بهترین برنامه و سایت تست مدل مو زنانه و مردانه آنلاین

بهترین برنامه و سایت تست مدل مو زنانه و مردانه آنلاین

قطعاً برای شما هم اتفاق افتاده قبل از تغییر مدل و رنگ مو خودتان نگران باشید که با مدل موی جدید یا رنگ موی جدید چهره شما چطور به نظر می‌رسد؟ 👱‍♀️ امروزه دیگر جای این نگرانی‌ها نیست قبل از رفتن به آرایشگاه می‌توانید چهره خودتان را با مدل موی دلخواه تان ببینید. ما در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه و سایت تست مدل مو زنانه و مردانه آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم.

سایت و برنامه تست مدل مو آنلاین

Best Free Websites to Try Virtual Hairstyles

برای انجام تست آنلاین مو شما تنها به اینترنت پرسرعت و یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ نیاز دارید. این سایت‌ها کار را برای شما و آرایشگر تان راحت و آسان می‌کند شما می‌توانید مدل موی خودتان را تست کنید. سپس عکس آن را به آرایشگرتان بدهید تا آن را برای شما اجرا کند. سایت Perfect یکی از معروف ترین سایت ها برای تست آنلاین مدل مو است. شما می توانید در این سایت مدل مو، بلندی یا کوتاهی، رنگ مو خودتان را انتخاب کنید. رابط کاربری این سایت بسیار ساده و کاربر پسند است. کافی است چهره خودتان را قاب دوربین قرار دهید و مدل موی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

Instyle تست مدل مو بر روی چهره

برنامه Instyle ظاهر شما را تغییر می دهد. شما می توانید از رنگ مو تا رنگ چشم حتی رنگ پوست خودتان را در این برنامه تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس خودتان را در برنامه آپلود کنید. حتی می توانید مدل مو یا رنگ چشم هنرمندان یا افراد معروف را بر روی چهره خودتان تست کنید. شما می توانید استایل خودتان را ایجاد کنید یا از استایل های داخل برنامه استفاده کنید. این برنامه هر روز به روز می‌شود و مدل‌های جدید به آن اضافه می‌شود. رابط کاربری برنامه کمی پیچیده به نظر می‌آید و ممکن است کاربران دچار سردرگمی شوند. این برنامه تنها برای سیستم عامل iOS طراحی شده است.

تست مدل مو آنلاین

HairStyle Mirror سایت تست مدل موی چتری و..

با استفاده از برنامه HairStyle Mirror می‌توانید مدل مو و رنگ موی دلخواهتان را انتخاب کنید. این برنامه تنها برای تست و آرایش مو در دسترس کاربران قرار دارد. تنها باید عکس خودتان را در برنامه آپلود کنید. سپس مدل مو خودتان را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه چهره شما با مدل موی جدید نمایش داده می‌شود. برای سفارشی سازی رنگ و مدل مو می‌توانید از ابزارهای پایین صفحه استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید موهای خودتان را با ابزارهای موجود در برنامه تزیین کنید. رابط کاربری سایت بسیار ساده و آسان است. دانلود نسخه اندرویدی این برنامه در سایت Play Store در دسترس است.

تست مدل مو آنلاین

Stylecaster برای تست مدل موی انلاین

سایت Stylecaster مدل‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید یکی از مدل‌های سایت را انتخاب کنید و آن را سفارشی سازی کنید. برای شروع عکس خودتان را آپلود کنید یکی از مدل‌های سایت را انتخاب و سفارشی سازی کنید. حالا می‌توانید عکس خودتان را در شبکه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. این سایت مدل‌های مختلفی برای آرایش مو ،رنگ مو، کوتاه یا بلندی مو را ارائه می‌دهد. رابط کاربری این سایت بسیار آسان است. افراد به سادگی می‌توانند از آن استفاده کنند.

Stylecaster برای تست مدل موی انلاین

Modiface Hair Color تست مدل مو روی صورت

اگر شما به تغییر رنگ مو فکر می‌کنید قبل از رفتن به آرایشگاه حتماً برنامه Modiface Hair Color را نصب کنید. این برنامه با استفاده از ویدیو و همچنین سرویس آنلاین و زنده رنگ مورد نظر شما را بر روی چهره شما نمایش می‌دهد. ابتدا برنامه را از پلی استور دانلود و بر روی گوشی خودتان نصب کنید. حالا دوربین سلفی را روشن کنید. شما می‌توانید از بین مدل‌های مختلف رنگ مو از بلوند تا مشکی حتی قرمز را بر روی چهره خودتان تست کنید. رابط کاربری این برنامه ساده و کاربر پسند است.

تست مدل مو آنلاین

MarkKay تست مدل موی آنلاین

وب سایت MarkKay برای تست گریم و آرایش و رنگ مو بر روی چهره کاربران است. البته در کنار آن شما می توانید با استفاده از بخش های مختلف این سایت برای انواع پوست روتین مناسب را دریافت کنید. البته به غیر انجام تست مدل مو و آرایش صورت بقیه خدمات مشمول پرداخت هزینه است. ابتدا وارد سایت شوید و سپس از قسمت Tips & Trends گزینه Mirror Me را انتخاب کنید. در اینجا عکس خودتان را آپلود کنید یا اینکه در مقابل دوربین قرار بگیرید. سپس مدل رنگ مو و نوع آرایش را انتخاب کنید. رابط کاربری این سایت ساده و راحت است.

MarkKay تست مدل موی آنلاین

Hairstyle سایت تست مدل مو

سایت Hairstyle مخصوص کسانی است به دنبال الگوبرداری از سلبریتی‌ها هستند. این سایت بیشتر از ۵۰۰ مدل موی افراد مشهور را در اختیار کاربران می‌گذارد. بعد از انتخاب مدل مو شما می‌توانید بلندی یا کوتاهی، رنگ مو ،حتی مدل مو را نیز به دلخواه خودتان سفارشی کنید. رابط کاربری این سایت بسیار ساده و برای تمامی افراد قابل فهم است. بعد از انتخاب و تغییر چهره خودتان می‌توانید آن را در شبکه‌های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این سایت ابتدا باید اکانت خودتان را بسازید.

تست مدل مو آنلاین

برنامه Beard Man: Beard Styles Editor برای تست مدل مو مردانه

برنامه Beard Man: Beard Styles Editor برای ویرایش عکس مردم و انتخاب استایل است.با استفاده از این برنامه می‌توانید مدل مو رنگ مو مدل ریش و سبیل را در چهره مردان انتخاب کنید. این برنامه بیشتر از ۴۰ نوع مدل و رنگ مو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما حتی می‌توانید رنگ موهای سبز آبی بر روی چهره خودتان تست کنید. همچنین برای تغییر استایل ‌مدل های مختلفی از عینک‌های آفتابی در کنار مدل‌های ریش و سبیل وجود دارد. رابط کاربری این برنامه ساده است. در این برنامه عکس خودتان را آپلود کنید یا در مقابل دوربین سلفی گوشی خودتان قرار بگیرید. این برنامه برای نصب در دستگاه های اندرویدی ارائه شده است. شما می توانید برای تست مدل مو مردانه از این برنامه استفاده کنید.

تست مدل مو آنلاین

تست مدل مو آنلاین هوش مصنوعی با سایت Perfectcorp

در سایت Perfectcorp می توانید مدل مو، مدل آرایش، رژگونه، رژلب را به صورت خودتان اضافه کنید. این سایت با هوش مصنوعی در حالت زنده چهره شما را تغییر می دهد. این فضا بیشتر به واقعیت نزدیک تر است. در واقع شما نتیجه تغییر ظاهر را واقع گرایانه تر دریافت خواهید کرد. برای انجام این کار چهره خودتان را در قاب دوربین سایت قرار دهید. یا می توانید از گالری عکس خودتان را آپلود کنید. سپس مدل موی خودتان را انتخاب کنید. حتی می توانید آرایش های متفاوتی را انتخاب کنید. رابط کاربری این سایت یسیار ساده و قابل فهم است. در این سایت تست مدل مو با هوش مصنوعی انجام می شود.

تست مدل مو آنلاین هوش مصنوعی با سایت Perfectcorp

تست مدل مو آنلاین پسرانه با سایت Fotor

اگر شما به تغییر مدل مو حساس هستید بهتر است از سایت Fotor دیدن کنید. در صفحه اول این سایت در قسمت Try free Style changer می توانید انواع مدل مو را پیدا کنید. مدل موهای کوتاه فرفری بلند حتی موهای رنگ شده را می‌توانید در چهره خودتان امتحان کنید. در بخش آنلاین این سایت ابتدا چهره خودتان را در قاب دوربین سلفی قرار دهید. سپس مدل موی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه چهره خودتان با مدل موی جدید را می بینید. این سایت مدل های بسیاری برای تمام سنین حتی خانم‌ها را ارائه می دهد. رابط کاربری این سایت بسیار ساده و قابل فهم برای کاربر است.

تست مدل مو آنلاین

سوالات متداول

کدام سایتی برای تغییر مدل مو رایگان است؟

تمام سایت هایی که در متن معرفی شد برای استفاده از تغییر مدل و رنگ مو رایگان هستند.

برنامه ایی که با هوش مصنوعی کار تغییر آرایش را انجام دهد معرفی کنید؟

شما می توانید از برنامه YouCam Makeup استفاده کنید. این برنامه با هوش مصنوعی مدل های مختلف آرایش را بر روی چهره شما نشان می دهد.

چطور با سایت های تغییر مدل مو کار کنم؟

ابتدا بخش تغییر مدل مو در سایت را پیدا کنید. سپس چهره خودتان ار در قاب دوربین سایت قرار دهید. دقت کنید تا نور کافی، چهره تمام رخ شما در مقابل دوربین نباشد چهره شما شناسایی نمی شود. بعد از شناسایی چهره مدل موی دلخواه تان را آرشیو پیدا کنید. بعد از چند ثانیه چهره متفاوت خودتان را مشاهده می کنید.

جمع بندی

استفاده از سایت های تغییر مدل آنلاین مو و انتخاب مدل مو برای تغییر جدید در چهره در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. افرادی که بسیار به مدل موی خودشان حساس هستند با این روش قبل از ایجاد تغییر در چهره شان می توانند تغییرات را مشاهده کنند و سپس تصمیم بگیرند. همچنین خانم ها قبل از رنگ مو می توانند ببینید رنگ موی موردنظرشان به چهره آنها می آید یا خیر؟

نظرات و پیشنهاد های شما؟

در این مطلب از انزل وب بهترین برنامه و سایت تست مدل مو زنانه و مردانه آنلاین را به شما معرفی کردیم. آیا شما تا به حال از این برنامه ها استفاده کردید؟ آیا به نظر شما نتیجه کار مطلوب بوده است؟ لطفا در بخش نظرات تجربیات خودتان را برای ما بنویسید.

به این مطلب امتیاز دهید
ممنونیم، امتیاز شما ثبت شد 🙂

مطالب مرتبط

بررسی 6 تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)
بررسی ۶ تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)
آمورش تصویری 3 روش تغییر رنگ مو در فتوشاپ
آموزش گام به گام تصویری ۳ روش تغییر رنگ مو در فتوشاپ

نظرات

×