4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل

۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل

ایرانسل یکی از اپراتورهای مهم و بزرگ در ایران است. 📱 به علت ارزان بودن سیم کارت های ایرانسل افراد زیادی از آن استفاده می کنند. ممکن است شما بخواهید بدانید در طی مدت زمان استفاده از خدمات ایرنسل چند سیم کارت به نام خود خریداری و یا سیم کارت هایی به نام شما ثبت شده اند. در این مطلب از انزل وب ۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام ایرانسل را معرفی می کنیم.

فهمیدن شماره های به نام من در ایرانسل

How to Find Count of Registered SIM Cards in Irancell?

امروزه گوشی های موبایل جزو جدایی ناپذیر زندگی ما است. همچنین سرقت های مجازی به یکی از چالش های بزرگ زندگی امروزه به شمار می رود. بنابراین ممکن است افراد چندین شماره برای اهداف مختلفی داشته باشند. اما شاید این سیم کارت ها به دلیل عدم استفاده و یا فعال نبودن مورد سو استفاده قرار بگیرند. پس بهتر است نسبت به استعلام سیم کارت های به نام خودتان اقدام کنید. در صورتی که به آنها نیاز ندارید نسبت به سلب امتیاز آنها اقدام کنید. اگر می خواهید بدانید چند سیم کارت به نام شما است در زیر چند ترفند برای استعلام تعداد سیم کارت ها وجود دارد. البته در این روش استعلام فرقی ندارد سیم کارت دایمی یا اعتباری باشد.

استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل

شما می توانید از طریق سایت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس mobilecount.cra.ir تعداد سیم کارت های به نام خودتان را استعلام کنید. ابتدا باید قوانین سایت را تایید کنید. سپس اطلاعات هویتی کد ملی و شماره همراه و کد امنیتی را وارد کنید. سپس مرحله بعد را بزنید. در پایان برای شماره شما پیامکی می آید که شما چند سیم کارت ثبت شده دارید.

استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل

شماره سیم کارت های ایرانسل به نام من با کد ملی

استعلام با شماره کارت ملی کمی زمان بر خواهد بود. در زمانی که شما به اینترنت دسترسی ندارید این روش مناسب است. حالا باید کد ملی خودتان را بدون خط فاصله و یا بدون ممیز به سر شماره های ۳۰۰۰۱۵۰ و یا ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ ارسال کنید. در اینجا پیامکی برای شما ارسال می شود که تعداد سیم کارت به نام شما را به تفکیک اپراتور ها نمایش می دهد.

استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل

شماره های بنام من در ایرانسل نسخه قدیمی

برای استعلام سیم کارت های ثبتی به نام خودتان می توانید از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنید. ابتدا برنامه را دانلود و در گوشی خود نصب کنید.

استعلام شماره های ایرانسل

برای ورود به برنامه شماره خودتان وارد کنید. در سمت راست برنامه بالای صفحه منوی ۳ خط را تب کنید. گزینه پرونده را انتخاب کنید.

استعلام شماره های ایرانسل

 

را قسمت اطلاعات پرونده روی گزینه اطلاعات حساب تب کنید و گزینه مشاهده سیم کارت های ایرانسل ثبت نام شده را تب کنید.

استعلام شماره های ایرانسل

در اینجا یک رمز یک بار مصرف به شماره ای که در ابتدای ورود وارد کردید ارسال می شود. بعد از ثبت رمز لیست شماره های ایرانسل من ظاهر می شود.

استعلام شماره های ایرانسل

شماره ها به صورت مخفی نمایش داده می شود جهت اطلاع از آنها باید از طریق گزینه اضافه کردن به ایرانسل من آنها را به برنامه اضافه کنید.

استعلام شماره های ایرانسل

استعلام تعداد شماره های من در نسخه جدید ایرانسل من

در نسخه جدید ایرانسل من ابتدا در صفحه اصلی بر روی گزینه “حساب من” تپ کنید.

شماره های من در نسخه جدید ایرانسل من

در مرحله بعد تب “پروفایل” را از پایین انتخاب و در این بخش گزینه “شماره های من” را انتخاب نمایید.

استعلام شماره های من در نسخه جدید ایرانسل من

کد تایید ارسال شده به خط را وارد و در این بخش همانند نسخه قدیمی شماره های ثبت شده به نام خود را میتوانید مشاهده و مدیریت کنید.

استعلام تعداد شماره های من در نسخه جدید ایرانسل من

شماره های من در ایرانسل

یک راه دیگر برای استعلام تنها تعداد سیم کارت های ایرانسل به نام شما از طریق کد USSD است. یعنی شما با شماره گیری عدد #۸۰* می توانید تعداد سیم کارت های ایرانسل به نام خودتان را استعلام کنید.

سوالات متداول

آیا می شود از طریق برنامه ایرانسل من سیم کارت را سلب امتیاز کرد؟

بله بدون نیاز به حضور در مراکز خدمات ایرانسل می توانید از برنامه سیم کارت هایی که استعلام کردید و به نام شما بود با انتخاب گزینه سلب امتیاز آنها را از مالکیت خود خارج کنید

آیا می شود سیم کارت ایرانسل را بدون مراجعه حضوری مسدود کرد؟

بله شما می توانید  با شماره گیری 700 از طریق سیم کارت های ایرانسل و یا تماس با شماره 09377000000 از شماره تلفن های ثابت و وصل شدن به اپراتور و اعلام سریال سیم کارت آن را مسدود کنید

من میخواهم سیم کارت ایرانسل پدرم را مسدود کنم آیا امکان پذیر است ؟

خیر حتما باید خودشان و با کارت ملی به دفاتر خدمات ایرانسل مراجعه کنند.

من هیچ سیم کارت ایرانسلی نخریدم اما در زمان استعلام یک سیم کارت به نام ثبت شده چه کار کنم؟

شما باید به دفاتر خدمات ایرانسل مراجعه کنید و کارت ملی خودتان را نیز همراه داشته باشید احتمالا کسی با داشتن شماره ملی شما اقدام به ثبت سیم کارت کرده است.

جمع بندی

اگر شما تعدادی سیم کارت خریدید اما از آنها استفاده نمی کنید استعلام تعداد سیم کارت ها به شما کمک می کند آنها ار مدیریت کنید. زیرا مسئولیت تمام سیم کارت و عواقب آن به عهده مالک است. متاسفانه مسئله سو استفاده از سیم کارت برای مالکان آنها عواقب نا خوشایندی خواهد داشت. ممکن است افراد سود جو از سیم کارت های شما استفاده های غیر قانونی کنند. پس بهتر است اگر از سیم کارتی استفاده نمی کنید آنها را سلب امتیاز و واگذار کنید.

نظرات و پیشنهاد های شما؟

در این مطلب از انزل وب به بررسی ۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل پرداختیم. آیا تا به حال برای شما پیش آمده که کسی از سیم کارت شما استفاده کند؟ لطفا نظرات و پیشنهاد های خودتان را با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
آموزش 3 روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش ۳ روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

نظرات

×