TrustedInstaller.exe ویندوز ۷ چیست؟

TrustedInstaller.exe ویندوز ۷ چیست؟،چرا بعضی مواقع TrustedInstaller.exe درصد زیادی از پردازشگر را به خود اختصاص میدهد؟چگونه میتوانم TrustedInstaller.exe را غیر فعال کنم؟اینها سوال هایی هستند که در ادامه سعی میکنیم به آنها پاسخ دهیم.

انزل وب

پردازش TrustedInstaller.exe چیست؟

TrustedInstaller.exe پردازشی از سرویس نصب ماژول در ویندوز ۷ و ویستا است،و کار اصلی آن نصب و حذف آپدیت ها و اجزای دلخواه سیستم است.

TrustedInstaller.exe در مسیر C:\Windows\servicing قرار دارد و به صورت نرمال بطور دستی در Local System Account اجرا میشود.

ممکن است در برخی از اوقات با پیغام  مبتنی بر خراب شدن  TrustedInstaller.exe مواجه شوید و اگر با با دستوراتی مثل sfc /scannow (که قبلا آن را معرفی کردیم) قصد درست کردن آن را داشته باشید با پیغام Windows Resource Protection could not start the repair service روبه رو میشوید.

چرا TrustedInstaller.exe برخی اوقات در Task Manager درصد بالایی از منابع سیستم را استفاده میکند؟

در زمانی که شما آپدیت ویندوز را دانلود کرده ،و در حال نصب آنها باشید طبیعتا این پردازش در آن زمان درصد بالایی از منابع را به خود اختصاص میدهد.

آیا میتوانم TrustedInstaller.exe را غیرفعال کنم؟

با وجود اینکه راه هایی که برای غیرفعال کردن آن وجو دارد و در بسیاری سایت ها غیر غعال کردن آن پیشنها شده است، اما بهتر است برای حفاظت از منابع سیستم این کار انجام ندهید چرا که در صورت غیر فعال کردن این سرویس ممکن است آپدیت های ویندوز شما حذف یا دیگر نصب نشوند و برای ویندوز شما مشکلاتی به وجود آورد.

اما اگر با وجود همه این موارد علاقه به غیرفعال کردن این سرویس داشته باشید،میتوانید آموزش آن را از اینجا بخوانید.

منبع:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات