Acethinker Video Master : یک تبدیل گر ویدیو همه کاره!

Acethinker Video Master : یک نرم افزار تبدیل ویدیو همه کاره!

این روزها در کامپیوتر اکثر ما تعداد زیادی ویدیو با فرمت های گوناگون یافت میشود بعضی از فرمت ها قابلیت اجرا بر روی اکثر دستگاه ها را دارند اما متاسفانه برخی از آنها نیز ممکن است جهت اجرا روان و بدون خطا نیاز به تبدیل  داشته باشند. اگر به دنبال یک برنامه تبدیل ویدیو همه کاره هستید که بتواند اکثر فرمت های ویدیویی را تبدیل و پشتبانی کنید ادامه یک نرم افزار قدرتمند را جهت انجام اینکار معرفی و بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بررسی نرم افزار تبدیل فرمت فیلم Acethinker Video Master

How to Convert Video Files in Computer?

همانطور که اشاره کردیم تبدیل فرمت فیلم و ویدیو این روزها برای افرادی که با مدیا در دستگاه های گوناگون سر و کار دارند یک نیاز است و پیدا کردن یک نرم افزار قدرتمند که بدون دردسر و با نهایت کیفیت مراحل تبدیل ویدیو به فرمت فایل دلخواه را پشت سر بگذارد یک امر مهم میباشد. در ادامه نرم افزار چندکاره و قدرتمند Acethinker Video Master که تمرکز آن بر روی تبدیل فرمت های فیلم میباشد را بیشتر بررسی میکنیم.

نرم افزار Acethinker Video Master دارای دو نسخه رایگان و حرفه ای میباشد که هر دو نسخه آن امکانات مناسبی برای کار روی فایل های تصویری در اختیار شما قرار می دهند. این نرم افزار برای سیستم عامل های ویندوز و مک قابل دسترس میباشد.

پس از دانلود و نصب نرم افزار مجموعه ای از امکانات که مهم ترین آنها شامل موارد زیر میباشد در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

کانورت کردن بیش از ۵۰ فرمت ویدیویی

این تبدیل گر ویدیوی کامل بسیاری از فرمت های ویدیویی و صوتی برای نیازهای مختلف نظیر سرگرمی و.. در انواع دستگاه ها پشتیبانی می کند. همچنین شمانل ویژگی های تنظیمات خروجی برای تبدیل ویدیوی مورد نظر شما به یک فرمت قابل اجرا برای موبایل ، تبلت و موارد دیگر با یک کلیک است. شما فایل خود را با کیفیت عالی دریافت خواهید کرد. علاوه بر این ، می توانید فایلهای رسانه ای را نیز درون نرم افزار ویرایش ، اجرا و مدیریت کنید.

جداسازی صفحه نمایش کار بر روی ویدیو

با چند کلیک ، می توانید به راحتی با استفاده از ابزار تقسیم کننده صفحه کار نرم افزار، چندین کلیپ ویدیویی را در یک قاب قرار دهید. الگوهای انتخابی برای استفاده و ایجاد آلبوم های عکس و فیلم برای شما وجود دارد. علاوه بر این ، می توانید از فیلتر ، BGM و توابع ویرایش بیشتری استفاده کنید تا کارهای خود را روان تر انجام دهید.

فیلم ها را با کیفیت بالا روی صفحه ضبط کنید

آیا به دنبال ایجاد فیلم آموزشی هستید یا فقط میخواهید هر چیزی را روی صفحه ضبط کنید؟ ضبط داخلی برنامه به شما این امکان را می دهد صفحه نمایش را به روش حرفه ای ضبط کنید. می توانید حالت های ضبط را از منطقه مد نظر ، تمام صفحه ، پنجره برنامه ، در اطراف ماوس و موارد دیگر انتخاب کنید. پس از انتخاب ، می توانید ضبط با کیفیت HD و با صدا ، وب کم و حاشیه نویسی در زمان واقعی شروع کنید. همچنین ویدیو ضبط شده را را می توان در ۹ سایت ویدیویی منتشر و در YouTube یا FTP به اشتراک گذاشت.

ویرایشگر داخلی ویدیو

AceThinker Video Master یک سری از ویژگیهای ویرایش مفید دیگر نیز را ارائه می دهد ، از جمله ادغام کلیپ ها ، برش دادن ، کوتاه کردن ، چرخش ، اعمال جلوه ها ، ویرایش زیرنویس ها ، اضافه کردن واترمارک و… با چند کلیک ساده می توانید فیلم خانگی کاملی تهیه کنید که خانواده و دوستانتان را شگفت زده کند. می توانید به ویدیو جلوه های ویژه اضافه کنید و کنتراست ، روشنایی و میزان خلوص رنگ را تنظیم کنید تا فیلم خانگی شخصی خود را بسازید. این برنامه از تصویر و متن پشتیبانی می کند و فرمت های پشتیبانی شده شامل JPG ، JPEG ، PNG ، BMP ، GIF ، EMF ، WMF ، EXIF ، ICO ، TIFF و TXT میشوند.

ویرایشگر داخلی ویدیو

شرایط ویژه دانلود و خرید نسخه حرفه ای نرم افزار

به مناسبت کریسمس کمپانی AceThinker برای نسخه کامل و حرفه ای این نرم افزار و سایر نرم افزارهای خود یک شرایط ویژه خرید به همراه تخفیف های بسیار خوب در مدت محدود ارائه کرده است که میتوانید برای اطلاع از آنها به بخش Giveaway این شرکت مراجعه و این ابزار قدرتمند را خریداری کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات