برنامه های جایگزین و شبیه بیتالک (Beetalk)

دانلود و معرفی ۱۲ تا از برنامه های جایگزین و شبیه بیتالک (Beetalk)

BeeTalk یک برنامه زیبا برای تلفن های هوشمند بود که مانند رادار دوست یابی? کار می کرد و مناطق اطراف را اسکن می کرد تا افراد نزدیک به شما برای آشنایی پیشنهاد دهد. مدتی است که توسعه این برنامه متوقف شده است اما نگران نباشد در ادامه برای ۱۲ تا از برنامه های جایگزین و شبیه بیتالک (BeeTalk) برای دانلود در انزل وب معرفی میکنیم.

دانلود برنامه جایگزین و مشابه بیتالک (BeeTalk)

Best BeeTalk Alternatives & Similar Apps

برنامه بیتالک به سادگی بهترین و رایگان ترین وسیله برای جستجوی دوستان جدیدی است که در همان نزدیکی شما زندگی می کنند و می توانند چت جدید و لذت بخشی را با استفاده از بیتالک تجربه کنید. در ادامه شما را با برنامه های مشابه بیتالک که از همین فرآیند استفاده می کنند آشنا خواهیم کرد.

Badoo برنامه شبیه بیتالک

برنامه مشابه بیتالک

Badoo شباهت بسیار زیادی به بیتالک دارد و جز برنامه های شبیه BeeTalk به شمار می رود. این برنامه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد تا بتوانید به سرعت کاربران اطراف خود را پیدا کرده و با آن ها شروع به چت کردن کنید. بایدو که هم نسخه اندروید، iOS و تحت وب دارد را می توانید با توجه به سیستم عامل خود دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

نزدیکا ، برنامه چت با قابلیت جستجوی اطراف در ایران

برنامه مشابه بیتالک

نزدیکا یک برنامه شبیه BeeTalk ایرانی است که از تلفین چندین شبکه اجتماعی مختلف به وجود آمده است. این برنامه ایرانی در کنار شباهت بسیار زیادی که به اینستاگرام دارد و شما در آن می توانید عکس ها و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید همانند بیتالک افراد نزدیک به شما را نمایش می دهد.

دانلود برنامه مثل بیتالک MeetMe

برنامه مشابه بیتالک

MeetMe به شما کمک می کند تا افراد جدیدی را در نزدیکی خود پیدا کنید که علایق شما را به اشتراک می گذارند و می خواهند اکنون همین حالا با شما چت کنند، این برنامه ساختاری شبیه به سایر برنامه های شبیه بیتالک دارد. این برنامه کاملا رایگان است و استفاده از آن نیز آسان می باشد. هر روز به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر با این برنامه چت می کنند، پیام می دهند، استریم می کنند و دوستان جدیدی پیدا می کنند.

برنامه های شبیه Qeep Beetalk

برنامه مشابه بیتالک

اگر به دنبال یک برنامه اختصاصی و برنامه مشابه BeeTalk هستید که به راحتی بتوانید افراد جدیدی را پیدا کنید و دوستان جدیدی برای خود بدست آوردی پس Qeep بهترین برنامه برای شماست. این برنامه به شما کمک می کند افراد جدیدی را در منطقه خود و همچنین در سراسر جهان جستجو کنید. همچنین اگر علاقه دارید تا به صورت ناشناس چت کنید می توانید برنامه های چت ناشناس را دانلود کنید.

دانلود جایگزین برنامه دوست یاب بیتالک Friendable

برنامه مشابه بیتالک

Friendable برنامه ای مثل BeeTalk و برای دوست یابی رایگان است و وسیله ای عالی برای گسترش رایگان حلقه های اجتماعی است. این برنامه رایگان با چت و تماس به شما امکان می دهد تا با افراد جدیدی ملاقات کنید. Friendable فقط یک برنامه ساده است که به کاربرانش امکان جستجو برای افراد جدید، ارسال پیام برای آنها را می دهد تا سیگنال سبز را جستجو کنند و پس از آن گپ زدن با آنها را شروع کنید.

دانلود برنامه جایگزین بیتالک Twoo

برنامه مشابه بیتالک

Twoo یک برنامه چت و پیام رسانی ساده است که کاربران را قادر می سازد افراد واقعی پیدا کنند و با آن ها دوست شوند. این برنامه همچنین یک وسیله عالی برای ایجاد گروه ها و همچنین تعامل با افراد اطراف خود است. رابط کاربر پسند این برنامه چت باعث می شود روند یافتن، ایجاد و مدیریت گروه های محلی آسان شود. اگر قصد دانلود برنامه های شبیه BeeTalk دارید این برنامه گزینه بسیار مناسبی است.

برنامه های جایگزین بیتالک Fav Talk

برنامه مشابه بیتالک

امروزه برنامه های چت مانند Fav Talk محبوبیت بیشتری در بین کاربران گوشی های هوشمند به دست آورده است زیرا به مردم اجازه می دهد تا بر اساس علایق مشترک از گپ زدن با دیگران لذت ببرند. این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا نقطه نظرات، داستان های شخصی و تجربیات خود را در مورد هر موضوعی که دارای اهمیت باشند به اشتراک بگذارند. علاوه بر دوست یابی و برقراری روابط جدید با افراد جدید می توانید از گفتگوی بی عیب و نقص لذت ببرید و جلسات واقعی را برنامه ریزی کنید.

Flurv برنامه ای شبیه بیتالک

برنامه مشابه بیتالک

Flurv یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان است. با این برنامه شما می توانید با افرادی که در محیط اطراف خود زندگی می کنید یا افرادی که در آن سوی مرزها زندگی می کنند چت کنید. Flurv یک برنامه کاربردی است که به شما امکان می دهد از همه چیزهایی که به دنبال آن هستید لذت ببرید. به هیچ وجه لازم نیست با تنظیم پیش فرض این برنامه پیش بروید زیرا ویژگی ها و کارکردهای قابل تنظیم این برنامه به شما امکان می دهد تا با توجه به علایق خود با افراد جدید آشنا شوید.

Anomo برنامه ای مثل بیتالک

برنامه مشابه بیتالک

Anomo یک برنامه کاربردی و شبکه های اجتماعی ساده است که  چندین وسیله ارتباطی به کاربران ارائه می دهد. این برنامه یکی از بهترین و ابزار رایگان برای ملاقات با افراد جدید، ایجاد روابط جدید است. آنچه Anomo را از رقبای خود متفاوت می کند این است که یکی از بزرگترین اجتماعات افراد خارق العاده در سراسر جهان است و با ورود به این برنامه شما می توانید با افراد جالبی ارتباط برقرار کنید که باعث می شود از دیدگاه های آنها در موضوعات مختلف مبهوت شوید.

برنامه چت مثل بیتالک Friends Talk

برنامه مشابه بیتالک

Friends Talk یک برنامه ارتباطی است که برای تعامل با افراد جدیدی که در منطقه اطراف شما زندگی می کنند به وجود آمده است. Friends Talk یک برنامه عالی اجتماعی است که تنوع ویژگی های زیبایی را در یک مکان به ارمغان آورده است. برای معرفی بهترین برنامه های چت بدون نیاز به شماره مطلبی برای شما آماده کرده ایم.

برنامه مشابه بیتالک SayHi

برنامه مشابه بیتالک

SayHi یک برنامه ای شبیه بیتالک چند منظوره است که تعداد زیادی از خدمات را مثل یافتن افراد جدید و برقراری ارتباط را به کاربران خود ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا دوستان واقعی پیدا کنید و با دوستان جدید در منطقه خود و همچنین در سطح جهان آشنا شوید. اگر علاقه دارید تا برنامه های متفاوت چت و دوست یابی را دانلود کنید می توانید مطلب آن را مطالعه کنید.

MeowChat برنامه جایگزین Beetalk

برنامه مشابه بیتالک

MeowChat یک بستر پیام رسانی است که روشی سرگرم کننده را برای آشنا شدن با افراد جدید در سراسر جهان ارائه می دهد تا با این افراد ارتباط برقرار کنند و می تواند برنامه جایگزین BeeTalk برای شما باشد.. این بستر برای کشف افراد منحصر به فرد در سراسر جهان است همچنین یک بستر عالی برای گفتگو با افراد مورد نظر شماست. برنامه به شما امکان می دهد تا به نقطه نظرات آنها در مورد موضوعات مختلف گوش دهید و نظرات خود را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوه بر صحبت با افراد جدید با MeowChat می تواند برای گپ زدن با دوستان و اعضای خانواده مانند برنامه های چت معمولی نیز استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز دانلود و معرفی ۱۲ تا از برنامه های جایگزین و شبیه بیتالک (BeeTalk) را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانید از این برنامه ها به خوبی استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه کار با برنامه های دوست یابی را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • علی. ب says:

    با درود به شما بنده عرضی داشتم اول اینکه لطف بفرمایید بیتاک رو بیتالک تلفظ نکنید حتی اگر اکثر کابران بخاطر نداشتن سواد لازم برای خوندن ش دچار اشتباه شوند . حداقل شما که دارای سایت هستین چرا ؟ دوم اینکه از این ۱۲ اپلیکشن محبت بفرمایبد که کدام یک از انها کاربردش در ایران بیشتر هست ؟ یا به عبارتی کاربر ایرانی زیاد هست . ممنون از توجه شما

  • Mohamadsam says:

    دوست خوب پایه

×