انزل وب

Space 3، گوشی هوشمند با نمایشگر دوقلو

با وجود اینکه در طی زمان عملکرد موبایل ها شاهد تغییرات و پیشرفت های بسیاری بوده اند اما به نظر میرسد ظاهر آنها نسبت به عملکرد موبایل ها کمی از این رویه عقب مانده است.آنها هنوز ابزارهای دستی کوچک هستند که دارای یک صفحه نمایش و تعدادی دکمه میباشند.حال اگر بخواهیم ظاهرشان را کمی کاربردی تر و از حالت قدیمی خود خارج کنیم چه اتفاقی می افتد؟

انزل وب

Space 3 یک گوشی هوشمند مفهومی با طراحی ظاهری کاربردی از سوی طراحان ژاپنی میباشد که دارای دو نمایشگر جداگانه از هم میباشد که هر کدام از آنها میتواند عملکردهای متفاوتی را انجام دهد.

انزل وب

طراحان در طراحی این گوشی هوشمند بیشر بر روی سیستم مسیر یابی تمرکز کرده اند.این گوشی دارای نمایشگرهای شفاف دو قلو به اسم Mother و Lens است،که در یک نمایشگر از طریق ارتباطات بیسیم موقعیت فعلی شما و دیگری مقصد نهاییتان نمایش داده میشود.

انزل وب

با نزدیک کردن و قرار دادن دو نمایشگر در کنار هم سریعترین مسیر به مقصد شما به صورت مجازی نمایش داده میشود. این نمایشگرهای شفاف دو قلو همانند دیگر نمونه های مفهموی مانند تبلت و تلفن های شفاف،یک مفهوم بسیار خوب برای دگرگون و کاربردی کردن گجت های پر استفاده امروزه است.

منبع خارجی:gajitz

ویرایش و ترجمه:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

×