آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام

آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام

اگر کاربر فعال اینستاگرام  هستید، به احتمال زیاد استوری‌‌ هایی را دیده‌اید که از شما می‌خواهند تا بهترین عکس یا موسیقی مورد علاقه خود را از طریق استیکر ‘Add Yours’ 📷 منتشر کنید. اینستاگرام پس از آزمایش این ویژگی در چند کشور اکنون آن را  در سطح جهانی منتشر کرده است. در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام می‌پردازیم.

چگونه از استکیر Add Yours استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

?How to Use Instagram ‘Add Yours’ Sticker

استیکر Add Yours اینستاگرام ویژگی جدید این شرکت است که به کاربران امکان می‌دهد تا با تصاویر به استوری‌ها پاسخ دهند. هر کاربر در اینستاگرام می‌تواند ارسال‌های قبلی استیکر از جمله شما را مشاهده کند. اگر یک اکانت خصوصی (Private) دارید، دیگران می‌توانند استوری‌های اضافه شده به استیکر را ببینند درحالی که استوری اصلی شما فقط برای فالوورهای شما قابل مشاهده است. با استفاده از استیکر Add Yours نه تنها از افراد دیگر می‌خواهید استوری‌های خود را آپلود کنند، بلکه می‌توانید با زدن بر روی استیکر افراد جدیدی را برای فالو کردن پیدا کنید. هنگامی که یک کاربر استیکر Add Yours را در استوری‌های خود به اشتراک می‌گذارد، یک واکنش زنچیره‌ای شروع می‌شود که مجموعه‌ای مشترک از استوری‌ها را ایجاد می‌کند.

نحوه اضافه کردن Add yours به اینستاگرام

جدا از این‌ واقعیت که Add Yours یک ابزار سرگرم کننده است، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن می‌شود:

  • افزایش تعامل: با توجه به ماهیت تعاملی استیکر Add Yours، این استیکر با ایجاد یک محتوای زنجیره‌ای در استوری‌ها سبب وایرال شدن محتوا شده و آن را به فرصتی بزرگ برای ایجاد تعامل بیشتر تبدیل می‌کند.
  • دیده شدن: اگر پیج ایستاگرام شما عمومی (Public) باشد، استوری شما برای کاربران بیشتری قابل مشاهده خواهد بود.
  • جذب فالوور: همانطور که دیگران می‌توانند استوری شما را در زنجیره پیدا کنند، شما نیز می‌توانید دیگر کاربران را پیدا کنید. به این ترتیب، این ویژگی می‌تواند به جذب فالوور کمک کند.
  • خلاقیت: استیکر Add Yours به شما این امکان را می‌دهد که یک زنجیره خلاقانه و منحصر بفرد را برای سرگرمی ایجاد کنید.

نحوه اضافه کردن Add Yours به استوری اینستاگرام

برای ایجاد استوری Add Yours در اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید:

برای استفاده از این استیکر رابط استوری را باز کنید و بر روی آیکون استیکر نوار بالا ضربه بزنید. اکنون استیکر جدید Add Yours را در بالا خواهید دید. حال بر روی آن کلیک کنید تا یک موضوع جدید Add Yours ایجاد شود.

نحوه اضافه کردن Add Yours به استوری اینستاگرام

هنگامی که استیکر ظاهر شد یک درخواست تایپ کنید، استیکر را در جای مدنظر روی صفحه قرار دهید و استوری را پست کنید یا با ضربه روی تاس یک درخواست به صورت رندوم ببینید. همچنین می‌توانید اندازه استیکر را تغییر دهید.

کار با استیکر Add Yours استوری اینستاگرام

فالوورهای شما (یا دیگر کاربران، اگر اکانت پابلیک دارید) می‌توانند روی دکمه Add Yours موجود در استوری شما بزنند تا موارد ارسالی خود را اضافه کنند. همانطور که در بالا گفته شد، هر کسی می‌تواند ارسالی از سایر کاربران اینستاگرام را با ضربه بر روی استیکر مشاهده کند.

استیکرهای جدید استوری اینستاگرام

استیکر Add Yours اینستاگرام زمانی که این شرکت برای اولین بار آزمایش آن را آغاز کرد، به دلیل انحصاری بودن سریعا مورد توجه قرار گرفت. این غول اشتراک گذاری عکس اخیرا ویژگی‌های کلیدی خود را به استیکرهای جدید استوری اینستاگرام منتقل کرده است. اکنون کاربران می‌توانند از استیکر لینک برای اشتراک گذاری لینک‌های وب استفاده کنند. حال که کار با استیکر  Add Yours استوری اینستاگرام را یاد گرفتید، می‌توانید با استیکر اینستاگرام Add Yours عاشقانه و … یک زنجیره خلاق از استوری‌ها برای سرگرمی بسازید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

استیکر تعاملی Add Yours برای افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما بسیار مفید است. در این مطلب از انزل وب به آموزش نحوه استفاده از استیکر ADD YOURS استوری اینستاگرام پرداختیم. برای ما در بخش نظرات بنویسید که آیا این استیکر تعاملی جدید را در ایستاگرام می‌بینید و یا از آن استفاده کرده‌اید؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

15 تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای
۱۵ تا از بهترین برنامه ساخت استیکر اندروید رایگان و حرفه ای
استیکر در واتساپ
آموزش کامل ارسال ، حذف ، دانلود و اضافه کردن استیکر در واتساپ
جدیدترین ترفند ها و آموزش های تلگرام - بخش دوم Telegram Tips and Tricks
مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم
آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک - Hike
آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک مسنجر – Hike Messenger

نظرات

  • قربانی says:

    سلام پیج عمومی دارم هنکامی که میخوام به زنجیره دیگران وصل شوم هرچی روی کادر میزنم عمل نمکند واستوری ها جا به جا میشود چه کار کنم؟

  • Ali says:

    منم میرم توی بخش استوری واسم نیست بقیه که استوری میکنن نمیتونم برم توش
    یکی نیست جواب بده؟!

  • Amir.m says:

    من هرکاری میکنم نمیتونم از این استیکر استفاده کنم

  • Sam says:

    با اینکه منم آپدیت کردم این قابلیت توو استیکرام نیست

  • ندا says:

    گزینه add your توی استوری ندارم
    اینستاگرامم هم آبدیت کردم ، کسی میزاره هم واسم باز نمیشه