید حالت شب را برای اینستاگرام فعال کنید و بدون وارد شدن آسیب و فشار به چشم از اینستاگرام در شب ها استفاده کنید.

افزونه حالت شب اینستاگرام Night Mode for Instagram

افزونه تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای کروم Instagram Analytics by WeFind

با کمک پلاگین رایگان Instagram Analytics by WeFind می توانید به صورت رایگان هر حساب کاربری در اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کنید. اطلاعات در مورد لایک ها، پست ها و نظرات در بازه های زمانی مختلف قابل بررسی هستند. این سرویس امکان اجرای خودکار و فوری هم دارد که داده های آن قابل تبدیل به خروجی طبقه بندی شده مانند اکسل هستند.

افزونه تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای کروم Instagram Analytics by WeFind

افزونه زوم کردن Zoom Hover برای کروم

افزونه اینستاگرام برای کروم  Zoom Hover یک برنامه برای کروم است که می توانید عمل زوم روی تصاویر در کروم را در هر جایی مانند شبکه های اجتماعی اینستاگرام و.. بدون نیاز به بزرگ کردن در و باز کردن در مرورگر انجام دهد. با کمک این افزونه می توانید تصاویر را با کمک ماوس خود بزرگتر کنید. امکان تمام صفحه کردن و زوم تصاویر صفحه اصلی اینستاگرام هم وجود دارد.

افزونه زوم کردن Zoom Hover برای کروم

افزونه One Feed اینستاگرام برای کروم

افزونه One Feed در واقع یک RSS Reader برای گوگل کروم است. با کمک این افزونه می توانید فید ها را از شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام را بدون ترک مرورگر و نیاز به باز کردن برنامه بخوانید. همچنین می توانید فید های چند شبکه اجتماعی را به صورت یکجا در صفحه ای جداگانه در مرورگر خود ببینید که باعث صرفه جویی در وقت هم می شود.

افزونه One Feed برای کروم

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب دانلود و ذخیره هایلایت استوری و پروفایل اینستاگرام را هم که مفید و کاربردی می باشد را مطالعه نمایید.

افزونه Downloader for Instagram در کروم

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران اینستاگرام دارند، دانلود کردن عکس و فیلم و.. از اینستاگرام است. شما با افزونه  Downloader for Instagram برای مرورگر کروم، می توانید به راحتی فایل های مورد نظر دانلود کنید. این افزونه با تشخیص خودکار عکس های اینستاگرام، گزینه دانلود برای آن ها را ایجاد می کند. این امکان برای ویدیو هم فراهم شده است و در نسخه های جدید تر قابلیت آپلود عکس از دسکتاپ، افزودن استوری و پشتیبانی از Live به این افزونه افزوده شده است.

افزونه Downloader for Instagram در کروم

افزونه اینستاگرام برای کروم Desktop for Instagram

افزونه اینستاگرام برای کروم Desktop for Instagram به شما این امکان را می دهد تا اینستا گردی در گوشی را با کامپیوتر تجربه کنید. همانند برنامه اینستاگرام می توانید با این افزونه تصاویر را از کامپیوتر خود آپلود کنید و سایر پست ها را با کامپیوتر ببینید و حتی آن ها به صورت فول اچ دی دانلود کنید. همچنین امکان مشاهده نوتیفیکشن هم در این افزونه وجود دارد.

افزونه اینستاگرام Desktop for Instagram برای کروم

پلاگین گوگل کروم Web for Instagram برای کاربران اینستاگرام

افزونه Web for Instagram نیز همانند افزونه قبلی روی اجرای اینستاگرام گوشی در کامپیوتر تمرکز دارد. امکان آپلود و دانلود پست و استوری، مشاهده نوتیفیکشن و IGTV از ویژگی های این افزونه کروم است. این سرویس با استفاده کم از CPU و رم کامپیوتر برای استفاده مناسب و امن است.

افزونه Web for Instagram در کروم برای اینستاگرام

ربات افزونه GrowBot Automator for Instagram در کروم

افزونه GrowBot Automator for Instagram شامل یک ربات است که کار های مختلفی را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد. به طور مثال می توانید این ربات را تنظیم کنید تا به صورت خوکار کسانی که شما را لایک می کنند، کامنت می گذارند و یا شما را فالو می کنند را فالو کنید. همچنین می توانید تعداد حداقلی و حداکثری فالور و فالوینگ ها و.. را مشخص کنید.

ربات افزونه GrowBot Automator for Instagram در کروم

در پایان اگر از کاربران فعال در قسمت استوری اینستاگرام هستید، مطالعه مطلب مشاهده و دانلود استوری بدون فهمیدن شخص را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین افزونه های گوگل کروم برای اینستاگرام را معرفی کردیم. شما از چه افزونه ای استفاده می کنید؟ می توانید آن را به همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • habib68 says:

    سلام متاسفانه این برنامه که معرفی کردید من خیلی وقته که داشتم استفاده میکردم که جزو بد افزارها شده و کروم اجازه نمیده استفاده کنیو من پاکش کردم فقط به خاطره سنده استوری مرتب میشه ازتون خواهش کنم برنامه ایی مشابه این برنامه رو بهم معرفی کنید …. من خودم میدونم که با زدن چند کلیک میشه استوری گذاشت ولی متاسفانه فقط یک عدد مجاز هستی که زاری من میخوام چیزی باشه شیبه به این برنامه که چند تا رو سند کنم و ممنون میشم که کمکم کنید

    Downloader for Instagram

  • Pejman says:

    عالی بود . مرسی?❤

  • امید says:

    سلام میخوساتم یک پلاگین معرفی کنید که بتونم در اینستاگرام بدون محدودیت کامنت ارسال کنم مرسی

  • ریحانه says:

    ایا زبانه ای با قابلیت استوری هایلایت وجود دارد!؟

  • میلاد says:

    درود می فرستم به بروبچه های سایت انزل وب
    من مطالبتون رو مرتب دنبال میکنم، خیلی بدرد بخور هست. کلا سایت خوبی دارین.
    با قدرت ادامه بدین. کامیاب باشید.
    با مهر و سپاس/