آموزش 11 روش حل مشکل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام

آموزش ۱۱ روش حل مشکل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام

قابلیت Add Yours در اینستاگرام ➕ یکی از قابلیت های جذاب است که برای درگیر کردن مخاطب ها با یکدیگر در استوری کاربرد زیادی دارد. با این حال ممکن است این قابلیت برای برخی از کاربران غیر فعال باشد یا کار نکند. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۱ روش حل مشکل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام میپردازیم.

رفع مشکل Add Yours اینستاگرام

?How to Fix Instagram “add Yours” Sticker Not Working

برنامه اینستاگرام سعی میکند تا با اضافه کردن قابلیت ها و استیکر های جدید برنامه خود را جذاب تر کند. یکی از این استیکر ها که کاربران خیلی از آن استقبال کردند استیکر Add Yours است. این استیکر از شما میخواهد تا در یک موضوع خاص مانند آشپزی، کوهنوردی و… شرکت کنید و آن را استوری کنید. در مطلب قبل آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام را بررسی کردیم. با این حال گاهی ممکن است شما با مشکل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام مواجه شوید و نتوانید از این استیکر استفاده کنید. روش های مختلفی برای رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه این روش ها را بررسی میکنیم.

کار نکردن Add Yours در استوری اینستاگرام بدلیل محدودیت منطقه جغرافیایی

برخی از قابلیت های اینستاگرام در برخی از کشور ها محدودیت منطقه جغرافیایی دارد. این یعنی برخی از قابلیت ها در برخی از کشور ها فعال نیستند و شما نمیتوانید از آن قابلیت ها استفاده کنید. در صورتی که مشکل Add Yours اینستاگرام به دلیل محدود بودن و غیر فعال بودن آن در کشور است در سایر گوشی های دوستان و آشنایان شما نیز نباید این قابلیت کار کند. برای بررسی این موضوع میتوانید اینستاگرام سایر دستگاه ها را بررسی کنید. در صورتی که کار نکردن Add Yours در اینستاگرام به دلیل غیر فعال بودن آن در کشور شماست، کاری نمیتوانید انجام دهید. شما باید صبر کنید تا اینستاگرام این قابلیت را اضافه کند. در صورتی که در سایر دستگاه ها کار کرد و متوجه شدید محدودیت منطقه ای دلیل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام نیست میتوانید سایر روش ها را تست کنید.

کار نکردن Add Yours در استوری اینستاگرام

خرابی سرور های برنامه علت مشکل Add Yours در اینستا

در صورتی که این قابلیت در کشور شما فعال بود گام بعدی که میتوانید برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام انجام دهید این است که سرور های برنامه را بررسی کنید. گاهی مشکل Add Yours در اینستاگرام به دلیل خرابی سرور های برنامه است و به گوشی شما ارتباطی ندارد. در این شرایط شما کاری نمیتوانید کنید باید منتظر بمانید تا خود اینستاگرام این مشکل و باگ را برطرف کنید.

از طریق چند راه شما میتوانید متوجه شوید که کار نکردن Add Yours اینستاگرام به دلیل باگ این برنامه است یا خیر. اولین راه و راحت ترین راه مانند روش قبل بررسی سایر دستگاه ها است. در صورتی که این مشکل به دلیل خرابی سرور ها باشد، قابلیت Add Yours در سایر گوشی ها نیز غیر فعال میشود. برای همین میتوانید گوشی دوستان و آشنایان خود را بررسی کنید و ببینید با این مشکل مواجه شده اند یا خیر.

یکی دیگر از راه هایی که میتوانید به وسیله آن متوجه شوید که سرور های اینستاگرام با مشکل مواجه شده است یا خیر سایت Downdetector است. شما در این سایت میتوانید ببینید که شبکه های اجتماعی مختلف در چه وضعیتی قرار دارند. چقدر از مخاطبان آن برنامه در ۲۴ ساعت اخیر با برنامه مشکل داشتند. برای استفاده از این سایت ابتدا آن را باز کنید و در قسمت جست جو Instagram را تایپ کنید.

مشکل Add Yours در اینستا

در صورتی که مشکل Add Yours اینستاگرام به دلیل خرابی های سرور اینستاگرام نیز نبود میتوانید سایر روش ها را تست کنید.

راه اندازی مجدد گوشی برای رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام

بسیاری از مشکلاتی که ما در گوشی خود با آن مواجه میشویم مانند مشکل Add Yours در اینستا به دلیل یکسری مشکلات جزئی و ساده است. یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها برای رفع مشکلات جزئی گوشی ریستارت کردن آن است. این کار میتواند بسیاری از مشکلات شما را از بین ببرد. پس اگر از طریق دو روش قبل متوجه شدید مشکل Add Yours در اینستا به دلیل خود برنامه نیست میتوانید گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید. برای این کار در گوشی اندرویدی کلید پاور را فشار دهید. بعد از چند ثانیه از منو باز شده گزینه Reboot یا Restart را انتخاب کنید.

رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام

در مدل های مختلف گوشی آیفون ریستارت کردن کمی متفاوت است.

  • گوشی های iPhone X و جدیدتر: دکمه کناری و افزایش صدا را فشار دهید تا Slide to Power Off را مشاهده کنید. آن را به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود.
  • iPhone 8 و پایین تر: دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا Slide to Power Off را ببینید. بعد از آن گوشی خود را خاموش کنید.
  • iPhone SE: دکمه پاور را در بالای گوشی فشار دهید و نگه دارید. اسلاید را به سمت راست بکشید تا گوشی خاموش شود.

کار نکردن Add Yours در استوری اینستاگرام

بعد از خاموش شدن گوشی آن را روشن کنید. بعد از روشن شدن بررسی کنید ببینید مشکل Add Yours در اینستاگرام حل شده است یا خیر.

استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی برای رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام

یکی دیگر از کار هایی که میتوانید برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام انجام دهید این است که از یک برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. ابتدا یکی از این برنامه ها را دانلود و نصب کنید. پس از نصب و فعال کردن آن وارد برنامه اینستاگرام شوید. در صورتی که با این برنامه باز هم نتوانستید مشکل Add Yours در اینستا را رفع کنید باقی روش ها را امتحان کنید.

رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام با به روزرسانی برنامه

زمانی که شما یک برنامه را آپدیت میکنید ویژگی های جدیدی به برنامه اضافه میشود، اما بروز کردن برنامه فقط باعث اضافه شدن ویژگی های جدید نمیشود بلکه یکسری از اشکالات نسخه های قبل برنامه را نیز رفع میکند. یکی از دلایل مشکل Add Yours در اینستاگرام یا میتواند اشکال در برنامه باشد و یا اینکه کلا این قابلیت برای نسخه برنامه ای که از آن استفاده میکنید فعال نشده است. در هر صورت بروز کردن برنامه میتواند مشکل شما را حل کند. برای بروز رسانی برنامه در صورتی که از گوشی اندرویدی استفاده میکنید Google Play را باز کنید. نام Instagram را در قسمت جست جو تایپ کنید و وارد قسمت Instagram شوید. اگر گزینه Update فعال بود روی آن ضربه بزنید تا بروز شود.

رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام

برای دیدن سایر روش های آپدیت برنامه در گوشی های اندروید میتوانید مطلب آموزش ۷ روش آپدیت برنامه های گوشی اندروید را مطالعه کنید.

برای گوشی های iOS وارد برنامه App Store شوید. در قسمت جست جو برنامه Instagram را تایپ کنید و روی نتیجه آن ضربه بزنید. در صفحه باز شده در صورت فعال بودن گزینه Update روی آن ضربه بزنید تا آپدیت شود. در صورتی که در این برنامه ها گزینه Update فعال نبود یعنی نسخه جدید تری از برنامه در دسترس نیست.

مشکل Add Yours اینستاگرام

استفاده از نسخه وب اینستاگرام برای رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام

زمانی که برنامه اینستاگرام با یک مشکل مواجه میشود میتوانید از یک دستگاه دیگر استفاده کنید و برنامه را در یک دستگاه دیگر باز کنید. همچنین میتوانید از نسخه وب Instagram استفاده کنید. برای این کار وارد سایت شوید. نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

حل مشکل Add Yours در اینستا با تغییر اکانت به اکانت خصوصی

در برخی از موارد استیکر Add Yours در اکانت عمومی قابل استفاده نیست ولی زمانی که اکانت را به اکانت خصوصی تبدیل کنید میتوانید از این استیکر در استوری های خود استفاده کنید. بنابر این اگر با مشکل کار نکردن Add Yours در استوری اینستاگرام مواجه هستید اکانت خود را Private کنید. برای این کار وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید. روی سه خط بالای صفحه گوشه سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. از منو باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

مشکل Add Yours در اینستاگرام

در Settings گزینه Privacy را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. حالا در بخش Account Privacy قابلیت Private Account را فعال کنید.

مشکل Add Yours در اینستا

خروج از اکانت و ورود مجدد به حساب کاربری

روش بعدی که میتوانید برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام از آن استفاده کنید، خارج شدن از حساب کاربری و ورود مجدد به آن است. برای این کار روی سه خط بالای صفحه پروفایل ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید. صفحه را به سمت پایین بکشید و log out را انتخاب کنید. حالا مجددا با وارد کردن نام کاربری و پسورد وارد اکانت خود شوید.

مشکل Add Yours اینستاگرام

تغییر اکانت به Professional Account برای حل مشکل کار نکردن Add Yours اینستاگرام

تغییر اکانت به Professional Account نیز میتواند برای حل مشکل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام به شما کمک کند. برای انجام این کار وارد پروفایل خود شوید و Settings را از طریق ضربه زدن روی سه خط بالا صفحه انتخاب کنید.

مشکل Add Yours در اینستاگرام

وارد بخش Account شوید و روی Switch to a personal account ضربه بزنید.

کار نکردن Add Yours اینستاگرام

نصب مجدد برنامه برای حل مشکل گزینه Add Yours در اینستاگرام

اگر هنوز با مشکل کار نکردن Add Yours در اینستاگرام مواجه هستید ممکن است به دلیل خرابی فایل ها و قسمتی از برنامه باشد. در این صورت میتوانید برای رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام برنامه را از روی گوشی خود حذف و مجددا نصب کنید. برای این کار در گوشی اندرویدی ابتدا روی برنامه در صفحه اصلی گوشی خود ضربه بزنید و نگه دارید. چند ثانیه بعد چند گزینه به شما نمایش میدهد. Uninstall را انتخاب کنید تا حذف شود. بعد از حذف، اینستاگرام را از طریق Google Play دانلود و نصب کنید.

کار نکردن Add Yours در اینستاگرام

اگر از گوشی iOS استفاده میکنید برای حذف اینستاگرام روی آیکن برنامه چند ثانیه نگه دارید. از منویی که باز میشود Edit Home Screen را انتخاب کنید. زمانی که آیکن های برنامه ها میلرزد و علامت – کنارشان ظاهر میشود روی علامت – ضربه بزنید. روی Delete App و بعد Delete ضربه بزنید. همچنین روش های دیگری برای حذف برنامه در گوشی های آیفون وجود دارد. برای دیدن این روش ها میتوانید مطلب آموزش ۶ روش حذف برنامه در آیفون را مطالعه کنید.

رفع مشکل Add Yours اینستاگرام

بعد از پاک کردن برنامه، اینستاگرام را از App Store دانلود و نصب کنید.

کار نکردن Add Yours در اینستاگرام را به پشتیبانی گزارش دهید

در آخر اگر تمامی روش ها را تست کردید اما هنوز با مشکل Add Yours در اینستا مواجه هستید، میتوانید مشکل خود را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید. آن ها در اولین فرصت مشکل را بررسی میکنند و در صورت امکان مشکل شما را رفع میکنند. برای یادگیری نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام میتوانید مطلب آموزش ۴ روش تماس با پشتیبانی اینستاگرام (Instagram Support) را مطالعه کنید.

حل مشکل گزینه Add Yours در اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های رفع مشکل استیکر Add Yours در اینستاگرام صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا مشکل Add Yours در اینستاگرام را رفع کنید و از این استیکر در استوری خود استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه رفع مشکل Add Yours در اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

×