بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا با دیتا

۱۵ تا از بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا و با دیتا گرافیک بالا

بازی های مسابقه ای ماشین یکی از محبوب ترین گیم های موجود در تلفن همراه است. بازی های مسابقه ای ده ها میلیون طرفدار دارد و احتمالا شما هم یکی از این ده ها میلیون نفر هستید. امروز در انزل وب ما ۱۵ مورد از بهترین بازی مسابقه ماشین گرافیک بالا اندروید بدون نیاز به دیتا و دیتا دار را به علاقمندان به بازی معرفی می کنیم، امیدواریم از این بازی ها لذت ببرید.

بهترین و گرافیکی ترین بازی ماشین اندروید کم حجم و با دیتا

۱۵ Best Racing Games for Android

اکثر ما وقتی که بیکار هستیم دوست داریم که سر خود را با کاری یا بازی گرم کنیم. این روزها کمتر کسی پیدا می شود که گوشی نداشته باشد. شما خیلی ساده می توانید روی گوشی خود بازی نصب کنید و اوقات خوشی را داشته باشید. قبلا در انزل وب ما ۱۵ برنامه بازی فوتبال اندروید را به شما معرفی کردیم در ادامه ۱۵ برنامه بازی مسابقه ماشین کم حجم و  گرافیکی با دیتا را به شما معرفی خواهیم کرد. اما اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید پیشنهاد می کنیم از ۱۵ مورد بهترین گیم های استراتژیک اندروید آنلاین و آفلاین را بازی کنید.

بهترین و گرافیکی ترین بازی ماشین اندروید کم حجم و با دیتا

برای دسترسی به نسخه کامل بازی های معرفی شده از وب سایت و مارکت های فارسی اقدام به دانلود و نصب بازی های کنید.

با بازی ماشین اندروید Asphalt Xtreme بی محابا برانید!

بازی Asphalt Xtreme یکی از بازی های مسابقه ای ماشین Gameloft است. شما در این بازی با انواع ماشین ها در مسابقات مختلف شرکت خواهید کرد. در حال حاضر ۳۵ ماشین مسابقه وجود دارد که شما می توانید آنها را در هفت دسته مختلف قرار دهید. Gameloft احتمالا بعدا بازی هایی را اضافه خواهد کرد. این بازی همچنین دارای مسابقه چند نفره آنلاین با بیش از ۱۰۰ حادثه حرفه ای، ۵۰۰ چالش و محدودیت های زمانی است. شما می توانید این بازی را بنابر تجارب خود تنظیم کنید.

با بازی ماشین اندروید Asphalt Xtreme بی محابا برانید!

CSR Racing 2 یک بازی ماشین اندروید با گرافیک بالا آنلاین و آفلاین

سری بازی های CSR Racing یکی از محبوبترین بازی های مسابقه ماشین است. بازی CSR Racing 2 هم جزء این سری بازی ها است. در این بازی شما ماشین می خرید، ارتقاء اضافه می کنید، و بعد مسابقه می دهید. این بازی دارای یک حالت رقابتی است و دارای تعداد زیادی مسابقه است. اگر دوست داشته باشید می توانید مسابقه آنلاین انجام دهید. ماشین های زیادی وجود دارد، این بازی گرافیک بسیار خوبی دارد.

CSR Racing 2 d یک بازی ماشین اندروید با گرافیک بالا

Dirt Trackin یک بازی ماشین اندروید جدید اما سبک بازی های قدیمی

Dirt Trackin یک بازی مسابقه ماشین است که گرافیک، کنترل ها و دیگر عناصر آن به شدت تحت تاثیر بازی های مسابقه قدیمی است. علاوه بر این، شما در این بازی می توانید ماشین خود را از میان ۲۴ خودروی موجود در بازی انتخاب کنید، ۱۰ تراک را انتخاب کنید و موارد دیگر. اگر دوست ندارید دستگاه خود را بچرخانید و با آن بازی کنید کنترل هایی روی صفحه نمایش وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. اگر وقت کافی برای بازی کردن دارید شما می توانید مسابقات را تا ۱۰۰ دور بازی کنید.

بازی ماشین اندروید Dirt Trackin

Drag Racing – بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید

یکی از بازی های مسابقه ماشینی اندروید که شبیه به CSR است بازی Drag Racing می باشد که به نظر نمی رسد رقیب خوبی برای هم باشند. با این حال چیزی که در این بازی می توان حس کرد عدم گرافیک خوب است. شما می توانید در این بازی مسابقه ای، ماشن خود را همانطور که می خواهید تنظیم کنید. اما این تنظیم ماشین کمی برای شما طول می کشد. اگر به رقابت با دیگران علاقه دارید حالت بازی چند نفره را استفاده کنید. بازی Drag Racing یک بازی قدیمی است اما به طور مرتب بروزرسانی می شود و هنوز هم یکی از بهترین بازی های مسابقه ماشین است.

Drag Racing - بهترین بازی مسابقه ماشین

دانلود بازی مسابقه ماشین کم حجم و سبک Grand Prix Story

بازی Grand Prix Story یک بازی مسابقه ماشین ساده و شگفت انگیز با ماشین های مناسب است. شما رئیس تیم خود خواهید بود و این باعث می شود که شما مسئول آموزش به رانندگان، بدست آوردن طرفداران و برنده شدن باشید. این بازی یک رویکرد بسیار خوب برای افرادی دار که علاقمند به مسابقه هستند. کسانی که دنبال یک تجربه واقعی هستند ممکن است در این بازی نامید شوند اما با این حال هنوز هم بازی بدی نیست.

دانلود بازی مسابقه ماشین ساده

GT Racing 2 ، بهترین بازی مسابقه ای ماشین با کیفیت بالا

بازی مسابقه ماشین GT Racing 2 دارای ۷۱ ماشین با بیش از ۳۰ سازنده دارد. شما می توانید در این بازی ۱۳ تراک داشته باشید و در بیش از ۱۴۰۰ حادثه شرکت کنید و چالش های هفته ای که در این برنامه وجود دارد را بازی کنید. علاوه بر این شما می توانید با بازیکنان دیگر رقابت کنید. بروزرسانی این برنامه بازی کند است اما هنوز هم جزء بهترین بازی های مسابقه ای با کیفیت است.

معرفی بهترین بازی مسابقه ای GT Racing 2

بازی ماشین اندروید جدید بدون دیتا Hill Climb Racing 2

بازی Hill Climb Racing 2 یکی از جدیدترین بازی های مسابقه ماشین اندروید است که دارای ویژگی هایی همچون گرافیک های رنگی و کنترل های ساده است. شما در مقابل رقیبان خود از تپه هایی که در این بازی است بالا و پایین می روید و به نظر می رسد که این کار ساده تر از آنچه که شما فکر می کنید باشد. بازیکنان می توانند ماشین خود را سفارشی کنند تا همانطور که شما می خواهید کار کنند. این بازی شامل بازی های رقابتی انتخابی، حالت چند نفره آنلاین، چالش ها و غیره است. این بازی در دستگاه های قدیمی هم به خوبی کار می کند.

بازی ماشین اندروید جدید Hill Climb Racing 2

بهترین بازی ماشین چند نفره گوشی Horizon Chase

بازی Horizon Chase یکی از بهترین بازهای مسابقه ای سال ۲۰۱۵ بود. این برنامه شامل ده ها تراک، انواع ماشین های آنلاک شده و بسیاری از قابلیت های دیگر است. چیزی که باعث می شود این بازی مسابقه ای منحصر به فرد باشد پشتیبانی کامل این بازی از تلویزیون های اندرویدی، تلویزیون های انویدیا و بسیاری از کنترلرهای بازی است. اگر بازی های دسته جمعی اندروید را دوست دارید می توانید از حالت چند نفره آنلاین این بازی استفاده کنید.

بهترین بازی ماشین گوشی Horizon Chase

بازی مسابقه موتور سواری Moto X3M

برنامه Moto X3M یکی از تنها چند بازی مسابقه موتور سواری خوب است که دارای ماشین های ساده، گرافیک دو بعدی و بسیاری چیزهای دیگر است. در این بازی ۷۵ سطح، انواع موتورهای آنلاک، رویدادهای زمانبندی شده و غیره را در اختیار خواهید داشت. این بازی مسابقه ای بسیار پیچیده نیست و از یک بازی فلش مبتنی بر وب کار خود را شروع کرد و هنوز یک بازی سرگرم کننده محسوب می شود.

بازی مسابقه موتور سواری Moto X3M

بازی ماشین اندروید آنلاین Nitro Nation Racing

بازی Nitro Nation Racing یکی دیگر از بازی های جدید است که در آن نمودارهای بازی مسابقه ای وجود دارد. این بازی رایگان بوده اما دارای خریدهای درون برنامه ای می باشد، هیچ محدودیت انرژی یا زمان تحویل برای ارتقاء خودرو وجود ندارد و کمتر کسی وجو دارد که این ویژگی ها را دوست نداشته باشد. ماشین های آنلاک شده، حالت بازی چند نفره، ارتقاء، سفارشی سازی بصری و حتی تنظیم ماشین در این بازی وجود دارد.

بازی ماشین اندروید آنلاین Nitro Nation Racing

بازی ماشین اندروید Racing Fever یک بازی سبک با گرافیک بالا

اپلیکیشن Racing Fever یک بازی مسابقه ای است که دارای گرافیک خوبی است و دارای کنترل های مختلفی است که نحوه رانندگی شما را تعریف می کند. شما می توانید برای مسابقه از ۴ محیط استفاده کنید، ارتقاء های مختلف داشته باشید و از حالت اسلوموشن استفاده کنید. اگر دنبال بازی هستید که زیاد سنگین نباشد بازی Racing Fever انتخاب خوبی برای شماست.

بازی ماشین اندروید Racing Fever یک بازی سبک با گرافیک بالا

رانندگی واقعی را با بازی مسابقه ماشین Real Drift Car Racing تجربه کنید!

با بازی Real Drift Car Racing شما می توانید روی رانندگی مسابقه ماشین خود تمرکز کنید. هر جایی که شما می روید رقبایتان سعی می کنند از شما جلو بزنند. این بازی دارای ویژگی های معمول از جمله ماشین های آنلاک شده، حالت مبارزاتی، تراک های مختلف و گزینه های تنظیماتی و سفارشی است.

رانندگی واقعی را با بازی مسابقه ماشین Real Drift Car Racing تجربه کنید!

Real Racing 3 – بازی ماشین اندروید با کیفیت

بازی Real Racing 3 یکی از بازی های مسابقه ماشین است که بازی های واقع گرایانه ای را ارائه می دهد و مورد علاقه بسیاری از کاربران است. این بازی پر محتواست و ۱۰۰ ماشین از تولیدکنندگان مختلف، حالت های بازی مختلف از جمله بازی های چند نفره و بلادرنگ، بیش از ۲۰۰۰ حادثه با قوانین مختلف و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

Real Racing 3 - بازی ماشین اندروید با کیفیت

با برنامه بازی Riptide GP با دوستانتان رقابت کنید!

در سری بازی های Riptide GP حداکثر ۴ بازیکن در یک دستگاه می توانند بازی کنند و با هم مسابقه دهند. با استفاده از اسکیت جت های خود با رقبای خود مسابقه هید این بازی دارای حالت چند نفره آنلاین نیز هست و بسیار سرگرم کننده است.

با برنامه بازی Riptide GP با دوستانتان رقابت کنید!

Traffic Rider – بازی مسابقه ای گرافیک بالا اندروید

آخرین بازی مسابقه ای که امروز انزل وب به شما معرفی می کند بازی Traffic Rider است. این بازی هم گرافیک بسیار خوبی دارد و کنترل ها به خوبی کار می کنند. در این بازی ماموریت های خود را تکمیل کنید و جایزه بگیرید. این برنامه رایگان بوده و ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

Traffic Rider - بازی ماشین گرافیک بالا اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین بازی های مسابقه ماشین را به شما معرفی کردیم، شما چه بازی ماشین اندروید مود شده ای را می شناسید و از بین بازی ماشین اندروید جدید کدام یک را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بازی در مرورگر
۱۲ بازی موبایل سرگرم کننده که در مرورگر گوشی میتوانید بازی کنید
سرویس-آنلاین-بازی-رنگ-ها
معرفی بازی های آنلاین جالب و سرگرم کننده مرتبط با رنگ ها
گربه و کودتا:بازی تاریخی و جذاب ایرانی با محوریت نخست وزیری دکتر مصدق
تریلر Grand Theft Auto V منتشر شد

نظرات

  • محمد says:

    خب چرا فقط از تو گوگل پلی میخواید دانلود کنید ک نصف بازیا رو زده تو کشور شما در دسترس نیس

    صدبار گفتمو بازم میگم.از تو سایت دانلود کنیدو نصب کنید.گوگل پلی نصف بازیارو نمیذاره نصب کنی بخاطر تحریم.ولی سایتارو ازتون نگرفتن که

  • محمد says:

    Real racing 3 واقعا واقعی ترینو بهترینه.کامل دیتاشو بخوای دانلود کنی حدود ۲ گیگ و نیم میشه ولی ارزششو داره.اول ک بازی میکنی فکر میکنی فایده نداره.بعدش ک میفهمی تو منو چجوری باید سبک بازیو انتخاب کنی و بازی میوفته رو دستت دیگه ول کن نیستی.چون خیلی گرافیکش بالاست و مثل واقعیته.البته من با برنامه gfx گرافیکشو رسوندم ب عرش.بعد این بازی هم آسفالت ۸ رو پیشنهاد میکنم.و تو آسفالت من تمام لامبورا مثل وننو و سنتناریو و فراری لا فراری و تمام ماشیناشو باز کردم.آسفالت ۹ فایده نداره ب نظر من .آسفالت ۸ بهتره
    این دوتا بازیو داشته باشید دیگه نیازی به هیچ بازی ماشینی دیگه ندارید

  • علی says:

    بقول نقی اِشِت،پ کو آسفالت ۹؟!

  • محمدرضا says:

    بازی real racing3 محشره جا داره هرکسی حداقل یبار امتحانش کنه

    • Ali as says:

      سلام داداش وقتی تو کشور ما نمیشه بازی اش کرد از گوگل پلی میگه نمیشه نصب اش کنی؟، ?

      • محمد says:

        کی گفته نمیشه.از تو گوگل پلی نمیشه.
        از سایت دانلود کن خب
        مجبوری مگه

      • امیر says:

        داداش تو مایکت هست

        هر بازی گذاشته ایجا تو مایکت هست
        یا‌برو تو مایکت شکن دانلود کن بعد برو تو تنظیمات موبایلدبزن حذف فایل های اضافی یا پنهان بعدش شکن فعال کن برو از اوجا نصب کن

    • متین صفرزاده says:

      دوست عزیز شما دیتاشم دانلود کردی؟؟ من نزدیک یه گیگ فقط دیتاشو دان کردم

    • متین صفرزاده says:

      دوست عزیز شما دیتاشم دانلود کردی؟؟ من نزدیک یه گیگ فقط دیتاشو دان کردم

  • ارمین says:

    خواهشاً بازیهای جدید بدون محدودیت بزارید

  • ابوالفضل says:

    سلام به همه گیمرا
    اقا جای بازی carx highway racing خیلی خالیه
    واقعا پیشنهاد میکنم که بازی کنین

  • رضا says:

    سلام خیلی از بازی های با وجودی که با فیلتر شکن هم میرم ولی پیغام میده که واسه کشور شما فعال نیست