آموزش و معرفی فناوری هاست پرسرعت ایران

چکیده : پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای خرید هاست پرسرعت ایران به وب سایت (https://shetabanhost.com) شتابان ­هاست مراجعه کنید و یا با شماره (۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱) با بخش مشاوران مشتریان شتابان هاست تماس بگیرید.

خرید هاست پرسرعت امروزه دغدغه بسیاری از کسب و کارهای نوپایی است که قصد دارند قدم اول خود در ورود به دنیای بی­حد و مرز مجازی را محکم و بلند برداند.

اتفاقا این مسئله یکی از بهترین عادت هایی است که در بین شما کاربران مدرن دنیای فناوری و تکنولوژی ایران مشاهده میکنیم. اینکه بجای اینکه صرفا به دنبال هاست ارزان قیمت باشید، برای ارائه سرویس بهتر به دنبال هاست پرسرعت و قدرتمند هستید!

نکته مهم هاست پرسرعت که این روزها باید بدانیم، این است که در تمامی وب سایت های فروش هاست و سرور مجازی، کلمه پرسرعت را پیش از نام تمام سرویس ها مشاهده میکنیم.

اما آیا همه این سرویس ها به همان میزان که باید از سرعت کافی برخوردار هستند؟

هاستینگ معروف شتابان هاست یکی از با تجربه ترین شرکت­های خرید دامنه، هاست و سرورهای مجازی و اختصاصی ایران است که با داشتن قدرتمندترین سرورهای هاستینگ ایران، بعلاوه تیم پشتیبانی متخصص دوستانه و محبوب خود، به یکی از شناخته­ شده ترین شرکت­های تهیه زیرساخت وب سایت و اپلیکیشن در ایران تبدیل شده است.

در این مقاله، قصد داریم برخی از سوالات مهم کاربران این مجموعه درباره هاست پرسرعت که در مشاوره های رایگان فروش و پشتیبانی میپرسند را با شما عزیزان نیز مطرح کنیم:

  • منظور از هاست پرسرعت چیست؟
  • چه چیزی باعث پرسرعت شدن یک هاست میشود؟
  • برای داشتن هاست پرسرعت به چه چیزهایی دقت کنیم؟

اگر شما هم قصد تهیه یک هاست پرسرعت را دارید، قطعا دانستن این موارد برای شما هم مفید خواهد بود. در ادامه با پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

آموزش و معرفی فناوری هاست پرسرعت ایران

منظور از خرید هاست پرسرعت (host) چیست؟

برای اینکه یک دید واضح­ تر نسبت به اینکه هاست پرسرعت چیست داشته باشیم، ابتدا لازم است با ساز و کار اولیه هاست آشنا شویم.

در وهله اول سرور (Server) ها را داریم، سرور به معنای خدمات دهنده است، یعنی یکسری خدمات را برای ما سِرو (Serve) میکند. سرور در واقع یک کامپیوتر قدرتمند و دارای حجم زیادی از منابع رم، سی پی یو یا پردازنده و فضای ذخیره سازی (هارد) است.

این منابع آنقدر کافی هستند که بتوانیم آن را به چندین بخش مختلف تقسیم کنیم. به هرکدام از این بخش ها یک هاست گفته میشود و به هریک مقداری از این منابع را اختصاص میدهیم. روش های مختلفی برای این جداسازی وجود دارد. برای مثال در هاست اشتراکی، از روش به اشتراکی گذاری (Sharing) استفاده میکنیم.

یکی دیگر از روش های رایج، مجازی سازی است که با استفاده از آن سرورهای VPS ساخته میشوند. با خرید سرور مجازی ایران که جلوتر آن را معرفی میکنیم، میتوانیم دسترسی و آزادی عمل بیشتری داشته باشیم.

هر سایتی که در اینترنت مشاهده میکنیم، از جمله سایت آینده شما، تشکیل شده از هزاران خط کدهای برنامه نویسی شده است و ما برای داشتن یک سایت یکپارچه باید حتما آن را روی هاست آپلود کنیم.

گفتیم که هر هاست دارای میزان مشخصی از منابع است. زمانی که ما سایت خود را روی هاست آپلود میکنیم، از این منابع برای مدیریت سایتمان استفاده میکند.

چه چیزی یک هاست را پرسرعت میکند؟

همانطور که میدانید، یک هاست پرسرعت میتواند تاثیر بسیار زیادی روی خرید بازدید کنندگان بگذارد. بسیاری از صاحبان کسب و کار، زمانی که قصد راه اندازی وب سایت خود را دارند بیشتر از همه چیز به خرید دامنه (domain) مناسب و یک اسم شیک برای سایتشان توجه میکنند.

درصورتی که اگر سرعت پایین سایت شما برای لحظه­ ای کاربر را خسته کند فورا آن را ترک خواهد کرد.

سرعت بالای هاست و سایت به سه مورد مهم بستگی دارد:

  • نوع سرویس میزبانی
  • لوکیشن سرور
  • تعداد هاست ­های سرور

خرید هاست تخفیف دار از شتابان هاست

۱- انواع روش­های میزبانی وب در سرعت

همانطور که بالاتر گفتیم، در زمان تقسیم سرورها و ساخت روش­های مختلف هاستینگ از راه های مختلفی استفاده میشود. هاست اشتراکی و سرور مجازی دو روش اصلی میزبانی وب هستند.

خرید هاست اشتراکی (Shared Hosting)

خرید هاست ایران یکی از بهترین انتخاب­ها برای وب سایت­هایی است که به تازگی قصد فعالیت دارند و ترافیک بالایی را متحمل نمی شوند.

در هاست اشتراکی از روش به اشتراک گذاری برای منابع استفاده میشود، به شکلی که تمامی منابع با ایجاد یکسری محدودیت، بین سایت های مختلف به اشتراک گذاشته میشود. بی دردسر بودن این روش باعث شده تا یکی از انتخاب های محبوب مدیران وب باشد.

خرید سرور مجازی ایران (VPS)

سرور مجازی (Virtual Private Server) روش دوم میزبانی وب است که در آن، برای تقسیم منابع سرور از روش مجازی سازی استفاده میکنند. نقطه قوت سرور مجازی این است که در آن هر سرور مجازی ایجاد شده، منابع خود را بصورت اختصاصی در اختیار می گیرد و به این شکل بسیاری از مشکلات هاست اشتراکی برطرف میشود.

با تهیه سرور مجازی ما صاحب تقریبا ۹۰ درصد امکانات یک سرور اختصاصی میشویم. میتوانیم با تغییر کانفیگ ها، تنظیمات خود را پیاده کنیم و همچنین مدیریت کاربران را به بهینه ترین شکل انجام دهیم. اختصاصی بودن این سرورها باعث میشود سرعت بسیار بالاتری را در اختیار بازدیدکنندگان سایتمان بگذاریم.

۲- تاثیر لوکیشن سرور در سرعت

اگر به سایت های فروش خدمات هاستینگ مراجعه کنید، ممکن است اسم کشورهایی مثل ایران، آلمان، نیوزیلند و… را مشاهده کنید.

همانطور که گفتیم، سرورهای مجازی یک قسمت جداشده از یک سرور فیزیکی واقعی هستند که ممکن است در کشورهای دیگر نگه­داری شوند. در واقع زمانی که سرور مجازی آلمان را خریداری میکنیم، یک قسمت جداشده از سروری که در آلمان نگهداری میشود را در اختیار میگیریم.

بطور کلی هرچه فاصله این سرور تا کاربران سایت شما کمتر باشد، سرعت پاسخ­دهی به درخواست آنها بیشتر خواهد بود. به همین دلیل است که خرید سرور مجازی ایران برای کسب و کارهایی که اکثر مشتریان آنها در داخل کشور ایران هستند گزینه مناسب تری است.

۳- تعداد کاربران هر سرور در سرعت

هر یک از هاست­هایی که از سرور جدا می­شوند، در اختیار یک سایت یا اپلیکیشن قرار می گیرند که به آنها کاربران سرور می گوییم. واضح است که هرچه تعداد این کاربران که مصرف کنندگان منابع سرور هستند بیشتر باشد، سرور مجبور است منابع خود را صرف پاسخ­دهی و مدیریت درخواست های بیشتری بکند.

شرکت های مختلفی هستند که شاید هزاران سایت و هاست اشتراکی را روی سرورهای خود بالا بیاورند، که درصورت نداشتن تجهیزات، سخت افزارها و زیرساخت های با کیفیت و مناسب، این امر میتواند مشکلات فراوانی هم برای سرور و هم برای سایر کاربرانی که درخواست ­هایشان با تاخیر انجام میشود به وجود بیاورد.

خرید پرسرعت ترین هاست با فناوری ایرانی به همراه تخفیف

خرید پرسرعت ترین هاست با فناوری ایرانی به همراه تخفیف

هاست پرسرعت یکی از اولین نیازهای یک وب سایت موفق است و این را همه شرکت های ارائه خدمات هاستینگ معتبر مثل شتابان هاست میدانند. همین نکته باعث شده تا تقریبا تمام آنها از کلمه پرسرعت برای هاست ها و سرورهای مجازی خود استفاده کنند.

شتابان هاست که پرسرعت ترین هاست با فناوری ایرانی را ارایه می دهد در این مطلب به این مسئله که چطور میتوان یک هاست پرسرعت واقعی تهیه کرد و چه چیزی باعث میشود یک سرویس میزبانی وب از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار باشد پرداخت.

با همکاری شرکت شتابان هاست در راستای همبستگی کسب و کارهای اینترنتی  ایران برای حمایت از کاربران و همچنین استارت‌آپ‌های فضای دیجیتال ایران، کد تخفیف ویژه ای برای خرید هاست ایران تدارک دیده است:

کد تخفیف ویژه خرید هاست ایران: host-iran

شتابان هاست: www.shetabanhost.com

پشتیبانی تلفنی خرید هاست ایران: ۰۲۴-۹۱۳۱۱۰۳۱

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×