بهترین بازی آنلاین اندروید تک و دو نفره

۱۲ تا از بهترین بازی آنلاین اندروید تک و دو نفره : فکری، جنگی، استراتژیک و..

ابزار بازی در دستگاه های اندرویدی هر روز در حال پیشرفت هستند. شما با اندکی جستجو می توانید انواع بازی ها را به راحتی پیدا کرده و نصب نمایید. یکی از انواع بازی های پرطرفدار در اندروید بازی های آنلاین هستند که به کمک آن ها می توانید با بازیکنانی از سرتاسر جهان به رقابت و سرگرمی بپردازید. در این مطلب انزل وب می خواهیم بهترین بازی آنلاین اندروید تک و چند نفره را خدمت شما معرفی کنیم.

دانلود بازی آنلاین اندروید چند و تک نفره دخترانه و پسرانه رقابتی

Best Online Games for Android

پیش از این در انزل وب به معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های اندروید بدون دیتا و نیز بهترین بازی های دو یا چند نفره آفلاین در اندروید پرداخته شده است. اما در این مطلب می خواهیم به شما به معرفی چند بازی اندروید آنلاین که در سبک خود جزو بهترین ها هستند بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین بازی آنلاین اکشن اندروید

ابتدا در بخش اول این مطلب بهترین بازی آنلاین اندروید در سبک اکشن معرفی میکنیم، اکثر این بازهای قابلیت بازی به صورت رقابتی تک و چند نفره را دارند.

بازی آنلاین اندروید PUBG Mobile

بازی آنلاین اندروید جنگی

یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در اندروید. PUBG در سبک بتل رویال است که در آن یک بازیکن (یا یک گروه کوچک) در یک نقشه قرار داده می‌شوند و باید در آنجا تا جایی که تنها فرد باقی‌مانده باشند با یکدیگر بجنگند. شما بازی را در جزیره ای به همراه ۱۰۰ نفر دیگر شروع می کنید. آخرین کسی که نجات می یابد بازی را برده است. شما باید سعی کنید در حین خارج کردن دیگران از بازی، خود را حفظ کنید. تعدادی اسلحه و ماشین هم برای استفاده شما موجود است. در این بازی می توانید از امکاناتی نظیر چت با صدا و نیز گرافیکی کم نظیر بهره ببرید. همچنین قابلیت استفاده از نقشه ها و حالت های بازی مختلف در آن گنجانده شده است. این بازی برای نصب رایگان است منتهی برخی از امکانات درون آن باید خریداری شود.

بازی آنلاین اندروید جنگی Modern Combat 5

بازی آنلاین اندروید بدون نصب

اگر به دنیال بهترین بازی تیراندازی اول شخص هستید Modern Combat 5 انتخاب درستی است. شما می توانید این بازی را به صورت انفرادی یا گروهی برگزار کنید. انواع اسلحه ها و نیز کلاس های متعددی که قابلیت های مختلفی را به شما پیشنهاد می دهند (البته باید قفل آن ها را باز کنید) در دسترستان قرار گرفته است. این بازی دارای یک سیستم مرکزی جهانی است که شما می توانید به آن متصل شوید. گرافیک این بازی هم بسیار ممتاز است. Modern Combat 5 نیز در هنگام نصب رایگان است و برای استفاده از برخی قابلیت های آن باید پول بپردازید.

بازی آنلاین اندروید چند نفره N.O.V.A 3 Freedom Edition

بازی آنلاین اندروید جنگی

یک بازی اکشن اول شخص دیگر اما این بار در دنیایی علمی تخیلی. در این بازی N.O.V.A با گرافیکی شگفت انگیز که حتی در جزییات هم بسیار خوب عمل کرده است روبرو خواهید شد. شاید بتوان این بازی را از جهاتی شبیه بازی کامپیوتری Halo دانست. بخش چند نفره این بازی شامل هفت حالت مختلف است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که هیچگاه از بازی با آن خسته نخواهید شد. در هر بازی آنلاین شما می توانید به همراه ۱۱ نفر دیگر از دوستانتان یک تیم تشکیل داده و به مبارزه با دیگر تیم ها بپردازید.

می توانید در انزل وب با ۱۵ تا از بهترین بازی های اکشن و تفنگی اندروید هم آشنا شوید.

بهترین بازی های مسابقه ای آنلاین برای اندروید

Asphalt Xtreme: Rally Racing

بازی آنلاین اندروید بدون نصب

حتی اگر مایل به بازی چند نفره ماشین آنلاین نباشید این بازی انتخابی عالی برای وقت گذرانی است. شما ۵۰ بازیکن برای انتخاب و صدها رویداد برای شرکت در آن خواهید داشت. اگر می خواهید به بازی آنلاین بپردازید با ۷ نفر دیگر به رقابت خواهید پرداخت. گرافیک محیط شهری در این بازی فوق العاده است. حتی برای رانندگی و گشت و گذار در شهر بدون اینکه مسابقه ای در کار باشد می توانید روی بازی Asphalt Xtreme حساب کنید.

بازی آنلاین اندروید ماشین Real Racing 3

بهترین بازی آنلاین اندروید

می توان با قاطعیت گفت که Real Racing 3 به بالاترین سطحی که از یک بازی اندروید انتظار می رود رسیده است. نکته جالب این است که امکان نصب این بازی روی ابزارهای غیر اندرویدی هم وجود دارد و این باعث محبوبیت و فراگیری آن شده است. در حالت بازی آنلاین چند نفره هست نفر به رقابت با هم خواهند پرداخت. علاوه بر این Real Racing 3 حدود ۴۰۰۰ رویداد مختلف به شما ارائه می دهد که می توانید در آن ها شرکت کنید. اگر عاشق بازی های رانندگی هستید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

شما می توانید با ۱۵ تا از بهترین بازی مسابقه ماشین اندروید بدون دیتا نیز در انزل وب آشنا شوید.

بهترین بازی های استراتژی و شبیه سازی آنلاین اندروید

بازی آنلاین اندروید استراتژیک Vainglory 5V5

دانلود بازی آنلاین اندروید استراتژیک

اگر به دنبال یک بازی استراتژیک در دنیای اژدهایان و دیگر موجودات عجیب و غریب هستید Vainglory 5V5 را باید امتحان کنید. یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک که در گرافیک هم چیزی کم نگذاشته است. تعداد طرفداران این بازی بسیار زیاد است و شما می توانید به کمک آن واقعا در دنیایی فانتزی زندگی کنید. این بازی گزینه های متفاوتی را به شما پیشنهاد می کند، از بازی ۵ دقیقه ای گرفته تا شروع یک ماموریت خطیر و طولانی.

Clash of Clans ، بهترین بازی آنلاین اندروید

بازی آنلاین اندروید استراتژیک

نمی توان صحبتی راجع به بازی های استراتژیک کرد و حرفی از بازی محبوب Clash of Clans به میان نیاورد. در این بازی شما باید برای ساختن هر چیزی استراتژی مخصوص خود را داشته باشید. از ساختن منابع و دیوارهای دفاعی گرفته تا ارتش و دیگر موارد. شما می توانید به شهرهای دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان حمله کنید. حتی می توانید با دیگر قبایل متحد شده با کمک هم به نبرد با دشمنان بپردازید. صداهای به کار رفته در بازی نیز بسیار جالب است. البته باید مراقب این بازی باشید. چون می تواند بسیار اعتیادآور باشد! 

دانلود بازی آنلاین اندروید استراتژیک Clash Royale

بازی آنلاین اندروید دخترانه

این بازی توسط همان توسعه دهندگانی ساخته شده است که بازی بسیار معروف Clash of Clans ساخته اند. گذشته از شباهت های بین این دو بازی می توان این دو بازی را کاملا متفاوت با هم در نظر گرفت. Clash Royale بازی نسبتا کوتاه تری است و برای تکمیل آن مجبور به صرف روزها و هفته ها نخواهید بود. شما می توانید در یک زمان هم به نبرد با رقبا بپردازید هم به گسترش غنائم خود بپردازید و هم زندگی قبیله ای را به صورت مجازی تجربه کنید. این بازی با این که می تواند اعتیادآور باشد ولی برای گذران وقت گزینه بسیار مناسبی است.

بهترین بازی های آنلاین ورزشی و تخته ای در اندروید

بازی آنلاین فکری QuizUp در اندروید

بازی آنلاین اندروید دو نفره

از امتحان خوشتان می آید؟ علاقه مند به ملاقات کسانی هستید که علایق مشترکی با شما دارند؟ می خواهید چیزهای بیشتری راجع به یک موضوع خاص یاد بگیرید؟ QuizUp می تواند در همه این موارد شما را به مقصودتان برساند. کافیست در آن ثبت نام کرده و موضوعات مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. سپس بازی رقبای شما را به صورت رندوم از بین هزاران نفر در سرتاسر جهان در همان موضوعات انتخابی شما بر می گزیند. با این بازی می توانید دانش خود را در هر زمینه ای که فکرش را کنید به چالش بکشید. نسخه فارسی این اپ را میتوان برنامه Quiz of Kings دانست.

بازی آنلاین اندروید FIFA 16 Football

بازی اندروید آنلاین

اگر طرفدار فوتبال هستید FIFA 16 Football یک انتخاب عالی برای سرگرمی خواهد بود. البته شاید یکی از اشکالات این بازی این باشد که با همه دستگاه های اندرویدی سازگار نیست و این به خاطر نیازهای سخت افزاری بالا برای اجرای آن است. شاید همین موضوع تنوع بازیکن های آنلاین را در این بازی به نسبت دیگر بازی های آنلاین کمتر کرده است. با این حال امکاناتی نظیر ساختن و مدیریت کردن تیم خودتان و حتی مدیریت دخل و خرج هایتان می تواند شما را به سمت این بازی جذب کند. قبلا در انزل وب نیز ۱۲ تا از بهترین سایت های بازی فوتبال آنلاین را به شما معرفی کردیم.

بازی آنلاین اندروید فکری Real Chess

دانلود بازی های آنلاین رقابتی برای اندروید

شاید بتوان Real Chess را بهترین بازی تخته ای اندروید دانست. شما در این بازی می توانید به بازی با یک کامپیوتر یا یک شخص دیگر بپردازید. در مقایسه با دیگر بازی های تخته ای می توان گفت که Real Chess دارای یکی از بهترین گرافیک های بازی است. در این بازی حریفان شما بر اساس سطح تجربه شما انتخاب خواهند شد. همچنین اگر شما یک مبتدی در زمینه شطرنج باشید اپلیکیشن در زمینه برخی حرکات شما را راهنمایی خواهد کرد. اگر حتی به دنبال یک بازی آفلاین هستید هم بهتر است Real Chess را از دست ندهید.

پیش از این نیز ۱۰ تا از بهترین بازی های شطرنج اندروید به صورت آفلاین و آنلاین معرفی کرده ایم.

بازی آنلاین اندروید دو نفره Bowling King

بازی آنلاین اندروید دو نفره

در این بازی می توانید یک به یک به رقابت با دیگر حریفانتان در سرتاسر جهان بپردازید. بیش از ۶۰ نوع توپ بولینگ و بسیاری از امکانات دیگر در این بازی Bowling King در دسترس شما خواهد بود. همچنین محیط های شبیه سازی شده بسیاری برای بازی در آن وجود دارد. مثلا می توانید لذت بازی را در لاس وگاس بچشید یا اگر دلتان می خواهد پاریس را برای بازی بولینگ انتخاب کنید. همچنین قادر خواهید بود به رقابت آنلاین با دوستان خود نیز بپردازید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را به شما معرفی کردیم، شما چه بازی تک یا چند نفره دیگری را می شناسید و از بین بازی های جدید کدام یک را می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، 1 و.. (تست شده)
راهنما کامل حل ارور Diver در بازی Call of Duty: Warzone 2 ، ۱ و.. (تست شده)
معرفی و دانلود 40 تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
معرفی و دانلود ۴۰ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید جدید
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز 7 برای ویندوز 11 و ویندوز 10
آموزش نحوه اجرا و دانلود و نصب بازی های ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰
آموزش 2 روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی
آموزش ۲ روش حل مکعب روبیک با برنامه و دوربین گوشی

نظرات