آموزش 17 روش حل مشکل Page isn't available اینستاگرام

آموزش ۱۷ روش حل مشکل Page isn’t available اینستاگرام

زمانی که صفحه اینستاگرامی شما یا شخصی از دسترس خارج میشود شما با پیام Sorry This Page isn’t Available مواجه میشوید ⚠️ و نمیتوانید صفحه خود یا شخص دیگری را باز کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۱۷ روش حل مشکل Page isn’t available اینستاگرام میپردازیم.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

رفع مشکل اینستاگرام Sorry This Page isn’t Available

?How to Fix Sorry This Page isn’t Available on Instagram

گاهی میخواهید صفحه اینستاگرامی شخصی را پیدا کنید اما زمانی که نام کاربری او را جست جو میکنید با پیام Page isn’t available مواجه میشوید. همچنین ممکن است صفحه شما از دسترس خارج شود و به صفحه خود دسترسی نداشته باشید. دلایل مختلفی میتوانید باعث این اتفاق شود. در ادامه دلایل و روش های رفع مشکل اینستاگرام Sorry this page isn’t available را بررسی خواهیم کرد.

حل مشکل اینستا Page isn't available right now

استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی برای حل مشکل Page isn’t available right now آیفون و اندروید

به دلایل مختلفی گاهی اینستاگرام در برخی از مناطق از دسترس خارج میشود. در صورتی که شما با آی پی این مناطق بخواهید وارد اینستاگرام شوید با ارور مواجه میشوید و نمیتوانید وارد این برنامه شوید. بنابر این برای حل مشکل وارد نشدن به اینستاگرام میتوانید از برنامه تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. در صورتی که این برنامه برای شما فعال است ولی باز هم نمیتوانید وارد اینستاگرام شوید میتوانید برنامه خود را تغییر دهید. همچنین در صورتی که برنامه شما برنامه خوب نباشد باعث میشود تا آی پی شما به صورت متداول تغییر کند. اینگونه اینستاگرام شما را ربات تشخیص میدهد و باعث میشود دسترسی شما به این برنامه قطع شود. بنابر این سعی کنید از برنامه های آی پی ثابت استفاده کنید.

همچنین از DNS Leak برنامه تغییر دهنده آی پی خود مطمئن شوید.

بررسی سرور های اینستاگرام

گاهی سرور های اینستاگرام با مشکل مواجه میشوند. در این صورت برنامه اینستاگرام نیز از کار می افتد و شما را با ارور های مختلفی مواجه میکند. اگر سرور های اینستاگرام دچار مشکل شوند شما نمیتوانید کاری برای درست کردن آن بکنید، بلکه باید منتظر بمانید تا پشتیبانی این برنامه مشکل را رفع کند. برای اینکه متوجه شوید سرور های این برنامه مشکلی دارند یا خیر میتوانید از  Downdetector استفاده کنید. این سایت میزان شکایت از اینستاگرام در ساعت های اخیر را نشان میدهد. اگر شکایت از این برنامه اخیرا زیاد شده باشد یعنی این مشکل برای سایر کاربران نیز رخ داده است.

مشکل Page isn't available right now آیفون

به غیر از سایت Downdetector یکی دیگر از راه هایی که میتوانید سرور های اینستاگرام را بررسی کنید، استفاده از سایر دستگاه ها است. در صورتی که سرور این برنامه دچار مشکل شده باشد شما در هیچ دستگاهی نمیتوانید وارد این برنامه شوید.

اینترنت ضعیف علت پیدا نکردن اکانت اینستاگرام

همانطور که میدانید برای استفاده از اینستاگرام شما باید متصل به اینترنت با سرعت مناسب باشید. در صورتی که به اینترنت متصل نباشید و یا اینترنت شما ضعیف باشد با ارور های مختلف مواجه میشوید. بنابر این برای رفع این ارور ها ابتدا به اینترنت متصل شوید و سپس با استفاده از سایت های تست سرعت اینترنت میزان سرعت اینترنت خود را بررسی کنید. در صورت کند بودن با تقویت سیگنال وای فای، سرعت اینترنت خود را افزایش دهید.

مشکل Page isn't available right now در آیفون

DNS leak دلیل مشکل Page isn’t available right now instagram

یکی دیگر از دلایلی که میتواند موجب شود شما در حین کار کردن با اینستاگرام دچار مشکل شوید DNS leak یا نشت دی ان اس است. در صورتی که به دلیل نشت دی ان اس نمیتوانید اکانت های مورد نظر خود در اینستاگرام را پیدا کنید، DNS leak را رفع کنید تا مشکل شما حل شود.

ریستارت برنامه اینستاگرام

برخی از مشکلات و ارور های اینستاگرام به دلیل مشکلات جزئی رخ میدهد. در این شرایط یکی از آسانترین و راحت ترین روش های رفع مشکل ریستارت برنامه است. بنابر این درصورتی که با ارور مواجه شدید یک بار به صورت کامل از برنامه خارج شوید و مجددا آن را باز کنید.

بررسی مجدد آدرس URl صفحه اینستاگرام

در صورتی که شخصی برای شما لینک صفحه شخص دیگری را ارسال کرده و شما با ضربه روی لینک با ارور مواجه میشوید باید لینک را بررسی کنید. این امکان وجود دارد که لینک را برای شما اشتباه ارسال کرده باشند. بنابراین لینک را بررسی کنید و مطمئن شوید غلط املایی نداشته باشد. همچنین در صورتی که شخصی این لینک را برای شما ارسال کرده میتوانید از او بخواهید تا یک بار دیگر برای شما لینک صفحه را ارسال کند. برای کپی کردن درست لینک صفحه اینستاگرام باید وارد صفحه شخص مورد نظر شوید. سپس روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید.

مشکل اینستاگرام Sorry this page isn't available

از منو باز شده گزینه Copy profile URL را انتخاب کنید. اکنون لینک پروفایل کپی شده و در کلیپ بورد ذخیره میشود. از شخص مورد نظر بخواهید لینک کپی شده را بدون هیچ تغییری برای شما مجددا ارسال کند. حالا مجددا میتوانید روی لینک مورد نظر ضربه بزنید و پیج شخص مورد نظر بدون مشکل برای شما باز میشود.

بررسی نام کاربری اکانت اینستاگرام

به غیر از لینک صفحه اینستاگرامی ممکن است شما نام کاربری شخص را در قسمت جست جو ویندوز تایپ کنید اما صفحه ای پیدا نشود. در این صورت ممکن است نام کاربری شخص را اشتباه تایپ میکنید. بنابر این مطمئن شوید نام کاربری که در حال جست جوی آن هستید به صورت کامل و صحیح یعنی بدون غلط املایی وارد کرده باشید تا صفحه مورد نظر بدون ارور پیدا شود.

غیر فعال کردن یا حذف صفحه اینستاگرامی

اگر میخواهید وارد صفحه شخصی شوید اما با ارور Sorry, this page isn’t available مواجه میشوید ممکن است صفحه شخص غیر فعال شده باشد یا خود شخص آن صفحه را غیر فعال یا حذف کرده باشد. در صورتی که شخصی صفحه خود را غیر فعال کند شما نمیتوانید دیگر صفحه او را باز کنید. روش های مختلفی وجود دارد که میتوانید بفهمید شخص صفحه خود را حذف کرده است. در صورتی که به غیر از اکانت اصلی خود، اکانت دیگری دارید وارد اکانت دیگر خود شوید. در قسمت جست جو نام کاربری شخصی که نمیتوانید صفحه او را باز کنید جست جو کنید. در صورتی که صفحه او پیدا نشود یعنی صفحه خود را پاک کرده است.

اگر اکانت دیگری ندارید میتوانید از یکی از دوستان خود بخواهید این کار را برای شما انجام دهند. همچنین شما میتوانید وارد مرورگر خود شوید. سپس در مرورگر خود عبارت Instagram.com/ Account name را تایپ کنید. در عبارت گفته شده به جای Account name نام اکانت شخص مورد نظر را تایپ کنید. در صورتی که بعد از جست جو اکانتی پیدا نشد یعنی این اکانت وجود ندارد و غیر فعال شده است.

رفع مشکل اینستاگرام Page isn't available

بلاک شدن شما توسط صفحه مقابل

یکی دیگر از دلایل باز نشدن صفحه ای در اینستاگرام و مواجه شدن با ارور، بلاک شدن توسط شخص مقابل است. در صورتی که شخصی شما را بلاک کند شما نمیتوانید به اکانت او دسترسی داشته باشید. بنابر این یکی از دلایل باز نشدن صفحه اینستاگرامی شخصی برای شما میتواند بلاک شدن از طرف او باشد. در این صورت شما نمیتوانید کاری انجام دهید و باید از اکانت مورد نظر خود بخواهید شما را آنبلاک کند تا مجددا بتوانید صفحه او را ببینید.

حل مشکل Page isn't available اینستا

خارج شدن از اکانت و ورود مجدد به آن برای حل مشکل Page isn’t available اینستا

خارج شدن از اکانت و ورود مجدد به آن یکی از روش های رفع مشکلات و ارور های مختلف این برنامه است. زمانی که با مشکلی در اینستاگرام مواجه میشوید میتوانید یک بار از اکانت خود خارج شوید و مجدد وارد آن شوید. دقت داشته باشید برای ورود مجدد به اکانت خود باید پسورد خود را داشته باشید، در غیر اینصورت نمیتوانید وارد اکانت خود شوید. بنابر این اگر پسورد ندارید سایر روش ها را تست کنید.

حل مشکل This page isn't available at the moment

شادوبن شدن اکانت اینتستاگرامی علت مشکل اینستاگرام Sorry this page isn’t available

اینستاگرام قوانین و شرایط مختلفی برای استفاده از برنامه خود قرار داده است. در صورتی که شخصی این قوانین را رعایت نکند باعث میشود تا صفحه اینستاگرامی او Shadowban یا شادوبن شود. Shadowban شدن باعث میشود تا محتوای شما به تمامی افرادی که صفحه شما را دنبال میکنند و فالو دارند نشان داده نشود. در عوض به تعداد کمتری از افراد پست های شما را نشان میدهد. در برخی از موارد زمانی که پیج شما Shadowban میشود شخص دیگری نمیتوانید پست ها، استوری ها و… را در اکانت شما مشاهده کند و زمانی که سعی میکند پیج شما را باز کند با مشکل Page isn’t available right now instagram مواجه میشود. بنابر این بررسی کنید و در صورتی که شادوبن شدید مدتی صبر کنید تا از این حالت خارج شوید.

حل مشکل This page isn’t available at the moment با حذف حافظه پنهان اینستاگرام

با هر بار استفاده شما از برنامه اینستاگرام، یکسری فایل ایجاد میشود و در حافظه کش یا پنهان برنامه ذخیره میشود. این فایل های موقت برای سریعتر اجرا شدن برنامه برای دفعات بعد هستند. گاهی این فایل ها قدیمی و یا خراب میشوند. در این شرایط شما را با مشکلات و ارور های مختلفی مواجه میکند. در این صورت شما میتوانید با پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام اندروید مشکل خود را حل کنید. حذف حافظه کش اینستاگرام در آیفون با سادگی اندروید نیست و گزینه ای برای این کار به صورت مستقیم ندارد، اما با این حال با چند روش در گوشی های آیفون نیز میتوانید حافظه پنهان برنامه را حذف کنید.

بعد از حافظه کش اینستاگرام از اکانت خود خارج میشوید. دقت داشته باشید برای ورود مجدد به اکانت خود باید پسورد خود را داشته باشید، در غیر اینصورت نمیتوانید وارد اکانت خود شوید. بنابر این اگر پسورد ندارید سایر روش ها را تست کنید.

فعال بودن آنتی ویروس در گوشی علت مشکل Page isn’t available right now آیفون و…

بسیاری از کاربران در گوشی های اندرویدی و iOS خود از برنامه های آنتی ویروس استفاده میکنند. این برنامه ها برای محافظت از گوشی شما در برابر بد افزار ها و افراد سودجو بسیار میتواند مفید باشند. با این حال گاهی آنتی ویروس ها برنامه های بی خطری مانند اینتساگرام را خطر محسوب میکنند و در کارکرد آن ها اختلال ایجاد میکند و باعث میشود شما در اینستاگرام با ارور مواجه شوید. بنابر این درصورتی که متوجه شدید اینستاگرام در گوشی اندرویدی یا iOs شما به درستی کار نمیکند میتوانید به صورت موقت برنامه آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

حل مشکل Page isn’t available right now آیفون و اندروید با آپدیت کردن برنامه اینستاگرام

برای برنامه اینستاگرام به طور مرتب بروزرسانی هایی قرار میگیرد. این بروزرسانی ها به غیر از اضافه کردن ویژگی های جدید به برنامه و تغییر ظاهر برنامه برخی از مشکلات و باگ ها را رفع میکند. این مشکلات و باگ ها، مشکلاتی هستند که کاربران گزارش میکنند و پشتیبانی این برنامه سعی میکند با آپدیت های جدید این مشکلات را رفع کنند. در صورتی که میخواهید پیج شخصی را باز کنید اما صفحه شخص برای شما باز نمیشود و از طرفی میدانید که صفحه شخص مشکل خاصی ندارد میتوانید اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

مشکل Page isn't available right now آیفون

استفاده از اینستاگرام لایت در اندروید

Instagram Lite نسخه ای از برنامه اینستاگرام است که برای گوشی های با سخت افزار ضعیف طراحی شده است و سبک تر از نسخه اصلی اینستاگرام است. این روش فقط برای گوشی های اندروید کاربرد دارد و در iOS نمیتوانید از این برنامه استفاده کنید.

مشکل جدید اینستاگرام Page isn't available right now

استفاده از نسخه وب اینستاگرام برای حل مشکل Page isn’t available right now در آیفون و اندروید

به غیر از برنامه اینستاگرام شما میتوانید در گوشی های اندرویدی و آیفون خود از اینستاگرام وب استفاده کنید. نسخه وب اینستاگرام برای مواقعی که برنامه آن دچار مشکل میشود میتواند برای شما مناسب باشد و بدون ارور هر صفحه ای که میخواهید را پیدا کنید.

مشکل Page isn't available right now instagram

حل مشکل ارور Page isn’t available right now با نصب مجدد برنامه

در صورتی که با هیچکدام از روش های بالا نتوانستید مشکل جدید اینستاگرام Page isn’t available right now را حل کنید میتوانید یک بار برنامه را از روی گوشی اندرویدی و یا آیفون خود حذف کنید. پس از حذف کامل برنامه اینستاگرام از طریق گوگل پلی یا پلی استور مجددا برنامه را دانلود و نصب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز دلایل و روش های حل مشکل اینستا Page isn’t available right now را بررسی کردیم. آیا با روش های گفته شده شما توانستید مشکل خود را حل کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حل مشکل Page isn’t available اینستا در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
حل مشکل گیر کردن در حالت Posting یا Sending استوری یا پست اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
چگونه استوری دیگران را نبینیم؟ (راهکار ساده و فوری)
آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام

نظرات

×