برترین وب سایت های دانلود تصاویر با کیفیت بالا

بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا

تصاویر استوک (Stock) ، تصاویری با کیفیت و در سایز های بالایی هستند که اغلب برای کارهای طراحی و گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرند.در دنیای وب ، وب سایت های زیادی هستند که عکس های استوک را به رایگان و یا با مبلغ ناچیزی ارائه می دهند.با توجه به این که این تصاویر در بسیاری از موارد نظیر طراحی وب سایت و یا کارهای چاپ و…مورد استفاده قرار میگیرند، لذا در این پست برترین وب سایت های ارائه دهنده ی تصاویر استوک با کیفیت بالا را معرفی می کنیم.با ما همراه باشید.

برترین و بزرگترین وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک و با کیفیت

برای دانلود فایل های مختلف مانند عکس ، قبلا وب سایت هایی به عنوان  مرجع دانلود رایگان نرم افزار ، معرفی کردیم. درادامه مطلب امروز انزل وب نیز، بهترین وب سایت هایی که این تصاویر را به صورت رایگان و یا غیررایگان برای دانلود قرار می دهند را معرفی می کنیم.

دانلود تصاویر استوک با استفاده از Flickr

سرویس flicker یک سرویس برای دانلود  تصاویر تحت حمایت یاهو می باشد. اغلب تصاویر این منبع به صورت کپی رایت هستند و نمی توان از آن ها به صورت مستقیم در تبلیغ ها و کارهای مشابه استفاده کرد.

در مجموع تصاویری که در این منبع وجود دارد کاربردی هستند.اما قبل از ذخیره ی تصاویر باید به حقوق کپی رایت عکس ها توجه کنید.در برخی از عکس ها حقوقی در نظر گرفته شده است که استفاده عمومی از آن عکس را محدود کرده است.با این حال منبع خوبی برای دانلود تصاویر رایگان است.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

ذخیره تصاویر با کیفیت HD با استفاده از Pexels

سرویس دیگری که برای دانلود تصاویر استوک کاربردی به نظر می آید، سرویس Pexels می باشد. تصاویری که در این وب سایت وجود دارد، از کیفیت بالاتری برخوردارند و شاید منبع بهتری نسبت به flicker باشد.محیط کاربری خوب و آسان در عین دسترسی سریع به بخش های مختلف این وب سایت را نسبت به سایرین متمایز کرده است. حداقل روزانه ۱۰ عکس با کیفیت های مختلف از جمله full hd در این وب سایت آپلود میشود.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

دانلود رایگان تصاویر استوک Full HD در StockSnap.io

وب سایت دیگر معروف و کاربردی برای دانلود تصاویر استوک ، سایت StockSnap.io می باشد.در این وب سایت تمامی تصاویر با رزولوشن بالا و تحت لیسانس رایگان عرضه میشوند. محیط کاربری وب سایت و بخش هایی نظیر منوی وب سایت کاملا کاربردی و آسان است و می توان به راحتی به تمامی دسته بندی ها و عکس های جدیدی که آپلود شده اند دسترسی پیدا کرد.

روزانه تصاویر زیادی در این وب سایت آپلود می شود و با این که تجربه ی کاری این تیم در این زمینه بالا نیست، اما حجم زیادی از عکس ها را می توان در این وب سایت جست وجو کرد.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

ضمنا امکان عضویت و آپلود تصویر برای تمامی کاربران نیز وجود دارد.

دریافت عکس های با کیفیت بالا در Pixabay

Pixabay ،سایتی است که با داشتن بیش از ۴۷۰ هزار عکس و تصاویر پس زمینه (Background) در زمینه های مختلف ، منبع خوبی برای دانلود تصاویر استوک محسوب میشود.برای جست وجو میان محتوای وب سایت ، دسته بندی های زیادی به کاربران پیشنهاد میشود که می توانند به صورت مستقیم انواع تصاویر را ( وکتور ها، آیکن ها و…) را مشاهده کنند.

امکان مشارکت در آپلود تصاویر شخصی در این وب سایت نیز فراهم شده است.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

دانلود عکس های استوک در Free Images

Free Images ، بالغ بر ۳۸۰ هزار استوک رایگان و بالای ۲ میلیون استوک را به صورت پولی و رایگان عرضه می کند.در هر دسته بندی تعداد کلی تصاویر موجود نشان داده میشود و ضمنا تصاویر با استفاده از برچسب ها نیز قابل جست وجو می باشند.

می توانید در این وب سایت اکانت ایجاد کنید و به تبادل آثار خود با سایر کاربران بپردازید.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

دانلود تصاویر استوک با استفاده از Picjumbo

Picjumbo یک وب سایت برای معرفی انواع عکس ها و استوک ها می باشد که توسط یک عکاس و طراح عکس های گرافیکی مدیریت میشود. گرچه اغلب آثار این وب سایت پریوم (premium) هستند و برای استفاده از محتوای آن باید اشتراک تهیه کنید، اما می توان تنها با توجه به تصاویر موجود ، از هر یک الهام گرفت و برای کارهای گرافیکی استفاده کرد.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

تصاویر زیبا و با کیفیت در SplitShare

SplitShare یک وب سایت ساده و جامع برای دانلود تصاویر می باشد. محیط کاربری این وب سایت ساده است و با این که دیتابیس بزرگی ندارد، اما تصاویر خلاقانه ای را می توان در این وب سایت جست وجو کرد.تصاویر هم به صورت رایگان و هم پرمیوم در دسترس می باشند.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

جست وجوی تصاویر استوک با استفاده از Creative Commons

Creative Commons در حقیقت یک وب سایت برای دانلود مستقیم تصاویر نیست.اما امکان جست وجوی تصاویر را از میان بهترین وب سایت ها به صورت اختصاصی به شما می دهد.برای جست وجو کافیست کوئری یا عبارت جستجو مورد نظر را در باکس جست وجو وارد کنید تا به وب سایت دلخواه هدایت شوید.

در واقع دقت این جست وجو از سایر جست وجو گر ها در این زمینه بالاتر است.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

دریافت تصاویر استوک از Getty Images

Getty Images یک منبع بزرگ و کامل از تصاویر مختلف است که بالای ۳۵ میلیون تصویر را در دیتابیس خود جا داده است.در این وب سایت می توانید تصاویر را برای استفاده های مختلف نظیر تبلیغ ، ویرایش و…ذخیره کنید.تنها کاری که باید انجام دهید، کلیک روی </> موجود روی عکس و دریافت کد هر عکس می باشد.جست وجو برای هر عکس در این منبع تصویری بزرگ ساده است .

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

استفاده از گوگل برای دانلود استوک

راه ساده تر نسبت به سایرین ، استفاده از جست وجوی گوگل است.می توانید موضوع دلخواه را تایپ کنید و در بخش image تصویر دلخواه خود را ذخیره کنید.البته دقت داشته باشید که کیفیت هر عکس به هیچ عنوان تصمین نمی شود.چرا که گوگل تصاویر را از سراسر وب جمع آوری و نمایش می دهد.

وب سایت های دانلود رایگان تصاویر استوک

سخن آخر:

برای استفاده از تصاویری با کیفیت بالاتر و البته رایگان ، وب سایت هایی نظیر Pixabay و StockSnap بهترین مرجع دانلود مستقیم تصاویر می باشند.با این حال سایر منابع نیز بسته به موضوع دلخواه شما می توانند کاربردی باشند.

موفق باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

رفع مشکل عوض نشدن بک گراند ویندوز 10 ، 8 و 7
۱۰ روش رفع مشکل عوض نشدن بک گراند ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
آموزش تصویری نحوه تغییر پس زمینه جیمیل و یاهو در کامپیوتر، اندروید و آیفون
آموزش تغییر عکس پس زمینه جیمیل و یاهو در کامپیوتر، اندروید و آیفون
حذف پس زمینه تصاویر در گوشی های اندروید
آموزش حذف پس زمینه ( بکگراند ) عکس در تبلت و گوشی اندروید
۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار خاص

نظرات