بهترین ترفندهای هک کردن اکانت فیس بوک

هکر ها چگونه اکانت فیس بوک شما را هک میکنند

آشنایی با روش های هک کردن اکانت شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک باعث میشود که هر کاربر فیس بوک از این روش ها آگاه شود و برای حفظ امنیت اطلاعات خود باید ها و نباید هایی را همواره به یاد داشته باشد.روش های زیادی وجود دارد که هکر ها از آن ها برای هک کردن اکانت فیس بوک استفاده می کنند (استفاده از نرم افزار، بدون استفاده از برنامه مثلی صفحات جعلی و.. ) که در این پست برای افزایش آگاهی شما از روش های هک فیس بوک ۲۰۱۵ و جلوگیری از هک شدن حساب کاربری تان به صورت مختصر با آنها آشنا میشوید.

چگونه حساب فیس بوک را از هک شدن ایمن نگه داریم؟

ما قبلا در انزل وب روش های دسترسی مجدد به حساب کاربری هک،قفل و دزدیده شده فیس بوک را بررسی و آموزش دادیم و مختصری درباره شیوه های هک فیس بوک صحبت کردیم اما اینبار میخواهیم روش های جدید و نوینی که هکر ها برای هک کردن اکانت فیس بوک استفاده میکنند را بررسی کنیم تا شما قربانی بعدی هکرها نباشید.


 هک کردن حساب کاربری فیس بوک با استفاده از فیشینگ

حملات فیشینگ (Phishing) یکی از متداول ترین راهکارهای هکر ها برای دسترسی به اکانت افراد می باشد.به طور کلی فیشینگ به معنای دست یابی به اطلاعات کاربری هر فرد در یک شبکه ی مجازی با استفاده از صفحات تقلبی می باشد.حال این شبکه ممکن است فیس بوک باشد ، یا این که یک وب سایت ساده باشد.فیشینگ در مراتب بالاتر جهت کلاه برداری و دسترسی به  شماره کارت ها، حساب ها و رمز عبور کاربردیست.اما برای هک اکانت فیس بوک فیشینگ یک چارچوب رایج دارد.یه این شکل که هکر یک صفحه ی ورود فیک یا جعلی مشابه خود فیس بوک ایجاد می کند، سپس کاربران با ورود به این صفحه اطلاعاتی از جمله شناسه و پسورد را وارد می کند،این درحالیست که وقتی کاربر فیس بوک (Facebook) ایمیل یا پسورد را وارد می کند،تمامی این اطلاعات در یک فایل متنی ذخیره میشود و هکر بلافاصله آن را ذخیره می کند.

بهترین ترفندهای هک کردن اکانت فیس بوک

هک کردن اکانت فیس بوک با استفاده از Keylogging

دیگر روش رایج هک برای فیس بوک، Keylogging میباشد.Keylogging یا ثبت وقایع کیبورد به منزله ی استفاده از نرم افزارهای مربوط برای کشف نام و پسورد افراد است.به این شکل که ابتدا نرم افزار کم حجم Keylogger روی سیستم قربانی نصب میشود، سپس تمام اعمالی که کاربر انجام میدهد، مثل تایپ را ضبط و ثبت می کند.این اطلاعات به صورت مستقیم به ایمیل هکر ارسال میشود یا این که از طریق نرم افزار های ftp قابل دانلود می باشد.

هک کردن اکانت فیس بوک با استفاده از File Stealer

این راه یکی از ساده ترین راه های هک حساب های کاربری می باشد.همان طور که می دانید، بخشی از اطلاعات نظیر نام کاربری و پسورد در مرورگر ها تحت عنوان کش ذخیره میشود.کش یا cache ، به خودی خود کاملا مفید و کاربردیست و سرعت عمل را زیاد می کند.اما همین اطلاعات ذخیره شده در مرورگر ، با استفاده از نرم افزارهایی به نام Stealer’s از مرورگر قربانی های حمله هکر، دریافت و ذخیره میشود.

هک کردن اکانت فیس بوک با حملات Session Hijacking

این روش کمی خطرناک تر از سایر روش هاییست که تا به حال معرفی کردیم ، به خصوص اگر شما از پروتکل های امنیتی ( https) حین ورود به فیس بوک استفاده نکنید.در این حملات، هکر کوکی های مرورگر کاربر را می دزد و از آن برای دسترسی به حساب کاربری قربانی استفاده میکند.

هک کردن اکانت فیس بوک با استفاده از لاگین های فایرفاکس (Firefox)

یکی از پلاگین های معروف فایرفاکس، Firesheep می باشد.افزونه ای که برای حملات Sidejacking کاربرد دارد.این شیوه از حملات از سال ۲۰۱۰ رایج شدند.اما تا به امروز از آن استفاده میشود.این روش تنها زمانی قابل استفاده می باشد که قربانی و هکر، به صورت همزمان به یک شبکه وای فای متصل باشند.نام دیگر این حملات،http session hijacking می باشد و تنها مواقعی کاربرد دارد که از وای فای مشترک استفاده شود.

هک کردن اکانت فیس بوک با استفاده از موبایل

امروزه اغلب کاربران فیس بوک، از نرم افزار موبایل یا اپلیکیشن موبایل فیس بوک استفاده می کنند.بنابراین بیشتر هکر ها از راه موبایل اطلاعات را هک می کنند.از نرم افزارهای هک موبایل موجود می توان به Mobile Spy اشاره کرد.

هک  کردن اکانت فیس بوک با حملات DNS Spoofing

این روش مشابه روش های قبلی گفته شده می باشد.با این تفاوت که اطلاعات کاربری از طریق صفحه ی فیک ساخته شده توسط هکر، تنها در صورتی قابل دسترسی می باشد که هر دو کاربر و هکر در یک شبکه (اینترنت،محلی و…) باشند و از یک شبکه مشترک استفاده کنند.

هک کردن پسورد اکانت با استفاده از USB

در صورتی که امکان اتصال فیزیکی با سیستم قربانی وجود داشته باشد، با نصب یک فلش برنامه ریزی شده می توان کل اطلاعات را از سیستم فرد استخراج کرد.

هک کرن اکانت فیس بوک با Middle Attacks

در صورتی که هردو کاربر به صورت همزمان با استفاده از کابل های LAN به یک مودم متصل شده باشند، هکر می تواند خود را به جای کاربر قرار دهد و اطلاعات را از سرور استخراج کند.

هک فیس بوک با استفاده از middle-attacke

هک کردن با استفاده از بات نت ها

دیگر روشی که امروزه بسیار رایج شده است ، اما معمولا به دلیل پیچیدگی و هزینه های بالا برای فیس بوک استفاده نمیشود، بات نت (Botnets) می باشد.در این روش زنجیره ای کامپیوتر ها درگیر خواهند بود و کار مشکل تر می باشد.کل فرآیند با استفاده از روش key logging که قبلا معرفی شد صورت میگیرد.با این حال بات نت ها اجازه میدهند که هر روش دلخواهی به کارگرفته شود،متداول ترین بات نت ها Spyeye و Zeus می باشد.


سخن آخر

امیدواریم با استفاده از این پست , اطلاعاتی درباره ی شیوه های معمول حمله به حساب کاربری افراد معرفی کردیم آگاهی شما در زمینه هک شدن و مقابله با هک توسط هکر ها و بد افزارها افزایش پیدا کرده باشد و قربانی این روش ها نشوید.

پیروز باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک
راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)
آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون

نظرات

  • سیما says:

    چگونه واتساپ رو میشه هک کرد کمکم کنید

  • مهدی باقری says:

    باسلام،ممنون ازاطلاعات مفیدتون،خواستم بگم که گوشی موبایل من هک شده سیستم عاملشم اندرویدهست،که هکرازطریق دوربین گوشیم منوواطراف منومیبینه وصدای منم داره،کلا همه اطلاعات منم داره،لطفأراهنماییم کنیدکه چطوری برای همیشه ازشر چنین مشکلاتی خلاص بشم؟ممنون میشم کمکم کنید،زندگیموآشفته کرده،دست
    بوستونم

  • Reza says:

    سلام اکانت قدیم داشتم تو فیس بوک که رو شماره موبایل ساختم نه پسورد و نه شماره موبایل حفظمه چون سیم کارت قدیمیم را شکستم .چگونه اون اکانت را حذف کنم ایا میشه هکرش کرد چون توش عکس شخصی توشه باتشکر راهنمایی کنید

  • Suliman says:

    بسیار عالی است

  • saman bejani says:

    سلام یک سوال فیسبوک من یکی دزدیده همه جیزا ایمیل پاسورد همه چیزا عوض کرده

  • میثم says:

    سلام به شما من یک سوال داشتم وقتی فیسبوک هم میشود چیکار باید کرد خیلی ممنون

    • کاربر says:

      ابتدا اقدام به یادگیری زبان فارسی به صورت صحیح نموده سپس پیام بدهید

  • سام says:

    سلام اکانت فیس بوکی که غیرفعال شده را میتوان هک کرد؟

  • Reza says:

    با سلام

    ضمن عرض دم شما گرم بابت پاسخ کامنت قبلی
    یه پست هم درباره مرامنامه ی هکرها بگذارید بد نیست

  • Hussna says:

    با عرض سلام خدمت شما محترم
    میشود طریقه هک کردن آیدی دسگران رل به من بیلموزید منونو تان هستم
    با احترام

    • علی says:

      با سلام ، با عرض معذرت شما بهتره یه دوره آموزش املاء فارسی رو بگذرونید بعدش اقدام به یادگیری هک آیدی دیگران بنمائید…

    • ملا لغتی says:

      لطفا ابتدا دوره ابتدائی را بگذرانید وبعد از یادگیری کامل تر زبان فارسی اقدام به یادگیری هک نمائید