پرچمداران گوشی شیائومی بازار ایران در سال 2024

پرچمداران گوشی شیائومی بازار ایران در سال ۲۰۲۴

اگر قصد خرید گوشی موبایل داشته باشید، حتماً در میان گزینه‌های پیشنهادی اطرافیان اسم برند شیائومی به گوشتان خورده است. گوشی‌های چینی شیائومی چندین سال است که به بازار ایران وارد شده‌اند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. دلیل این همه محبوبیت هم قطعاً کیفیت و کارایی بالا در کنار قیمت رقابتی و امکانات متعدد این گوشی‌هاست. اما چه چیزی تا این حد باعث محبوبیت این گوشی‌ها شده؟

در مطلب پیش رو قصد داریم به چند گوشی پرچمدار از این برند و بررسی مشخصات هر کدام بپردازیم. همراه ما باشید.

گوشی ۱۲T Pro شیائومی

گوشی موبایل شیائومی ۱۲T Pro در اکتبر ۲۰۲۲ به بازار معرفی شد و از ویژگی‌های شاخص آن می‌توان به کیفیت تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی آن اشاره کرد. ۱۲ تی پرو xiaomi در ابعاد ۸.۶×۷۵.۹×۱۶۳.۱ میلی‌متر طراحی شده و وزن این دستگاه معادل ۲۰۵ گرم است.

این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری عرضه شده و از روکشی مات برخوردار است؛ به همین دلیل اثر انگشت را کمتر به خود جذب می‌کند. همچنین مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با وضوح تصویر ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای برایتان به ارمغان می‌آورد.

گوشی Xiaomi 12T Pro از جدید‌ترین و بهترین پردازنده نسل اول اسنپدراگون ۸+ کوالکام ۸ هسته‌ای بهره می‌برد که در کنار یک پردازنده گرافیکی Adreno 730، عملکردی روان و بدون کندی را ارائه می‌کند.

سایر مشخصات گوشی ۱۲T Pro شیائومی

شیائومی ۱۲ تی پرو از اندروید ۱۲ و ناحیه کاربری MIUI 13 بهره می‌برد. همچنین از بروزرسانی سه نسخه اندروید و چهار سال بروزرسانی امنیتی بهره‌مند است.

همچنین این گوشی به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است که شارژدهی بسیار خوبی برای کاربر خود دارد. گفتنی است در داخل جعبه یک شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی قرار گرفته که به ادعای شیائومی می‌تواند در ظرف فقط ۱۹ دقیقه گوشی شما را به طور کامل شارژ کند.

این گوشی شیائومی در قسمت دوربین از یک لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دو لنز دیگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی آن نیز ۲۰ مگاپیکسل است که می‌توانید با آن تصاویر باکیفیتی از خود ثبت کنید.

در کل گوشی شیائومی ۱۲t pro در زمره بهترین گوشی‌های بالا‌رده این برند و پرچمدار آن قرار دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه با امکانات بالا را دارید، این محصول کاملاً مناسب شما است.

گوشی ۱۳T Pro شیائومی

گوشی شیائومی ۱۳T Pro بدون شک از جمله گوشی‌های قدرتمند و پرچمداران شیائومی به حساب می‌آید. این گوشی فوق‌العاده در ابعاد ۱۶۲٫۲ در ۷۵٫۷ در ۸٫۵ میلی‌متر عرضه شده و چیزی نزدیک به ۲۰۰ گرم وزن دارد.

صفحه نمایش این دستگاه قدرتمند با ابعاد ۶.۶۷ اینچی از یک لایه گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد، از نوع AMOLED بوده و وضوح تصویری برابر با ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل دارد.

پردازنده گوشی ۱۳T Pro از نوع مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس ۸ هسته‌ای بوده و همچنین به پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 MC11 هم مجهز است. در نتیجه عملکرد فوق‌العاده‌ای از این گوشی در زمان اجرای بازی‌های سنگین و نرم‌افزارهای گرافیکی شاهد هستیم.

گوشی 13T Pro شیائومی

سایر مشخصات گوشی ۱۳T Pro

گوشی شیائومی ۱۳ تی پرو از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 بهره می‌برد و پشتیبانی نرم افزاری خوبی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

در قسمت باتری این گوشی شاهد یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی هستیم. شیائومی ادعا کرده که شارژر فوق سریع این گوشی می‌تواند در تنها ۱۹ دقیقه باتری این گوشی را پر کند.

گوشی ۱۳T Pro شیائومی از یک پنل ۳ گانه دوربین با یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر به ترتیب ۵۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و قادر است سلفی‌های خوب و باکیفیتی از شما ثبت کند.

گوشی شیائومی ۱۳T Pro از جمله پرچمداران خوش ساخت شیائومی است که با قیمتی رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر نمی‌خواهید برای یک گوشی پرچم‌دار خیلی هزینه کنید، خرید این گوشی را به شما توصیه می‌کنیم.

گوشی شیائومی ۱۳ Ultra

یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار شیائومی با سخت افزار قوی و طراحی منحصربه‌فرد بی‌شک گوشی ۱۳ اولترا است. این گوشی در ابعاد ۱۶۳٫۲ در ۷۴٫۶ در ۹٫۱ میلی‌متر عرضه شده و وزنی معادل ۲۲۷ گرم دارد. در بدنه آن آلومینیوم به کار رفته و قاب پشتی آن نیز از چرم ساخته شده است. بنابراین ظاهری بسیار شکیل دارد.

شیائومی ۱۳ Ultra از یک صفحه نمایش LTPO AMOLED 6.73 اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد که برای بازی و تماشای ویدیو کیفیت عالی دارد. این صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس پوشیده شده و مقاومت خوبی در مقابل خط و خش دارد.

این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon 8  نسل دو ۸ هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی Adreno 740 بهره می‌برد که قدرت بالایی در پردازش‌های سنگین و بازی‌های ویدیویی از خود نشان می‌دهد.

گوشی شیائومی 13 Ultra

سایر مشخصات گوشی ۱۳ Ultra

در بخش دوربین این گوشی شاهد یک پنل ۴ گانه با ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که تصاویری با کیفیت بسیار بالا ثبت می‌کنند و از لنزهای لایکا بهره می‌برند. ۱۳Ultra قادر به ضبط ویدیوهای Full HD با نرخ ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه نیز هست و از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. تصاویر خروجی این دوربین واقعاً زنده و خوش رنگ و لعاب هستند.

شیائومی ۱۳ Ultra با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 به بازار عرضه شده است. این رابط کاربری ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیار خوبی برای کاربران دارد و شیائومی برای این گوشی آپدیت‌های نرم افزاری نیز در نظر گرفته است.

در کل خرید این گوشی را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند یک گوشی پرچم‌دار بسیار خاص داشته باشند.

استعلام قیمت روز گوشی موبایل

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی هستید، فروشگاه اینترنتی پلازا دیجیتال بهترین انتخاب خواهد بود. در پلازا دیجیتال، جدیدترین مدل‌های گوشی موبایل شیائومی در اختیار شما قرار دارند و مشتریان قادر به بررسی قیمت گوشی موبایل و انتخاب بهترین گزینه خواهند بود. همچنین می‌توانید گوشی‌های برند شیائومی را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×