نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران

نمایندگی محصولات اوریفلیم در تهران

از گذشته تا کنون یکی از مهم ترین موضوعاتی که همواره افراد مختلف به دنبال آن بوده اند، زیبایی و سلامت پوست بوده است. در واقع پوست ما نیز همانند سایر اندام ها نیاز به مراقبت و توجه کافی دارد تا بتواند همواره زیبایی و طراوت خود را حفظ نماید. پوست ما همه روزه با عوامل آسیب رسان بسیاری همانند نور خورشید و انواع آلاینده های محیطی در تماس است، در نتیجه مراقبت و حفظ سلامت پوست یکی از وظایف همه ی ما انسان ها محسوب می گردد.

اما آیا امروزه مراقبت از پوست به راحتی میسر می باشد؟ با توجه به رشد و گسترش صنایع آرایشی و بهداشتی و توسعه دانش موجود در این زمینه، متخصصان بسیاری اقدام به تولید و عرضه محصولات مختلف در جهت بهبود وضعیت زیبایی پوست جامعه کرده اند.

اما همانطور که گفته شد، پوست ما از مهم ترین اندام های بدن ما محسوب می گردد که همواره سد محافظتی ما در برابر عوامل آسیب رسان محیطی است، همین موضوع اهمیت توجه و محافظت از آن را برای ما دو چندان می سازد. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم، شرکت های بسیاری اقدام به ایجاد فرمولاسیون های ویژه برای بهبود سلامت پوست کرده اند، اما با وجود دانش فراوان در زمینه پوست و مو، همچنان تنها یکسری از این محصولات توانسته اند تاثیرات بهتری بر روی پوست انسان ها ایفا نمایند.

محصولات اوریفلیم

بر اساس تحقیقات انجام شده محصولات اوریفلیم توانسته اند در سرتاسر جهان عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند، دقیقاً به همین منظور ما در این مطلب سعی در معرفی خلاصه این محصولات خواهیم داشت و به نکات مهم در زمینه تحقیقات انجام شده برای آن ها خواهیم پرداخت. به طور کلی بهتر است ابتدا بدانید که این محصولات توسط یک برند اروپایی تحت همین عنوان تهیه می شوند، در واقع شروع بکار این شرکت در حدود دهه شصت میلادی و در کشور سوئد به وقوع پیوست. در آن زمان توسعه دهندگان این شرکت از جمله یوناس، رابرت و Bengt Hellsten ایده ی جدید خود را تحت عنوان بهبود زیبایی پوست مردم اجرایی نمودند و این محصولات را به مرحله تولید رساندند.

در اوایل مشکلات بسیاری بر سر راه آن ها وجود داشت که مهم ترین آن ها جنگ ویتنام و وقایع مربوط به آن بود، اما آن ها توانستند با استفاده از افراد بسیاری در سرتاسر جهان کالای خود را معرفی و به فروش بیشتری دست یابند. بلافاصله پس از شروع بکار این افراد شرکت اوریفلیم توانست محصولات خود را به فروش بالایی که در آن زمان عدد فوق العاده ای به شمار می رفت برساند و همه ی این دستاورد ها را مدیون ایده پردازی های نوین و کیفیت مناسب محصولات خود بود. در ادامه کار، این شرکت توانست با جذب متخصصان و دانشمندان بسیاری در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست کیفیت و تنوع محصولات خود را روز به روز بهبود بخشد و همچنین استاندارد های فراوانی را از سازمان های معتبر جهانی دریافت نمود.

به دلیل فعالیت جهانی و دارا بودن خط تولید های بسیار، محصولات شرکت اوریفلیم دارای تنوع و گستردگی بسیاری از محصولات مراقبت از بدن و پوست گرفته تا محصولات آرایشی گوناگونی که معمولاً برای آرایش صورت و چشم استفاده می شوند نیز برخوردار می باشد. حتی بهتر است بدانید این شرکت در زمینه محصولات جانبی همانند پوشاک و موارد مشابه نیز شروع بکار نموده است و همین موضوع می تواند گستردگی فعالیت ها و موفقیت این شرکت را بیش از پیش برای ما روشن سازد.

یکی از مهم ترین نکات لازم به ذکر در زمینه فعالیت های این شرکت، استفاده نکردن دانشمندان آن از حیوانات برای تحقیقات لوازم آرایشی و بهداشتی آن می باشد. بدین منظور این شرکت با جایگزین کردن روش های دیگر سعی در حفظ و آسیب نرساندن به حیوانات را داشته است و به همین ترتیب توانسته است مخاطبان بیشتری را که حامی حقوق حیوانات هستند به خود جذب نماید، در واقع این موضوع به تمام شرکت های آرایشی و بهداشتی دیگر مشغول در این زمینه نشان می دهد که محبت و حفظ حقوق حیوانات علاوه بر نشان دادن صفات پسندیده انسانی می تواند سودآوری بیشتری هم برای شرکت ها داشته باشد. و اما همانطور که گفته شد محصولات این شرکت توسط موسسات تحقیقاتی در سرتاسر جهان مورد بررسی قرار گرفته اند و با توجه به نتایج آن ها می توان گفت که این محصولات دارای کیفیت و اثربخشی مناسبی برای پوست انسان ها می باشند. از جمله محصولات پر فروش این شرکت می توان به مواد آرایشی و کرم های آبرسان مختلف اشاره نمود که با بهره گیری از فرمولاسیون اختصاصی این شرکت عمل آبرسانی به پوست را بر عهده گرفته و می توانند به راحتی باعث نرمی و لطافت پوست شوند.

لازم به ذکر است معمولاً این شرکت سعی می کند که محصولات خود را با توجه به استاندارد های جهانی و عاری از مواد حساسیت زا سازد تا بدین شکل در پوست های مختلف افراد جامعه از تاثیرات متقابل آلرژیک جلوگیری به عمل آید، البته بجز این مورد به دلیل اینکه این شرکت در سرتاسر جهان دارای نمایندگی های فروش می باشد و باید بتواند برای پوست افراد مختلف محصولات مناسبی را تولید نماید، بدین ترتیب در ساخت این محصولات سعی می گردد تا حد امکان از موادی استفاده شود که برای پوست های مختلف سازگار بوده و تا حد امکان اثربخشی یکسانی را برای انواع پوست ها ایفا نماید.

این شرکت در همان اوایل فعالیت خود اقدام به تولید و عرضه محصولات مراقبت از مو هم نمود و انواع اسپری ها و شامپو های مناسب مو های گوناگون را می توان حاصل کار و تلاش بسیار و همچنین سابقه طولانی این شرکت دانست. البته بهتر است همواره قبل از استفاده محصولات اوریفلیم بروشور داخل جعبه را مطالعه نمایید، اما به طور کلی نحوه استفاده از محصولات ارایشی و بهداشتی شرکت اوریفلیم ساده می باشد و اکثر آن ها به راحتی قابل استفاده برای عموم افراد بزرگسال هستند. این محصولات پس از یک دوره نسبتاً طولانی وقفه ی عرضه به صورت مجدد وارد ایران شدند و هم اکنون به صورت قانونی دارای تنوع و گستردگی بسیاری در فروشگاه های مختلف سراسر کشور می باشند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات