بهترین بازی اندروید بدون دیتا آفلاین

۱۵ تا از بهترین بازی های اندروید بدون دیتا کم حجم آفلاین

امروزه بسیاری از بازی های اندروید آنلاین هستند. اما با توجه به شرایط موجود نمی شود همیشه آنلاین بود. بهترین کار در این زمان ها برای تفریح کردن، استفاده از بازی های اندروید آفلاین است. امروز در انزل وب ۱۵ تا از بهترین بازی های اندروید بدون دیتا ، آفلاین و کم حجم را مرور و معرفی می کنیم.

دانلود بهترین بازی های آفلاین بدون دیتا و نیاز به اینترنت اندروید

Best Offline Android Games without Data

بعضی از بازی ها مستقیما نیاز به اتصال به اینترنت برای بازی دارند مثل بازی Clash of Clans. اما در زمان هایی که نت نداریم نمی توانیم از این بازی ها استفاده کنیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم یکی از بازی های معرفی شده در این مطلب را دانلود نمایید تا بدون اینترنت نیز بتوانید خود را سرگرم کنید.

توجه داشته باشید می توانید نسخه کامل بازی های معرفی شده را از اپ استور ها و سایت های ایرانی به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی آفلاین Crashlands برای اندروید

بازی آفلاین Crashlands برای اندروید

یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید Crashlands می باشد. در این بازی شما در بین سیاره ها معلق مانده اید اما باید یک پایگاه برای خود بسازید. سیستم این بازی مبارزه ای ساده و سرگرم کننده است. این بازی به قیمت ۴.۹۹ دلار در اپ استور ها قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید بدون دیتا Crossy Road

دانلود بازی Crossy Road برای اندروید

بازی Crossy Road نیز یکی دیگر از محبوب ترین بازی های آفلاین اندروید است. شما در این بازی باید مرغ ها را در جاده ها و در اطراف موانع هدایت کنید. این بازی بیش از ۱۵ کاراکتر کلکسیونی نیز دارد. امکان حالت چند نفره آفلاین و حتی آنلاین از دیگر قابلیت های این بازی است.

پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید دیتا دار و سبک بدون دیتا را هم مطالعه نمایید.

دانلود بازی اندروید بدون دیتا کم حجم Final Fantasy

بازی اندروید آفلاین Final Fantasy

اگر دنبال بازی با خط داستانی عمیق و طولانی هستید، بازی Final Fantasy انتخاب مناسبی برای شما است. این بازی حدود ۲۰ تا ۳۰ ساعت گیم پلی دارد و با موسیقی متن جالب، مکانیک ساده و کافی شما را سرگرم می کند. فقط در بعضی از سری های این بازی نیاز به اتصال به نت هر چند وقت یکبار می باشد.

Hitman Go برای اندروید

Hitman Go برای اندروید

بازی های Hitman معمولا جذاب هستند و Hitman Go از این قاعده برای علاقه مندانش متثنی نیست. در این بازی پازل گونه شما باید موانع مختلف را رد کنید و به کاوش اطراف بپردازید و در خفا مراحل را به اتمام برسانید.

دانلود بازی آفلاین NBA Jam برای اندروید

دانلود بازی آفلاین NBA Jam برای اندروید

بازی NBA Jam یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید ورزشی حال حاظر است. این بازی بسکتبال دو نفره شما را به همراه دوستانتان سرگرم می کند. ویژگی آنلاین و پشتیبانی از دسته کنترلر و موارد دیگر از ویژگی های این بازی است.

دانلود بازی اندروید بدون نیاز به اینترنت Minecraft

بازی Minecraft برای اندروید

احتمالا نام Minecraft را شنیده باشید. در این بازی باید مسائلی را حل کنید، افراد بد را بکشید و منابع جمع کنید. این بازی به اندازه نسخه رایانه آن کامل نیست اما در اندازه خود می تواند سرگرم کننده باشد.

همینطور اگر به مسابقه ماشین علاقه مندید، مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا و با دیتا گرافیک بالا را هم بخوانید.

بازی آفلاین برای اندروید، Prune

بازی آفلاین برای اندروید، Prune

بازی Prune بازی سرگرم کننده و شامل ۴۸ سطح مختلف، گرافیک معمولی و بازی آسانی است. این بازی آرامبخش و متنوع بوده و شما می توانید هر مرحله را با بیش از یک راه حل رد کنید.

Reigns: Her Majesty برای اندروید

Reigns: Her Majesty برای اندروید

در بازی کارتی Reigns: Her Majesty شما به عنوان حاکم بازی می کنید. در هر مرحه شما یا پیروز می شوید و به مرحله بعدی می روید یا بازنده می شوید.

بازی Rollercoaster Tycoon Classic برای اندروید

بازی Rollercoaster Tycoon Classic برای اندروید

بازی Rollercoaster Tycoon Classic نسخه ای شبیه ساز از ورژن رایانه است. در این بازی شما می توانید یک پارک محبوب را بسازید. این بازی شامل پارک ها و سناریو های مختلف است. اگر بتوانید سطح الزامات را برآورده کنید، لولتان افزایش می یابد. همچنین DLC هایی هم برای برای افزایش ویژگی های بازی قرار داده شده است.

بازی آفلاین Smash Hit برای اندروید

بازی آفلاین Smash Hit برای اندروید

بازی Smash Hit از سری دونده های نا محدود است. این بازی در فضایی نا محدود اجرا می شود و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی شامل نسخه رایگان و پولی می باشد.

بازی The Room 3 برای اندروید

بازی The Room 3 برای اندروید

بازی The Room 3 با گرافیکی جذاب و پازل های منحصر به فرد، شما را به چالش ذهنی می کشد و یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید است. این بازی نسخه سوم از مجموعه The Room می باشد که می توانید آن ها را هم بازی کنید.

برای آشنایی با ابزی های فکری نیز مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان : فارسی و انگلیسی را هم می توانید مطالعه نمایید.

بازی آفلاین XCOM: Enemy Within

بازی آفلاین XCOM: Enemy Within

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیک آفلاین هستید، بازی XCOM: Enemy Within را امتحان کنید. شما باید در اطراف نقشه بازی حرکت کنید و بیگانگان را بکشید. گرافیک بازی خوب است و یادگیری آن نیز آسان است. این بازی شما را به چالش های مختلف می کشد تا قوی تر شوید.

بازی کم حجم Kingdom: New Lands برای اندروید

بازی Kingdom: New Lands برای اندروید

بازی Kingdom: New Lands یک بازی استراتژی بقا است که گرافیک مناسبی دارد. شما در این بازی نقش یک پادشاه را دارید که زمین را کاوش می کند و در حال ایجاد شهرک های جدید می باشد. این بازی شما را سرگرم می کند و تجربه مناسبی برای شما خلق می کند.

دانلود بازی Into The Dead

دانلود بازی Into The Dead

اگر بازی های کمی ترسناک تر را دوست دارید، Into The Dead را به عنوان بهترین بازی آفلاین انتخاب کنید. در دنیایی از زامبی ها شما باید فرار کنید و تا جایی که می توانید این کار را برای بقا خود ادامه دهید. در راه می توانید ابزار ها و اسلحه های مختلف را نیز برداشته و به باز کردن راه خود حین فرار مشغول شوید.

بازی Plague Inc برای اندروید

بازی Plague Inc. برای اندروید

در بازی Plague Inc شما باید روی ایجاد ویروسی برای نابود کردن بشریت کار کنید. باید سعی کنید تا همه انسان ها را با یک ویروس مرگ بار آلوده کنید. این بازی با هوش مصنوعی خود به خوبی شما را به چالش می کشد.

در پایان مطالعه مطلب ۵ راه برای حل مشکل ارور لایسنس بازی ها در اندروید را نیز فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی های آفلاین اندروید را معرفی کردیم. کدام بازی را امتحان کردید و مورد علاقه شماست؟ همچنین نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات