پسورد رمز وای فای رایگان فرودگاه هی دنیا

پسورد وای فای فرودگاه های سراسر جهان را بر روی نقشه ببینید !

اگر شما هم اهل مسافرت های تفریحی هستید یا این که به دلیل شرایط کاری خود لازم است مرتبا سفر کنید احتمالا دسترسی به اینترنت یکی از دغدغه های شما خواهد بود. اگر به صورت هوایی سفر می کنید مسلما در طول سفر و در هواپیما امکان دسترسی به اینترنت به دلایل امنیتی وجود ندارد؛ از طرفی هم اتصال به وای فای رایگان حق هر مسافر به ویژه در فرودگاه ها می باشد. اما متاسفانه شبکه وای فای اغلب فرودگاه ها ایمن است و دسترسی به آن منوط به وارد کردن پسورد است و بنابراین اغلب مسافران از خیر استفاده از وای فای رایگان در فروگاه می گذرند! اما جای نگرانی نیست. با انزل وب همراه باشید و به وسیله نقشه رمز وای فای فرودگاه ها به سادگی در سراسر دنیا به WiFi فرودگاه ها متصل شوید.

نقشه رمز وای فای فرودگاه های کل جهان

WiFi passwords map from airports around the world

اگرچه استفاده از پسورد و جلوگیری از هک شدن رمز وای فای برای مصارف شخصی لازم است اما در محیط عمومی مثل فرودگاه ها منطقی تر است وای فای بدون پسورد در دسترس عموم قرار گیرد. با این حال می توانید پسور وای فای فرودگاه ها را نیز از طریق Anil Polat پیدا کنید. Anil Polat بلاگری است که نقشه رمز وای فای فرودگاه های جهان را مرتبا به روزرسانی می کند. فرودگاه های جهان در هر نقطه توسط آیکن هواپیما در نقشه زیر قابل قابل مشاهده هستند و تنها کافی است روی نقطه مدنظرتان کلیک کنید تا رمز وای فای فرودگاه نمایش داده شود.

فراموش نکنید که در نقشه رمز وای فای تمام فرودگاه های دنیا را نمی بینید؛ بلکه تنها فرودگاه هایی قابل مشاهده هستند که رمز خود را اطلاع رسانی کرده اند و  پسورد شناخته شده ای دارند.

سایر قابلیت های این نقشه

در این نقشه علاوه بر مشاهده فرودگاه ها و امکان جستجو نام آنها می توانید سالن ها و کافی شاپ های هر نقطه جغرافیایی را ببینید. رمز وای فای این اماکن به صورت دوره ای تغییر می کند و این تغییرات به صورت مداوم با به روزرسانی نقشه اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرو تجربه شما ؟

تا کنون از این نقشه برای یافتن رمز وای فای فرودگاه هایی که در آن ها رفت و آمد دارید استفاده کرده اید؟ تجربه خود را در استفاده از این سرویس در طول سفر با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش استفاده همزمان از وای فای و کابل شبکه در ویندوز
آموزش استفاده همزمان از وای فای و کابل شبکه در ویندوز
آموزش 12 روش حل مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز 11
آموزش ۱۲ روش حل مشکل پیدا نکردن وای فای در ویندوز ۱۱
آموزش 4 روش وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز
آموزش ۴ روش وصل شدن به وای فای بدون داشتن رمز
آموزش روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون
آموزش ۶ روش رفع مشکل روشن شدن خودکار وای فای آیفون

نظرات