آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

همانطور که میدانید خیلی از نرم افزارها و اپلیکیشن های اندروید در گوگل پلی غیر رایگان بوده و برای استفاده از تمام امکانات آنها می بایست مبلغی را پرداخت کنید اما متاسفانه به علت تحریم و شرایط سخت پرداخت این امکان برای بسیاری از کاربران ایرانی هنوز فراهم نشده است از این رو تصمیم گرفتیم تا امروز ترفند کرک و Patch کردن اپ های اندروید برای استفاده کامل از قابلیت های برنامه ها را به شما آموزش دهیم.

آموزش کرک ، پچ کردن لایسنس بازی و باز کردن قفل نسخه پولی برنامه های اندروید

Tutorial for Crack and Patch any Premium Android apps

امروزه میلیون ها اپلیکیشن ها برای اندروید وجود دارد که خیلی از آنها پولی بوده و کاربران برای استفاده از تمام آپشن های اپ میبایست مبلغی را پرداخت کنند که شرایط  نه چندان آسان پرداخت برای کاربران داخل کشور اینکار را عذاب آورد کرده و ناچار به استفاده از مارکت های ایرانی و یا وب سایت های دانلود نسخه نصبی برنامه شده اند از این رو تصمیم گفتیم هک نسخه پولی برنامه هایی که بر روی دستگاه های اندرویدی شما نصب شده است را آموزش دهیم. بسته به نیاز ، شما ممکن است بخواهید قفل نسخه پولی برنامه های اندروید مانند شبکه های اجتماعی ، بازی ها و یا هر اپ دیگری را هک کنید. جای نگرانی نخواهد بود چون کرک اکثر برنامه های محبوب به راحتی با استفاده از اپلیکیشن لاکی پچر ( Lucky Patcher ) امکان پذیر خواهد بود. در  ادامه با آموزش استفاده از لاکی پچر برای کرک و Patch کردن برنامه های پولی اندروید با ما همراه باشید.

آموزش کرک و پج کردن اپ های پولی اندروید با استفاده از برنامه لاکی پچر ( Lucky Patcher )

اپلیکیشن Lucky Patcher یک برنامه ی کاربردی برای پچ و هک کردن هر نوع برنامه و بازی در اندروید است. شما میتوانید با استفاده از این برنامه هر نوعی اپلیکیشنی را هک کرده و آن را با توجه به خواسته های خود تغییر دهید. با استفاده از این اپ میتوانید بازی های دلخواه خود را هک کرده و جایزه رایگان یا امکانات مورد نیازتان را بدست آورید.

مراحل هک هر برنامه اندروید با استفاده از لاکی پچر را در زیر دنبال کنید:

در مرحله اول باز کردن قفل نسخه پولی برنامه های اندروید میبایست گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را روت کنید. جای نگرانی نخواهد بود چون به راحتی قادر خواهید بود اینکار را انجام دهید. برای اینکار پست مربوط به آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید را که چندی قبل در انزل وب منتشر شده بود را مطالعه کرده و طبق دستور العمل ها پیش برید.

root

در مرحله بعدی شما نیاز دارید تا اپلیکیشن Lucky Patcher را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. بعد از دانلود برنامه از لینک مربوطه ، برنامه را بر روی گوشی و یا تبلت خود اجرا کنید. بعد از اجرایی کردن ؛ این برنامه از شما دسترسی ادمین میگیرد.

Lucky-Patcher

مرحله سوم ، شما در این مرحله میتوانید لیستی از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی شما نصب شده است را در محیط برنامه مشاهده کنید.

Lucky-PATCHER-1-3

حال بر روی اپلیکیشن مربوطه که میخواهید آن را هک کنید و یا براساس خواسته ی خود امکانات آن را افزایش دهید ، کلیک کنید و گزینه ” Show menu of patches ” را انتخاب کنید.

Lucky-PATCHER-1-4

در این مرحله میتوانید گزینه مورد نظر خود را براساس نیازتان از بین گزینه های موجود که در تصویر زیر مشاهده میکنید ، انتخاب نمایید. اگر میخواهید قفل نسخه پولی اپ مربوطه را حذف کنید گزینه “Support patch for InApp” را انتخاب کنید.

Lucky-PATCHER-1-1

به محض اینکه شما گزینه ی “Support patch for InApp” را انتخاب کنید پنجره ی دیگری برای شما باز خواهد شد که از شما میخواهد نوع پچ ( Patch ) موردنظرتان را برگزینید. که شما بنا به نیاز خود میتوانید گزینه موردنظرتان را انتخاب نمایید.

Lucky-PATCHER-1-2

بعد از مراحل بالا ، کار تمام شده و شما باید کمی صبر کنید تا اپ مربوطه به درستی Patch شود.

به راحتی و با طی کردن این مراحل شما میتوانید هر برنامه ای را در اندروید با استفاده از اپ لاکی پچر هک کرده و یا قفل نسخه پولی اپ ها را باز کنید. در همین رابطه و برای سیستم عامل های کامپیوتر اگر میخواهید بدانید چگونه سریال نامبر و کرک هر نرم افزاری را سریع پیدا کنید ، حتما پست مربوطه را در انزل وب مطالعه کنید.

تجربه و نظر شما ؟

در صورتی که ترفند و یا اپ دیگری برای هک و باز کردن قفل نسخه پولی برنامه های اندروید میشناسید ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • محمد says:

    فرض کنید یک کشاورز ۶ ماه روی یک زمین صبح تا شب کار میکنه و بعد از هزار جور مشکل موقع برداشت محصولش میرسه اما یه نفر میاد و با یه کبریت تمام اون محصولو آتش میزنه . ما مسلمانیم نیستیم . ما ایرانیم نیستیم . آیا ما انسان هستیم . ….. یک برنامه ساده حداقل ۲۰۰۰ خط کد و یک ماه زمان برده منظورم از ساده مثلا یک برنامه که یک پیام بفرسته مثلا یک برنامه مثل بازی بین شش تا یک سال زمان میبره طراحیش با کلی هزینه و مشکل .
    اون برنامه نویس حکم اون کشاورزو داره کهشما با هک کردن برنامش تمام محصولش به اتیش میکشین . در حقیقت به خاک سیاه میشونیدش .
    هیچ برنامه نویس راضی نیست که شما برنامشو هک کنید و به این میگن حق الناس . مدیر محترم سایت لطفا پاک نکن پایم بنده رو . ولی یه واقعیتو بدنین ما ۱۰۰۰۰ سال تمدن نداریم . آن مردم و آن تمدن مرده است . تمدن امروز تمدن نابود سازی تحصیل کردها زحمتکشه کارگران و امسال اینهاست . قضاوت با خودتون . ایا حاضرین یک روز کارگری کنید ولی مزد نگیرد . برنامه نویسان سالهاست این کارو میکنن البته به لطف مردم عزیز ایران .

  • Martin says:

    این لاکی پیچر باید روت باشه گوشی هزار نفر پرسیدن فلان نرم افزار یا بازی رو هک میکنه یا نه خخخخخ مگه این بنده خدا رو همه نرم افزار ها تست کرده که میپرسین خخخخ خب دوستان خودتون باید امتحان کنید زورتون میاد چند مگ نت استفاده کنید خخخ خب هرکی هرنرم افزار هرچی از شیر مرغ تا جون آدمیزاد میخاد تلگرام اس بدین mh13566

  • جمشید says:

    با عرض سلام و خسته نباشید.

    آیا این روش برای نرم افزارهایی که یکی دو روز رایگان هستند و سپس غیرفعال می شوند و برای ادامه فعالیت
    باید پولی پرداخت شود (تریال) نیز کاربرد دارد؟

    اگر دارد، آیا این کار را قبل از اتمام زمان تریال باید انجام دهیم؟ یا پس از آن؟ یا فرقی ندارد؟

  • روجا شجاعی says:

    من بازی پچ میکنم مینویسه موفق بعدش ک حذف نصب میکنم میگه نصب نشد گوشیم اندروید۹ هستش لطفا راهنمایی کنید

  • Ava says:

    من نمیدونم چرا هرجا یه چیز میگن اما به هرحال من همش رو امتحان کردم ولی جوابی به غیر از ناقص شدن بازی نگرفتم یعنی قبل از هم بازی وقتی میری توی فروشگاه بازی قیمت هارو نوشته اما بعد از هم اصلا قیمت هارو هم نمی نویسه و ارور میده یا توی یه بازی هک کرده اما خود هک ارور میده و کار نمیکنه
    من نوعی این هارو گفتم که درد دل کرده باشه چون شما ها هیچ کاری نمی کنید حتی روش هک ثابتی هم ندارید
    اسم اون بازی هم uphill rush هستش
    با این برنامه استارگرل اونم نمیشه هک کرد

  • علیرضا says:

    این برنامه روی بازی های آفلاین انجام میشه

  • کیاوش says:

    من سعی کردم بازی یا برنامه ای را هک کنم اما وقتی رفتم توی بازی نتوانستم چیزی بخرم یعنی لاکی پچر روی گوشی من کار نمیکند باید چه کار کنم

  • ناصر says:

    برای دانلود برنامه های پولی کافیه بری سایت فارسروید یا apk tops واگر برنامه مورد نظر وجود نداشت میتونی سفارش بدی

    • Sara says:

      خو من الان اینو از کجا دانلود کنم هرچی میگردم نه تو گوگل پلی هست نه تو مایکت نه تو بازار

  • YasY says:

    سلام من سعی کردم بازی nightmare harem
    رو باهاش هک کنم اما نشد، ولی یه نفر بهم گفته بود که تونسته با این اپ هکش کنه اما برای بعضیا جواب نداده
    دلیلش جواب ندادنش روی گوشی من چیه؟
    گوشیم سامسونگ j3 نسخه ۲۰۱۷

  • Taha says:

    میشه باهاش دنده دو رو هک کرد؟

  • sayeh says:

    چرا وقتی نصب میکنیم باز نمیشه؟!!

  • majid says:

    این هک برای من کار نکرد
    من چند تا برنامه خوب دارم لطف میکنید اون ها رو هک کنید به درد همه میخوره

  • الهه says:

    نمیشه بدون روت باش کار کرد؟

    • Yashar says:

      چرا میشه کار کرد

    • soltan says:

      بدون روت من بیشتر نرم افزارو باهاش هک کردم اموزش این سایت کمی ناقصه این فقط نحوه لانسیسو یادداده قبلش شما باید فایل کمکی ویک نسخه جدید بسازید ورو اون عملیات انجام دهید اگه سوالی در بارهی کرک فایل های اندروید داشتید می تونید در تلگرام ازمن بپرسید @abolfazl_nezhadiran

    • امیرمحمد صالحی says:

      بله میشه

  • Zeynab says:

    سلام
    چرا بعد از هک کردن بازی، دیگه باز و اجرا نمیشه؟
    لطفا سریع جواب بدید

  • وهاب says:

    همه ما انقد الکی پول دادیم دیگه گول نمی خوریم هک کنید بیخیال عزیزم پول دارین صرف چچیزای دیگه بکنید

  • Amircr says:

    سلام. وقتی من این بازی رو پچ کنم فقط تو گوشی خودم به صورت پچ شدس یا اگه تو دستگاه های دیگه ام بفرستم، تو اون دستگاها هم به صورت پچ شده میاد؟!

  • شاهین says:

    درباره برنامه های ایرانی وقتی صاحبش راضی نباشه هم از نظرشرع هم اخلاقی واقعا کار درستی نیست و رسماً دزدیه و حتما در آینده چوبشو میخورین

    • خودتونید says:

      نه اینکه سورس های “برنامه های ایرانی” همگی توسط خود ما ایرانیا نوشته شده و اصلا در این زمینه خود کفا هستیم و اکثر قریب به اتفاق برنامه های خارجی، به نوعی کپی شده از زحمات چند دهگی در این صنعت ملی و ایرانی است ، حرف شما واقعا متین و قابل تامل است و به دیده منت

  • setayesh says:

    ببخشید میشه بازی های شرکت coco by tabtale هم هک کرد؟اونم با همین روش؟

  • مجیب says:

    سلام میخواستم بپرسم شما برای برنامه فالور اینستگرام برنامه ای سراغ دارید که هکش کرد اخه هر برنامه رو نصب میکنم هک نمیکنه هک بلدم ولی این برنامه ها رو هک نمیکنه میشه یه برنامه بع ایدی تلگرامم بفرستید یا اسمشو بگید ممنون میشم

    @mojisenter

  • ک.محمد زاده says:

    ببخشید وب خیلی خوب و کاربردی دارین. یه سوال داشتم درباره ی این برنامه،نیاز به روت داره؟

  • مجتبی says:

    با سلام و خسته نباشید
    یکی از مشکلات توسعه دهندگان برنامه های اندروید در داخل کشور هک برنامه هاست که ضرر زیادی به اونها وارد میکنه
    این مطلب زمانی پر رنگ تر میشه که توجه کنیم بازار فروش اونها داخلیه و متاسفانه بیشتر ما ایرانی ها حاضر به پرداخت پول نیستیم
    اما برنامه سازان خارجی بازار وسیعی دارند و برفرض هموطنان ما برنامه های اونها رو هک کنن اونها بخش عمده ای از فروششون رو هنوز دارند
    پس خواهش میکنم این طور آنوزش ها رو ادامه ندید چون حتما از اونها سواستفاده میشه
    این که بگیم استفاده از این آموزش ها به عهده کاربره مسولیت آموزش دهنده ها رو کم نمیکنه
    با تشکر

    • setayesh says:

      برو بابا.

    • محمد says:

      چی میگی واسه خودت؟بازی ساز بازی رو میسازه میفروشه به بازار،مایکت،ایران اپ و… پول زیادیم به جیب میزنه بعد بازار میاد واسه سود خودش اینارو میفروشه فشارم میفته رو ملت نمیخوایی هک کنی؟تو این صفحه چیکار میکنی؟میخوایی پول بدی برو بده همه یجوری راحتن آدمم مغز خر نخورده چیزی رو که میشه رایگان گرفت بهش پول بده.

    • خودتونید says:

      پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر
      هر چی بریزی توی آش، موقع خودن توی قاشقته. 😉

  • Sooroosh says:

    من ک هنوز دارم دنبال صفحه دانلود میگردم
    کجا گذاشتیش هرچی میکردم پیدا نمیشه:'(

  • شایان says:

    چجوری دانلود کنم

  • رضا says:

    سلام
    خسته‌نباشید‌میشه‌بازی‌ایرانی‌راهک‌کرد؟

  • رضا says:

    سلام
    خسته‌نباشید‌میشه‌بازی‌ایرانی‌دوئل‌شتاب‌راهک‌کرد؟

  • علیرضا says:

    اینم شد آموزش! اینو که همه جا میشه پیدا کرد، نیاز به آموزش نبود.

    • Alireza Sayeh says:

      اگه نیاز به آموزش نبود ، خودت الان اینجا نیومده بودی دنبالش که کامنت منفی ام بذاری.خیلی چیزا خیلی جاها هس.

  • الناز says:

    سلام
    با این نرم افزار میخوام بازی پاسور چهاربرگ رو پچ کنم ولی نمیشه(واسه بازی دونفره با بلوتوث باید خریداری شه)
    دوستان میتونید کمک کنید چجوری پچش کنم؟

  • محمد امین says:

    سلام.واقعا ممنون و سپاسگزارم بابت مطالب کاربردی شما.

  • حدیث says:

    سلام خسته نباشید ببخشید بازی های شرکت Tab tale رو باز می کنه؟

  • ناشناس says:

    میشه باهاش بازی انلاین هک کرد

صفحات1 2