حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما

اینستاگرام برنامه محبوب و بی نظیر اشتراک گذاری عکس و ویدیو می باشد که دارای تنظیمات و افکت های جالب برای اینکار است. شاید شما هم به قبل از استفاده از این برنامه با ارورهایی مانند Your account has been disabled for violating our terms و Too many users have been registered on this device و An unknown network error has occurred روبرو شده باشید که باعث عدم ورود به اینستاگرام و باز نشدن صفحه اکانت شما میشوند. امروز در انزل وب در مورد روش های حل این ارور ها که باعث وصل نشدن اینستاگرام  میشوند صحبت خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

۱۴ روش رفع مشکل وصل نشدن و رفع ارورهای ورود به اینستاگرام

۱۴ ways to fix instagram wont load problems and open errors

در هنگام کار با اینستاگرام ممکن است با ارور های متفاوتی برخورد کنید که مشکل ورود به اینستاگرام و عدم دسترسی به اکانت را به همراه داشته باشند ، رایج ترین این پیغام ها خطای An Unknown network error has occurred و ارور های Sorry there was a problem with your request ، Too many users have been registered on this device است که امروز در انزل وب در مورد روش های حل آنها صحبت خواهیم کرد.

حل مشکل ارور An unknown network error has occurred در اینستاگرام اندروید

چنانچه بعد از ورود یا بروزرسانی اینستاگرام با پیغام An unknown network error has occurred روبه رو می شوید، شما با مشکل ورود یا وصل نشدن اینستاگرام رو به رو شده اید.

error-an-unknown-network-error-has-occurred

قبل از اینکه راه حل هایی که در ادامه آموزش امروز توضیح داده ایم را بکار بگیرید، گوشی یا تبلت خود را ریستارت کنید و ۱۰ ثانیه صبر کنید، و سپس گوشی را روشن کنید. مجددا وارد اینستاگرام شوید، ممکن است مشکل شما حل شده باشد.

حل مشکل مشکل ورود به اینستاگرام با نصب نسخه جدید

برای حل خطای مشکل وصل نشدن اینستاگرام آخرین نسخه نرم افزار اینستاگرام را دانلود و نصب کنید. چنانچه که در حین نصب با خطای تجزیه یا There Was A Problem Parsing The Package (مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد) مواجه شدید پیشنهاد می کنیم پست ۱۰ روش برای حل مشکل parse error یا there is a problem parsing the package اندروید را مطالعه بفرمایید.

instagram

رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام با وای فای

پس از اجرای نرم افزار مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت قوی تر متصل شده است. اگر از داده تلفن همراه خود استفاده می کنید، مطمن شوید که هنوز اشتراک اینترنت داده تلفن همراه را دارید. در صورتی که افراد دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده می کنند اینترنت آنها را قطع کنید و دوباره برای ورود مجدد به اینستاگرام تلاش کنید.

how-to-limit-and-block-guest-access-to-wifi-router-modem

قطع اینترنت سایر برنامه ها برای حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام

در صورتی که نمی توانید به اینستاگرام وارد شوید سرعت اینترنت تان را افزایش دهید. برای افزایش سرعت اینترنت می توانید دسترسی برنامه های نصب شده را به دیتای موبایل خود و یا هرگونه اتصالی که به واسطه ی آن، حجم اینترنت شما مصرف میشود، را محدود کنید. جهت محدودیت درسترسی برنامه های نصب شده به دیتای موبایتان پیشنهاد می کنیم پست محدودیت،کنترل و جلوگیری دسترسی به اینترنت برنامه های اندروید بدون نیاز به روت را مطالعه بفرمایید.

Download-an-Android-Firewall-Without-Rooting

تنظیم مجدد APN برای رفع مشکل An unknown network error has occurred

عمده ترین دلیل ظهور خطای An unknown network error has occurred به هم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی میباشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد که باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید. نحوه حذف APN و تنظیم مجدد APN را قبلا در پست حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل کاملا توضیح داده ایم.

no-internet-connection-on-irancell-rightel-mci

پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام جهت حل مشکل ورود به اینستاگرام

گاهی وقت ها دلیل وقوع خطای An unknown network error has occurred اندروید پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام است که برای حل این مشکل به مسیر settings و سپس مدیریت برنامه ها بروید و در این قسمت برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و حافظه کش برنامه را پاک کنید که این کار با انتخاب گزینه هایClear cache  وClear data انجام می شود.

how-to-fix-instagram

بروزرسانی تاریخ و ساعت جهت رفع مشکل باز نشدن اینستاگرام در اندروید و آیفون

پس از این کار گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید و دوباره به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و وارد تنظیمات تاریخ و زمان شوید و ساعت و زمان گوشی را تنظیم کنید، در صورت اشتباه بودن تاریخ و زمان تیک گزینه Automatic date & time را بردارید و صورت دقیق ساعت و تاریخ را وارد نمایید. حالا یکبار دیگر گوشی خود را خاموش و روشن کنید و به برنامه اینستاگرام بروید و برای ورود روی Log in کلیک کنید ، احتمالا ارور an unknown network اینستاگرام دیگر نمایش داده نمیشود.

instagram


ارور اینستاگرام Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که شما قوانین و مقرارات اینستاگرام را نقض کرده باشید با خطای Your account has been disabled for violating our terms مواجه خواهید شد که این خطا بیشتر برای کاربران اندروید ظاهر می شود.

Your account has been disabled for violating our terms

رفع مشکل وصل نشدن اینستاگرام با پاک کردن و نصب مجدد اینستاگرام

برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms و خطای An Unknown network error has occurred اینستاگرام را از روی گوشی خود به طور کامل پاک کنید و دوباره نصب کنید. برای حذف برنامه اینستاگرام در اندروید به قسمت Settings بروید و مسیر Applications > Manage Applications > Instagram را دنبال کنید، در این قسمت روی Uninstall تپ کنید. بعد از حذف اینستاگرام به گوگل پلی بروید و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید و دوباره نصب کنید ، برای نصب اینستاگرام از گوگل پلی با آی پی ایران میتوانید از آموزش قبلی ما در زمینه حل مشکل This item is not available in your country ، روش های دانلود مستقیم و بدون تحریم از گوگل پلی استفاده کنید. حال برای ورود به اینستاگرام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید.

uniinstall

برگشت به تنظیمات کارخانه برای حل مشکل Your account has been disabled for violating our terms

در صورتی که با حذف برنامه اینستاگرام خطای Your account has been disabled for violating our terms رفع نشد تنظیمات گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

instagram-app-to-fix-error

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش

قبلا یک نمونه گزارش دادن به اینستاگرام را در پست بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام آموزش دادیم ، در صورتی که با مشکل نمایش پیغام نقص قوانین روبرو شدید و از عدم فعالیت مشکوک در اکانت خود مطمئن هستید میتوانید از طریق بخش ارسال گزارش نسخه وب اینستاگرام مشکل اکانت خود را با بخش پشتیبانی اینستاگرام جهت رسیدگی بیشتر به زبان انگلیسی مطرح کنید.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام و نمایش پیغام نقص قوانین با ارسال گزارش


رفع خطای Too many users have been registered on this device در اینستاگرام

گاهی وقتی که قصد ساخت اکانت جدیدی در اینستاگرام دارید پیغام Too many users have been registered on this device برای شما ظاهر می شود که مشکل مشکل تعداد عضویت در اینستاگرام نامیده می شود.

instaerror-acc

حل مشکل ثبت نام در اینستاگرام از طریق ثبت نام در سایت اینستاگرام

برای رفع ارور Too many users have been registered on this device ساخت اکانت اینستاگرام و مشکل ثبت ناممی توانید اکانت خود را از طریق سایت اینستاگرام بسازید چونکه سایت اینستاگرام محدودیت های گوشی های اندروید را ندارد، وب سایت اینستاگرام خیلی شبیه به اپلیکیشن اینستاگرامی است که بر روی گوشی خود نصب کردید و به شما اجازه می دهد که مانند اپلیکیشن اینستاگرامی که روی گوشی خود نصب کردید پست، عکس، ویدیو و… بگذارید.

instagram-site

رفع خطای Too many users have been registered on this device با تعویض آی دی گوشی

در صورتی که راه حل قبلی به شما کمک نکرد و گوشی شما قابلیت روت شدن را داشت از نرم افزارهای Id Changer برای تغییر آی دی دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید تا اینستاگرام گوشی یا تبلت شما را به عنوان یک دستگاه جدید شناسایی کند. چنانچه گوشی شما قابلیت روت را ندارد تنظیمات گوشی را به تنظیمات پیش فرض کارخانه برگردانید. دقت کنید ریست کردن گوشی تمام تنظیمات و شخصی سازی هایی که تا کنون انجام داده اید را از بین می برد. بنابراین پیش از استفاده از این روش حتما با روش های بک آپ گیری از اندروید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.


حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با تغییر مجوز دسترسی

علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح داده شد می توانید برای حل خطاهایی که در بالا اشاره شد مجوز دسترسی اینستاگرام را تغییر دهید یا از درست بودن مجوز دسترسی برنامه به اینترنت و وای فای اطمینان حاصل کنید. برای اینکار در سیستم عامل اندروید از تنظیمات گوشی وارد بخش Permissions شوید و تنظیمات مجوز Instagram را بررسی کنید.

fix-instagram

حل مشکل اتصال به اینستاگرام با استفاده از نسخه قدیمی

در نهایت برای حل مشکل ورود به اینستاگرام پیشنهاد میکنیم از نسخه های قدیمی تر اینستاگرام مثل نسخه ۸ تا ۸٫۵ آپلود ویدیو و عکس را امتحان کنید ، در صورت لزوم میتوانید از یک نسخه قدیمی برای ورود به اینستاگرام و یک نسخه جدید برای استفاده از سایر امکانات اینستاگرام استفاده کنید ، قبلا یک روش اینکار را پست نصب همزمان دو یا چند برنامه اندروید آموزش دادیم.

تجربه و پیشنهاد شما؟

تجربه و پیشنهادات خود را در مورد خطاهایی که در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود مشاهده میکنید و نحوه رفع آنها یا روش هایی که برای حل ارورهای ثبت نام ، ورود و.. اینستاگرام اندروید و آیفون در این پست معرفی کردیم را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

  • سیمین says:

    تنها راهش فقط نصب ورزن پایینتر اینستاگرام و بعد آپدیت کردنشه

  • ندا says:

    مال من همون ارور نت رو میده ولی باهیچکدوم این روش ها دست نمیشه نمیتونم اکانتم رو لاگین کنم

  • احمد says:

    ممنون از این مطلب .

    مشکلم حل شد واقعا مونده بود گوشی رو بزنم زمین بشکونم و اشکال از دسترسی ایستاگرام بود با این مقالبه حل شد.

  • هانیه says:

    من نام کاربری و رمز و میزنم میزنه نمیشه رو گوشیت دیگه پیجم میاد اما رو گوشی خودمممم نمیاد کممممممممکککککم کنید لطفاااا

  • مهرنوش says:

    باسلام
    منم مشکل An Unknown network error has occurred داشتم و تمامی مراحل بالا جواب نداد،چندورژن پایین تر نصب کردم درست شد و بعدش بروز رسانی کردم
    مرسی از دوست عزیز میلاد که درکامنت ها یاد داد

  • میثم says:

    سلام
    اینستای منن وقتی واردمیشم میزنه پوشش خبری بازخوانی نمیشود بخدایکی راهنمایی کنه

  • bahare says:

    سلام من چنباری اینستامو پاک کردم ولی الان چن روزه هر کاری میکنم نه با ایمیل نه شماره وارد نمیشه و همش میزنه خطا یا اینکه بعدا سعی کنید یکی راهنماییم کنه 🙁

  • MiLaD says:

    سلام به همه منم نمی تونستم کانکت بشم این ارور رو میدادAn Unknown network error has occurred همه مراحلی که گفته بودینم انجام دادم نشد آخر سر چند لول پایین ترش رو نصب کردم درست شد . بعد آپدیتش کردم ……
    مرسی از راهنمایی خوبتون

  • فاطمه says:

    سلام اینستاگرامموپاک کردم دوباره میخوام بریزم نمیشه ارورمیده چیکارکنم

  • سجاد says:

    درضمن دوستان برنامه بر روی کامپیوتر نصب شده وکار میکنم ویندوز ۷……………ممنون میشم کمک کنید

  • سجاد says:

    سلام دوستان……
    لطفا به من کمک کنید….. مدتی هست این پیغام در صفحه Grids من ظاهر شده و اجازه نمیده با برنامه Gridsکار کنم و یک پنجره هست که افتاده رو صفحه Grids و برنامه باز میشه ولی این پیغام اجازه نمیده که به پستهای خودم یا دیگران یا لایکها و کامنتها دسترسی داشته باشم واز من رمز ورود میخواد
    و همه روشهای که برای خروج از این وضعیت امتحان مثله خارج شدن از بلاک یا ریپورت شدن ولی فایده ای نداشت ………………ممنون میشم که کمک کنیداین متن اون پیغام هست به انگلیسی
    thank you for trying grids.your trial has expired to continue to use grids please enter your license here.

    • ثریا داسیان says:

      سلام نرم افزاری که نصب کردید آزمایشی بوده و لایسنس زمان دار داشته زمان اون منقضی شده لایسنس می خواد ربطی به بلاک یا ریپورت شدنتون نداره

  • اکبر says:

    سلام. چندین بار از برنامه اینستاگرام بیرون اومدم دوباره خواستم وار اکانت خودم شوم دیگر نتوانستم چند روز ه ارور میده هرچقدر تلاش کردم بی فایده بود. اما از طرق گوگل کروم میتونم وارد اکانت بشم .اما از برنامه نه.ممنون میشم پاسخ بدین.

    • ثریا داسیان says:

      سلام معمولا وقتی با دستگاه های مختلف وارد اینستاگرام میشید از طریق گوشی و کامپیوتر یا سایت های دیگه
      از طریق گوشی به سختی میشه مجدد وارد اینستاگرام شد. اگر روش های این پست جواب نداده سعی کنید روش های دیگه ای پیدا کنید. من هم دنبال روش های دیگه ای هستم که به محض پیدا کردن به اطلاعتون می رسونم

  • زیبا says:

    خیلی خیلی ازتون ممنونم.لطفا مطالب اموزنده بیشتری اموزش بدید.پاینده باشید.

  • Hadi says:

    سلام .ممنون از مطالب خوبتون،مشکل من کماکان باقی هست .گوشیم آیفونه و پیغام Sorry there was a problem with your request میده! فقط نمیتونم از طریق اپ وارد بشم با گوشی دیگه امتحان کردم وارد شد و از طریق سایت هم وارد میشه فقط نرم افزار مشکل دارم

  • Aehmd says:

    وقتی می خوام کسی را فالو کنم نمیشه

  • Aehmd says:

    اضافه کردن مخاطب به مخاطبام در انستاگرم مسدوده شده

  • رز says:

    سلام من هم چندتا پیج با یه شماره درست کردم الان یکی از پیج هام وری فای کد میخواد ولی شمارمو نمیاره تایید کنم کد بفرسته فقط صفحه خالی میاد چیکار کنم

  • abbas says:

    سلام یه اکانت اینستابا نام kimiyakimiyaa نه شماره تلفن نه ایمیل نداده بودیم زمان ساختن اکانت الان نه این اکانت تو سرچ پیدا میشه نه با این اسم اکانت جدید ساخته میشه رمزش که درست میزنیم برای وارد شدن صفحه دیگه باز میشه که ش تلفن میخواد اما ش که بدیم بازم یه صفحه دیگه میاد که واسه ساختن اکانت جدیده

  • کریم says:

    اینستاگرام رو نصب کردم ولی تو استوری لایو زنده ندارم دلیلش چیه؟مگه اندرویدگوشی باید چند باشه؟ ممنون میشم بهم بگید دلیلشو

    • ثریا داسیان says:

      لطفا این پست رو مطالعه بفرمایید

      • رضا says:

        سلام الآن چند روزه اینستاگرامم به طور کلی قطع شده، اومده اول که باید ثبت نام کنم بعد هرچقدر شمارم یا ایمیلمو وارد میکنم نمیشه، یه نوشته قرمز میاد بالای صفحه مینویسه متأسفم بعدآ دوباره امتحان کنیدباورکنید دیگه کم آوردم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.سپاس از شما…

  • حمیدرضا says:

    سلام دوست گرامی..گوشی من .j5سامسونگ هست…اکانت اینستام مشکل نداشت…تازمانی که خود برنامه اینستا stopمیشد…و من ورژن جدید رو اپدیت کردم…وقتی وارد اکانتم شدم ارور داد و پیجم از دسترس خارج شد…ولی پیجم رو روی تبلت اوردم….اما رو گوشیم دیگه پیجم بالا نمیاد…ممنون میشم مشکلم رو حل کنید…..با تشکر

  • ادریسرصبوری says:

    سلام وقت بخیر

    میخواستم جیمیلو تایید کنم انستام کلا خراب شد الان وارد انستا میتونم بشم ولی اکانتمو نمیاره فقط جمیل و شمارمو میا ره که من با کدوم وارد بشم وقتی هر کدومو که انتخاب کنم رو تایید میزنم ولی تکون نمیخوره یعنی کلا نمیشه دیگه جلوتر برم لطفا راهنمایی کنید

  • مریم says:

    سلام، وقت بخیر بعد از بروزرسانی اینستاگرام در تبلت متاسفانه با پیغام unfortunately instagram has stopped مواجه میشم. اندروید تبلت ۴.۲.۲ ست و حتی دوباره ورژن های قدیمی رو هم وقتی نصب میکنم باز نمیشه! چیکار باید بکنم؟؟!

  • Erfan_lan says:

    سلام اینستاگرام رو آپ دیت کردم این ارور اومدinvalid parameters
    http://uupload.ir/files/r0qi_screenshot_۲۰۱۷۰۹۱۹-۱۶۴۷۵۸.png

  • مهدی says:

    اینیستاگرام من میگه خطای غیر ارادی برای ورود به سیستم شناسایی کردیم .چیکار کنم حل بشه لطفا کمک کنین شماره و ایمیل هم گم کردم رمز ایمیل رو نمیدونم شماره رو هم شکستم

  • احسان says:

    سلام
    ببخشید پیج من پراویت نیست ولی وقتی کسی منو فالو میکنه برای من فقط مینویسه REQUESTS و نمیتونم نه فالوش کنم نه پیجش رو ببینم
    ولی برای اون شخص مینویسه منو فالو کرده
    میشه کمک کنید

    • ممکنه وقتی بروی گزینه Follow کلیک میکنید صفحه سفید شود یا حتی ممکن است گزینه Follow سبز رنگ شود وبه Following تغییر کند ولی پس از مدت کوتاهی به حالت اول برگرد و شما هرکاری میکنید نمی توانید ان فرد را فالو کنید که هرکدوم رو جداگانه میذارم
      فالو نشدن برخی کاربر ها در اینستاگرام

      ۱-بلاک شدن توسط کاربر:ممکن است شما قبلا کاربری را فالو کرده باشید ولی متوجه می شوید که دیگر جز فالورهای ان فرد نیستید و وقتی به صفحه کاربر می روید و با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید باز هم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید
      ۲-فیلتر بودن صفحه شخص مورد نظر:ممکن است شخص مورد نظر از قوانین ایران پیروی نکرده باشد و سازمان فیلترینگ صفحه اون شخص را فیلتر کرده باشد،در این صورت شما باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید تا مشکلتون حل بشه.
      فالو نشدن هیچ یک از کاربر ها در اینستاگرام:
      ۱-احتمالاً در مدت کوتاهی بیش از حد تصاویر را لایک کرده یا افراد زیادی را فالو کرده‌اید و از طرف اینستاگراممحدود شده‌اید. با توجه به حجم نفراتی که فالو کرده‌اید بعد از مدت نامشخص این محدودیت رفع خواهد شد. هیچ راه دیگری جز صبر کردن ندارید و احتمالاً مسدود شدن حساب شما در صورت تکرار این موضوع وجود دارد.

      ۲- اکانت شما به سقف تعداد فالورهای مجاز رسیده است. در اینستاگرام هر کاربر می‌تواند بر اساس تعداد فالوورها، فالوئینگ داشته باشد. برای مثال اگر هیچ‌کس شما را فالو نکرده باشد، شما تنها قادر به فالو کردن ۶۰۰ نفر خواهید بود. این رقم بر اساس تعداد فالوئر‌های شما متغیر خواهد بود. بنابراین اگر شاهد چنین مشکلی بودید، اقدام به افزایش فالوئر‌های خود (۱۰ الی ۱۲ نفر) کرده و سپس پیج‌های مورد نظر را فالو کنید.
      مشاهد صفحه سفید هنگام فالو یا لایک کردن:
      این مشکل چهار دلیل می تواند داشته باشد:

      ۱-بلاک شدن شما توسط اینستاگرام بدلیل لایک و فالو کردن افراد در مدت زمان کوتاه،که اگر دلیل مشکل صفحه سفید این باشد شما هیچ راه دیگری جز صبر کردن ندارید

      ۲-ممکن است بدلیل ثبت نام شما در اینستاگرام بدون وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید باشد:ممکن است صفحه ای باز شود و شماره موبایل شما را بخواهد در این صورت شما شماره تلفن همراه تون با کد ایران و بدون صفر وارد کنید(۹۸) سپس منتظر بمانید تا کد تاییدی که براتون ارسال میشه را در اینستا وارد کنید تا مشکلتون حل بشه.ولی اگرشما شماره تلفن تون در اینستا ثبت نکردید و صفحه مربوط به درخواست شماره نمایش داده نشد بهتره جهت رفع این مشکل در صفحه مربط به حساب کاربریتون در اینستاگرام بروید وشماره خودتون رو داده و صبر کنید کد فعال سازی ارسال بشه و اون کد رو در صفحه بزنید تا با خیال راحت ادامه بدید.

      ۳-پایین بودن سرعت اینترنت:ممکن است سرعت اینترنت شما پایین باشد پس باید صبر کنید تا صفحه کاملا بارگذاری شود

      ۴-استفاده از برنامه تغییر ای پی:بهتره با برنامه تغییر ای پی هم امتحان کنید شاید مشکلتون حل بشه.

  • رضا says:

    سلام. وقتی وارد پیجم میشم با گزینه Update Your Email Address

    We can’t reach you at the email address on your account. Update it to keep your account secure.
    وقتی ایمیل پیج رو وارد میکنم اکی میکنم با این ارور مواجه میشم?
    Something is wrong. Please check your input and try again
    لطفا بهم کمک کنید

    • سلام این پیغام از آدرس ایمیل شما هست میگه ه آدرس ایمیل شما پیدا نمیشه و اکانت خودتون رو به روز نگه دارید و چون دوباره همون ادرسو دادید نوشته که اون ادرس ایمیلی که به عنوان ورودی دادید اشتباهه مجددا تلاش کنین با یک ایمیل دیگه امتحان کنید

  • پوریا says:

    سلام
    وقتی که وارد اکانتم میشم پیغامی با این محتوا میاد: “فعالیت مشکوکی در اکانت شما موجود است”
    اما من از دوتا گوشی از اینستا استفاده کردم و حالا که دارم از یه گوشی استفاده میکنم این پیغامو میده و وارد اکانتم نمیشه
    برای ورود به اکانتم یه رمزی رو به جیمیلم میفرسته و وقتی میرم توی جیمیل میبینم که هیچ پیامی از طرف سایت اینستاگرام نیومده
    الان من چطوری میتونم وارد اکانتم بشم؟
    خواهش میکنم کمکم کنید …..

  • vahid says:

    منم نزدیک ۱ هفته ست نمیتونم وارد اکانتم بشم و ارور sorry , there was a problem with your request میده . دو سه تا اکانت دیگمم همینجوری شده . تغییر آی پی هم دادم فایده نداشته پسوردمم عوض کردم فایده نداشته . کلافه شدم .
    اینستا با این قوانینش تر و خشکو با هم میسوزونه . هیچ پست خشونت آمیز یا مستهجن نداشتم نمیدونم واسه چی بلاکم کرده

  • Peymanafshar says:

    گوشیم ایفون هست اکانت اینستام رو log out کردم حالا میخام برم تو اینستا با هر اکانتی فرق نداره عرور sorry,where was a problem whit your request.اگه میشه بگید چی کنم. ??❤️

  • علی کبریتی says:

    دوستان بنده با تجربه ۱۳ اکانت دلیت شده توسط اینستا ید تولایی تو این زمینه دارم.میخوام تجربیتامو انتقال بدم
    Your account has been disabled for violating our terms
    ارور بالا در چند حالت میاد:
    ۱ـوقتی با سرعت زیاد افراد زیادی رو فالو کنین یا تعداد زیادی رو در یک بازه زمانی خاص فالو کنی ابتدا چند ساعت بلاک فالو میشی درصورت تکرار یک روز ،سه روز،یک هفته و در نهایت پیجت با ارور بالا دلیت میشه!
    ۲ـدر صورتی که یه پیج پابلیک داشته باشی و محتوای خشونت آمیز مثل دعوا وشکنجه و… یا محتوای مستهجن تو پیجت باشه باعث دلیت شدن پیجت با ارور بالا میشه
    یه نکته خیلی مهم : در صورتی که دارین کاری خلاف مقررات اینستا انجام میدین و یهو اینستا از شما شماره همراه میخواد بهتره شماره همراه رو همون لحظه ندین چون احتمالش خیلی زیاده که با ارور disable شدن اکانتتون مواجه بشین
    ولی اگر حدودا دو روز بعدش شماره بدین پیجتون دلیت نمیشه!دو روز اکاننتتون معلق یا instagrammer میشه ولی به محض شماره وارد کردن دوباره پیجتون میاد،این تجربه شخصیه منه !و واسه من در بیش از ۵ مورد اکانتم جواب داده

    An unknown network error has occurred
    ارور بالا واسه من بعد هر پیجی که ازم ایستا با ارور disabled دلیت کرده پدیدار میشه واسه ورود در این شرایط باید در صفحه لاگین بر روی گزینه get help signing in بعدش از طریق اکانت فیس بوک یا جیمیل یا شماره همراهتون وارد بشین .
    ولی هنوز مشکل ارورتون پا برجاس !و واسه ورود مجددتتون با اکانت دیگه یا در صورت لاگ اوت کردن بازم این ارور مشاهده میشه!
    هر گوشی واسه وصل شدن به نتورک یه آیدی خاص داره.من تمام راههای بالا رو امتحان کردم ولی جواب نداد.واسه رفع این ارور تنها راهش برای من استفاده از اپ id changer که نیاز به روت داره هست و بعد از اون تا دلیت شدن پیج بعدیم دیگه این ارور نیومد 🙂
    پ.ن : پیجهای دلیت شده من محتوای خشونت آمیز داشتن که دلیش شدن و نه چیز دیگه ای
    امیدوارم تونسته باشم فهوای کلام رو به خوبی انتقال داده باشم ،هو الله توفیق

صفحات1 2 3 11
×