دانلود فیلم کوتاه بلند استوک 4k رایگان

۵ تا از بهترین سایت های دانلود فیلم کوتاه و بلند استوک ۴k به صورت رایگان

شما می توانید به صورت رایگان فیلم های کوتاه و بلند استوک را دانلود کنید و در پروژه خود استفاده کنید. اما دانلود فیلم های رایگان استوکی که دارای رزولوشن ۴K یا Ultra HD هستند ساده نیست. امروز در انزل وب ما ۵ مورد از بهترین سایت های دانلود مستند، ویدیو کلیپ و فیلم ۴K را به شما معرفی خواهیم کرد که به صورت آنلاین می توانید فیلم های استوک را دانلود و استفاده کنید.

بهترین سایت های دانلود ویدیو کلیپ و فیلم با کیفیت در فرمت ۴K رایگان

۵ Sites to Download Free and Royalty-Free 4K or Ultra HD Stock Videos

عکس های استوک به تصاویر ضبط شده ای اطلاق می شود که برای استفاده های بعدی پروژه ها بکار برده می شود. به عبارت دیگر به فیلم های آماده ای که در تدوین و ساخت جلوه های ویژه بکار می رود فوتیج گفته می شود. فیلم های فوتیج استوک برای افرادی مانند فیلم سازان بسیار کاربردی است چونکه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه آنها می شود و دیگر نیازی نیست بعضی از صحنه ها را فیلمبرداری کنند. کلیپ های سه بعدی، کلیپ های حیات وحش، کلیپ های مستند، کلیپ های کوتاه طبیعت و غیره همه نمونه هایی از فیلم های استوک هستند.

بهترین سایت های دانلود ویدیو کلیپ و فیلم با کیفیت در فرمت 4K رایگان

قبلا در انزل وب ۴ سایت را برای دانلود رایگان ویدیو استوک ( خام ) جهت میکس ، تبلیغات ، صدا گذاری و.. به شما معرفی کردیم، در ادامه ما ۵ سایت دیگر دانلود فیلم کوتاه و بلند استوک ۴k رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود کلیپ حیات وحش، مستند، طبیعت ۴k رایگان از Dareful

سایت Dareful دارای یک مجموعه کوچک از ویدیوهایی است که دارای رزولوشن ۴K هستند. در حال حاضر فقط ۳۶ فیلم در این سایت وجود دارد و بسیار متنوع هستند. عکس های از طبیعت، نور، هواپیما و غیره وجود دارد. روی یکی از آنها کلیک کنید و پیش نمایش را تماشا کنید و اگر دوست دارید آنها را روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. تمام ویدیوهای موجود در سایت Dareful تحت مجوز Creative Commons 4.0 است و این بدان معناست که شما می توانید این فیلم ها را آزادانه استفاده کنید. پیدا کردن فیلم های استوک در این سایت ساده است، آنها را به طور رایگان دانلود کنید و در پروژه های خود استفاده کنید. جالب است بدانید که در این سایت فیلم های بدون کیفیت ارائه نمی شود و اکثر فیلم ها دارای رزولوشن ۴K هستند.

دانلود کلیپ 4k رایگان از Dareful

شما می توانید در صورت لزوم بدون وارد شدن به سایت ها آهنگ ، فیلم ، ویدیو و.. را با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود کلیپ طبیعت، حیات وحش، منظره ها و غیره با کیفیت ۴K

وقتی که شما وارد سایت mitchmartinez می شوید و با یک سری از عکس های مربعی شکل مواجه می شوید. سریال های تلویزیونی و فیلم های طولانی در این سایت وجود دارد که توسط مارتینز که ارشد عکاسی است به عنوان فیلم های استوک رایگان ارائه می شود. در طول سالهای متمادی مارتینز فیلم های زیادی را با دوربین های حرفه ای RED خود ضبط کرده است و آنها را به صورت رایگان عرضه می کند تا کاربران دیگری که به فیلم های استوک HDR نیاز دارند آنها را دانلود کنند.

دانلود کلیپ طبیعت، حیات وحش، منظره ها و غیره با کیفیت 4K

فیلم های مارتینز به دسته های مختلفی مانند حیوانات، عکس های هوایی، نور، منظره ها، شهر، قطرات آب، و غیره دسته بندی می شود. روی یک دسته کلیک کنید، یک ویدیو پیدا کنید و پیش نمایش آن را مشاهده کنید. حالا برای دانلود فیلم استوک مورد نظر خود روی دکمه Download the clip کلیک کنید تا ویدیوها با رزولوشن کامل در هاردتان ذخیره شود.

دانلود هزاران فیلم ۴k رایگان برای تست تلویزیون و.. در Iris32

مانند مارتینز، فردریک تچرنوتر سالهاست که با دوربین RED One و RED Epic خود در حال عکاسی و فیلمبرداری از دنیای اطرافش است و مانند مارتینز تصمیم گرفت که همه این فیلم ها را رایگان با جهان به اشتراک بگذارد بنابراین فیلم های خود را تحت مجوز Creative Commons 4.0 در اختیار علاقمندان به فیلم های استوک قرار داد. برای دانلود فیلم از سایت Iris 32 باید ترفندی را اجرا کنید. بتدا شما باید از صحه یوتیوب تچرنوتر بازدید کنید و ویدیوهای خود را سرچ کنید. توجه داشته باشید که شما باید توضیحات ویدیو را بررسی کنید تا نام کلیپ یا صفحه دانلود Iris 32 را پیدا کنید. کد معتبر را در Iris 32 وارد کنید، مجوز Creative Commons را بپذیرید و ویدیوی خود را در هارد ذخیره کنید.

هزاران کلیپ رایگان 4K در iris32

دانلود ۱۸ کلیپ ۴k برای تست تلویزیون از سرویس Harmonicinc

قبلا در انزل وب ۴ روش دانلود و ذخیره ویدیو آنلاین در حال پخش و غیر قابل دانلود از اینترنت را به شما آموزش دادیم، اما اگر شما نیاز به یک ویدیو ۴K دارید، سایت harmonicinc جایی است که باید به آن سر بزنید. harmonicinc یک شرکت متخصص در زمینه ویدیوهای استریم Ultra HD با HDR می باشد و چند کلیپ با دسترسی عمومی ساخته شده است. شما باید در این سایت ثبت نام کنید تا این ۱۸ کلیپ را دانلود کنید، در همه آنها کدک های ProRes و H.264 وجود دارد.

دانلود 18 کلیپ 4k برای تست تلویزیون از سرویس harmonicinc

بیشتر فیلم ها با ۶۰ فریم در ثانیه گرفته شده اند و واقعا فایل های ویدیویی حجیمی هستند. هر یک از این فیلم ها بیش از ۱ گیگابایت حجم دارند، پس مطمئن شوید که به یک اینترنت پایدار و سریع متصل شده اید. نیازی به گفتن نیست شما لازم نیست از فناوری هارمونیک برای هریک از این فیلم ها استفاده کنید. با این حال نشان هارمونیک در گوشه پایین سمت چپ قرار گرفته است.

دانلود فیلم Timelapse رایگان و با کیفیت ۴K از Free4ktimelapse

مکس لی با دوربین شش بعدی کانن خود به میدان نیویورک تایمز می رود و فیلم های زیادی می گیرد و آنها را به فیلم های Timelapse باورنکردنی تبدیل می کند و شما می توانید آنها را به صورت رایگان از سایت free4ktimelapse دانلود کنید. تمام این چیزها به یک سری نوزده تایی از فیلم های Timelapse تبدیل می شود. لی فایل های RAW خود را در سایت آپلود می کند تا در صورت نیاز از آنها به جای فیلم های ویرایش شده استفاده شود. لی می گوید کاربران می توانند رایگان از فیلم هایش برای کسب درآمد استفاده کنند و آنها را در پروژه های تجاری خود بکار ببرند اما شما باید لینک مربوطه را به پروژه خود اضافه کنید.

دانلود فیلم های Timelapse رایگان و با کیفیت 4K از free4ktimelapse

در آخر اگر به ذخیره فیلم های اینستاگرام خود علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم پست ۴ روش دانلود فیلم و ویدیو استوری صفحه IGTV اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امرو در انزل وب ۵ سرویس آنلاین دانلود کلیپ ۴K حیات وحش، طبیعت، موزیک ویدیو، مستند و غیره را به شما معرفی کردیم، چنانچه شما ساایت دیگری را می شناسید یا نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

20 تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت فیلم و ویدیو کامپیوتر و گوشی
۲۰ تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت فیلم و ویدیو کامپیوتر و گوشی
راهنما: تکنولوژی HDR در تلویزیون چیست؟ آشنایی با کاربرد ، تنظیمات و..
راهنما: تکنولوژی HDR در تلویزیون چیست؟ آشنایی با کاربرد ، تفاوت ها و..
13 تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز 10، 8 و 7
۱۳ تا از بهترین پلیر فیلم و ویدیو رایگان برای کامپیوتر و ویندوز ۱۰، ۸ و ۷
برترین وب سایت های دانلود تصاویر با کیفیت بالا
بهترین وب سایت های دانلود عکس با کیفیت بالا

نظرات