بهترین نرم افزار های قفل صفحه گوشی اندروید

بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین نرم افزار های قفل صفحه گوشی اندروید

بسیاری از کاربران موبایل های هوشمند علاقه زیادی به شخصی سازی محیط کاربری اندروید را دارند. این محیط کاربری شامل قفل صفحه، منو، رنگ بندی تم و بسیاری از موارد دیگر میشود. نرم افزار های متعددی به عنوان نرم افزار قفل صفحه اندروید برای دریافت در سراسر اینترنت وجود دارد اما مسئله این است که کدام یک بهتر هستند. امروز با دانلود ۱۰ تا از بهترین نرم افزار های قفل صفحه گوشی اندروید همراه انزل وب باشید تا بهترین قفل صفحه اندروید را شناسایی و دانلود کنید.

بهترین برنامه قفل صفحه گوشی اندروید سامسونگ ، هواوی و…

The Best Android Lock Screen App For Samsung, Huawei And …

نرم افزار های متعددی برای قفل صفحه سامسونگ یا قفل صفحه هواوی وجود دارد که می توان گفت همگی به نوع خود از مزایا و معایبی برخوردار هستند. در اینجا ۱۰ تا از بهترین نرم افزار های قفل صفحه اندروید را قرار داده ایم که می توانید از میان آنها بهترین مورد را برای قفل صفحه گوشی خود انتخاب بکنید.

می توانید نسخه کامل و رایگان تمامی برنامه های زیر را از سایت های ایرانی دانلود و نصب نمایید.

قفل صفحه اندروید AcDisplay

برنامه قفل صفحه اندروید

AcDisplay یکی از محبوب ترین برنامه های صفحه قفل است. این برنامه قفل صفحه نمایشدستگاه هایی مانند Moto X و Galaxy S8 و .. را تقلید می کند. همچنین کاربران می توانند بدون باز کردن صفحه نمایش خود، اعلان هایشان را مدیریت کنند که البته دارای برخی از تنظیمات سفارشی سازی نیز هست. به عنوان مثال می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری، آن را فقط در ساعتهای مشخص تنظیم کنید. ما AcDisplay را فقط به افرادی که دارای دستگاه های قدیمی تر هستند توصیه میکنیم چون آخرین بروزرسانی این نرم افزار در سال ۲۰۱۵ بود.

نرم افزار قفل صفحه اندروید Always On AMOLED

بهترین برنامه قفل صفحه گوشی اندروید سامسونگ ، هواوی و...

Always On AMOLED یک صفحه قفل نیست، اما می توان به عنوان قفل صفحه از آن استفاده کرد. در اصل این نرم افزار ویژگی بسیاری از تلفن های هوشمند جدید را به موبایل شما می آورد. ویژگی‌ای که شما در حالت قفل بودن صفحه موبایلتان می توانید برخی از موارد از جمله زمان و ساعت، اعلان ها و موارد دیگر را ببینید. همچنین این برنامه دارای قابلیت Pocket mode بوده به این معنی که اگر موبایل را در جیب خود بگذارید، صفحه نمایش به طور کامل قفل و خاموش خواهد شد تا از مصرف بی دلیل باتری جلوگیری شود.

برنامه قفل صفحه اندروید CM Locker

قفل صفحه حرفه ای اندروید

CM Locker از قدیمی ترین نرم افزار های قفل صفحه است. این برنامه از ویژگی تصاویر پس زمینه HD، پشتیبانی از اعلانات، نمایش آخرین اخبار با استفاده از یک منبع خبری و سلفی گرفتن از اشخاص مزاحم برخوردار است. در CM Locker برخی از تبلیغات وجود دارد که آنها ممکن است بسته به تحمل شما آزار دهنده باشند. البته در نظر داشته باشید که این برنامه رایگان و بدون پرداخت های درون برنامه‌ای است.

قفل صفحه شبیه ساز سامسونگ و آیفون Floatify

ویجت قفل صفحه سامسونگ

Floatify یک گزینه محبوب و تا حدودی مدرن برای شخصی سازی قفل صفحه نمایش در اندروید است. در این برنامه می توانید مواردی مانند آب و هوا، اعلان ها و موارد دیگر را به قفل صفحه اضافه کنید. همچنین می توانید میانبر ها را در پایین صفحه قفل تنظیم کنید. این برنامه همچنین ویژگی پشتیبانی از نرم افزار های خاصی مانند Facebook Messenger را دارد. البته استفاده از این برنامه در حال حاضر پیشنهاد نمیشود زیرا از اواخر سال ۲۰۱۷ هنوز به روزرسانی را مشاهده نکرده ایم بنابراین ما مطمئن نیستیم که این برنامه همچنان در حال توسعه باشد.

دانلود قفل صفحه زیبا برای اندروید Hi Locker

قفل صفحه حرفه ای اندروید

Hi Locker یک برنامه جایگزینی صفحه قفل نسبتاً معمولی است. این برنامه می تواند اصول اولیه مانند آب و هوا، اعلان ها، رویدادهای تقویم و غیره را در قفل صفحه به شما نشان دهد. همچنین می تواند با سلام و احوالپرسی از شما خوشامد گویی کند! این برنامه حتی دارای قابلیت پشتیبانی از اثر انگشت در دستگاه هایی با ویژگی اثر انگشت است. همچنین می توانید به طور خودکار تصاویر پس زمینه را از Flickr تنظیم کنید. برخی از گزینه های سفارشی سازی نیز وجود دارد به عنوان مثال، می توانید برخی اعلان های برنامه های خاص را مخفی کنید.

قفل صفحه تصویری LokLok

دانلود قفل صفحه هواوی

LokLok با اکثر برنامه های قفل صفحه اندروید متفاوت است. این برنامه تقریباً یک نوع ترکیب قفل صفحه و Snapchat است. روشن کردن دستگاه باعث باز شدن دوربین موبایل میشود که می توانید از خود یا چیز خاصی عکس بگیرید، روی آن نقاشی بکشید و سپس آن را برای دوستان یا عزیزان خود ارسال کنید و آنها هم وقتی تلفن خود را قفل می کنند، تصویر شما را مشاهده می کنند. LokLok برای ارسال عکسهای برجسته عالی نیست، اما با آن می توانید به کسی یادآوری کنید که در چه حال و یا کجا هستید. این برنامه رایگان است اما خریدهای درون برنامه ای برای مواردی مانند بسته های برچسب خاص وجود دارد.

بهترین قفل صفحه اندروید Solo Locker

دانلود قفل صفحه سامسونگ

Solo Locker یکی از بهترین برنامه های صفحه قفل موبایل است. در این برنامه شما به مجموعه‌ای از ویژگی های سفارشی سازی و عناصر قفل صفحه دسترسی پیدا می کنید. سپس می توانید صفحه قفل خود را همانطور که می خواهید بسازید. این دستگاه با حالت های مختلف قفل، تصاویر پس زمینه و حتی ابزارک همراه است که می توانید از اینها برای ایجاد قفل صفحه دلخواه خود استفاده کنید. این برنامه قفل سریع صفحه اندروید رایگان است ولی موارد اضافی و خاص تر را در آن با خرید های درون برنامه می توانید خریداری می کنید.

قفل صفحه اندروید با یک کلیک Start

قفل صفحه اندروید با یک کلیک

Start Lock Screen به نوعی صفحه نمایش مایکروسافت است. هدف آن قرار دادن چیزهای زیادی و متنوع بر روی صفحه قفل است. هدف نهایی این برنامه، فعالیت با موبایل بدون نیاز به باز کردن قفل تلفن شما است. این برنامه با مواردی مانند جستجوی وب، قفل های مختلف رمز عبور، ابزارک ها، ابزارها، اخبار، وضعیت آب و هوا، میانبرهای برنامه و موارد دیگر همراه است.

قفل صفحه حرفه ای اندروید C Locker Pro

بررسی و دانلود 12 تا از بهترین نرم افزار های قفل صفحه گوشی اندروید

C Locker Pro یک نرم افزار قفل صفحه نمایش بزرگ است که مقدار بسیار زیادی از ویژگی ها و کلید های میانبر را برای بهتر کردن صفحه قفل شما ارائه می دهد. بیش از ۳۰ کلید میانبر سفارشی وجود دارد که می توانید برای برقراری تماس، دسترسی به برنامه ها یا خواندن اعلان ها از شبکه های اجتماعی مورد نظر خود ایجاد کنید. یکی از گزینه های مورد علاقه ما این است که برای خاموش کردن صفحه می توانید روی صفحه نمایش خود دو بار یا سه بار ضربه بزنید که این ویژگی معمولاً در تلفن های رده بالای امروز وجود دارد.

قفل صفحه گوشی Dynamic Notifications

قفل صفحه گوشی

DynamicNotification یک برنامه قفل صفحه نمایش است که می توانید در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش هم زمان و اعلانات را مشاهده کنید. به طور پیش فرض این برنامه، یک پس زمینه سیاه ساده دارد که اعلان ها در آن نمایش داده میشوند. البته اعلان ها وقتی که گوشی در جیب یا کیف شما باشد نمایش داده نمیشوند تا از مصرف زیاد باتری جلوگیری شود. این برنامه در واقع به عنوان قفل صفحه اندروید مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما در صورت خرید نسخه پیشرفته به قیمت ۱.۹۹ دلار آمریکا این امکان وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با بررسی و دانلود ۱۰ تا از بهترین نرم افزار های قفل صفحه گوشی اندروید همراه شما بودیم. آیا تا به امروز به دنبال بهترین برنامه قفل صفحه گوشی اندروید سامسونگ ، هواوی و… بوده اید؟ شما از چه نرم افزار قفل صفحه اندروید استفاده میکنید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون دانلود قفل صفحه زیبا برای اندروید در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 4 روش ذخیره و دسترسی به تصاویر لاک اسکرین ویندوز 10
آموزش ۴ روش ذخیره و دسترسی به تصاویر لاک اسکرین ویندوز ۱۰
آموزش شخصی سازی و تغییر عکس صفحه قفل Lock Screen ویندوز 10
آموزش شخصی سازی و تغییر عکس صفحه قفل Lock Screen ویندوز ۱۰
آموزش عدم نمایش متن پیام و پیغام برنامه ها در صفحه قفل (Lock Screen) اندروید
آموزش عدم نمایش متن پیام و پیغام برنامه ها در صفحه قفل (Lock Screen) اندروید
انزل وب
مجموعه ترفندهای ویندوز ۸ – سری ۱

نظرات

  • حسین says:

    سلام
    دمتون گرم خیلی عالی بودند، به نظرم Always On AMOLED از همه شون بهتر بود