برنامه بلاک شماره تماس و اس ام اس اندروید

قوی و حرفه ای: ۱۲ تا از بهترین برنامه بلاک شماره تماس و اس ام اس اندروید

مطمئنا بارها با تماس ها و تبلیغات پیامکی در گوشی همراه خود مواجه شده اید. مواجه شدن با این دست تماس ها و پیامک ها معمولا چندان خوشایند نیست. از این رو در این مطلب انزل وب به معرفی بهترین برنامه بلاک شماره تماس و اس ام اس اندروید می پردازیم که توسط آن ها قادر به رد این تماس و پیام ها خواهید بود.

دانلود بهترین برنامه بلک لیست و جلوگیری از دریافت تماس و اس ام اس اندروید

Best Android Call and SMS Blocker App

خیلی ها دوست ندارند که با پاسخ دادن به تماس های ناخواسته یا مشاهده پیامک های تبلیغاتی وقت خود را تلف کنند. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که دوست دارید فقط با گروه خاصی در تماس باشید و از اینکه مجبورید به همه تماس های دریافتی خود پاسخ دهید خسته شده اید. در این مطلب انزل وب به معرفی چند مورد از بهترین برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید می پردازیم که توسط آن ها می توانید به  حل این مشکل خود بپردازید.

برنامه بلک لیست اندروید Call Blacklist – Call Blocker

Call Blacklist از بهترین برنامه های اندرویدی است که می توانید از آن برای مسدود کردن تماس ها و پیامک ها به صورت همزمان استفاده کنید. شما می توانید دریافت تماس یا پیامک را از یک مخاطب خاص یا حتی شماره های ناشناس یا عمومی مسدود نمایید.

برنامه بلک لیست اندروید

شما می توانید با استفاده از این برنامه بلاک اس ام اس اندروید به ایجاد یک لیست سیاه یا لیست سفید بپردازید که از طریق آن ها می توانید مشخص کنید که چه کسانی می توانند با شما تماس داشته باشند. این لیست ها تنها با یک دکمه می توانند فعال یا غیر فعال شوند. با استفاده از رمز عبور می توانید ایمنی برنامه را افزایش دهید. ضمنا قادر به زمانبندی تنظیماتی که اعمال می کنید نیز خواهید بود. این برنامه کاملا رایگان است. البته تبلیغات و نیز خریدهای درون برنامه ای نیز در آن دیده می شود.

Hiya- Caller ID & Block برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

Hiya نیز نرم افزار محبوب دیگری در زمینه مسدودیت تماس ها و SMS است. علاوه بر ویژگی های اصلی مثل بلاک کردن برخی شماره ها جهت جلوگیری از دریافت تماس و پیامک از آن ها، قابلیت هایی نظیر جستجوی شماره تلفن و نیز محافظت از دفترچه تلفن نیز در آن وجود دارد.

برنامه بلاک تماس برای اندروید

با قابلیت جستجوی شماره تلفن که تحت عنوان در نرم افزار دیده میشود شما می توانید به جستجوی نام صاحب شماره ناشناسی که با شما تماس گرفته است بگردید. این برنامه قادر به تشخیص شماره های ناشناس و اعمال مدیریت و تنظیمات مورد نظر شما بر روی آن ها خواهد بود. Hiya نیز کاملا رایگان است.

دانلود برنامه بلاک تماس و SMS برای اندروید Truecaller

Truecaller نرم افزار بسیار خوب جلوگیری از دریافت اس ام اس و تماس است که در حال حاضر به میلیون ها کاربر خود سرویس دهی می کند. در این برنامه می توانید کارهایی بیشتر از مسدود کردن دریافت تماس و پیامک از یک شماره خاص یا همه شماره های ناشناس انجام دهید. شما قادر به دیدن نام صاحب شماره تلفن در سربرگ History و اعمال فیلترها و تنظیمات مورد نظر خود بر روی هر شماره خواهید بود. ضمن اینکه می توانید از این سربرگ یا دفترچه مخاطبین گوشی همراه در گوگل درایو پشتیبان بگیرید.

بلک لیست اس ام اس

این برنامه دارای یک پایگاه داده است که شامل شماره های شناخته شده به عنوان اسپم می باشد که شما می توانید به راحتی با فعال کردن یک گزینه، از دست این شماره ها خلاص شوید. ضمنا این برنامه نیز کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود برنامه بلک لیست تماس اندروید Call Blocker

با کمک برنامه لیست سیاه تماس اندروید Call blocker می توانید به راحتی از دست تماس های مزاحم خلاص شوید. با این برنامه می توانید شماره های ناشناس را بلاک کرده یا از دریافت پیامک توسط آن ها جلوگیری کنید.

برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

در لیست سیاه این نرم افزار می توانید به صورت نامحدود به اضافه کردن شماره همراه هایی که نمی خواهید با شما در ارتباط باشند بپردازید. شما می توانید شماره هایی را که مسدود کرده اید در سربرگ Log مشاهده کنید و در صورت لزوم آن ها ار به راحتی از مسدودیت در آورید. این برنامه نیز کاملا رایگان است.

 چگونه اس ام اس  و تماس دریافت نکنیم؟ با بلک لیست حرفه ای Safest Call Blocker

Safest Call Blocker امکان مدیریت تماس‌ها را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن فراهم می کند. شما می توانید به سادگی با ساخت یک لیست سیاه به مسدود کردن شماره تلفن های مدنظر خود بپردازید. همچنین می توانید مشخص کنید که همه شماره های ناشناس به طور خودکار مسدود شوند.

لیست سیاه پیشرفته فارسی

در این نرم افزار امکان مدیریت شماره ها برای تماس ها و پیامک های ارسالی از سوی آن‌ها به صورت مجزا وجود دارد. با استفاده از قابلیت Logging Feature نیز می توانید به گزارشی از شماره های مسدود شده و تلاش آن ها برای تماس با شما دسترسی داشته باشید.

Call Control بهترین برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

برنامه رایگان برنامه مسدود کننده پیام و تمس تلفنی Call Control نیز می تواند شما را در شناسایی صاحب شماره های ناشناسی که با شما تماس می گیرند کمک کند. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید برنامه عدم دریافت پیامک یا تماس را از شماره های گوناگون در گوشی خود تنظیم کنید.

برنامه بلاک تماس برای اندروید

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و در عین حال کاربردی است و مطمئنا از کار کردن با آن لذت خواهید برد.

اس ام اس بلاک شدن با برنامه Mr. Number

Mr. Number از برنامه های معروف و یک بلک لیست قوی و برنامه لیست سفید تماس در این حوزه است که علاوه بر رایگان بودن از هیچ تبلیغاتی هم در محیط برنامه استفاده نمی کند. با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی از شر تماس ها و پیامک های مزاحم خلاص شوید. این شماره ها می‌توانند از مخاطبین ذخیره شده در گوشی یا شماره های ناشناس باشند.

دانلود برنامه لیست سیاه

یکی از قابلیت های جالب نرم افزار این است که شما حتی می توانید کدهای شماره تلفن مختص به یک شهر یا کشوری دیگر را نیز به طور کلی مسدود کنید تا تماسی از افراد حاضر در آن منطقه نداشته باشید.

دانلود بلک لیست پرو Should I Answer

Should I Answer اطلاعات دقیقی را برای شما در هنگام دریافت یک تماس به نمایش می گذارد. شما می توانید شماره های دریافتی را در گروه های مختلفی طبقه بندی کنید و از طریق این گروه بندی ها به مسدود کردن شماره های مورد نظر خود بپردازید.

بهترین برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید حتی در هنگام دریافت تماس نیز به مسدود کردن آن اقدام کنید. یکی از مزایای این برنامه در  این است که به هیچ وجه برای انجام وظایف خود نیازی به اینترنت ندارد که این موضوع از لحاظ امنیتی می تواند بسیار خوب باشد.

CallApp Crawler بلک لیست بدون بوق اشغال

برنامه CallApp Crawler اطلاعاتی را راجع به شماره های ناشناسی که با شما تماس می گیرند در اختیارتان می گذارد که از این طریق می توانید تصمیم بگیرید که به این شماره پاسخ دهید یا خیر.

برنامه دلیور نشدن اس ام اس

این برنامه بلاکر تماس در حال حاضر برای گوشی های اندرویدی در دسترس است و نسخه بتای آن برای گوشی های آیفون هم در حال توسعه است. ضمنا با استفاده از CallApp Crawler می توانید به ضبط مکالمات تلفنی یا برنامه ریزی جهت تماس هایی که باید برقرار کنید نیز بپردازید.

دانلود بلاکر تماس و پیام Call Blocker Free

با استفاده از برنامه رایگان Call Blocker free می توانید به ایجاد لیست سیاه و نیز لیست سفید بپردازید. شماره هایی که توسط این نرم افزار مسدود می کنید دیگر قادر به ارسال پیامک به شما یا تماس گرفتن با شماره همراه شما نخواهند بود.

برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

شما می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام دریافت تماس از یکی از شماره های بلاک شده به شما از طریق نوتیفیکیشن اطلاع بدهد یا اینکه به صورت خودکار آن را رد کند و در این خصوص به شما پیامی نشان ندهد.

SMS Blocker برنامه عدم دریافت پیامک

از طریق برنامه جلوگیری از دریافت اس ام اس SMS Blocker تنها قادر به مسدود کردن پیامک های تبلیغاتی یا افراد خواهید بود. این برنامه مخصوصا در صورت دریافت پیامک های تبلیغاتی زیاد بسیار به کار شما خواهد آمد. مسدود کردن پیامک ها می تواند به شیوه های متفاوتی صورت بگیرد. از مشخص کردن گروهی از شماره ها یا مخاطبی خاص در دفترچه تلفن همراه گرفته تا حتی مسدود شدن پیامک در صورت وجود کلمه یا عبارتی خاص در متن آن که باعث دلیور نشدن اس ام اس به شما شود.

جلوگیری از دریافت اس ام اس

این برنامه پیامک های مسدود شده را در پوشه ای جدا ذخیره می کند که شما می توانید هر موقع بخواهید آن ها را مطالعه یا حذف نمایید.

دانلود برنامه لیست سفید و رد تماس ادروید Postman

برنامه بلاک تماس و پیامک اندروید

گاهی اوقات به جای اینکه بخواهید شماره هایی را در لیست سیاه گوشی قرار دهید ترجیح می دهید شماره های مورد نظر خود را مشخص کرده و فقط به آن ها جواب دهید. برنامه Postman این کار را به راحتی ممکن کرده است. در Postman می توانید شماره هایی را که می خواهید با آن ها در ارتباط باشید را در Trust List قرار دهید. شماره هایی که در این لیست قرار نداشته باشند به صورت خودکار مسدود و رد تماس خواهند شد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی و دانلود چند برنامه جهت رد تماس در اندروید پرداختیم. شما از کدام یک از این نرم افزارها استفاده کرده اید و نظرتان راجع به آن چیست؟ همچنین می توانید سایر نطرات، پیشنهادات و تجربیات خود در این زمینه را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟
بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

نظرات

  • مانا گلدوست says:

    هیچکدوم از این نرم افزارها به درد نمیخورن، مثلا ایرانسل یه مدل دزدی داره که یه پیامک بهتون میده توش نوشته شما عضو فلان کوفت و فلان درد شدید درصورت عدم تمایل مثلا L رو به فلان شماره مسیج کنید و همینطوری یهو یه عالمه عضویت بهت میده تو هم از همه جا بی خبر از این شارژ میگیری از اونور تو دوثانیه شارژت تموم میشه
    خوب به من بگین وقتی این نرم افزازها مسیج و دریافت میکنه چه فرقی میکنه تو صفحه اصلی پیامک ها نشون داده بشه یا تو قسمت مسدود شده ها بره
    خودمون و گیر نباید بیاریم که

  • کامران says:

    وقتی هم پیام طرف برلیای من میاد هم گزارش تحویل برای اون میره مثلا مسدود کردن به چه دردمیخوره؟

  • آرزو says:

    سلام. کدوم برنامه هست که وقتی مزاحم پیامک میده، براش اعلان دلیوری نره؟ یعنی دلیوری نخوره پیامک‌ها براش، ولی بدست من برسه پیامک‌هاش

  • سایه says:

    سلام من بیشتر این برنامه ها رو‌نصب مردم اما برای بلاک پیامک باید جوری باشه ک‌مزاحم پیامکش بدست من نرسه مث تماسش ک بوق اشغال میزنه پیامکش هم ارسال میشه و هم من دریافتش میکنم باید اصلا نتونه پیام بده ب من