آموزش 5 روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..

آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..

شاید بدون اینکه خبر داشته باشید از اطلاعات شما برای ثبت سیم کارت ایرانسل، همراه اول، رایتل و غیره استفاده شده باشد. 📱 سوء استفاده از اطلاعات دیگران برای کلاهبرداری یکی از روش هایی است که انجام می شود و شما باید از این واقعه جلوگیری کنید. در آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. امروز انزل وب ما به شما راهکارهایی را یاد خواهیم داد تا هر چه زودتر جلوی این فاجعه را بگیرید.

نحوه استعلام تعداد سیم کارت های به نام

?How to Find SIM Card Ownership Number in Iran

دلایل زیادی برای استعلام تعداد سیم کارت وجود دارد که یکی از آنها را در بالا توضیح دادیم. در برخی مواقع دیگر ممکن است شما تعدادی سیم کارت از اپراتورهای مختلف را خریداری کرده باشید و مدتی از آن استفاده نکرده باشید. در این شرایط اپراتورها شماره های سیم کارت را از شما پس می گیرند و به کاربران دیگر عرضه می کنند. شما ممکن است از تعداد سیم کارت فعال خود بی خبر باشید. در ادامه روش های مختلف استعلام تعداد سیم کارت را به شما یاد خواهیم داد.

سامانه استعلام سیم کارت Mobilecount

شما می توانید به سامانه mobilecount.cra.ir مراجعه و از تعداد سیم کارت هایی که با کد ملی شما فعال شده است اطلاع پیدا کنید. در این روش علاوه بر کد ملی شما به نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و نام پدر نیاز خواهید داشت. با وارد کردن این اطلاعات در سامانه می توانید از طریق پیامک از تعداد سیم کارت ایرانسل یا هر اپراتور دیگر خبر پیدا کنید.

برای مشاهده تعداد سیم کارت های به نام من ، بعد از وارد شدن به این سامانه، با قوانین موافقت می کنم و دکمه مرحله بعد را کلیک می کنم.

نوع شناسه هویتی خود (به طور مثال کد ملی) را انتخاب می کنم.

حالا فیلدهای کد ملی، شماره همراه، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر و کد امنیتی را وارد می کنم و روی دکمه مرحله بعد کلیک می کنم.

سامانه استعلام سیم کارت Mobilecount

بعد از انجام مراحل بالا با صفحه نتیجه روبرو خواهم شد و به طور همزمان پیامکی ارسال می شود که تعداد سیم کارت همراه اول، ایرانسل و غیره را اعلام می کند.

سامانه استعلام سیم کارت Mobilecount

در صورتی که در این روش موفق به استعلام سیم کارت ایرانسل با کد ملی یا هر اپراتور دیگری نشدید می توانید درخواستتان را از طریق ایمیل mobilecount@cra.ir مطرح کنید.

استعلام مالکیت سیم کارت با ارسال پیامک

یکی دیگر از روش هایی که برای استعلام سیم کارت به نام تان می توانید استفاده کنید ارسال کد ملی به صورت پیامک به شماره های ۳۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ است. در این روش تنها تعداد سیم کارتی که به نام تان است نمایش داده می شود و شماره سیم کارت و نام افراد نشان داده نمی شود.

استعلام مالکیت سیم کارت با ارسال پیامک

استعلام شماره سیم کارت های به نام من با اپلیکیشن

معمولا اپراتورها برای راحتی مشترکین خود اپلیکیشن هایی را طراحی کرده اند تا بتوانند خدمات متنوع خود را ساده تر در اختیار کاربران قرار دهند. در ادامه ما در مورد سه اپلیکیشن پر استفاده صحبت خواهیم کرد:

اپلیکیشن ایرانسل من : برای استعلام تعداد سیم کارت های بنام تان ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و از منوی سمت راست وارد پرونده و سپس اطلاعات حساب شوید. مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده را انتخاب کنید. یک روش برای ارسال کد یکبار مصرف انتخاب کنید. کدی که برایتان ارسال شده است را وارد کنید و تایید را انتخاب کنید. در نهایت لیست شماره های ایرانسل من را مشاهده کنید.

اپلیکیشن همراه من: بعد از دانلود و نصب برنامه، آن را اجرا کنید و به مسیر پروفایل > سیم کارت های من بروید و شاره های تلفن همراه خود را مشاهده کنید.

استعلام شماره سیم کارت های به نام من با اپلیکیشن

استعلام شماره سیم کارت های به نام من با اپلیکیشن

اپلیکیشن رایتل من: رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در ایران به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از این برنامه تعداد سیم کارت بنام خود را مشاهده کنید. برای مشاهده تعداد سیم کارت های خود به منوی اطلاعات بروید و گزینه شماره های من را انتخاب کنید.

استعلام تعداد سیم کارت های به نام با استفاده از سایت همراه اول

اگر علاقه ای به نصب برنامه ندارید و می خواهید در فضای ذخیره سازی دستگاه خود صرفه جویی کنید می توانید وارد سایت همراه اول شوید. شماره تلفن همراه و کد یکبار مصرف را وارد کنید.

استعلام تعداد سیم کارت های به نام با استفاده از سایت همراه اول

در صفحه اصلی حساب کاربری خود روی آیکن سیم کارت زیر کلیک کنید تا تعداد سیم کارت هایی که به نام شما است نمایش داده شود.

استعلام تعداد سیم کارت

استعلام تعداد سیم کارت های ایرانسل من با استفاده از کد دستوری

برای استعلام تعداد سیم کارت های ایرانسل خود می توانید از کد دستوری ستاره ۸۰ مربع (*۸۰#) استفاده کنید.

برای استعلام تعداد سیم کارت های من برای اپراتور رایتل با شماره گیری کد دستوری ستاره ۲۱۱ مربع (*۲۱#) می توانید تعداد سیم کارت هایی به نام خودتان را مشاهده کنید.

و برای سیم کارت های همراه اول از کد ستاره ۱۰ ستاره ۱۳۰ مربع (*۱۰*۱۳۰#) استفاده کنید.

استعلام تعداد سیم کارت های ایرانسل من با استفاده از کد دستوری

در صورت استفاده از هر یک از روش های بالا، می توانید بعد از ۱۰ روز مجدد درخواست ارسال کنید.

در صورتی که چند شماره به نامتان است و شما از آن بی اطلاع بودید هر چه سریعتر به دفترهای پیشخوان مراجعه کنید و سیم کارت هایی که استفاده نمی کنید را غیرفعال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. امروز انزل وب ما راهکارهای مختلفی را به شما معرفی کردیم که یکی از آنها مشاهده شماره سیم کارت های به نام من با کد ملی بود شما برای استعلام سیم کارت با شماره از چه روشی استفاده می کنید؟ روش ها، نظرات یا پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

پیدا کردن کدپستی از روی آدرس و نقشه در چند قدم ساده (پیدا کردن کدپستی فراموش شده)
پیدا کردن کدپستی از روی آدرس و نقشه در چند قدم ساده (پیدا کردن کدپستی فراموش شده)
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
راهنما با جزئیات برای استعلام وضعیت سند خودرو
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش مشاهده متن و استعلام وصیت نامه ثب شده در دفترخانه (محضری)
آموزش مشاهده متن و استعلام وصیت نامه ثب شده در دفترخانه (محضری)

نظرات

×