پیدا-کردن-اسم-آهنگ-فیلم-سریال

جستجو و پیدا کردن اسم آهنگ پخش شده در فیلم یا سریال تلوزیونی

گاهی در هنگام دیدن یک صحنه از فیلم یا سریال تلوزیونی ترانه ای پخش میشود که علاقه مند میشویم نام ترانه،خواننده و یا نسخه کامل آن را بدانیم و بشنویم در ادامه یک سرویس آنلاین که دارای قابلیت جستوجو،نمایش و پخش ترانه و موسیقی متن سریال های تلوزیونی و فیلم های سینمایی میباشد را معرفی میکنیم.

سرویس اینترنتی TuneFind دارای پایگاه داده بزرگ و قوی جهت جستجو موسیقی متن و ترانه های خارجی میباشد. علاوه بر این TuneFind امکانات بسیار خوبی مانند توضیح و تشریح زمانی که موسیقی مورد نظر در فیلم پخش شده است،پرسیدن سوال و گفتوگو درباره اثر،نمایش نام خواننده ،آلبوم،سال تولید،لینک خرید و…  اثر،  به همراه قابلیت دسته بندی و لیست کردن تعداد ترانه های موجود در هر فصل (Season) و قسمت (Episode) سریال را نیز داراست.

پیدا-کردن-اسم-آهنگ-فیلم-سریال

برای پیدا کردن اسم آهنگ مورد نظر،وارد صفحه اصلی سایت شوید و نام فیلم یا سریال مورد نظر خود را در کادر جستجو بالا وارد کنید تا نتایج نمایش داده شود یا یکی از سریال و فیلم های ویژه و پر بحث را انتخاب نمایید.

پیدا کردن-آهنگ-پخش-شده-سریال-و-فیلم

آهنگ-سریال-فیلم

به طور مثال با وراد شدن به یک قسمت از فصل سریال مورد نظر تمامی موسیقی و آهنگ های پخش شده لیست و نمایش داده میشوند که با کلیک کردن بر روی آیکن پخش پا آپ پخش یا خرید اثر نمایش داده میشود.

موسیقی-متن-سریال

همچنین شما با ثبت نام در سایت میتوانید ترانه ای را به فیلم یا سریال های موجود اضافه نمایید،ر صورتی که صحت ترانه شما توسط رای کاربران تایید شود تیک سبز رنگ تایید در کنار لیست نمایش اثر نشان داده میشود.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک
معرفی ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک
وب سایت های دانلود موسیقی آرام و ملایم
بهترین وب سایت های پخش صدا و موسیقی آرامش دهنده برای کار و خواب
انزل وب
Listen With Friends:قابلیت جدید فیس بوک برای گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان
Sony Circle Sound،اسپیکری که صدا را در ۳۶۰ درجه پخش میکند

نظرات

  • نصاری says:

    آهنگ که بوراق توماشین گوش می‌کرد از مسلسل علی رضا

  • hamid says:

    سلام توفیلم سوپراستارایرانی اولای فیلم یه موزیک عربی امریکای پخش میشه اسم موزیک میخاستم کمکم میکنیدباتشکر

  • Mahdi says:

    دمتون گرم! خیلی خیلی ممنون

    • MohamadrezaHajighani says:

      واقعا خسته نباشید این سایتی ک معرفی کردین کار خیلیارو راحت کردن من ب شخصه دمبال چنتا اهنگ کمیاب بودم هرچقدر دمبالشون میگشتم پیدا نمیشد چون ن اسمی و ن شعرشو بلد بودم چون خارجی بود سخت میشد پیدا کردش ولی الان با این سایتی ک معرفی کردین بهترین هدیه رو دادین تشکر و خسته نباشید دوستان،اگه میشه چنتا سایت جهت یادگیری بیت کوین ۰تا۱۰۰ رو معرفی کنید یا از این سایتای ک میشه ازش درامدکسب کرد معرفی کنید مطمعن باشید کلی بازدید میخورین💋❤️‍🩹

  • محمد says:

    سلام خسته نباشید دنبال یه آهنگ میگردم اما پیداش نمیکنم فک کنم روسی باشه…میکس شده با قسمت هایی از سریالskamبود…ممنون میشم کمک کنید

  • علی حسن نوروزی آهندانی says:

    سلام،آهنگ فارسی خونده شده از سریال ترکیه ای قتل های کوچک میخواستم دانلود کنم موفق نشدم اگه میشه برام بفرستین ممنون میشم

  • امیر says:

    سلام،‌ نرم افزارهای گوشیهای هوشمند همچون SoundHound یا TrackID خیلی کار جستجو را سریعتر انجام میدهند ضمن اینکه در دسترس تر هم هستند بخصوص اگر در مهمانی باشیم و موزیکی پخش شود و بخواهیم بدانیم این موزیک نام و مشخصاتش چیست.هر دو این نرم افزارها نسخه اندروید دارند اما بقیه نسخه ها را اطلاعی ندارم.

    • شهریار مهاجر says:

      باسلام
      از نرم افزارهایی که معرفی کردید بسیار ممنونیم 🙂
      موفق باشید

    • mahsa says:

      دنبال یه اهنگی که توی فیلم سینمایی ایرانی پخش میشه میگردم میشه کمک کنید

      • شهریار مهاجر says:

        با سلام
        این سرویس برای فیلم های ایرانی کار نمیکنه بهترین کار جسجتو در گوگل و سایت تخصصی معرفی عوامل فیلم ها است
        موفق باشید

        • فرخ says:

          سلام ازسایت خوبتون ممنونم.درفیلم ایرانی مصادره دو اجرای خارجی درکاباره انجام شد(لبخوانی).لطفا بفرمایید اصل آهنگ های خارجی فیلم متعلق به کدام خواننده بود واگه امکان داشت لینکش را بزارین. متشکزم

  • پیچ و مهره says:

    با تشکر مطلب خوبی بود موفق باشید