17 ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و..

۱۷ ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و..

آیا میخواهید با استفاده از هوش مصنوعی در کمترین زمان محتواهایی در زمینه های گوناگون تولید و از این مطالب استفاده کنید؟ 🖊️ در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۷ ابزار و سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ، انگلیسی و.. میپردازیم.

آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

?How to Create Content with AI

هوش مصنوعی با پیشرفتی که داشته است در هر زمینه ای میتواند به کاربران کمک کند. یکی از این زمینه ها تولید محتوا است. پیش از این برای تولید محتوا در زمینه های مختلف نیاز بود تا در آن زمینه شخص مطالعه داشته باشد و زمان زیادی را صرف تولید محتوا کند. با این حال شما با استفاده از هوش مصنوعی میتوانید محتواهای زیادی را در کوتاه ترین زمان تولید کنید و از آن ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی و بررسی ابزار های تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی میپردازیم.

تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی و… با استفاده از ChatGPT

بیشتر کاربران با هوش مصنوعی ChatGPT آشنا هستند. این ابزار پیشرفته ترین ابزاری است که با استفاده از هوش مصنوعی به سوالات شما پاسخ میدهد. برای استفاده از این ابزار شما نیاز به ساخت اکانت ChatGPT دارید. بعد از ساخت اکانت و ورود به آن تمام سوالات خود در هر زمینه ای را از این ربات میتوانید بپرسید. در آخر پاسخ ربات را به عنون محتوا خود میتوانید در هر جایی استفاده کنید. شما میتوانید از ChatGPT در اندروید و آیفون نیز استفاده کنید. به همین دلیل دسترسی راحتی دارد. این ربات از تمامی زبان ها نیز پشتیبانی میکند و میتوانید برای تولید محتوا فارسی نیز از آن استفاده کنید.

تولید متن با هوش مصنوعی

به غیر از ربات ChatGPT میتوانید از افزونه WebCopilot.ai بر روی گوگل کروم استفاده کنید. با نصب این افزونه بر روی مرورگر کروم خود در هر لحظه یک ربات تولید کننده محتوا دارید و دسترسی شما به این ابزار راحت تر میشود.

تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

یکی دیگر از افزونه هایی که میتوانید روی گوگل کروم خود نصب کنید و با استفاده از آن محتواهای مختلف استفاده کنید، افزونه AIPRM for ChatGPT است. این افزونه سرعت بالایی در پاسخ دهی و تولید محتواهای مختلف دارد.

آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

 

Peo سایت تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

در صورتی که برای موضوعات مختلفی به دنبال محتوا میگردید میتوانید با Peo محتواهای خوبی تولید کنید. Peo یکی از چت بات هایی است که با استفاده از هوش مصنوعی که دارد میتواند پاسخ شما را بدهد. برای اینکه با این ابزار بتوانید محتوا تولید کنید کافیست وارد این سایت شوید، سپس سوال خود را از هوش مصنوعی بپرسید. این هوش مصنوعی بعد از چند ثانیه جواب را به شما کامل میدهد و میتوانید محتواهای تولید شده را در هر جایی استفاده کنید.

هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان

پیدا کردن ایده تولید محتوا با هوش مصنوعی با استفاده از Copy.ai

Copy.ai ابزاری قدرتمند برای تولید محتوا است. محتواهایی که این سایت تولید میکند بر اساس هوش مصنوعی است. نسخه رایگان Copy.ai به شما این امکان را میدهد تا در ماه ۲۰۰۰ کلمه محتوا تولید کنید. این سایت دارای بیش از ۹۰ ابزار برای تولید محتوا است. این ابزار ها برای توضیحات محصول، تولید محتوا برای وبلاگ ها، محتوای رسانه های اجتماعی و… کاربرد دارد. ابزار های وبلاگ نویسی این سایت، محتوای بسیار دقیق و استاندارد برای شما تولید میکند.

ساخت تولید محتوا با هوش مصنوعی

همانطور که گفته شد Copy.ai بیش از ۹۰ ابزار هوش مصنوعی دارد. به غیر از آن بیش از ۴۰ الگوی از پیش ساخته نیز دارد که برای استفاده راحت تر از این سایت به آن ها دسترسی دارید. نسخه رایگان Copy.ai فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی میکند و شما برای تولید محتوا هیچ زبان دیگری نمیتوانید از آن استفاه کنید. این ابزار تب History ندارد. این یعنی محتواهای شما ذخیره نمیشود و به کار ها قبلی خود در این سایت نمیتوانید دسترسی داشته باشید.

ساخت تولید محتوا با هوش مصنوعی Rytr.me

Rytr.me ابزاری محبوب بین کاربرانی که تولید محتوا میکنند است. این سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است و با استفاده از آن در موضوعاتی که نیاز دارید محتوا تولید میکند. این سایت بر اساس آخرین مدل پیش بینی زبان به نام GPT-3 کار میکند. در این سایت شما میتوانید ماهانه بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه محتوا تولید کنید. همچنین ۳۴ ابزار دارد که این ابزار های هوش مصنوعی برای وبلاگ ها، کپی رایتینگ، تجارت، تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد.

سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

این سایت رابط کاربری ساده و مدرنی دارد. این به صورتی است که شما به سادگی میتوانید از آن استفاده کنید. Rytr از ۲۹ زبان پشتیبانی میکند. همچنین این سایت ۲۲ لحن نوشتاری مختلف را در اختیار شما قرار میدهد تا محتواهای جذاب تری تولید کنید. این سایت ابزاری به نام Magic Command نیز دارد. شما از این ابزار میتوانید برای تولید محتواهای خاص استفاده کنید. شما در یک موضوع نمیتوانید محتوای طولانی تولید کنید. بنابر این اگر شما به دنبال تولید محتواهای جذاب و خیلی کامل هستید این ابزار برای شما مفید نیست. همچنین خروجی های Rytr همیشه دقیق نیستند و گاهی ممکن است خطا داشته باشند.

تولید محتوا با Writecream

Writecream محتوا هایی با کیفیت و مبتنی بر هوش مصنوعی برای شما تولید میکند. بر خلاف سایر ابزار های معرفی شده شما در Writecream میتوانید تا ۱۰ هزار کلمه محتوا تولید کنید. همچنین به بیش از ۷۵ زبان دسترسی دارید. این سایت ابزار های وبلاگ نویسی خوبی دارد، به صورتی که محتوا وبلاگ آن تا حد زیادی دقیق هستند. در صورتی که در موضوع خاصی در این سایت محتوا میخواهید میتوانید از ابزار Chat Genie استفاده کنید. به غیر از ابزار های گفته شده، Writecream ابزار های جالبی برای استفاده دارد.

تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

رابط کاربری Writecream مدرن نیست و ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد. همچنین ممکن است کیفیت خروجی آن متوسط باشد و گاهی با خطا مواجه شود. در سایت Writecream شما کنترلی روی خروجی آن ندارید. این یعنی نمیتوانید تنظیم کنید که خروجی شما چند کلمه باشد.

هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان Neuroflash

اگر میخواهید محتواهای طولانی برای موضوعات خود تولید کنید سایت Neuroflash برای شما بسیار مناسب است. این سایت به شما امکان تولید ۲۰۰۰ کلمه در ماه را میدهد. همچنین ۱۰۸ ابزار مختلف دارد که میتوانید برای تولید محتواهای مختلف در دسته بندی های مختلف از آن استفاده کنید. خروجی های Neuroflash کیفیت بالایی دارد. رابط کاربری این سایت بسیار زیبا و مدرن است و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

Neuroflash از زبان های محدودی پشتیبانی میکند. به این صورت که شما از این سایت میتوانید برای تولید محتوا های انگلیسی و آلمانی استفاده کنید. در صورتی که نمیخواهید محتوا تولید کنید و فقط میخواهید فرم محتوا خود را تغییر دهید تا با جملات مختلفی نوشته شود، این سایت ۱۱ زبان مختلف در اختیار شما قرار میدهد.

Simplified سایت تولید محتوا با کمک هوش مصنوعی

Simplified یک دستیار برای محتوا کپی رایتینگ یا کپی نویسی است. این ابزار به شما این امکان را میدهد تا در ماه ۳۰۰۰ کلمه تولید کنید. همچنین ۷۰ قالب هوش مصنوعی را ارائه میدهد که طیف وسیعی از دسته بندی ها را شامل میشود. این سایت از ۲۰ زبان پشتیبانی میکند و محتوا خود را میتوانید به ۲۰ زبان مختلف تولید کنید. Simplified رابط کاربری خوبی دارد، به صورتی که اگر تم روشن این سایت را دوست ندارید میتوانید تم تیره آن را فعال کنید. خروجی این سایت قابل تنظیم است. این یعنی شما میتوانید تنظیم کنید که میخواهید خروجی شما چه تعداد کلمه ای داشته باشد. همچنین محتوا خروجی آن کیفیت بالایی دارد.

تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

همانطور که گفته شد این سایت محتوا با کیفیتی تولید میکند، اما این ویژگی در محتواهای طولانی تر ممکن است با مشکل مواجه شود. یعنی Simplified حین تولید محتوا های طولانی تر ممکن است خیلی محتوای مناسبی به شما تحویل ندهد.

Writeme.ai ابزار تولید محتوا

هوش مصنوعی Writeme.ai بر اساس فناوری GPT-3 ساخته شده است. نسخه رایگان این ابزار ۲۰۰۰ کلمه محتوا میتواند برای شما تولید کند. همچنین ۴۰ قالب نیز دارد که به شما این امکان را میدهد در دسته بندی های مختلف، محتوا تولید کنید. این سایت از ۳۴ زبان پشتیبانی میکند و همچنین محتوا و جملات خود را میتوانید با ۲۲ فرم مختلف بنویسید. کیفیت خروجی Writeme.ai مناسب است. با وجود اینکه کیفیت خروجی مناسبی دارد سرعت مناسبی نیز در تولید محتوا دارد. رابط کاربری ساده Writeme.ai باعث میشود تا کاربران مبتدی راحت تر بتوانند از این سایت استفاده کنند. این سایت گزینه تاریخچه یا History ندارد. این یعنی شما به محتواهایی که قبلا تولید کردید دسترسی ندارید.

آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

محتوا نویسی با هوش مصنوعی توسط Yaara.ai

Yaara.ai یکی دیگر از ابزار هایی است که میتوانید برای تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی از آن استفاده کنید. این ابزار به شما امکان تولید محتوا با ۲۰۰۰ کلمه را میدهد و همچنین با ۸۰ قالب مختلف میتوانید در دسته بندی های مختلف محتوا تولید کنید. این دسته بندی ها شامل تبلیغات، وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و… میشوند. رابط کاربری Yaara.ai، بسیار ساده و زیبا است. همچنین این سایت حالت روشن و تیره دارد که میتوانید هر زمانی خواستید به راحتی بین این حالت ها جابه جا شوید. حین خروجی گرفتن از Yaara.ai میتوانید تنظیمات مختلفی را اعمال کنید تا محتوا شما بر اساس سلیقه شما باشد. نسخه رایگان این سایت فقط زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار میدهد و برای استفاده از سایر زبان های آن باید نسخه کامل آن را تهیه کنید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی

آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی با INK

INK پلتفرم تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است. شما در ماه در نسخه رایگان این پلتفرم میتوانید ۲۰۰۰ کلمه تولید کنید. INK از زبان انگلیسی پشتیبانی میکند. این پلتفرم رابط کاربری مدرن و ساده ای دارد. در این پلتفرم شما میتوانید با استفاده از حساب گوگل، اکانت مایکروسافت یا فیسبوک ثبت نام کنید، اما امکان ثبت نام با استفاده از ایمیل وجود ندارد. در سایت INK به غیر از تولید محتوا میتوانید با بهینه ساز سئو آن محتوای خود را بهینه سازی کنید.

ایده تولید محتوا با هوش مصنوعی

EasyPeasy سایت تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی به زبان انگلیسی و…

EasyPeasy ابزاری برای کپی نویسی است که میتوانید در ماه هزار کلمه محتوا تولید کنید. EasyPeasy رابط کاربری ساده و زیبایی دارد، این به صورتی است که مبتدیان به راحتی میتوانند از این سایت استفاده کنند. EasyPeasy از ۴۰ زبان مختلف پشتیبانی میکند و میتوانید محتوا خود را به زبان های مختلفی تولید کنید. همچنین ۸۰ ابزار مختلف برای دسته بندی های مختلف نیز دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. در صورتی که میخواهید محتواهای طولانی تولید کنید میتوانید از EasyPeasy استفاده کنید. این ابزار با تولید محتوا قوی و طولانی، کیفیت بالایی نیز دارد و محتوا خوبی برای شما تولید میکند.

تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

Quillbot ابزار تغییر دهنده فرم جملات برای تولید محتوای بهتر

Quillbot کمی تفاوت با سایر سایت های معرفی شده دارد. این ابزار محتوا جدیدی برای شما تولید نمیکند، اما با این حال شما میتوانید جملات مختلفی را وارد کنید و Quillbot فرم جمله را تغییر میدهد و با کلمات جدید به شما ارائه میدهد. این ابزار برای تغییر فرم محتوا شما عالی است. با این حال در صورتی که میخواهید هوش مصنوعی محتوا جدیدی تولید کند Quillbot برای شما مناسب نیست و میتوانید از سایر ابزار ها استفاده کنید.

تولید متن با هوش مصنوعی

Wordtune ابزار تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی

Wordtune یکی از معروفترین ابزار هایی است که برای تولید متن با هوش مصنوعی میتوانید از آن استفاده کنید. این سایت یک افزونه دارد که میتوانید روی گوگل کروم آن را نصب کرده و فرمت جملات مختلف در ایمیل ها، Google Docs، نسخه وب واتساپ و… را تغییر دهید.

تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی

Writesonic هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام و…

Writesonic از فناوری GPT-3 استفاده میکند تا بتواند محتواهایی با کیفیت بالا برای شما ایجاد کند. این ابزار بیش از ۲۵ زبان را پشتیبانی میکند. همچنین با قالب های مختلفی که دارد در دسته بندی های مختلفی مانند شبکه اجتماعی، تبلیغات، وبلاگ ها و… محتوا تولید میکند. نسخه رایگان این ابزار به شما امکان تولید محتوا با ۲۵۰۰ کلمه را میدهد. برای تولید محتوا در Writesonic شما نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف یادگیری این سایت کنید، این یعنی Writesonic رابط کاربری ساده ای دارد. این ابزار جزو ابزار هایی است که قالب های مختلفی دارند و به همین دلیل دسته بندی های زیادی را پوشش میدهد.

آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا متنی با هوش مصنوعی Scalenut

Scalenut از هوش مصنوعی و دیپ لرنینگ یا Deep learning استفاده میکند تا محتوا های خوب و با کیفیت بالا به شما ارائه دهد. این سایت نیز مانند سایت های دیگر قالب های مختلفی دارد که شما با استفاده از این قالب ها در دسته بندی های مختلفی میتوانید محتوا تولید کنید. تعداد کلمات نسخه رایگان این سایت ۱۰۰ هزار کلمه است، اما برخلاف سایت های معرفی شده این تعداد کلمات برای یک ماه نیست و فقط هفت روز میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین این سایت بهینه سازی قدرتمند سئو نیز دارد که محتوا های شما را بهینه میکند.

تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی

Scalenut بخشی به نام History ندارد و محتواهایی که قبلا تولید کردید را به شما نشان نمیدهد.

تولید متن با هوش مصنوعی Jasper AI

یکی دیگر از ابزار های معروف و محبوب برای تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی، سایت Jasper AI است. Jasper AI به غیر از هوش مصنوعی از ماشین لرنینگ نیز استفاده میکند تا محتوا های بهتری تولید کند. نسخه رایگان این ابزار برای پنج روز امکان تولید ده هزار کلمه را به شما میدهد. Jasper AI رابط کاربری ساده و مدرنی دارد. همچنین با قالب های متنوع خود امکان تولید محتوا در زمینه های مختلف را برای شما فراهم ساخته است. در صورتی که میخواهید محتواهای بلند و کامل تولید کنید، Jasper AI میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ایده تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا متنی با Copysmith

سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی Copysmith به شما کمک میکند تا محتوا های خوب در دسته بندی های مختلف تولید کنید. در نسخه رایگان این برنامه در هفت روز شما میتوانید ۲۰ هزار کلمه محتوا تولید کنید. بر خلاف خیلی از سایت هایی که گفته شد تب History ندارند و شما تاریخچه محتوا های خود را نمیتوانید مشاهده کنید، این سایت این امکان را فراهم ساخته است. این یعنی محتوا های قبلی که ایجاد کردید در تب تاریخچه یا History ذخیره میشود و میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

در صورتی که میخواهید به صورت انبوه تولید محتوا کنید، Copysmith این امکان را در اختیار شما قرار میدهد و میتوانید از این ابزار کمک بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی پرداختیم. آیا شما توانستید از ابزار ها و سایت های معرفی شده برای تولید محتوا استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

4 تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی
۴ تا ابزار برتر حذف واترمارک از ویدیو با هوش مصنوعی
بررسی 7 تا از بهترین سایت چت با هوش مصنوعی به فارسی و انگلیسی
بررسی ۷ تا از بهترین سایت چت با هوش مصنوعی به فارسی و انگلیسی
معرفی 14 ابزار جادویی ساخت عکس با هوش مصنوعی (رایگان و حرفه ای)
معرفی ۱۵ ابزار جادویی ساخت عکس با هوش مصنوعی (رایگان و حرفه ای)
معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)
معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه مشابه فیس اپ (FaceApp)

نظرات

  • midlaj says:

    بله، هوش مصنوعی می‌تواند در تولید محتوا در زمینه‌های گوناگون به شدت مفید باشد. ابزارها و سایت‌هایی که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند، می‌توانند به کسانی که به دنبال سریعتر و بهینه‌تر تولید محتوا هستند، کمک کنند. این ابزارها می‌توانند متن‌هایی در زبان‌های مختلف ایجاد کنند، اطلاعات را به صورت خلاصه و دقیق ارائه دهند، و حتی به تولید محتوای چندرسانه‌ای مثل تصاویر و ویدئوها نیز کمک کنند.

    اما باید توجه داشت که استفاده از این ابزارها نیاز به ارزیابی دقیق و ویرایش محتوا دارد تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین در مواردی که اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز است، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ممکن است به عمق مورد نیاز نرسند.

    به همین دلیل، استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا باید با دقت و با در نظر داشتن موارد خاص و اهداف مشخص انجام شود. همچنین، احترام به حقوق مالکیت معنوی و تنظیمات حق نشر نیز بسیار مهم است.

×