رفع مشکل کار نکردن و تعمیر ریموت دزدگیر ماشین ماجیکار و..

رفع مشکل کار نکردن و تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید، پژو و..

همه ما ممکن است با این اتفاق روبرو شده باشیم که در حالی که برای رفتن به جایی عجله داریم و سعی می کنیم ماشین خود را باز کنیم متوجه می شویم که ریموت ماشین کار نمی کند. در این لحظه ذهن شما سعی می کند تمام دلایلی که باعث از کار افتادن ریموت ماشین می شود را تحلیل و درک کند. گاهی اوقات شما خیلی راحت به جواب می رسید اما گاهی خیلی زمان می برد تا مشکل را ریشه یابی کنید. بیایید ابتدا به علل از کار افتادن دزدگیر ماشین نگاهی بیاندازیم و سپس به حل مشکل از کار افتادن دزدگیر ماشین بپردازیم.

تعمیر و علت کار نکردن ریموت دزدگیر ماجیکار ماشین سمند، پراید، پژو و..

Reasons and How To Fix Car Remote Does Not Working

برای ریشه یابی مشکل شما باید ابتدا انواع کلید ماشین را بشناسید. یک تصور غلط و رایجی که وجود دارد این است که همه کلیدهای ماشین مثل هم هستند اما اینگونه نیست. شاید کلید ماشین و قفل درب خودرو از بسیاری از جهات شبیه به هم باشند اما همه آنها منحصر به فرد هستند. رایج ترین نوع کلید ماشین، کلیدهای ماشین سنتی بودند که عمدتا از یک کلید فیزیکی برای قفل کردن درب خودرو تشکیل می شد. احتمالا اگر شما یک وسیله نقلیه دارید که به قبل از سال ۱۹۹۵ میلادی بر می گردد کلید ماشین شما از نوع سنتی است. پس از سال ۱۹۹۵ میلادی بیشتر تولیدکنندگان خودرو و وسایل نقلیه دیگر از کلیدهای ترانسپوندر استفاده می کردند. کلیدهای ترانسپوندر به طور کلی به این معناست که ماشین شما حالا با یک جفت کلید و در یک روش بسیار امن تر قفل می شود.

یک فرستنده درون کلید تعبیه شده است که به یک گیرنده در داخل وسیله نقلیه ربط پیدا می کند. برای اینکه ماشین در اشتعال کار کند، فرستنده و گیرنده باید یک سری سیگنال ها را مبادله کنند که به عنوان تایید اینکه کلید در محل درست قرار دارد مبادله می شوند. بیشتر ماشین های امروزی بر مبنای مفهوم ارتباطی که توسط کلیدهای ترانسپوندر معرفی شده اند ساخته شده اند که به کنترل های ریموت بدون کلید منجر شده اند. ریموت های بدون کلید مانند کنترل های ریموت کوچک به نظر می رسند و هر دکمه منجر به عملی در ماشین می شود. از آنجا که این ریموت ها بدون کلید هستند خود کلید به عنوان ارتباط با وسیله نقلیه شما کار می کند. این عمل شبیه به کلید گیرنده است که در بالا توضیح دادیم.

تعمیر و علت کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید، پژو، ماجیکار و..

علت از کار افتادن دزدگیر ماشین

گاهی اوقات علت از کار افتادن دزدگیر ماشین خراب شدن باتری ریموت است. اگر ریموت شما مثل سابق کار نمی کند و شما متوجه شدید که برد ریموت به تدریج کاهش پیدا می کند پس باتری شما خراب شده است. یک باتری جدید خریداری کنید و جایگزین کنید. شما می توانید باتری را از فروشگاه های لوازم الکتریکی خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که گیره های نگهدارنده باتری در محل خود قرار گرفته اند.

علت از کار افتادن دزدگیر ماشین

شما می توانید در ماشین خود از ۲۲ تا از بهترین برنامه های مناسب استفاده در ماشین اندروید استفاده کنید.

عدم برنامه ریزی یکی از علت های کار نکردن دزدگیر ماجیکار و..

اگر چه پیشرفت های تکنولوژیکی در صنعت خودرو تغییر کرده است اکنون یک لایه امنیتی اضافه شده است که اتومبیل ها را بسیار امن تر از قبل می کند. این کار از طریق استفاده از فرستنده ها انجام می شود که برای کلید ماشین و تعامل ماشین را تقویت می کند. کلیدهای سنتی مشکل برنامه نویسی را ندارند. اگر کلید ماشین شما کار نمی کند احتمال اینکه کلید شما برنامه ریزی نشده باشد وجود دارد. این یک اتفاق معمول در میان افرادی است که کلید ماشین خود را عوض می کنند. اغلب آنها فراموش می کنند که کلید گیرنده و کلید FOB باید برای ارتباط با ماشین شما برنامه ریزی شده باشد.

علت کار نکردن دزدگیر ماجیکار

فیوز مشکل رایج دزدگیر پراید، سمند و..

فیوز در کنترل مدار یا ماژول سیستم ورودی بدون کلید متورم شده است. به دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید و فیوز مربوطه، جعبه فیوز را پیدا کنید و فیوز را آزمایش کنید. در حالی که فیوز در محل خود قرار گرفته است از تست نور استفاده کنید و یا فیوز را با استفاده از مولتی متر آزمایش کنید. فیوز را به صورت بصری بررسی نکنید چون یک روش قابل اعتماد نیست.

مشکلات دزدگیر پراید

اگر علاوه بر ریموت ماشین، باتری شما از کار افتاده است می توانید برای حل مشکل خود از پست آموزش گام به گام روش صحیح باتری به باتری ماشین در شرایط اضطراری استفاده کنید.

خرابی آنتن میتواند علت کار نکردن ریموت دزدگیر باشد

آنتن، سیم کشی یا ماژول ممکن است خراب شده و دلیل از کار افتادن دزدگیر ماشین شما باشد. بسته به نحوه طراحی سیستم وسیله نقلیه شما ممکن است یک آنتن جداگانه داشته باشید که خراب شده باشد، هر گونه سیم کشی ممکن است خراب شده باشد، اتصالات می توانند دچار مشکل شده باشند و یا در وضعیت نادر ماژول می تواند به طور کامل شکسته باشد. روش های شناسایی بین وسایل نقلیه متفاوت است اما شما می توانید به راهنمای تعمیر وسیله نقلیه مراجعه کنید و یا ممکن است یک خرابی رایج باشد و شما بتوانید از طریق منابع آنلاین از جمله انجمن خودرو آن را پیدا کنید.

علت کار نکردن ریموت دزدگیر

عیب یابی ریموت دزدگیر ماشین

ریموت می تواند کاملا خراب شده باشد گاهی اوقات شما می توانید برای تعمیر ریموت دزدگیر ماشین قسمتی از ریموت را جدا کنید و برد مدار را برای هرگونه اتصالات لحیم خراب شده بررسی کنید. اگر شما یک اتصال لحیم خراب را پیدا کردید می توانید آن را دوباره لحیم کنید. یکی دیگر از علت های کار نکردن ریموت شکسته شدن یک قطعه الکتریکی است که برای آزمایش هر قطعه می توانید از تستر فرکانس رادیویی استفاده کنید. تستر فرکانس رادیویی یک ابزار تخصصی است که تعیین می کند که آیا هنگام فعال کردن یک دکمه سیگنالی ارسال می شود یا نه. شما می توانید این ابزار را بخرید اما اگر گران است می توانید از یک مکانیک یا تکنسین الکترونیک یا قفل ساز بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

عیب یابی ریموت دزدگیر ماشین

اگر ماشین شما سر و صدا ایجاد می کند آن را نادیده نگیرید و از راهنما و روش های شناسایی علت صدای ماشین استفاده کنید.

قبل از عیب یابی دزدگیر ماجیکار و.. قفل ماشین را بررسی کنید!

اگر کلید ماشین شما کار نمی کند ممکن است قفل ماشین شما آسیب دیده باشد. اگر شما یک ماشین نسبتا مدرنی داشته باشید احتمال کمی وجود دارد که با این مشکل برخورد کنید. با این حال اگر یک مدل ماشین قدیمی تر دارید هنوز نیاز به باز کردن درب ماشین با کلید دارید. اگر شما به طور مداوم از کلید ماشین به طور فیزیکی برای باز کردن درب ماشین استفاده می کنید به احتمال زیاد مکانیزم داخلی قفل در طول زمان خراب شده است. این تنها دلیل خرابی قفل درب ماشین نیست. چون که قفل ها در خارج از ماشین قرار دارند شما باید تاثیر تغییرات محیطی و نیروی خارج از قفل را بررسی کنید. این بدان معناست که اگر قفل به طور منظم تمیز نشود می تواند از طریق خاک و آلودگی مسدود شود و یا به دلیل برخورد یک جسم خارجی آسیب ببیند.

عیب یابی دزدگیر ماجیکار

مشکل کار نکردن سوئیچ ریموت دزدگیر ماشین

یکی از دلایل اصلی اینکه کلید ماشین شما کار نمی کند خرابی سوئیچ یا همان کلید است. وقتی که در مورد سوئیچ خراب حرفی به میان می آید اکثر مردم با کلیدی که به قطعات مختلفی شکسته شده است فکر می کنند. با این حال شاید بتوان گفت که این تصوری غلط است. اگر شما به یک کلید نگاه کنید شیارهایی روی آن مشاهده خواهید کرد که مربوط به مکانیسم های داخلی قفل است. هر اجزا کلید از جمله شیارها در طول زمان مستعد سایش هستند. اکثر افراد به قفل ها و سوئیچ ها توجه کافی نمی کنند به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی آن افزایش پیدا می کند. اگر شیارها در طول زمان تغییر کرده باشند دیگر در مکانیزم داخلی قفل قابل استفاده نیست و این مشکل احتمالا یکی از دلایل کار نکردن کلید ماشین است.

مشکل کار نکردن کلید ماشین

مغازه های خدمات پس از فروش جایی است که شما می توانید سوئیچ های ماشین جایگزین را پیدا کنید. اگر شما سوئیچ ماشین برای وسیله نقلیه خود خریداری کنید اما مجددا آن را برنامه ریزی نکنید احتمالا برای شما کار نمی کند. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که کلید ماشین شما پس از خرید برنامه ریزی شده است.

چرا ریموت دزدگیر ماشین من کار نمی کند؟

سوئیچ ماشین کپی شده در میان رانندگان محبوب هستند و به آنها آرامش می بخشد چون می دانند که اگر برای کلید ماشین شان مشکلی پیش بیاید یک سوئیچ اضافه هست که از آن استفاده کنند. با این حال اکثر افراد نمی دانند که کپی برداری پشت سر هم از کلید می تواند یکپارچگی کلید اصلی را کاهش دهد. هر بار که شما از کلید کپی تهیه می کنید در کلید اصلی تغییراتی ایجاد می شود. در برخی از سناریوها شما متوجه می شوید که کلیدتان کار نمی کند و این ممکن است به دلیل استفاده از کلید کپی شده است که عملکرد کلید اصلی شما را ندارد.

چرا ریموت دزدگیر ماشین من کار نمی کند؟

آموزش تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید، پژو و..

در حالت ایده آل لیست بالا به شما کمک می کند تا تعیین کنید که چرا ریموت دزدگیر و سوئیچ ماشین شما کار نمی کند. با این حال مشخص کردن مشکل تنها گامی کوچک برای رسیدن به راه حل است. در ادامه لیستی از راه حل های سریع را شما می توانید دنبال کنید:

اگر کلید شما به طور فیزیکی آسیب دیده است باید دنبال یک کلید جدید باشید، کسانی که دارای سوئیچ های سنتی هستند جایگزین کردن کلید ماشین ساده یک ترفند خواهد بود. با این حال اگر شما یک کلید ترانسپوندر دارید لازم است کلید جدید خود را برنامه ریزی کنید. برای قفل درب خودرو آسیب دیده می توانید از یک قفل ساز حرفه ای یا نمایندگی خودرو کمک بگیرید. در این حالت آنها قفل آسیب دیده را تعمیر خواهند کرد یا قفل درب خودرو جدیدی نصب خواهند کرد.

اگر باتری کلید شما خراب شده است آن را عوض کنید. برای پیدا کردن باتری که مخصوص کلید شما باشد می توانید از دفترچه راهنمای خودرو خود استفاده کنید. برخی از دفترچه های راهنما برخی از دستورالعمل های کلی را برای تعویض باتری می دهد. اگر شما می توانید دفترچه راهنمای خود را پیدا کنید می توانید از طریق وب سایت سازنده اقدام کنید. شما می توانید باتری های ریموت را در فروشگاه های قطعات خودرو پیدا کنید. خرابی قطعات داخلی ریموت دزدگیر هم معمولا توسط قفل ساز خودرو یا نمایندگی خودرو تعمیر می شود اگر قطعات قابل تعمیر نبودند شما مجبور هستید رموت تان را عوض کنید.

تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید، پژو و..

تعمیر ریموت دزدگیر

اگر بعد از تعویض باتری ریموت دزدگیر شما کار نمی کند ممکن است اتصالات درون دستگاه فرسوده شده باشد. این اتصالات به شکل لاستیکی هستند. شما می توانید با نوار فلزی و پانچ آن را درست کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دستگاه ریموت را از هم جدا کنید. با استفاده از پانچ نوار فلزی را برش دهید و آن را در نقطه فرسوده قرار دهید ممکن است برای این کار به ابزاری مانند موچین احتیاج پیدا کنید.

تعمیر ریموت دزدگیر

تعمیر ریموت دزدگیر

اگر با تنظیم سیستم ماشین خود آشنایی ندارید می توانید از پست آموزش نحوه تنظیم سیستم صوتی ضبط ماشین : تنظیمات پخش ، ساب ووفر و.. کمک بگیرید.

حل مشکل از کار افتادن دزدگیر

ممکن است مانند تصویر زیر یکی از قطعات شما از برد ریموت دزدگیر جدا شده باشد و به همین دلیل ریموت شما کار نکند.

حل مشکل از کار افتادن دزدگیر

برای حل این مشکل کافی است که قطعه مورد نظر را دوباره با استفاده از لحیم به برد ریموت وصل کنید.

حل مشکل از کار افتادن دزدگیر

شما می توانید مواردی که در بالا توضیح دادیم را در فیلم آموزش تعمیر دزدگیر خودرو در زیر مشاهده کنید.

در آخر اگر دکمه های ریموت کنترل تلویزیون شما کار نمی کند پیشنهاد می کنیم پست آموزش تعمیر دکمه و صفحه کلید ریموت کنترل تلویزیون ، دستگاه دیجیتال و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادت شما؟

آیا شما هم با مشکل کار نکردن ریموت دزدگیر ماشین مواجه شده اید؟ علت کار نکردن ریموت دزدگیر شما چه بوده و برای حل مشکل خود چکار کردید؟ اگر روش دیگری برای تعمیر دزدگیر استیل میت، ماجیکار و غیره می شناسید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دلایل و نحوه کاهش لرزش ماشین لباسشویی
دلایل و نحوه کاهش لرزش ماشین لباسشویی
آموزش حل و تعمیر مشکلات رایج چرخ خیاطی
آموزش حل و تعمیر مشکلات رایج چرخ خیاطی
آموزش تصویری حل مشکل و تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
آموزش تصویری حل مشکل و تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
16 تا خرابی ماشین لباسشویی و روش های حل آنها
۱۶ تا خرابی ماشین لباسشویی و روش های حل آنها

نظرات

  • محمد says:

    دمت گرم. شاسی ریموت کنده شده بود نمیدونستم که باید سر جاش لحیم بشه. خیلی کمک کردی. بازم از این ترفندهای مسخره بزارید.

  • مرتضی هستم says:

    سلام متاسفانه باطری خالی کرد ماشین سمند باطری نوخریدم دزدگیراستیل میت ماجیکار هست کلا درهاخودبخودبازوبسته میشدندوآژیرممتد میزدمجبور شدم فیوزش دربیارم

  • میثم says:

    سلام.ماشینم پژوپارس۸۸ساده هستش دزدگیرمجیکارروش نصب کردم تابستون هواگرمه به خوبی کارمیکنه الان که هواسرده ریموت کارمیکنه ولی درب ماشین بازنمیشه باسوئیچم بازش میکنم آژیرش فعال میشه به محضا اینکه ماشین گرم میشه درست میشه لطفاراهنماییم کنیدایرادازکجاست

  • سید علی موسوی says:

    سلام.من یه پژو آردی دارم که یه دزدگیر پاناتک نصب کردم که یه مشکلی داره اونم این هست که خود بخود بعداز قفل کردن دربهای خودرو آژیر میزنه و قطع نمیشه.لطفا راهنمایی کنید

  • سجاد says:

    سلام من پراید دارم دزدگیر ماشین SPY هست قفل که میکنم بعد از چند ثانیه قفل دوباره برمیگرده اشکالش از چی میتونن باشه

  • محمدی says:

    سلام
    ماشین من پارس مدل ۹۱ هست.
    مشکلی که دارم با ریموت اصلی ماشین باز و بسته شدن دربها بدون عیب انجام میشود ولی با ریموت دزدگیر زمانی که قصد باز کردن درب را دارم حتما باید چندین بار دکمه ی باز ریموت را بزنم تا قفل مرکزی عمل بکند و درب باز شود
    نکته اینکه یک بار که دکمه ی باز را میزنم به دزدگیر فرمان میدهد ولی قفل مرکزی عمل نمیکند و حتما باید ۲ یا ۳ بار سریع و پشت سر هم کلید باز را بزنم تا قفل باز شود.
    ممنون از راهنماییتون

  • محمد علی says:

    سلام،خسته نباشید
    ریموتی با فرکانس ۴۳۳ دارم که به هیچ عنوان خام نمیشود و از تمام روشها استفاده کردم،حتی دکمه ها و باتری سالم است
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • حمید says:

    سلام و خسته نباشید
    ایا میشه ریموت قفل مرکزی رو بجای ریموت دزدکیر جایگزین کرد چون دوتا ریموت یکم جاگیره تو جیب میخوام ریموت قفل مرکزی واس دزدگیر باشه ایا شدنیه؟؟؟؟؟

  • محمد says:

    سلام امروز ماشین با ریموت قفل کردم لی متاسفانه ظهر برگشتنی هر کاری کردم ریموت سویچ درب ماشین باز نکرد با سویچ باز کردم که متاسفانه دزدگیر فعال شد شروع به بوق زدن کرد .وقتی ماشین با ریموت قفل میکنم دیگه نمی تونم روشن کنم اگه سویچ بندازم دزدگیر فعال میشه .

    • علی says:

      باسلام
      ماشین من کوییک طرح s هست صفر و تازه خریدم اما ریموت چراغ قرمز نشون میده بنظرتون علت چیه؟

      و اینکه با کلید هم میام باز کنم درب ماشین رو باز نمیکنه؟

      ممنون میشم راهنمایی بدید

  • علی says:

    برای پژو ۲۰۶ بعد از پنج روز از کارخونه تحویل گرفتیم دزدگیرش کار نکرد حتی چسپیده به ماشین
    زنگ زدیم به امداد خودرو بخش فنی گفت ماشین با سوئیچ باز کن دزدگیرش صدا میده اما ماشین روشن کن صدا دزدگیرش قطع میشه و ریموت دوباره فعال میشه

    مدل برق ماشین spco بود

  • علی بخشی says:

    سلام یه سوال
    آیا ممکنه ریموت بعد از یه مدت که باطریش تمومبشه و یا بی باطری بمونه از کد خارج بشه

    • امید محمد says:

      درود
      ببخشید من ی پژو پارس tu5 دو هفتس که تحویل گرفتم و هیچ جا باش نرفتم ۳الی۴ بار هم درجا روشن کردم که نخوابه
      دیروز خواستم برم توش بشینم که آینه ها باز نمیشد ولش کرد
      بعد امروز رفتم دیدم وقتی ریموت میزنم در باز نمیشه با کلید درو باز کردم دزگیرش روشن نشد! بعد سوییچ انداختم دیدم صفحه کیلومترش روشن نمیشه!چراغ خطرش هم کار نمیکنه شیشه بالابر و حتی کلید قفل توی کابین هم کار نمیکرد!آخرم هم اومدم استارت بزنم انگار نه انگار دیگه ولش کردم.
      حالا میتونه از ریموت باشه؟

  • علی بخشی says:

    من اخیرا باطری ریموتهام خراب شد و بعد از مدتی نسبت به تعویض اون اقدام کردم ولی حالا چراغ دوتا از سه ریموت دزد گیر چراغ روی ریموت روشن میشه ولی روی سیستم ماشین تاثیری نداره هرچیم سعی کردم طبق روش اعلامی تو سایت اونا خام کنم و دوباره کپی فایده ندا ه و خام نمیشه بنظرتون چی کار باید بکنم

    • پیمان says:

      با سلام من ۲۰۶ مدل ۸۵ دارم ریموت ماشینم باتری خالی میکنه لطفا راهنمایی کنید چکار باید بکنم. براش بهترین باتری رو میخرم.بعد از ۲۰ روز دیگه کار نمیکنه باید برم ی باتری دیگه براش بخرم

    • حمید says:

      سیم کشی یا آژیر

  • حسین says:

    سلام
    ‌ماشین پراید وقتی که درش بازه یکی از راهنمای
    دزدگیر کار نمی کنه ولی در تک راهنماو جفت راهنما کار می کنه سمت شاگرد کارنمیکنه

  • رضا says:

    سلام ماشینم پرایده.موقعی که درب قافله.کلید بندازم درب رو باز کنم درگیر عمل نمی کنه .ممنون میشم که راهنمایی کنید

  • معین says:

    لطفا کمکم کنید
    دزدگیر ماشینم carmander است ، ریموتش خراب شد و تعمیر کردم ولی با وجود اینکه ریموت سالم است ولی ویگر دزدگیر کار نمیکند،از چند جا پرسیدم گفتند کد پریده است و درست نمیشود.. لطفا کمکم کنید کا آیا میتوانم ریموت را به دزدگیر بشناسانم؟
    ممنون

  • علی says:

    کمکم کنید

    • حجت says:

      سلام دوستان.
      چمد مدتی هست که ریموت سمند هر وقت باطری هاشو عوض میکنم یه هفته بیشتر کار نمیکنه. رو ریموت زاپاس هم تست کردم همین وضعیت بود. باتری نو میندازم دو روز چراغ ریموت روشن میشه از روز سوم چراغ ریموت روشن نمیشه ولی ریموت کار میکنه بعد از یه هفته کلا از کار میفته.
      دوستان لطفا راهنمایی کنید.
      ممنون.

  • محمد هارونی says:

    چند روزه فلاشر ماشین من که بادزدگیر کار میکنه وقتی در ماشین رو باز میکنم فقط فلاشر یک طرف کار میکنه .مشکل چیه

    • صالح says:

      سلام دوست عزیز واسه من دقیقا همین مشکلو داشت فیوز های مربوط به دزدگیر چک کردم یکیشون سوخته بود تعویض کردم مشکلش راهنماش حل شد‌.

    • سیدحسن صفوی says:

      سلام دوست خوبم ،اگر سیستم دزدگیرتون دارای فلاشر داخلی وجدا از فلاشر خودرو هست ،ممکنه این اشکال از قطعی ویا خرابی یکی از کانالهای فلاشر داخلی دزدگیرتون باشه ویا ممکنه اتصال یکی از پایه های فلاشر ماشین از دزدگیر جداشده باشه ! شاد و سلامت باشید و امیدوارم مشکلتون حل بشه !

      • Jamal says:

        سلام من پراید دارم نمیدونم چی شده دزدگیر درب ماشنو قفل میکنه ولی بعد چند ثانیه خودش خودکار دربها رو باز میکنه

  • علی نژاد says:

    سلام…
    تجربه خودم
    (اگه دزدگیر سمند ef7 سر خود آژیر بزنه و یا حتی در حالت بی صدا ، فلشر فعال بشه و کلا قاطی کنه…
    بدونید یکی از شایع ترین علت هاش، اینه که احتمالا سدئیچ از دستتون افتاده ، باطری تکونی خورده…
    طبق دستورالعمل دفترچه سوئیچ رو باز کنید باطری رو چک کنید..برد رو یه شساشو بدید…بی شک درست میشه)
    اگرهم باطری ضعیفه تعویضش کنید.

    راستی صندوق عقب رو با دوبار فشار دادن کلید مربوطه باز کنید.

  • alireza says:

    باسلام دزدگیرماشین من ماجیکار گلد مدتی که چراغ قرمز روی شیشه فعال شده یکسره روشنه اصلارهیچ علایمی نداره ریموت کارنمیکنهرچکار کنم دوباره را با فته

  • عبداله عاصی says:

    باسلام.ماشین من سمند ای اف سون مدل نیمه دوم ۹۲هست صدای آژیر دزد گیر قطع شده در حالیکه تمام مراحل دزد گیر انجام میشه فقط صدای آن قطع شده.لطفا راهنمایی بفرمائید.متشکرم

  • Fardib says:

    سلام وقت شما بخیر
    دزدکیر ماشین من ب درستی کار میکند فقط تنها مشکلی ک پیدا کرده بلندگو دزدگیر از کار افتاده است
    هنگام باز و بیته کردن در ها فقط فلاش میزنه کلا صداش قطع شده مشکلش شامل چ مواردی میتواند باشد ؟؟

  • امین says:

    سلام.من من دزدگیر معمولی رو ماشینم نصب کردم که جدیدا موقع باز و بسته کردن متاسفانه چراغ راهنمای طرف راننده روشن نمیشه میشه راهنماییم کنین.ممنونم

  • ناصر says:

    سلام ماشین من سمند ۹۴هستش ریموت کارخانه ای خودشه باطری‌شون عوض کردم دیگه ماشینوبازوبسته نمیکنه چراغ روی ریموت روشن میشه ولی تاثیری روی خودرونداره

    • علی says:

      منم همین مشکل رو دارم

    • محمدرضا says:

      باید کریستالش عوض بشه
      واسه این حرفی که بهتون زدم نزدیک ۳۰۰خرج کردم تا بفهمم درد ریموتم چیه

      • مهدی says:

        ماشینه من پرایده . ریموت ماشینم فقط زمانی که ماشین رو روشن می کنم کار میکنه و فقط یک بار بعد خاموش کردن . بعد دیگه کار نمی کنه باید با سوئیچ بازش کنم مشکل از کجاست ؟

  • Sajjad says:

    سلام وقت بخیر.یه دزدگیر ساده نصب کردم با سوکت فابریک رو پژو۴۰۵مدل ۹۷همه چیش ردیفه اما وقتی میخوام امتحانش کنم حساسیتش دیر عمل میکنه یعنی تاخیر داره حدود۱۰ثانیه دیر بصدا در میاد .میشه راهنماییم کنید.ممنون میشم

  • Arash says:

    سلام ریموت دزدگیر مجیکار دارم هرچی باتری میزارم خالی میکنه دوروزه.هیچ سولفاتی هم نکرده بردش را با تینر شستم بازم حل نشد

  • پیمان says:

    با سلام
    ماشین من سمند مدل ۹۱ هست و مشکلم اینه که ریموت قفل در ماشین رو باز میکنه اما سوئیچ ،ماشین رو روشن نمی کنه و مامفقودین فقط استارت میخوره..ممنون میشم پاسخ بدید

    • فرهاد says:

      هنگام باز و بسته کردن ریموت قطعه ایموبلایزر از توش افتاده

      • کاظم says:

        سلام دوستان
        من یه دزدگیر معمولی روپرایدم بستم اوایل خوب بود ولی مدتی هست وقتی ریموت جاش سرد باشه از کار میوفته باید گرمش کرد تا کاربکنه کسی میدونه مشکلش چی هست

        • سید علی موسوی says:

          سلام.من یه پژو آردی دارم که یه دزدگیر پاناتک نصب کردم که یه مشکلی داره اونم این هست که خود بخود بعداز قفل کردن دربهای خودرو آژیر میزنه و قطع نمیشه.لطفا راهنمایی کنید

    • محمدرضا says:

      میتونه از ضد سرقت باشه که از کد خارج شده چیپ یا مقنت درون سوییچتون

  • حسن says:

    سلام ممنون از سایت خوبتون ریموت دزد گیر من کار میکنه و دربها رو باز بسته میکنه ولی دزد گیر کار نمی کنه وقتی در باز میشه صدا نمیده و هنگام قفل کردن چراغ دزدگیر چشمک نمی زنه

  • Shayan says:

    سلام
    ماشین من سمند ال ایکس هست،، یه مدت میشه که هنگام باز و بست دربها،،، فلاشر کار نمیکنه،، اگه ممکنه لطفا راهنمایی کنید

    • علی حسین پور says:

      سلام
      من پراید دارم قبلا که درب ماشین ووقتی روشن بود باز میکردم ومیبستم بعد چند ثانیه قفل مرکزی عمل میکرد اما الان وقتی درب ومیبندم قفل مرکزی عمل نمیکنه دزدگیرم مجیک کاره

×