اضافه کردن افکت به تماس تصویری اینستاگرام ، واتساپ ، اسنپ چت و..

۸ روش اضافه کردن افکت به تماس تصویری اینستاگرام ، واتساپ ، اسنپ چت و..

یکی از جذاب ترین کارهایی که در هنگام تماس تصویری با اپلیکیشن های موبایل می توان انجام دادن، اضافه کردن افکت های مختلف به تصویر ? است. نکته بسیار مهم این است که هر یک از این برنامه ها روش مخصوص به خود را برای افکت گذاری دارند. پس برای آموزش ۸ روش اضافه کردن افکت به تماس تصویری اینستاگرام ، واتساپ ، اسنپ چت و… با انزل وب همراه باشید.

آموزش فعال کردن افکت صورت برای تماس تصویری اینستا ، واتس اپ ، زوم و..

How to Add Filter and Effects to Video Call

ما در نسلی زندگی می کنیم که می توانیم دیگران را با تلفن های هوشمند در عرض چند ثانیه ببینیم. اما وقتی دوستان ما تماس می گیرند، همیشه نمی توانیم به ظاهر خود برسیم.

یکی از روش هایی که با آن می توانید به سرعت چهره خود را در هنگام تماس تصویری زیبا کنید، استفاده از افکت های صورت است. در اینجا مراحل فعال کردن حالت زیبایی در تماس های ویدیویی برنامه های مختلف را به شما آموزش خواهیم داد.

افکت صورت برای تماس تصویری Facebook Messenger

برنامه Facebook messenger را باز کنید.

ویدیو کال با افکت

مخاطبی را که می خواهید با او تماس ویدیویی برقرار کنید، انتخاب کنید. از کادر جستجو در بالای صفحه می توانید مخاطب مد نظر خود را جستجو کنید. شخصی که با او در ارتباط هستید باید به اینترنت متصل باشد.

با زدن روی نماد دوربین فیلمبرداری، یک تماس ویدیویی را آغاز کنید.

افکت تماس تصویری اینستا

برای دسترسی به فیلترها، روی برگه آیکون قطهر شبیه به قطره باران کلیک کنید. با استفاده از گزینه ها فیلترهای مختلفی را استفاده کنید.

برنامه افکت تماس تصویری

برای آشنایی با برنامه های تماس تصویری اندروید، می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

برنامه تماس تصویری افکت دار Snapchat

پس از نصب برنامه Snapchat، روی آیکون آن بزنید تا برنامه باز شود. و روی دکمه “Log In” کلیک کنید، اطلاعات خود را برای ورود به برنامه وارد کنید. اسنپ چت یکی از برنامه افکت تماس تصویری بسیار محبوب در اندروید و iOS محسوب می شود.

افکت تماس تصویری

در داخل برنامه بر روی نماد چرخ دنده بزنید تا وارد تنظیمات اضافی برنامه Snapchat شوید. در منو باز شده بر روی Manage در بخش Additional services بزنید.

افکت صورت برای تماس تصویری

از پنجره تنظیمات، Filters را فعال کنید تا سبز شود.

ویدیو کال با افکت

حالا با شخصی که قصد چت کردن با او را دارید تماس بگیرید و در در بخش پایین صفحه خود می توانید لیست فیلترهای مختلف موجود در برنامه Snapchat را مشاهده کنید.

برنامه تماس تصویری افکت دار

فیلتر برای تماس تصویری واتساپ در اندروید

افکت تماس تصویری

برای دادن افکت به واتساپ در اندروید می توانید از برنامه برنامه افکت تماس تصویری واتساپ به نام Filter Video Call Whatsapp استفاده کنید. شما با استفاده از این برنامه می توانید به صورت رایگان افکت های جذابی را به تماس ویدیویی خود در برنامه واتساپ اضافه کنید.

افکت تماس تصویری واتساپ در آیفون

افکت در تماس تصویری اینستاگرام

قابلیت زیبایی چهره در تماس های ویدیویی به شما جذابیت و زیبایی بیشتری می بخشد. اما این ویژگی در همه برنامه های تماس ویدیویی در آیفون پشتیبانی نمی شود. شما می توانید آن را فقط در چند برنامه بسیار کاربردی استفاده کنید. برنامه واتساپ از این ویژگی گوشی های  آیقون پشتیبانی می کند.

برای استفاده از حالت زیبایی، ابتدا باید در تلفن خود به تنظیمات بروید. در آنجا به بخش More settings >Face beauty for video call بروید و گزینه WhatsApp را فعال کنید.

ویدیو کال با افکت پس زمینه در برنامه Zoom

افکت تماس تصویری واتساپ

شما می توانید در برنامه زوم پس زمینه خود را تغییر بدهید و آن را شخصی سازی کنید. برای انجام این کار تنها کافی است به بخش Settings برنامه رفته و سپس گزینه Virtual Background را انتخاب کنید. حالا می توانید تصویر مدنظر خود را برای پس زمینه آپلود کنید یا از بین تصاویر موجود یکی را انتخاب کنید.

اگر علاقه مند به چت کردن هستید، می توانید بهترین برنامه های چت تصادفی را که در مطلب جداگانه ای به معرفی آن ها پرداخته ایم امتحان کنید.

افکت تماس تصویری در FaceTime

در تماس های ویدیویی با استفاده از برنامه FaceTime، می توانید شخصیت مورد علاقه Animoji یا Memoji را بسازید. برای ساخت و استفاده از Animoji یا Memoji مخصوص خود داخل برنامه FaceTime بر روی آیکون ستاره کلیک کنید.

حالا گزینه که آیکون آن شبیه به صورت میمون است را انتخاب کنید و سپس از لیست موجود Animoji یا Memoji موجود در برنامه برای افکت تصاویر خود استفاده کنید.

شما می توانید در همین برنامه با انتخاب آیکون سه رنگ آبی، سبز و قرمز به لیست فیلترهای موجود در داخل برنامه نیز دسترسی پیدا کنید و تماس تصویری با افکت را تجربه کنید.

برای اضافه کردن نوشته در برنامه FaceTime بر روی آیکون Aa کلیک کنید و متن خود را در آن وارد کنید تا متن مورد نظر به تماس تصویری اضافه شود.

برای اضافه کردن ایموجی در تماس تصویری با برنامه FaceTime تنها کافی است بر روی بخش ایموجی داخل برنامه رفته و ایموجی مدنظر خود را انتخاب کنید تا به تماس تصویری اضافه شود.

افکت و فیلتر در Google Duo

شما در هنگام تماس تصویری با اپلیکیشن Google Duo نیز می توانید از افکت ها و فیلترهای مختلفی استفاده کنید. در هنگام پیام تصویری می توانید از بین گزینه Filters و Effects، افکت ها و فیلترها مد نظر خود را به پیام تصویری اضافه کنید.

تماس تصویری با افکت

با انتخاب گزینه Filters لیست کاملی از فیلترهای برنامه در اختیار شما قرار می گیرد.

ویدیو کال با افکت

با انتخاب Effects می توانید افکت های مختلفی را به تصویر خود اضافه کنید.

افکت صورت برای تماس تصویری

در هنگام تماس تصویری نیز کافی است تا بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید تا لیست افکت ها در اختیار شما قرار بگیرد.

افکت تماس تصویری

افکت در تماس تصویری اینستاگرام

برای اضافه کردن افکت تماس تصویری اینستا کار سختی در پیش نخواهید داشت و افکت برای تماس تصویری اینستاگرام به راحتی قابل اضافه شدن است.

افکت های صورت اینستاگرام

برای افکت ویدئو کال اینستا باید یک لایو را شروع کنید و سپس در پایین صفحه بر روی آیکون شبیه به چهره بزنید و از لیست افکت های موجود افکت های صورت اینستاگرام مد نظر خود را انتخاب کنید.

هر جایی در برنامه اینستاگرام که با این آیکون مواجه شدید، می توانید از ان برای اضافه کردن افکت به تصاویر خود استفاده کنید و جلوه مختلفی به تصاویر خود بدهید.

اگر نمی دانید چگونه تماس تصویری گروهی در اینستاگرام داشته باشید، می توانید آموزش انزل وب در این زمینه را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۸ روش اضافه کردن افکت به تماس تصویری اینستاگرام ، واتساپ ، اسنپ چت و… را به شما معرفی کردیم. به نظر شما کدام برنامه در این زمینه بهتر عمل می کند؟ شما از کدام برنامه و افکت استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 20 روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش ۲۰ روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش 11 روش رفع ارور oops something went wrong در اسنپ چت
آموزش ۱۱ روش رفع ارور Oops! Something went wrong در اسنپ چت
آموزش 10 روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش 4 روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش ۴ روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت

نظرات

  • نازنین says:

    سلام واسه ی برنامه ی duo یک مشکلی داشتم وقتی میخوام توی تماس تصویری فیلتر رو خودم بزارم نمیشه اصلا اونجا گزینه ی effects نیست‌. دوستم با راحتی میزاره ولی من نمیتونم نمیدونم چرا لطفا کمکم کنید😭😭😭😭😭

  • ... says:

    سـلام

    برنامه برای افکت واتساپ موجوده من پیداش کردم ولی ی چنتا مرحله داره ت اون اَپی ک این برنامه رو پیدا کردم،باید آیم نات روبات و بزنم اما ک میزنمـ چرت و پرت میاد ، نمیدونم چیکار کنم😖

  • ..♡.. says:

    منم همین مشکل رو دارم تونستی پیداش کنی؟🙁

  • Armita says:

    آرمیتا حببیبی هستم ۱۰ سالم

  • ساسا says:

    واقعا وقت ادم رو میگیرن ولی من حالا برنامه رو امتحان میکنم

  • بع ت چ says:

    ینییی عننننن چیه اینا عهه خودتون میدونین چی نوشتین
    اصااا برنامه موجود نی 😒😒

  • Tina says:

    چرا ی مطلب بدرد بخور نمیزارین
    ی چیری بزارید ک بدردمون بخوره
    برنامه ای رو میگید نصب کنید ک وجود نداره
    من هم بازار و گوگل و کوروم و … هم سرچ کردم برنامه filter video call whatsapp رو ???
    ولی نبووووووود

  • Miss rajabi says:

    من تو تنظیمات اسنپ چت manage. رو پیدا کردم ولی روش میزنم چیزی باز نمیشع ک فیلترز رو فعال کنم خاهش میکنم راهنماییم کنین?

  • منم همینطوره همش وقت تلف کنیع says:

    خدایی چرا وقت مردم میگیرین و الکی نتشون رو هدرمیدن بخاطر چیزی ک وجود نداره خب ی چیز خوب تحویل مردم بدید والا شورش دراوردین

    • Elnaz says:

      میسه یکی بگه چجوری میتونم توی تماس تصویری واتساپ از افکت های واتساپ استفاده ‌کنیم ؟؟؟
      لطفا بگین

  • Shadi says:

    من نمیتونم افکت ویدئو کال اینستامو فعال کنم یعنی اصلا ایکنی به اسم افکت نیس اخرین بروز رسانی هم هست اینستام چیکار کنم؟

  • Ati says:

    سلام
    با لینکی ک برا دانلود برنامه Filter Video Call Whatsapp گذاشتین هر کاری کردم دانلود نشد .فیلتر روشن کردم بازهم نشد