معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی

معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۳۹

در ادامه معرفی سری جدید سایت و سرویس های جالب و کاربردی دنیای اینترنت، سرویس هایی برای پیدا کردن سایت های شبیه به هم،کتاب های درسی،آدرس مطب و مشخصات دکتر و.. را بررسی میکنیم.

سایت های مشابه را پیدا کنید

اگر به دنبال راهی برای پیدا کردن سایت و سرویس جدید با محوریت کاری و موضوعی سایتی و سرویسی که در حال حاضر از آن استفاده میکنید هستید similarsitesearch گزینه مناسبی برای اینکار است.این وبسایت بر اساس الگوریتم های خاص خود و نظرات و رای کاربران سایت های مشابه را دسته های گوناگون طبقه و رتبه بندی میکند، فقط کافیست وارد وبسایت شوید و آدرس سایت و سرویس که به دنبال جایگزین برای آن هستید را در کادر جستجو وارد و اینتر کنید تا اطلاعات فعلی سایت و لیست سایت های مشابه را مشاهده کنید.

سایت های مشابه را پیدا کنید

ساخت آنلاین آوتار کارتونی

ما در گذشته سرویسی برای ساخت آواتار کارتونی در انزل وب معرفی کردیم و حالا kalkalforum یک سرویس فارسی جالب ساخت آواتار کارتونی راه اندازی کرده است که میتوانید آواتار خود (تصویری که به عنوان نمایه شما در شبکه های اجتماعی و برنامه ها استفاده میشود) را در آن ایجاد و در دیگر سایت و سرویس ها استفاده کنید.

ساخت آنلاین آوتار کارتونی

مایکروسافت ورد آنلاین فارسی

نرم افزار ورد مایکروسافت آفیس (Microsoft Office Word) بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزار ویرایشگر متن است،اگر به هر دلیلی قادر به استفاده از نسخه های آفلاین این نرم افزار برای پی سی، تبلت و.. نمیباشید میتوانید از نسخه آنلاین ورد ۲۰۱۵ که به زبان فارسی توسط مایکروسافت منتشر شده است استفاده کنید،برای استفاده از این سرویس همانند ویندوز ۱۰ باید اکانت مایکروسافت داشته باشید یا حساب کاربری خود را ایجاد و از ورد آنلاین (Word Online) استفاده کنید.تمام اسناد در فضای رایگان ۱۵ گیگابایتی وان درایو مایکروسافت (Microsoft OneDrive) ذخیره میشوند و امکانات این سرویس با توجه به آنلاین بودن آن نسبتا خوب است.

مایکروسافت ورد آنلاین فارسی

دانلود نسخه الکتریکی کتاب های درسی ابتدایی،راهنمایی،متوسطه و پیش دانشگاهی

در صورتی که در شب امتحان کتاب درسی خود را گم کردید و نیاز شدید به یک کتاب جدید داشتید استفاده از نسخه های الکترونیکی (ای بوک) کتاب های درسی وبسایت رشد را به شما پیشنهاد میکنیم.وبسایت رشد که مختص دانش آموزان و معلمان سراسر کشور است نسخه های الکترونیکی (PDF) کتاب های درسی مدارس در مقطع های ابتدایی،راهنمایی،متوسطه (دبیرستان) و پیش دانشگاهی را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است.

دانلود نسخه الکتریکی کتاب های درسی ابتدایی،راهنمایی،متوسطه و پیش دانشگاهی

آدرس مطب و مشخصات پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید

با مراجه به وبسایت سازمان نظام پزشکی کشور و استفاده از بخش جسجتو پزشک میتوانید از معتبر بودن مجوز طبابت وی آگاه و آدرس مطب،تخصص و مشخصات دکتر که شامل عکس،شماره تلفن،استان و شهر فعالیت و.. است را جستجو و مشاهده کنید.

آدرس مطب و مشخصات پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید

دوچرخه سواری پر فراز و نشیب آنلاین

freeriderhd یک بازی html5 جذاب و رایگان میباشد که شما در این بازی باید به وسیله دکمه های کیبورد یک دوچرخه سوار را از موانع پر فراز و نشیب عبور دهید و رکورد خود را به ثبت برسانید.بازی شامل مراحل متعدد و گرافیک ساده و در عین حال جذاب است و بخش هایی مثل قهرمانان برتر،رکورد های شما،ارتباط با دیگر بازیکن ها و .. را داراست.

دوچرخه سواری پر فراز و نشیب آنلاین

در پایان اگر شما هم سایت و سرویس جالب و کاربردی در اینترنت سراغ دارید آن را از طریق بخش نظرات پست با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
بهترین روش های جستجو و دانلود نسخه قدیمی برنامه های اندروید و آیفون
10 حالت جالب و کاربردی اندروید که باید از آن استفاده کنید !
۱۰ حالت کاربردی و فوق العاده اندروید که باید از آنها استفاده کنید !
خاموش کردن آلارم با صدا
خاموش کردن زنگ هشدار ساعت گوشی اندروید به وسیله صدا و فرمان صوتی
ترفند کاربردی قابلیت مزاحم نشوید اندروید
۳ ترفند کاربردی برای استفاده از قابلیت مزاحم نشوید اندروید

نظرات