سرویس طراحی و ساخت کارت دعوت آنلاین رایگان

۵ تا از بهترین سرویس های طراحی و ساخت کارت دعوت آنلاین رایگان

طراحی انواع کارت دعوت شاید از آن دسته کارهایی باشد که زمانی فقط از عهده نرم افزارهای حرفه ای نظیر فتوشاپ بر می آمد. اما امروزه با گسترش اینترنت و توسعه انواع سرویس های آنلاین می توانید شخصا به ساخت و طراحی انواع کارت های زیبا و حرفه ای طبق سلیقه خود بپردازید. در این مطلب انزل وب هم می خواهیم بهترین سرویس های طراحی و ساخت کارت دعوت آنلاین رایگان را به شما معرفی کنیم.

سایت ساخت و طراحی آنلاین کارت دعوت رایگان

Best Free Online Invitation Card Makers

قبلا در انزل وب به معرفی ۸ تا از بهترین سایت های ساخت کارت عروسی آنلاین و همچنین ۴ سرویس ساخت و طراحی کارت پستال تولد، عروسی، تبریک و.. آنلاین پرداخته ایم. در همین راستا این بار قصد داریم به معرفی چند سایت جهت طراحی آنلاین کارت دعوت بپردازیم.

سایت Canva برای طراحی آنلاین کارت دعوت

طراحی آنلاین کارت دعوت

در سایت Canva طیف گسترده ای از قالب های مورد نیاز شما برای طراحی انواع کارت های دعوت فراهم شده است. این کارت ها برای مراسم مختلف نظیر عروسی، تولد و.. طراحی شده اند. ساخت کارت دعوت در این وب سایت شامل چهار مرحله ساده است:

۱- برای ساخت کارت دعوت ابتدا تصویر مورد نظر خود را آپلود کرده یا از بین کتابخانه موجود در این سایت، تصویر مد نظر خود را پیدا کنید.

۲- ۱۳۰ فونت در این سایت تدارک دیده شده است که می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید.

۳- از قالب های موجود در سایت، پس زمینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

۴- در نهایت رنگ متن و نیز باکس های موجود در دعوتنامه را باید انتخاب کنید.

کارت دعوت تولد اینترنتی رایگان با سایت Venngage

طراحی کارت دعوت

در سایت Venngage نیز می توایند به طراحی انواع کارت های دعوت پرداخته و از این طریق خلاقیت خود را به رخ بکشید. قالب هایی که در این سایت موجود هستند می توانند برای انواع مراسم مورد استفاده قرار گیرند. حتی اگر تجربه چندانی در زمینه طراحی ندارید با توجه به امکانات موجود در سایت می توانید به راحتی از پس ساخت یک کارت دعوت زیبا برآیید.

در Venngage می توانید به بیش از ۵۰۰ نمونه از پیش آماده شده دسترسی داشته باشید. برای ساخت کارت دعوت در این سایت ابتدا باید به صورت رایگان در آن ثبت نام کنید. سپس قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و جزییات مد نظرتان را در آن یادداشت نمایید. در نهایت پس از انتخاب فونت ها، رنگ ها، تصاویر و آیکون ها ی مورد نظرتان می توانید به دانلود کارت دعوتی که طراحی کرده اید بپردازید.

جهت ساخت کارت ویزیت نیز می توانید مطلب بهترین سایت های طراحی کارت ویزیت آنلاین رایگان فارسی و انگلیسی را در انزل وب مطالعه کنید.

طراحی کارت دعوت آنلاین در وبسایت Crello

کارت دعوت تولد اینترنتی رایگان

یکی از مزایایی که سایت Crello را در زمینه طراحی کارت های دعوت متمایز می کند این است که در آن بیش از ۱۰۰۰۰ عناصر طراحی و نیز ۱۲۰۰۰ قالب آماده تدارک دیده شده است که مطمئنا می تواند کمک شایانی به طراحی انواع و اقسام کارت های دعوت کند. این تنوع فقط به این موارد خلاصه نمی شود و فونت ها، رنگ ها و متن های سفارشی نیز به وفور در این سایت یافت می شوند.

ساخت کارت دعوت دیجیتال در سایت Psprint

کارت دعوت دیجیتال

در سایت Psprint نیز می توانید به آسانی به طراحی انواع کارت های دعوت مد نظر خود برای تلود ، مجلس های رسمی و.. بپردازید. در این سایت صدها قالب آماده در اختیار کاربران قرار داده شده است که هر کدام از آن ها موضوعات و مراسم مختلفی را در بر می گیرند. اضافه کردن عناصری مثل لوگو در کارت های دعوت به راحتی در این سایت صورت می گیرد. شما قادر به دانلود کارت های طراحی شده در قالب PDF نیز خواهید بود.

سایت Fotojet برای طراحی کارت دعوت رسمی ، زیبا و شیک

طراحی کارت دعوت رسمی

در سایت Fotojet به بیش از ۷۰۰ قالب آماده زیبا ، شیک ، رسمی ، خلاقانه ، فانتزی و.. جهت طراحی انواع کارت دعوت شیک دسترسی دارید. این قالب ها شامل گرافیک های شبکه های اجتماعی، پوسترها، کارت ها و بنرها هستند که به سادگی قابل ویرایش و شخصی سازی نیز هستند. انواع فونت ها، اشکال، پس زمینه ها و تصاویر نیز در اختیار شما گذاشته شده است تا بدین شکل بتوانید طبق سلیقه و نیاز خود به طراحی انواع کارت ها بپردازید. برای استفاده رایگان از Fotojet نیازی به ثبت نام در آن نخواهید داشت.

اگر می خواهید به طراحی انواع بروشورها بپردازید می توانید به مطلب ۵ روش ساخت و طراحی انواع مدل بروشور به صورت آنلاین و رایگان در انزل وب مراجعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۵ سایت ساخت کارت دعوت را به شما معرفی کردیم.شما با کدام یک از این سرویس های آنلاین اقدام به ساخت کارت دعوت آنلاین نموده اید؟ تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ساخت کلمه با حروف فارسی
ساخت کلمه با حروف با سایت ، اپلیکیشن ، ربات تلگرام و هوش مصنوعی
بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان
۱۶ تا از بهترین سرویس های ساخت ویدیو کلیپ آنلاین رایگان
ساخت و طراحی لیبل و برچسپ آنلاین
۶ تا از بهترین سرویس های ساخت و طراحی لیبل یا برچسب آنلاین
طراحی و ساخت چارت و فلوچارت آنلاین
۸ سرویس برتر طراحی و ساخت چارت و فلوچارت آنلاین

نظرات