آموزش 7 روش حل مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی اندروید

آموزش ۷ روش حل مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی اندروید

اکثر کاربران ممکن است به صورت روزانه از لیست مخاطبان خود استفاده کنند. در نتیجه بروز مشکل در این قسمت از گوشی های هوشمند، دردسرساز می شود خصوصا اگر به طور کلی نتوانیم مخاطبین را مشاهده کنیم. امروز در انزل وب راه های حل مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی اندروید ? را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع مشکل نشان ندادن مخاطبین گوشی سامسونگ ، هواوی و…

How To Fix Cannot Read Contacts on Android 

ما قبلا در انزل وب بهترین برنامه های مدیریت مخاطبین اندروید را به شما معرفی کرده ایم. اما نشان ندادن مخاطبین گوشی اندروید مشکلی است که کاربران مختلفی ممکن است با آن رو به رو شوند. معمولا آپدیت کردن گوشی و دلایل نرم افزاری دیگر می توانند باعث بروز این مشکل شوند. در این زمان با کمک یکی از روش های زیر ممکن است بتوانید مشکل را رفع کنید.

ریستارت کردن برای رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی سامسونگ و..

اولین کار و همینطور ساده ترین کاری که باید انجام دهید، ریستارت کردن گوشی است. پس از ریستارت کردن گوشی ممکن است مشکلات نرم افزاری ساده رفع شوند.

ریستارت کردن برای رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی سامسونگ و..

همچنین اگر قصد تمام صفحه کردن عکس مخاطبین خود را هم دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید را هم مطالعه نمایید.

Sync کردن اکانت برای رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی هواوی و..

اگر مخاطبین شما روی یک اکانت ذخیره شده اند، ممکن است پس از آپدیت گوشی شما با اکانت همگام سازی یا Sync نشده باشد. برای رفع این مشکل به Settings گوشی رفته و روی Cloud and Accounts تپ کنید. در بخش Accounts روی آیکن سه نقطه در کنار آیکن اکانت مورد نظر تپ کرده و sync all را بزنید.

Sync کردن اکانت برای رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین در گوشی هواوی و..

اجرا در حالت Safe Mode اندروید

در برخی از موارد نیز ممکن است مشکل از ناسازگاری یک برنامه در گوشی شما ایجاد شود. برای بررسی بیشتر باید گوشی خود را در حالت Safe Mode اجرا کنید. در صورتی که در این حالت مشکل رفع شده بود، به این معنی است که یک برنامه نصب شده با گوشی شما ناسازگاری دارد و باید آن را پیدا و حذف کنید. در غیر اینصورت سایر راه حل ها را دنبال کنید.

همینطور مطالعه مطلب آموزش همگام سازی عکس مخاطبین اندروید با تصویر پروفایل واتساپ ، تلگرام و.. نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین هنگام تماس با حذف پارتیشن کش گوشی

وجود داده های معیوب در حافظه کش گوشی نیز دیگر عامل بروز مشکل است. با کمک مطلب آموزش حذف حافظه کش اندروید، اقدام به پاک کردن این پارتیشن کرده و سپس مشکل را مجدد تست کنید.

رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین هنگام تماس با حذف پارتیشن کش گوشی

حل مشکل عدم نمایش مخاطبین با غیر فعال کردن Call Protect

برای این کار نیز کافیست وارد تنظیمات گوشی خود شده و Call Protect را سرچ کنید. سپس این ویژگی را غیر فعال کنید. با این کار در برخی از گوشی ها مخاطبین ظاهر می شوند.

تنظیمات فیلتر برای رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین اندروید

گاهی نیز ممکن است ناخواسته فیلتر هایی را برای نمایش مخاطب فعال کرده باشید که در نتیجه آن مخاطبان نمایش داده نشوند. برای بررسی این مورد برنامه Contacts خود شوید. دکمه سه نقطه در گوشه صفحه را زده و Display Options را انتخاب کنید. سپس همه اکانت ها را انتخاب کنید. همچنین همه فیلتر های نمایش را هم غیر فعال کنید.

قابل ذکر است که اگر نتوانستید به این تنظیمات دسترسی داشته باشید، به قسمت More > Settings > Contacts to Display در مخاطبین رفته و گزینه All contacts را فعال کنید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه!

در نهایت اگر مشکل شما رفع نشد، ریست فکتوری کردن گوشی می تواند مرحله آخر رفع مشکل باشد. بکاپ گیری قبل از انجام این کار را هم در نظر داشته باشید. قبل از انجام این کار حتما مطلب آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه در اندروید را هم مطالعه نمایید.

ریست فکتوری کردن

در پایان اگر متوجه شدید که مخاطبین در واتساپ نیز نمایش داده نمی شوند، مطالعه مطلب ۶ روش رفع مشکل نمایش مخاطبین در واتس اپ اندروید و آیفون را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکل عدم نمایش شماره مخاطبین در گوشی اندروید را به شما معرفی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه حل مشکل عدم نمایش شماره ها در اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

Virtual number یا شماره تلفن مجازی چیست؟ آیا قابل ردیابی است؟
Virtual Number یا شماره تلفن مجازی چیست؟ آیا قابل ردیابی است؟
آموزش حذف مخاطبین تکراری و یکی کردن شماره های یک مخاطب در اندروید How To Find and Remove Duplicate Contacts in Android
چگونه شماره ها و مخاطبین تکراری اندروید و آیفون را پیدا و حذف کنیم ؟

نظرات

  • حمیدی says:

    گوشی من شارپ است و مخاطبین سیمکارت در موبایل نمایش داده نمیشود، راه حلی دارد..
    موبایل شارپ

  • محسن says:

    گوشی من نوکیاg10 هست مخاطبین هستند ولی وقتی اسم کسی رو جستجو میکنم توی لیست نمیاره

  • Farshad says:

    موبایل من شارپ ۲است مخاطبین را نشان نمی دهد

  • مهدي says:

    ممنون کاربردی بود

  • سعید says:

    سلام گوشی من شیائومی پوکو x3 nfcهست
    من مخاطبینم رو ذخیره هم کردم توی اپ مخاطبان اسماشون هست ولی وقتی زنگ میزنن فقط شماره میزنه همگام سازی و… رو هم امتحان کردم مشکل حل نشد لطفا کمک کنید

  • خاک توسر says:

    خاک توی سرتون با این روشاتون

×