14 تا از بهترین برنامه های شناسایی شماره های ناشناس اندروید و آیفون

۱۴ تا از بهترین برنامه های شناسایی شماره های ناشناس اندروید و آیفون

آیا از تماس شماره‌ های ناشناس خسته شده‌ اید؟ 📞 با استفاده از برنامه‌های شناسایی شماره‌های ناشناس می‌توانید به‌راحتی شما‌ره‌ها را بلاک کنید و قبل از پاسخ به تماس، اطلاعات تماس‌گیرنده را مشاهده کنید. در این مطلب از انزل وب ۱۴ تا از بهترین برنامه های شناسایی شماره های ناشناس اندروید و آیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

دانلود بهترین برنامه نمایش اطلاعات تماس گیرنده اندروید و آیفون

  Download Best Caller Identification Apps for Android and iOS

این روزها مردم دوست ندارند به تماس‌ های دریافتی از شماره‌ های ناشناس پاسخ دهند. اینجاست که اپلیکیشن‌های نمایش اسم تماس گیرنده مفید واقع می‌شوند. برنامه نمایش اسم شماره ناشناس، شماره‌های دریافتی را در پایگاه داده‌ای از شماره تلفن‌های کلاهبرداران و بازاریابان تلفنی بررسی می‌کند.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده زیر را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

شماره یاب هوشمند

نرم افزار نمایش اسم تماس گیرنده Phone by Google

یکی از پربازدیدترین برنامه نمایش اطلاعات تماس گیرنده اندروید Phone by Google است که بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده‌است. این برنامه از پوشش گسترده آیدی کالر گوگل برای شناسایی تماس‌گیرنده استفاده می‌کند. به‌ علاوه، به شما درباره تماس‌های اسپم و جعلی هشدار می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی با استفاده از آن شماره را مسدود کنید. یکی از نقاط ضعف اصلی این برنامه این است که فقط برای دستگاه‌های دارای نسخه اندروید ۹ و بالاتر در دسترس است. Phone by Google یک برنامه ساده و سبک با طراحی کاربر پسند است و به شما کمک می‌کند تا تماس‌های دریافتی خود را غربال کرده و مدیریت کنید. همچنین با استفاده از آن می‌توانید پیغام‌های صوتی خود را به هر ترتیبی پخش کنید و حتی رونوشت‌های آن‌ها بخوانید.

نرم افزار نمایش اسم تماس گیرنده Phone by Google

اگر زمانی مجبور به برقراری تماس اضطراری شدید، برنامه Phone by Google موقعیت مکان فعلی شما را به شما نشان می‌دهد و اشتراک‌گذاری مکانی که در آن هستید را با اپراتورهای اضطراری آسان‌تر می‌کند.یکی از بارزترین معایب برنامه Phone by Google این است که بسیاری از ویژگی‌های آن فقط در کشور آمریکا و به زبان انگلیسی در دسترس است. علاوه‌بر این، مکان‌ یاب دستگاه شما باید برای استفاده از آن روشن باشد و همچنین شماره‌های ذخیره شذه در تلفن شما را می‌خواند.

برنامه نشان دادن اسم تماس گیرنده Truecaller

نرم افزار نمایش اسم تماس گیرنده

درباره نحوه استفاده Truecaller از اطلاعات کاربران بحث‌های زیادی وجود دارد. از مزایای این برنامه می‌توان به طراحی عالی، عملکرد مناسب و دقت شناسایی بالا اشاره کرد. بطور کلی Truecaller دقیقا همان کاری را که ادعا می‌کند انجام می‌دهد؛ شناسایی تماس گیرندگان ناشناس. علاوه‌ براین، این برنامه نسخه iOS را نیز ارائه می‌دهد. برخی از مقالات ادعا می‌کنند که Truecaller لیست مخاطبین کاربران را به پایگاه داده خود اضافه می‌کند، اما Truecaller این ادعاها را رد کرده و اعلام کرده است که لیست مخاطبین کاربرانی را که این برنامه را از Play Store دانلود می‌کنند، جمع‌آوری نمی‌کند.

اپ شناسایی شماره ناشناس Hiya

برنامه شناسایی شماره نا شناس برای آیفون

استفاده از برنامه شماره یاب هوشمند Hiya به دلیل طراحی عالی و رابط کاربری ساده آسان است. این برنامه از یک پایگاه داده شامل اسپم‌های شناخته شده و شماره‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند که می‌توانید از آن برای مسدود کردن خودکار تماس گیرندگان مزاحم استفاده کنید. برنامه Hiya مانند دیگر برنامه‌های نمایش اطلاعات تماس گیرنده به لیست مخاطبین شما دسترسی دارد و یک برنامه سریع و ایمن است.

برنامه نمایش نام تماس گیرنده Whoscall

شماره یاب پشرفته رایگان اندروید

برنامه Whoscall با دریافت ۴.۴ از ۵ ستاره جزو بهترین نرم افزار شناسایی شماره ناشناس موجود در Play Store قرار می‌گیرد. این برنامه قابلیت‌های مشابه سایر برنامه‌ها ارائه می‌دهد، اما در مقایسه با رقبای خود نسبت به حفظ حریم خصوصی کاربر کوشاتر است. برنامه Whoscall می‌تواند همانند رقبای خود با انواع شبکه‌های اجتماعی ادغام شود و برخلاف دیگر برنامه‌ها به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است. یکی از معایب این برنامه این است که برخی کاربران در خارج از آمریکا ممکن است به برخی از ویژگی‌های Whoscall دسترسی نداشته باشند.

برنامه شناسایی شماره ناشناس Eyecon

دانلود نسخه پرو نرم افزار شناسایی شماره ناشناس

برنامه Eyecon یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب نمایش نام تماس گیرنده ناشناس در Play Store با ۵۰ میلیون دانلور و امتیاز ۴.۵ ستاره است. Eyecon همانند سایر برنامه‌های موجود در این مطلب از کاربران خود در برابر تماس‌های اسپم (spam) و تماس‌های تلفنی ناشناس توسط افرادی‌ که شماره خود را پنهان کرده‌اند، محافظت می‌کند. اما وجه تمایز این برنامه از رقبای خود توانایی ضبط تماس‌ها در دستگاه‌های خاص است. همچنین گزینه‌ای برای اضافه کردن عکس مخاطبین موجود با استفاده از ادغام با فیسبوک در Eyecon وجود دارد. یکی از معایب این برنامه می‌توان به رابط کاربری قدیمی و درخواست مجوزهای زیاد برای ضبط تماس اشاره کرد.

شماره یاب پیشرفته رایگان اندروید True ID Caller Name

نمایش نام تماس گیرنده ناشناس

True ID Caller Name یکی از برترین‌های برنامه مزاحم یاب واقعی برای اندروید است. این برنامه به شما امکان می‌دهد نام تماس گیرنده و موقعیت مکانی آن را بدانید تا بتوانید از تماس‌های اسپم و کلاهبرداری جلوگیری کنید. برنامه True ID Caller Name دارای یک رابط کاربری ساده بوده و نسخه رایگان آن با تبلیغات آزار دهنده‌ای همراه است. با دانلود نسخه پرو نرم افزار شناسایی شماره ناشناس True ID Caller Name و پرداخت ۲ دلار در ماه می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند ردیابی شماره تلفن‌ها و پشتیبان گیری ابری برای پیام‌ها استفاده کنید.

نرم افزار نمایش اسم تماس گیرنده Mr.Number

اپ شناسایی شماره ناشناس

نرم افزار Mr.Number یک برنامه شناسایی شماره ناشناس رایگان است که به شما کمک می‌کند تماس گیرندگان را به سرعت و براحتی از طریق پایگاه داده گسترده آن شناسایی کنید. این برنامه دارای فناوری تشخیص اسپم پیشرفته است و می‌توانید یک فهرست مسدودسازی شخصی نیز ایجاد کنید. برای کاربران آیفون یک کیت تماس برای گزارش تماس، تماس ورودی و پشتیبانی از مسدود کردن تماس ارائه می‌کند.

برنامه نمایش اطلاعات تماس گیرنده  CallApp

بهترین نرم افزار شناسایی شماره ناشناس

اگر به دنبال یک برنامه نمایش اطلاعات تماس گیرنده همه کاره هستید، CallApp یک انتخاب مناسب است. این برنامه همزمان از سه ویژگی شناسایی تماس، مسدود کردن و ضبط تماس برخوردار است. برنامه CallApp به شما امکان می‌دهد تا مخاطبین را با اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، موقعیت مکانی و عکس‌های شبکه‌های اجتماعی بروزرسانی کنید. این برنامه در حال حاضر فقط برای نسخه اندروید موجود است.

نرم افزار پیدا کردن شماره تلفن برای آیفون و اندروید Showcaller

شماره یاب پیشرفته رایگان اندروید

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های شناسایی شماره ناشناس برای اندروید و آیفون Showcaller است. با این برنامه علاوه بر شناسایی تماس گیرندگان ناشناس، می‌توانید آدرس آن‌ها از جمله شهر، ایالت و … را پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه، دسترسی آفلاین و ضبط تماس با کیفیت صدای HD است. با این حال، Showcaller دارای دو مشکل است؛ اول اینکه بیش از حد باتری مصرف می‌کند و ثانیا عملکرد سیستم را کند می‌کند.

برنامه شناسایی شماره ناشناس CIA

برنامه شناسایی شماره ناشناس

CIA می‌تواند بیش از یک میلیون تماس اسپم یا کلاهبرداری را بر اساس تعداد گزارش‌های افراد در سراسر جهان شناسایی کند. عملکرد تماس هوشمند آن به کاربران این امکان را می‌دهد که تماس‌ها را قطع یا مسدود کنند، یادآور تماس تنظیم کنند و تماس‌ها را با پیام متنی از پیش تعیین شده رد کنند. اگر با شرکتی تماس بگیرید و شماره مشغول باشد، CIA یک شماره جایگزین ارائه می‌دهد.

شماره یاب هوشمند Sync.ME

برنامه نمایش نام تماس گیرنده اندروید

Sync.ME یک برنامه شناسایی شماره ناشناس برای آیفون و اندروید است. مزیت اصلی این برنامه این است که بطور خودکار لیست اسپم را بروز می‌کند و می‌توانید با استفاده از آن حریم خصوصی خود را کنترل کنید.

اپ شناسایی شماره ناشناس Caller ID-Who Called Me

این اپلیکیشن همان طور که از نام آن پیداست به شما امکان می‌دهد تا بدانید چه کسی با شما تماس گرفته است. این برنامه با ۳۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به عنوان مسدود کننده تماس و شماره گیر تلفن استفاده می‌شود. با استفاده از Caller ID-Who Called Me به آسانی می‌توانید تماس‌های اسپم و بازاریابی تلفنی را شناسایی و مسدود کنید.

برنامه نمایش اسم تماس گیرنده True Mobile Caller ID

نمایش اطلاعات تماس گیرنده

این برنامه با قابلیت Call Blocker تماس‌های ناخواسته یا اسپم را مسدود می‌کند. علاوه براین می‌تواند موقعیت مکانی تماس گیرنده را ارائه دهد و آن را بصورت آفلاین ردیابی کند. True Mobile Caller ID هرگز لیست مخاطبان شخصی و موقعیت مکانی کاربر را در اختیار سرور قرار نمی‌دهد.

شماره یاب هوشمند Mobile Caller ID Location Tracker

برنامه نمایش نام تماس گیرنده

این برنامه با رابط کاربری ساده برای تلفن‌های اندروید و آیفون قابل استفاده است. تماس‌های مزاحم، اسپم و بازاریابی تلفنی را شناسایی کرده و آن‌ها را مسدود می‌کند. جالب‌ترین ویژگی آن اطلاع از موقعیت مکانی لحظه‌ای، ترافیک و قطب نمای مغناطیسی است. Mobile Caller ID Location Tracker تنها برنامه‌ای است که مکان هر تماس ورودی و خروجی را روی صفحه نمایش می‌دهد. این برنامه بهترین اپ شماره‌گیر برای کاربران iOS است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

اگر به دنبال برنامه‌ای که شماره شخص را وارد میکنید و اسم آن را نمایش می‌دهد هستید، در این مطلب از انزل وب ما ۱۴ تا از بهترین برنامه های شناسایی شماره های ناشناس اندروید و آیفون را برای شما معرفی کردیم. حال این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام اپلیکیشن را انتخاب کنید. فراموش نکنید نظر و پیشنهاد خود را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • کمپانی says:

    هیچکدام بدرد ایران نمیخورن

  • فهیم says:

    واقعا برنامه هایی که ذکر شد از بهترینهاهستن وسخت ازبین اینها یکی رو انتخاب کنی تروکالر قبلن استفاده میکردم وی پی ان میخواست نمیدونم الانم همونطوره یانه؟