حل مشکل سیاه شدن صفحه گوگل کروم

۵ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه گوگل کروم

بسیاری از کاربران در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ با مشکل سیاه شدن صفحه در کروم مواجه شده اند. این موضوع میتواند یک باگ از سمت گوگل گروم باشد. البته راه حل هایی نیز برای این مسئله موجود است که امروز در انزل وب قصد معرفی ۵ راه جهت حل آن را داریم. پس اگر شما هم با مشکل سیاه شدن گوگل کروم مواجه شده اید، با ۵ روش حل مشکل سیاه شدن صفحه گوگل کروم همراه انزل وب باشید.

رفع مشکل و علت سیاه شدن صفحه گوگل کروم

How to Fix Google Chrome Goes Black Issue

البته متاسفانه گوگل کروم مشکلات (درواقع باگ ها) دیگری نیز دارد که به لطف متخصصین، راه هایی برای آنها وجود دارد. برای مثال اگر شما در پخش ویدیو در صفحات مختلف مشکل دارید حتما از ۱۵ روش رفع مشکل پخش ویدیو در کروم دیدن کنید. اما به هر حال اگر شما نیز در پی پیدا کردن علت سیاه شدن زمینه گوگل هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

چرا صفحه گوگل سیاه شده است؟ دنبال افزونه های ناهماهنگ باشید!

آموزش کامل تنظیمات گوگل کروم

غیر فعال کردن افزونه های فعال شده در کروم یکی از راه حل هایی است که برای حل سیاه شدن صفحه اینترنت وجود دارد. برای اینکار به کروم رفته و مسیر Menu > More tools > Extensions را دنبال کنید. سپس تمام یا بیشتر افزونه های فعال را خاموش کنید. سپس کروم را بسته و مجددا باز کنید تا ببینید آیا مشکل همچنان پابرجاست است یا خیر.

حل سیاه شدن کروم با خاموش کردن پرچم ها

مشکل سیاه شدن گوگل کروم

پرچم ها (Flags) از سری ویژگی های مخفی در گوگل کروم هستند که فعلا به طور آزمایشی در حال فعالیت اند. گاهی اوقات پرچم ها میتوانند علت سیاه شدن زمینه گوگل باشند. برای دسترسی به پرچم ها باید عبارت chrome://flags/ در نوار آدرس بنویسیند و Enter را بزنید. حالا با جستجو و خاموش کردن پرچم های مربوط به GPU ببینید که آیا مشکل حل میشود یا خیر.

پنجره کروم را تغییر سایز دهید

گاهی اوقات مشکل سیاه شدن صفحه در کروم با تغییر سایز دادن پنجره کروم به طور موقت حل میشود. یعنی اگر کروم در حالت تمام صفحه در حال اجراست، آن را از حالت تمام صفحه خارج کرده و سپس آن را تغییر سایز دهید. دقت داشته باشید که این روش تنها یک روش موقتی و مشکل ممکن است باز هم پابرجا باشد.

برنامه را در حالت Compatibility Mode اجرا کنید

فع مشکل و علت سیاه شدن صفحه گوگل کروم

بر روی آیکون گوگل کروم کلیک کرده و سپس گزینه Properties را انتخاب بکنید. حالا از پنجره Properties به دنبال سربرگ Compatibility بگردید. حالا از لیستی که زیر عبارت un this program in compatibility mode for قرار گرفته، نسخه پایین تر از ویندوز خودتان را انتخاب کنید. مثلا میتوانید ویندوز ۷ را انتخاب کنید. حالا کروم را از طریق همین آیکون، مجددا اجرا نمایید.

حل سیاه شدن گوگل کروم با بازگشت به تنظیمات کارخانه

سیاه شدن گوگل کروم

به کروم رفته و تنظیمات آن را باز کنید. حالا ببه سمت پایین اسکرول کرده (در صورت نیاز) و گزینه Advanced را بزنید تا تنظیمات پیشرفته نیز نمایش یابند. حالا مجددا به پایین اسکرول کنید تا قسمت Reset settings را ببینید. بر روی آن کلیک کنید تا کروم به حالت تنظیمات کارخانه باز گردد. با انجام این کار تمامی تنظیمات کروک که در قبل اعمال کرده بودید از بین خواهد رفت. از جمله تم ها و پسورد هایی که در حساب جیمیل شما ذخیره نشده باشند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز با ۵ روش برای حل مشکل سیاه شدن گوگل کروم در ویندوز ۱۰ همراه شما بودیم. به نظر شما بهترین روش حل این مسئله چرا صفحه گوگل سیاه است میباشد؟ آیا شما تابحال به سیاه شدن صفحه در کروم برخورد کرده اید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را درباره علت سیاه شدن زمینه گوگل در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • AmirHrzv says:

    un this program in compatibility mode for
    عالی بود
    درود بر شما

  • علی شعبانی says:

    دروود بر شما عالی بود مشکل در قسمت پرچم ها بود که برای من حل شد یه گزینه بود که حالت تیره رو فعال و غیر فعال میکرد زدم غیر فعال درست شد اینم گزینه اش Force Dark Mode for Web Contents