معرفی و دانلود 12 تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید

معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید

شاید فکر کنید DJ بودن 🎧 نیاز به ابزار پیچیده و حرفه ای فیزیکی دارد، اما اگر شما ابزارهای خلاقانه در اختیار داشته باشید این کار برای شما جنبه سرگرمی خواهد داشت. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید می پردازیم. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

دانلود بهترین برنامه دی جی اندروید

Download Best DJ Apps for Android

اگر شما تازه کار هستید بهتر است به جای خرید تجهیزات گران قیمت از نرم افزارهایی که مناسب برای اینکار هستند استفاده کنید. فروشگاه گوگل پلی (Google play store) تعداد زیادی از این ابزارها را در اختیار شما می گذارد. اما بهتر است قبل از دانلود، کمی درباره ابزاری که می خواهید دانلود کنید تحقیق کنید. اگر شما زمان زیادی برای اینکار ندارید ما به جای شما تحقیق کرده ایم. ما این مطلب انزل وب به معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید برای انتخاب راحت تر شما پرداختیم.

برنامه djay

نرم افزار دی جی اندروید

تعداد زیادی برنامه DJ که بسیار جذاب و کاربردی هستند برای استفاده شما در گوگل پلی استور وجود دارد. اگر شما مبتدی هستید و یا حرفه ای، حتی اگر برای سرگرمی می خواهید اینکار را انجام دهید. مطمئن باشید حتما یک برنامه برای شما و مناسب با کاربری شما وجود دارد.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از رسانه های ایرانی دانلود و نصب کنید.

BandLab ، بهترین اپلیکیشن دی جی اندروید

Bandlab این امکان را به شما می دهد که موزیک منحصر به خودتان را بسازید. شما می توانید موزیک خود را با جامعه ۵۰ میلیون نفری این گروه به اشتراک بگذارید. مهمترین برتری این نرم افزار رایگان بودن آن است. شما می توانید از ژانرهای مختلف هاوس، راک و رپ استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه دی جی اندروید ضبط صداست. تقریبا هر صدایی را ضبط می کند. شما می توانید صدای ضبط شده را در تنظیم موزیک منحصر خودتان استفاده کنید. علاوه بر آن یک مترونوم و تیونر نیز در اختیار شما قرار دارد.

دی جی اندروید

نظرات کاربران در گوگل پلی استور درباره این نرم افزار انتخاب ویژگی ها و موسیقی بدون حق امتیاز و سهولت استفاده و همچنین عدم وجود تبلیغات است.

دانلود برنامه دی جی حرفه ای برای اندروید DJ Mixer

برنامه شبیه ساز دی جی برای دانلود در گوگل پلی استور در دسترس است. این برنامه به شما یک صفحه گردان می دهد. استفاده از این برنامه کمی پیچیدگی دارد. اما شما می توانید همزمان دو آهنگ به برنامه اضافه کنید و تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید. DJ Mixer از تبلیغات پشتیبانی می کند و نسخه بدون تبلیغات ندارد. با این برنامه میکس آهنگ در گوشی شما آسان خواهد شد. یک برنامه همه کاره برای مبتدیان است. شما می توانید دو آهنگ را با هم میکس کنید و افکت های مختلفی را اضافه کنید. همچنین تقویت اکولازیر در این نرم افزار به آهنگ های شما جلوه بیشتری می بخشد.

DJ mixer

Beat Layer برنامه دیجی برای گوشی مناسب کاربران مبتدی

این برنامه کاربری ساده ای دارد. برنامه این امکان را به شما می دهد که آهنگ خود را شخصی سازی کنید و در همان بیت از آن استفاده کنید. این برنامه برای استفاده مبتدیان توصیه می شود. Beat Layer دارای پکیج های مختلف موسیقی است که شامل هیپ هاپ، تکنو، داب استپ است. ممکن است کاربران این برنامه را ساده تلقی کنند اما کاربران مبتدی از کار کردن با آن لذت خواهند برد.

برنامه دی جی اندروید

شبیه ساز دی جی Beat Maker pro

یکی از بهترین برنامه های دی جی اندروید است. که تجربه لذت بخش و ارزشمندی را به شما هدیه می دهد. این برنامه به شما نشان می دهد که چطور از تمام ویژگی های آن استفاده کنید. همچنین Beat maker pro به شما این امکان را می دهد که بازخورد بیت های ساخت خودتان را ببینید. در واقع این برنامه به شما آموزش می دهد تا کار کردن با قسمت های مختلف آن را یاد بگیرید. متاسفانه این برنامه رایگان نیست. تنها تا ۳ روز شما امکان استفاده و تست این برنامه را به صورت رایگان خواهید داشت.

برنامه دیجی برای گوشی

دانلود برنامه دیجی ریمیکس Disc DJ 3D

با این برنامه شما تجربه ای متفاوت از میکس و ساخت آهنگ در اندروید را احساس می کنید. در صفحه اصلی برنامه Disc DJ 3D یک صفحه گردان در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید این صفحه دیجیتال را بچرخانید و با کلیدها و دستگیره های مختلف موسیقی خود را بسازید. همچنین می توانید آهنگ های ذخیره شده در گوشی خودتان را آپلود کنید و با ژانرهای مختلف ترکیب کنید.

این برنامه برای گذراندن لحظات خوش در کنار دوستانتان و یا حتی در یک مهمانی ساده انتخاب خوبی خواهد بود. این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی استور در دسترس است.

شبیه ساز دی جی

Drum Pad Machine برنامه درام پد اندروید

با این برنامه علاوه بر یادگیری ساخت موسیقی، مهارت نواختن موسیقی را در شما تقویت می کند. برنامه Drum Pad Machine شما را تشویق می کند که از تمام انگشتانتان برای نواختن نت ها استفاده کنید. در واقع برنامه دارای یک شیب نسبتا تند برای یادگیری است. این برنامه برای کسانی که تا حدودی با موسیقی آشنا هست کاربردی تر است. نسخه رایگان این برنامه تا ۷ روز قابل استفاده است.

برنامه دیجی برای گوشی

دانلود برنامه ریمیکس ساز حرفه ای برای اندروید Cross DJ

Cross DJ ادعا می کند اولین برنامه دی جی اندرویدی است. البته که تعداد زیاد کاربران این برنامه می تواند نشان دهنده این مطلب باشد. این برنامه شامل تشخیص BPM و همچنین همگام سازی آهنگ و beat-grid است. این برنامه شامل ویژگی های بسیار زیادی است. میکسر خارجی، بسته های آماده و همچنین یک میکسر اتوماتیک است. شما باید برای استفاده از تمام امکانات این برنامه ویژگی های مختلف آن را با خریداری کنید. با خرید نسخه های جدید تبلیغات هم حذف خواهد شد.

دیجی اندروید

برنامه djay

برنامه djay یک برنامه پیشرو در تبدیل گوشی اندرویدی شما به یک سیستم DJ فوق العاده است. این برنامه قابلیت میکس خودکار را دارد. همچنین کم کردن Beat برای اجرای زنده را به امکانات بسیار زیاد این برنامه اضافه کنید. آرشیو بزرگ و پیدا کردن راحت را موسیقی های مختلف در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه قابلیت میکس آهنگ ها به وسیله هوش مصنوعی را نیز دارد.

Djay

دانلود برنامه دیجی ریمیکس Remixlive

یکی دیگر از برنامه هایی که برای هر سلیقه ایی طراحی شده برنامه Remixlive است. شما می توانید با فشردن یک دکمه ساده هر نوع افکتی مثل آواز، سینت، باس و افکت های مختلفی را به آهنگ خود اضافه کنید. متاسفانه این برنامه حالت آموزشی ندارد. اما رابط کاربری ساده ای دارد که برای مبتدیان مناسب است. این برنامه هر هفته به روز رسانی می شود. بیش ۲۰ ژانر مختلف را در اختیار شما می گذارد. اگر شما به دنبال دانلود برنامه ریمیکس ساز حرفه ای برای اندروید هستید حتما به این برنامه سر بزنید. این برنامه به صورت رایگان در دسترس است.

برنامه دیجی برای اندروید

Edjing Mix نرم افزار میکس آهنگ اندروید

Edjing Mix توسط شرکت Beat Maker pro ساخته شده است. این برنامه پر از ویژگی ها و به روز ترین ابزارهای DJ است. در صفحه اصلی می توانید صفحه گردان دیجیتالی را ببینید. برنامه حالت آموزشی دارد و شما را برای رسیدن به موسیقی دلخواهتان راهنمایی می کند. این برنامه دارای نمونه آهنگ های زیادی است که استفاده از آنها رایگان است. اگر چه نسخه حرفه ای این برنامه غیر رایگان است. نسخه رایگان آن به مدت ۳ روز در دسترس است. اگر شما به دنبال دانلود نرم افزار دیجی برای عروسی هستید، Edjing Mix انتخاب خوبی خواهد بود.

نرم افزار دی جی اندروید

GroovePad

برنامه Groovpad توسط شرکت Easybrain سازنده نرم افزار دی جی Drum Pad Machine توسعه یافته است. این دو برنامه دارای رابط کاربری یکسان هستند. اما حالت آموزشی این برنامه کمتر از drum pad machine است. Groovpad به شما این امکان را می دهد که بیت های مختلفی را تولید کنید. همچنین شما امکان استفاده از ژانرهای مختلفی مثل هاوس، هیپ هاپ و .. را می دهد. این برنامه دارای تبلیغات است که می شود آن را نادیده گرفت. اگر می خواهید نسخه بدون تبلیغات داشته باشید باید یک بسته سالانه تهیه کنید. نسخه آموزشی و رایگان این برنامه ۷ روزه است.

djay

دانلود نرم افزار دیجی برای عروسی و.. Virtual DJ Mixer

Virtual DJ Mixer دارای گزینه های مختلفی برای ساخت و ویرایش آهنگ است. دارای چندین سبک موسیقی مثل هاوس، داب استپ، چیل، تراپ است می توانید با ترکیب با بیت های مختلف آهنگ های ساده ای را ایجاد کنید. این برنامه شما را برای ساخت آهنگ بهتر راهنمایی می کند. به عبارت دیگر، استفاده از این برنامه برای همه آسان است. کاربران ماهر از استفاده از آن نیز لذت خواهند برد.

برنامه های دی جی اندروید

نظرات و پیشنهاد شما؟

در این مطلب انزل وب به معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دی جی اندروید اشاره کردیم. آیا شما برنامه دی جی دیگری می شناسید؟ ابزار مورد علاقه شما در برنامه دی جی اندروید کدام است؟ برای ما نظرات خود را بنویسید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

براحتی یک دی جی حرفه ای شوید: 8 تا از بهترین برنامه DJ برای کامپیوتر
براحتی یک دی جی حرفه ای شوید: ۸ تا از بهترین برنامه DJ برای کامپیوتر
آموزش تصویری کار با دستگاه دی جی میکسر (DJ Mixer)
انزل وب
Listen With Friends:قابلیت جدید فیس بوک برای گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی با دوستان

نظرات

×