راهنما و آموزش قدم به قدم دانلود لایو اینستاگرام در همه دستگاه ها

راهنما و آموزش قدم به قدم دانلود لایو اینستاگرام در همه دستگاه ها

Live اینستاگرام 🔴 دارای گزینه دانلود مستقیم نیست؛ بنابراین شما نمیتوانید لایو اینستاگرام را تنها با زدن یک دکمه دریافت کنید. با این حال، راه های دیگری برای این کار وجود دارد. در مطلب امروز انزل وب به راهنما و آموزش قدم به قدم دانلود لایو اینستاگرام در همه دستگاه ها میپردازیم.

آموزش دانلود لایو اینستاگرام دیگران

?How to Download an Instagram Live Video

اینستاگرام پلتفرمی است برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو و به یکی از رسانه های اجتماعی پیشرو تبدیل شده است. لایو ایسنتاگرام یکی از پرکاربردترین ویژگی‌های اینستاگرام است زیرا امکان تعامل با دنبال‌کنندگان را از طریق پخش ویدیوی زنده فراهم می‌کند. با این حال نبود قابلیت دانلود لایو اینستاگرام در اندروید و .. یکی از ویژگی های ناخوشایند این برنامه است. در ادامه تعدادی از راهکارهای دانلود لایو را به شما معرفی میکنیم.

۱- ربات دانلود لایو اینستا

اولین و ساده‌ترین راه برای این کار، ربات تلگرامی دانلود لایو اینستاگرام است. مهم نیست کاربر اندروید، آیفون یا ویندوز باشید؛ اگر به تلگرام دسترسی دارید به سادگی میتوانید لایو اینستاگرام را دانلود کنید. ربات های زیادی برای دانلود لایو یا عکس و ویدیو در اینستاگرام وجود دارد. یکی از بهترین ها، ربات RegramBot@ است. برای کار با این ربات، مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا آدرس RegramBot@ را در قسمت سرچ تلگرام کپی کرده وارد ربات شوید و دکمه Start را بزنید.

قابلیت های این ربات در قالب یک پیام برای شما ارسال میشود. کافی است به اینستاگرام بروید و لینک لایوی که میخواهید دانلود شود را در ربات کپی کنید تا فایل ویدیو برای شما ارسال شود.

ربات دانلود لایو اینستا

۲- ضبط صفحه نمایش

راه دیگر برای ذخیره لایو اینستاگرام، ضبط صفحه هنگام پخش لایو است. ضبط صفحه در اندروید کار ساده‌ای است. کافی است گزینه زیر را فعال کنید تا ضبط صفحه شروع شود.

ضبط صفحه نمایش

برای ضبط صفحه در ویندوز، باید کلیدهای Windows + G را فشار دهید. سپس روی گزینه Camera کلیک کنید تا صفحه ضبط برای شما باز شود.

ضبط صفحه در ویندوز

۳- استفاده از Live Archive

Live Archive یک ویژگی بسیار خوب اینستاگرام است که به طور خودکار پخش زنده را تا سی روز نگه می دارد. میزبان‌ها می‌توانند لایو قدیمی خود را با یک ضربه، دوباره تماشا کنند یا آن را به اشتراک بگذارند و دانلود کنند. با این حال، برای استفاده از این ویژگی باید این ویژگی ذخیره لایو اینستاگرام در تنظیمات اینستاگرام روشن شود. برای فعال کردن ویژگی Live Archive:

روی منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید تا Settings and Privacy باز شود.

دانلود لایو اینستاگرام سایت

صفحه را اسکرول کنید تا Archiving and Downloading باز شود. سپس Save Live to Archive را فعال کنید.

استفاده از Live Archive

حال که این گزینه فعال شد، مجددا روی منوی سه خط بالا سمت راست ضربه زده و به Archive بروید.

برنامه دانلود لایو اینستاگرام

از منوی پایین، Live Archive را انتخاب کنید.

سیو لایو اینستاگرام

لایو آرشیو شده را باز کرده و روی علامت Download ضربه بزنید. دقت کنید که اگر از لایو شما بیشتر از ۳۰ روز گذشته باشد، لایو سیو نخواهد شد.

دانلود لایو اینستاگرام در اندروید

۴- سیو لایو اینستاگرام

اگر میزبان، لایو را در پروفایل خود به اشتراک گذاشته باشد میتوانید آن را سیو کنید. برای این کار:

لایو را باز کنید.

منوی سه نقطه را فشار دهید و روی Save برای ذخیره آن در صفحه خود ضربه بزنید.

سیو لایو اینستاگرام

اکنون میتوانید این لایو را در قسمت سیو اینستاگرام خود ببینید.

۵- دانلود لایو اینستاگرام با سایت و اپلیکیشن

در نهایت، اگر می‌خواهید لایو اشتراک‌گذاری شده را به جای ذخیره آن در اینستاگرام، دانلود کنید میتوانید لینک ویدیو را کپی کنید و از ابزارهای آنلاین رایگان برای دانلود آن استفاده کنید. برنامه دانلود لایو اینستاگرام پیشنهادی ما، اپلیکیشن Saveinsta است.

اپلیکیشن Saveinsta

البته اگر  قصد دانلود لایو اینستاگرام در ویندوز را دارید، میتوانید از طریق سایت Saveinsta نیز، لایو مدنظر خود را دانلود کنید. کافی است لینک ویدیو را در کادر URL کپی کنید. در اینجا نحوه کار با نرم افزار دانلود لایو اینستاگرام آورده شده است:

ویدیوی لایو اشتراک‌گذاری شده اینستاگرام را که می‌خواهید ذخیره کنید باز کنید و سه نقطه را فشار دهید.

دانلود لایو اینستاگرام سایت و اپلیکیشن 

روی گزینه Link Sharing ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.

دانلود لایو زنده

نرم افزار دانلود لایو اینستاگرام

سپس به برنامه Saveinsta یا هر برنامه دیگری بروید و لینک را در آنجا پیست کنید.

در نهایت، گزینه Download Video را انتخاب کنید تا ویدیوی لایو اینستاگرام در دستگاه شما ذخیره شود.

ویدیوی لایو اینستاگرام

سوالات متداول

آیا پخش زنده اینستاگرام ذخیره می شود؟

ویدیوهای لایو اینستاگرام شما به مدت 30 روز در آرشیو لایو اینستاگرام ذخیره می شوند، اما تنها در صورتی که قبلاً این ویژگی را فعال کرده باشید.

آیا می توانید بگویید که آیا شخصی در حال ضبط لایو اینستاگرام شما است؟

نه، نمی‌توانید تشخیص دهید که کسی پخش زنده اینستاگرام شما را ضبط می‌کند یا خیر، زیرا این یک ویژگی عمومی است و اینستاگرام الگوریتمی ندارد که به شما اطلاع دهد آیا کسی در حال ضبط لایو است یا نه.

جمع بندی

اگر میخواهید لایو خودتان را دانلود کنید، روش ۳ ساده‌ترین انتخاب است. اما برای دانلود لایو ذخیره شده دیگران، باید از باقی روشها استفاده کنید. دقت کنید که اگر شخص بعد از اتمام لایو، آن را پاک کند شما از هیچ طریقی نمیتوانید لایو را دانلود کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به راهنما و آموزش قدم به قدم دانلود لایو اینستاگرام در همه دستگاه ها پرداختیم.  آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

×