انزل وب

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت اول:فیس بوک

هک شدن و عدم دسترسی به اکانت در سرویس های مختلف وب یکی از اتفاقاتی است که با توجه به اطلاع رسانی های فراوان هر روزه در سراسر اینترنت برای برخی از کاربران رخ میدهد.

انزل وب

قصد داریم در این پست و چند پست آینده انزل وب طریقه بازیابی اکانت هک یا قفل شده و اکانتی که رمز آنرا فراموش کرده اید را در سرویس های معروف جیمیل،یاهو و فیس بوک آموزش دهیم.

آپدیت پست ۹۴/۳/۲۶ : پاسخ به مشکلات معمول و بررسی روش های جدید

تعدادی زیادی از دوستان در بخش نظرات این پست و یا از طریق دیگر با تماس گرفتند و مسائلی مطرح نمودند که بطور خلاصه به برخی از آنها پاسخ میدهیم

در صورتی که رمز، جواب سوال امنیتی،تاریخ تولد،اطلاعات و مشخص شده اکانت فیس بوکم را فراموش کرده باشم یا هک و اشتباه شده باشد چه کار میتوانم بکنم؟

دوستان دانستن این اطلاعات برای بازگردانی الزامیست و در صورتی که شما به هر نحوی قادر به دستیابی به پروفایل خود توسط هیچکدام از روش ها نمیباشید تنها راه حل که تاکید میکنیم ۱۰۰% تنضمینی نیست! مکاتبه با فیس بوک است،در اینجا این روش توضیح داده شده است.اینکه این روش برای بازگردانی چقدر موثر است بسته به نظر فیس بوک و تطابق مدارک فرستاده شما با اطلاعات اکانت میباشد.

با پیغام Please Complete a Security Check مواجه میشوم،دلیلش چیست؟

اکثرا اوقات این پیغام به دلیل اینکه ممکن است شخصی یا خود شما با بک آی پی آدرس متفاوت از محلی به غیر از محلی که معمولا شما فیس بوک را بررسی میکردید به اکانت دسترسی داشته است.این پیغام در صورتی که از پروک-سی یا فیل-تر شکن متفاوت یا از دستگاهی جدید با مرورگری جدید استفاده کرده باشید نیز ممکن است نمایش داده شود.برای رفع آن اگر فیس بوک امکان تایید مکان لوگین را به شما داد بر روی It OK I Knew کلیک کنید،اگر امکان شناسایی دوستان از روی عکس فعال بود مراحل را طی کنید تا اکانت مجددا باز شود و یا شیوه بازیابی از طریق شماره تلفن را امتحان کنیددر غیر این صورت باید از روش های زیر یا روش مکاتبه که در بالا گفته شد استفاده کنید.

نکته: اغلب خط های ایرانسل بهتر برای ارسال کد های تلفنی جواب میدهند و شماره تلفن را به اینصورت وارد کنید:

+۹۸۹۳۵۱۱۴۴۵۵۲

با پیغام You’re temporarily blocked from using this feature مواجه میشوم،دلیلش چیست؟

در صورتی که با این پیغام مواجه شدید متاسفانه فیس بوک شما رو به عنوان شخصی که برای مقاصد سو استفاده آمیز (مانند اسپم که معمولا به دلیل اینکه شما درخواست های دوستی زیادی در مدت کم ارسال یا قبول کرید یا پیج های زیادی را در طی مدت کوتاه لایک نمودید) از آن استفاده میکنید شناسایی کرده است و شما باید برای استفاده کامل از تمامی ویژگی های فیس بوک مدتی صبر کنید

با پیغام Your Account Is Temporarily Locked مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

بنا به دلایل مختلف از جمله هک،لوگین از مکان ناشناس،استفاده از نرم افزار (App) غیر معتبر فیس بوک، اسپم کردن و ارسال یا تایید کردن درخواست های دوستی زیاد،استفاده از نام و مشخصات جعلی ممکن است این پیغام به شما نمایش داده شود.

در صورتی که فیس بوک مراحل باز گردانی مانند شناسایی از طریق عکس دوستان،یا تایید دوستان مورد اعتماد (باید قبلا این ویژگی را فعال کرده باشید) و تایید با استفاده از کد امنیتی ارسال شده نمایش داد مراحل را به ترتیب طی کنید تا اکانت بازگردانی و مجددا فعال شود.

در غیر این صورت برای ۴ روز به هیچ عنوان سعی نکنید وارد اکانت خود شوید و سپس تمام کش (Cache) و تاریخچه مرورگر (History) خود ا پاک کنید و مجددا وارد شوید ممکن است اکانت شما به حالت عادی باز گردد.

در نهایت اگر با استفاده از روش های بالا موفق به باز کردن اکانت نشدید به disabled@facebook.com ایمیل بزنید(ممکن است برای دریافت پاسخ چند روز منتظر بمانید).پس از دریافت پاسخ از شما نام ،تاریخ تولد و شرح مشکل را خواستار میشوند و در صورت نیاز باید تصویر از پاسورت،گواهینامه یا شناسنامه خود را برای فیس بوک ارسال کنید تا لینک بازیابی برای شما ارسال شود.

با پیغام Your account has been disabled مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

در اینجا راه حل کاملا توضیح داده شده است

با پیغام Your Computer Needs To Be Cleaned مواجه میشوم، راه حل آن چیست؟

فیس بوک تشخیص داده که سیستم شما آلوده به ویروس و تروجان است برای حل این مشکل از نرم افزار های آنتی ویرویس (سری آنتی ویروس های آنلاین رایگان) برای اسکن و پاکسازی سیستم خود استفاده کنید

برای اطلاع از نرم افزارهای تایید شده و پیشنهادی خود فیس بوک به صفحه رفع این مشکل در فیس بوک مراجعه کنید.


نکاتی قبل از شروع

  • برای بازیابی اکانت خود باید اطلاعات اولیه ای که هنگام ثبت نام در فرم ثبت نام این سرویس ها وارد نموده اید را در اختیار داشته باشید.
  • روش هایی زیر تظمینی برای برگشت ۱۰۰% اکانت شما نیست و ممکن است در برخی از مواقع هکر،بدافزار و.. بسیار حرفه ای عمل کرده و دسترسی به اکانت را کاملا از کنترل شما خارج کند.
  • در بیشتر اوقات بی دقتی خود کاربران دلیل اصلی هک شدن اکانت میباشد،یکی از روش های بسیار رایج برای دزیدن اطلاعات کاربران،روش فیشینگ است.توصیه میکینیم برای پیشگیری از هک شدن،اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام این روش را از اینجا بخوانید.
  • در صورتی که توسط روشهایی مانند بد افزار و تروجان.. اکانت خود را از دست داده اید قبل از شروع عملیات بازیابی اکانت،سیستم خود را توسط نرم افزارهای Anti Spy و Antivirus پاکسازی کنید.
  • ایمیل آدرس شما یک منبع اطلاعاتی فوق العاده برای هکر ها است،از این رو ترجیحا در صورتی که حتی اکانت ایمیل شما نیز هک نشده باشد پسورد آنرا تغییر دهید و ایمیلهایی ارسالی توسط سایت و سرویس هایی که در آنجا عضو  هستید و حاوی یوزنیم و پسورد اکانت شما در آن سرویس میباشند را پاک کنید.

بازیابی اکانت فیس بوک

بازیابی اکانتی که پسورد آنرا فراموش کرده اید

ابتدا وارد صفحه اصلی Facebook.com شوید و بر روی گزینه Forget your password (گذرواژه‌تان را فراموش‌ کرده‌اید؟) در بالا صفحه کلیک کنید.

انزل وب

نکته:اگر شما هنوز توسط اکانت خود در فیس بوک حضور دارید اما احساس میکنید که اکانت شما توسط شخص دیگری هک شده است براحتی میتوانید با ورود به این صفحه پسورد خود را عوض کنید.

سپس در صفخه بعد برای شناسایی خود یکی از سه فیلد ایمیل،آدرس پروفایل و یا نام خود را پر کنید(پیشنهاد میشود که فیلد ایمیل را برای اینکار انتخاب کنید) و بر روی دکمه Search (جستجو) کلیک کنید.

انزل وب

پس از انتخاب و شناسایی شما توسط فیس بوک،در صفحه بعد در صورتی که مشاهده نمودید که فیس بوک به درستی اکانت و ایمیل شما را انتخاب کرده است بر روی دکمه

Send Codes and login to کلیک کنید.(در اینجا ما روش استفاده از ایمیل را انتخاب کردیم)

انزل وب

حال یک پنجره pop-up جهت اجازه دسترسی فیس بوک به ایمیلتان و شناسایی ایمیل در مرورگر شما نمایش داده میشود که شما باید ابتدا یوزرنیم و پسورد ایمیل آدرس خود را  وارد نمایید و سپس اجازه دسترسی را تایید کنید.

انزل وب

انزل وب

پس از انجام اینکار و انجام عملیات شناسایی توسط فیس بوک،اتوماتیک به صفحه دیگری هدایت میشوید که باید پسورد جدید و تکرار آنرا وارد کنید.در نهایت پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

انزل وب

اکنون میتوانید با پسورد جدید وارد پروفایل خود شوید.

نکته:اگر روش های دیگری را برای شناسایی خود انتخاب نمودید ممکن است به یک کد فعال سازی که توسط فیس بوک برای شما ارسال میشود نیاز داشته باشید.

تغییر رمز و بازیابی اکانت هک شده فیس بوک

اگر اکانت فیس بوک شما توسط شخص دیگر هک شده است و شما نمیتوانید به پروفایل دسترسی داشته باشید مراحل زیر را برای تعیین رمز جدید و پس گرفتن اکانت خود طی کنید:

ابتدا وارد آدرس http://www.facebook.com/hacked شوید،سپس در این صفحه بر روی دکمه My Account Is Compromised کلیک کنید.

انزل وب

سپس شما باید مراحل شناسایی که در روش بازیابی اکانتی که پسورد آن فراموش شده توضیح داده ایم را طی کنید،تا اکانت مورد نظر شما که هک شده است توسط فیس بوک شناسایی شود.

پس از انجام مراحل شناسایی،شما باید پسورد قدیمی یا کنونی که از آن برای ورود به پروفایلتان استفاده میکردید اما در حال حاضر هک شده است را در کادر این صفحه وارد و سپس بر روی دکمه continue (ادامه) کلیک کنید.

انرل وب

در صفحه بعد فیس بوک ایمیلی را که قرار است کد فعال سازی برای آن بفرستد را به صورت کوتاه شده نمایش میدهید،برای ارسال کد بر روی دکمه Reset Password کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد شما باید کد فعال سازی که فیس بوک به ایمیل شما ارسال کرده است را در کادر Password Reset Code وارد کنید،برای دریافت کد فعال سازی به Inbox ایمیل خود مراجعه کنید و ایمیلی که فیس بوک برای شما ارسال نمود است را باز و کد فعال سازی درون محتوا ایمیل را کپی کنید.

انزل وب

پس از وارد نمودن کد بر روی دکمه Submit Code کلیک کنید.

انزل وب

در صفحه بعد یک پسورد جدید برای اکانت خود تعیین و بر روی دکمه change password (دگرگونی گذر واژه) کلیک کنید.

انزل وب

برای ادامه در صفحه بعدی بر روی دکمه continue کلیک کنید.

انزل وب

در این صفحه شما باید یک پسورد نهایی و جدید برای دسترسی به پروفایلتان تعیین کنید.پس از تعیین رمز جدید بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

انزل وب

در ۲ صفحه بعدی نیز بر روی دکمه continue کلیک کنید.

حال اکانت شما از حالت قفل و هک خارج شده است و شما آنرا در اختیار دارید،در مرحله پایانی فقط کافیست یک سوال امنیتی برای ایجاد امنیت بیشتر پروفایل خودتان تعیین و بر روی دکمه Submit کنید.(سوالهای امنیتی در هر سرویسی نقش مهمی در بازیابی پسورد شما و پس گرفتن اکانت شما ایفا میکنند پس جواب آنها را خوب به خاطر بسپارید)

انزل وب

در آخر فیس بوک اطلاعات آپدیت شده اکانت شما را نمایش میدهد،اکنون میتوانید با رمز جدید به پروفایل خود دسترسی داشته باشید.

انزل وب

خوشبختانه شبکه اجتماعی فیس بوک در طی چند سال اخیر امکانات و ابزارهای امنیتی خوبی نظیر قابلیت Trusted Friends (دوستان مورد اعتماد) که قبلا آنرا معرفی نموده ایم به سرویس خود اضافه کرده است که توسط این ابزار شما میتوانید امنیت پروفایل کاربری خود در این سرویس بهبود بخشید و از رخ دادن اتفاقات ناگوار  و از دست رفتن اطلاعات اکانت خود جلوگیری کنید.

همانطور که در ابتدای این پست نیز به آن اشاره شد در اختیار داشتن ایمیل آدرس و اطلاعاتی که شما بر طبق آنها در فیس بوک ثبت نام کرده اید یک امر حیاتی و مهم برای بازیابی و دسترسی دوباره به اکانت شما است.در چند پست آینده طریقه بازیابی و دسترسی به ایمیل آدرس در سرویس های محبوب جیمیل و یاهو را آموزش میدهیم.

منبع آموزش:انزل وب

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت سوم:یاهو
انزل وب
چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم – قسمت دوم:جیمیل

نظرات

  • Amitis seyedalikhani says:

    slm.fb man ghofl shode movaqat amma har kari mikonam baz nemishe alan ye haftas mishe komakam konid?????????lotfan

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      چه پیغامی در هنگام ورود دریافت میکنید؟

      • Amitis seyedalikhani says:

        Your account has been temporarily suspended.Suspicious activity has been detected on your Facebook account and it has been temporarily suspended as a security precaution. It is likely that your account was compromised as a result of entering your password on a website designed to look like Facebook. This type of attack is known as phishing.

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          اینطور که پیداست اکانت شما توسط روشهایی مثل روش فیشینگ هک شده و فیس بوک اونرو به صورت موقت غیر فعال کرده،در اینجا روش بازیابی اکانت غیرفعال شده توضیح داده شده
          موفق باشید

      • Amitis seyedalikhani says:

        Your account has been temporarily suspended.Suspicious activity has been detected on your Facebook account and it has been temporarily suspended as a security precaution. It is likely that your account was compromised as a result of entering your password on a website designed to look like Facebook. This type of attack is known as phishing

  • پانته آ says:

    سلام
    تورو خدا کمکم کنیین پروفایل من ۱ ماهه بسته شده ۱ ذشق بسته شد وقتی شماره موبایلم و دادم کد اومد و بازش کردو ولی ۲باره بسته شده ولی اینبار اصلا شماره موبایل نمی خواد میگه باید عکس شناسایی کنم اونم ۱۰۰ بار امتحان کردم ولی باز نشد . دوستام میگن اصلا پروفایلت دیگه نیست یعنی حتی عکسمم روش نیست و خودمم با یه پروفایل دیگه رفتم پیداش نکردم کل زندگیم اونجا بود کل دوستای اینترنشنالم واااااااااااااااااااااااای :((((( چیکار کنم؟؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      دوست عزیر اکانت شما غیرفعال شده اما حذف نشده،در کدوم قسمت بازیابی با استفاده از شناسایی عکس به مشکل برمیخورید؟

  • sohrab says:

    سلام آقای مهاجر
    مرسی که لطف میکنید جوابه مارو میدید
    من دیشب تا ۴ صبح توface bookبودم اما نزدیک ظهر که وارد شدم بلاک شده بودبعد از وارد کردن کد که همیشه تطبیقه عکس میاد این ارور اومد
    No verification methods are currently available. Please come back later
    یه متنم واسه ایمیلم اومده

    Your Facebook account was recently logged into from a computer, mobile device or other location you’ve never used before. For your protection, we’ve temporarily locked your account until you can review this activity and make sure no one is using your account without your permission.

    آیا از دستگاهی تازه یا جایی ناآشنا به فیس‌بوک وارد شدید؟

    – If this was not you, please log into Facebook from your computer and follow the instructions provided to help you control your account information.

    – If this was you, there’s no need to worry. Simply log into Facebook again to get back into your account.

    برای اطلاعات بیشتر ، به مرکز پشتیبانی ما در اینچا رجوع کنید:
    http://www.facebook.com/help/?topic=account_recovery

    با سپاس،
    Facebook Security Team

    حالا چی کنم
    ممنونم ازتون

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اکانت شما موقتا (به دلیل اینکه از یک آی پی آدرس یا دستگاه متفاوت وارد فیس بوک شدید) به مدت ۲۴ ساعت قفل شده (در این مدت اصلا سعی نکنید دوباره وارد اکانت خودتون بشید)،اگر بعد از ۲۴ ساعت نتونستید به اکانت خودتون دسترسی پیدا کنید از طریق روش اول که بنده توضیح دادم اکانت خودتون رو ریکاوری کنید
      موفق باشید

  • امیر says:

    سلام من نزدیک یک سال هست که وقتی میخوام وارد فیس بوک بشم این پیغام رو میدهYour account is temporarily locked.
    We don’t recognize the device you’re using. Please answer a few security questions to keep your account safe.البته وقتی این پیغام رو میده من به مرحله بعد میرم تاریخ تولد من رو میخواد که من یادم نیست موقع ثبت نام چی زده بودم.آیا راهی هست من بتونم وارد بشم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمالا شما جدیدا از یک آی پی آدرس و یا دستگاه متفاوت برای ورود به فیس بوک استفاده میکنید،همانطور که در بالا به اون اشاره کردم داشتن اطلاعات موقع ثبت نام یکی از ملظومات برای بازیابی اکانت هست اما بهتره که روش بازیابی اکانت به وسیله شماره تلفن و یا ایمیل رو امتحان کنید.(در تستی که بنده انجا دادم تاریخ تولد ازم خواسته نشد)
      موفق باشید

  • omid says:

    سلام من پسورد فیسبوک عوض کردم ولی بعد از واردکردن پسورد جدید با سوال امنیتی که مربوط به تاریخ تولد میشه مواجه میشوم چون تاریخ تولد میلادی وارد کرده بودم آنهم چندسال پیش حالا نمیتونم وارد بشوم فراموش کردم چه تاریخی وترد کردم. دوست عزیز لطفا کمکم کنید. کوچیک شما امید امیدی فر — yas_3053@yahoo.com لطفا جواب به همین ایمیل بفرستید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پس از وارد کردن رمز جدید گزینه ای برای رد کردن این مرحله مشاهده نمیکنید؟

  • aso says:

    ba +98 va shomare vared mikonam ama hich etefaghi nemiofte

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      شماره چند خط دیگر رو امتحان کنید،در صورتی که پاسخی دریافت نکردید اعلام کنید تا بیشتر توضیح بدم.
      موفق باشید

  • aso says:

    salam account man lock shode va inke neveshteye tooye kardaram ke behesh midam azam(enter a phone number)mikhad mishe rahnamii konid

  • bahar says:

    سلام و بچه ها کمکم کنید :

    من وقتی وارد فیسبوکم میشم این پیغام میاد :For security reasons your account is temporarily locked

    من هر دو راه بالارو امتحان کردم اما درست نشده و لطفا راهنماییم کنید 🙁

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اکانت شما موقتا قفل شده و پس از ۲۴ ساعت دوباره به حالت عادی برمیگرده،در این بین اصلا سعی نکید دوباره وارد اکانتتون بشید.
      موفق باشید

  • سلام.
    از دیشب که وارد اکانت فیس بوکم میشم یه سری مشکل برا م پیش اومد…
    اولش ازم خواست که یه شماره تلفن بدم و اونا بهم یه کد بدن…
    منم این کارو کردم و همه چیز اوکی شد …
    بعدش ازم خواستن که عکس دوستام رو تشخیص بدم…
    منم با ز این کار رو کردم..
    ولی از دیروز تا حالا که چندین بار این کار رو کردم همه ش این ارور رو میده
    No verification methods are currently available. Please come back late
    نمیدونم چی شده…
    یعنی حذف شده خود به خود فیس بوکم؟
    کلا توی لیست فرند هامم که ازشون پرسیدم گفتن اسمم نیست و عکس هائی که توش تگ شده بودم هم اسم تگ شه ی من روشون نبوده و حذف شده…
    چی شده یعنی؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اکانت شما موقتا قفل شده و احتمالا تا ۲۴ ساعت دیگه به حالت عادی برمیگرده،در این مدت اصلا سعی نکنید دوباره وارد اکانتتون بشید
      موفق باشید

      • Soad.h says:

        Shoma: با سلام
        اکانت شما موقتا قفل شده و احتمالا تا ۲۴ ساعت دیگه به حالت عادی برمیگرده،در این مدت اصلا سعی نکنید دوباره وارد اکانتتون بشید
        موفق باشید

        Agar say konim, vared beshim, dg nemishe karish kard?

  • mehrzad says:

    salam
    Please complete a security check
    in erooro mide dadash
    bkhoda gije gijem

    yzare k jelotar miram ino mizane
    Enter a phone number
    vali roo in harchi kilik mikonam k shomararmo bezanam hichi chizi etefagh nemiofte safe avaz nemishe
    chika konam??????????????

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      پیغامی که شما دریافت میکنید مربوط به ارسال ناقص اطلاعات یا عدم ارسال اطلاعات برای فیس بوک هست،اگر دکمه ها به خوبی در مرورگر شما عمل نمیکنند پیشنهاد میکنم از یک مرورگر به روز استفاده کنید و جاوا اسکریپت مرورگرتون رو هم فعال کنید
      موفق باشید

  • رویا says:

    az dirooz man nemitoonam dakhele face bookam besham , dirooz hine kar kardan ba face book boodam ke yek peyghame haviye in ke dobare sign in sho baraye man amad , va bad dis conect shodam , va bad az in ke passwordam ro zadam in peygham baraye man miyad ,

    Enter confirmation code

    A code was sent to your following number: 9891…….

    Once you’ve received your confirmation code, please enter it below. This will help confirm your account ownership.

    Resend code

    Security Code
    man ham security code ro nadarm , lotfan begid chi karkonam , har chi ham roye resen code mizanam chizi baram nemiyad , khahesh mikonam rahnamaeim konin

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      دوست عزیز احتمالا کد امنیتی یا به ایمیل یا به شماره ای که قبلا به فیس بوک وارد معرفی کردید فرستاده شده!پیشنهاد میکنم یکی از روشهایی که در بالا معرفی کردم رو برای بازیابی اکانت امتحان کنید
      موفق باشید

  • sanaz says:

    سلام : اکانت من قفل شده از روش هایی هم که گفتین استفاده کردم ولی … جواب نمیده ! من چند ساعت پیش اکانت یکیو بلاک کرد و حالا مالِ خودمم بلاک شده 🙁 شما فک می کنید مشکل چیه ؟ تو زوخدا کمکم کنید خبلی برام مهمه !!!!!

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      به احتمال زیاد اکانت شما به مدت ۲۴ ساعت موقتا قفل شده و فقط کافیه یه مدت صبر کنید و دوباره وارد اکانت شوید.پیشنهاد میکنم در این مدت اصلا سعی نکنید دوباره وارد اکانت خودتون بشید
      موفق باشید

  • سلام . اکانت بنده هم قفل شده و سوال امنیتی ازم می خواد اما اونو یادم نمیاد …
    یه بار تمام جواب های محتمل رو زدم ۲۴ ساعت قفل شد …
    این راه حل شما رو هم تست کردم نشد …
    فقط میگه باید با همون ای پی های قبلی مراجعه کنی که من یادم نیست از کجا Vپی n گرفتم ..
    راه حلی هست یا نه ؟؟؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      دقیقا از کدوم روش استفاده کردید؟،طبق روشی که بنده گفتم نیازی به وارد کردن سوال های امنیتی نیست و آپی آدرس شما هم روند بازیابی نادیده گرفته میشه

  • فرخنده says:

    salam bebakhshid man fb baz nemishe har kari mikonam aksa ke behem neshon mide hads mizanam ama baz baz nemishe ….mishe komakam konid

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بعد از شناسایی عکس ها چه اتفاقی میافته و یا با چه پیغامی روبه رو میشید؟

      • رضا says:

        سلام ۲هفته می سه که پیج فیس بوکمو که میخوام باز کنم پیغام چک کامل سیکیوریتی رو نشون میده و وقتی استارت می زنی چند عکس و چند اسمی که احتمالا مربوط به شخص میاد که من متاسفانه بدلیلی که روزانه زیاد به پیجم اد میشن نمی تونم اشخاص صاحت عکسو تشخیص بدم وباskibونهایتا submitدوباره پیغام اولی میاد یعنی چک دوباره آیا راهی وجود داره که بتونم این مشکلو حل کنم سپاسگزارم.

  • الهام says:

    سلام من هک شدم و هکر ایمیل ادرس رو هم عوض کرده
    فیس بوک ٣تا کد رو که میزنم عکس پاسپورت ازم میخواد
    من پاسپورت ندارم
    چیکار باید کنم؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      آقای حردانی زحمت کشیدن و روش بر طرف کردن این مشکل رو در اینجا توضیح دادند،اگر مشکلی داشتید مطرح کنید تا بیشتر توضیح بدم
      موفق باشید

  • مریم حقیقت says:

    سلام
    من پسوردم رو فراموش نکردم
    اما فیس بوک حساب کاربری منو مسدود کرده
    پیامی میاد مبنی بر فرستادن شماره موبایل وقتی میفرستم پیام تازه ای میاد مبنی برارائه ی کدی که فیس بوک فرستاده وفیس بوک کدی نفرستاده
    ممکنه راهنمایی کنید لطفن؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      شماره موبایل رو بدون صفر و با ۹۸+ وارد کنید،برای اطمینان شماره یک خط دیگر رو هم امتحان کنید
      موفق باشید

  • الناز says:

    سلام و عرض ادب
    من دیشب موقع استفاده از فیسبوکم یکبارهloge out شدم و بعد هر چقدر سعی کردم وارد شم با این پیغام رو به رو شدم :
    (For security reasons your account is temporarily locked
    If this account reflects your real name and personal information, please help us verify it.)
    بعد از زدن sumbite به صفحه ای راهنمایی شدم که باید۱- کدی رو وارد می کردم یا ۲-روی یک پیغام صوتی از طرف فیس بوک کلیک میکردمو هرچی میشنیدم رو تایپ می کردم …
    من هر دو روش رو امتحان کردم . با استفاده از روش اول وارد صفحه ای میشدم که باید از چهره افرادی رو که ف ب روشون تگ کرده رو شناسایی می کردم این کارو انجام دادم اما با این پیام مواجه شدم:
    (No verification methods are currently available. Please come back later.)
    میشه لطفا کمکم کنید…
    امکان برگشت اکانتم وجود داره؟

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اکانت شما به مدت ۲۴ ساعت موقتا قفل شده و فقط کافیه یه مدت صبر کنید و دوباره وارد اکانت شوید.پیشنهاد میکنم در این مدت اصلا سعی نکنید دوباره وارد اکانت خودتون بشید
      موفق باشید

  • علی says:

    سلام خسته نباشی فیس بوکم لاک شده روش اول شما رو هم امتحان کردم جواب نداد مراحل خودش رو هم انجام دادمک یا او کد رو اشتباه زدم یا اینکه مطالب دوستان رو میاره تا من جواب بدم این مطلب مال کیه نمیدونم تو بد دردسری افتادم اگه راهی به نظرتون میرسه ممنون میشم استاد عزیز.

  • mojtaba says:

    دستت درد نکنه.. من الان با همین اموزشتون فیس..کمو باز کردن. دستت درد نکه

  • ali says:

    سلام.خسته نباشید …تو رو خدا کمکم کنید تموم زندگی من تو فیس بوکه.تموم کارایی رو که گفته بودین کردم اما اخرش به جای اینکه بنویسه…secure your account که بعدش بزنیمcontinue برام مینویسه Your account is temporarily locked.
    We’ve temporarily locked your account so no one else can log in as you. To regain access, please complete this quick security check.
    Note that attempting to access someone else’s account is a violation of Facebook’s terms. It may also be illegal. If you are not Ali Shamsaldini, press the “Cancel” button below.یعنی اکانتم موقتا لاک شده چه خاکی توسرم بریزم….

    من چند ساعت پیش رفتم تو یه سایتی تا کاوری برای تایم لاین پرو فایلم بگیرم اما سایت بهم گفت که اجازه داره خودش وارد اکانت شما بشه و عکسو بذاره تو البومتون منم زدم allowبعد ای جوری شد …تو رو خدا کمکم کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      یکی از دو راه که آموزش داده شده را بعد از چند روز دوباره امتحان کنید،و هرگز اجازه دسترسی به پروفالتون رو به هر برنامه و وبسایتی ندهید.
      موفق باشید

  • maryam says:

    salam.khaste nabashid.man ye moshkeli baram pish omade.az tarighe mobilam varede fb shodam.behem peygham dad accunt shoma ghfl shode.e seri marahel dasht ke anjam dadam.alan mikham passwordamo avaz konam va hamon pass ghablimo bezaram ama ghabol nemikone.lotfan begid chikar konam.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      احتمالا شما از طریق موبایل پسورد خودتون رو عوض کردید،تا اونجایی که من میدونم به دلیل مسائل امنیتی فیس بوک در بعضی از مواقع نمیزاره که شما از پسورد قبلیتون به عنوان پسورد جدید استفاده کنید (البته این موضوع یکبار برای من اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی تونستم همون پسورد قبلی خودم رو به عنوان پسورد جدید انتخاب کنم) پیشنهاد میکنم اگه الان با پسورد جدیدی وارد پروفایل فیس بوکتون میشید بعد از یک مدتی صبر کنید و دوباره سعی کنید از پسورد قبلی خودتون به عنوان پسورد جدید استفاده کنید.
      موفق باشید

  • نازی says:

    با سلام من فیس بوکم قفل یا حک شده تمام مراحلی که شما در اینجا توضیح دادید انجام دادم ولی با پیغام زیر روبرو شدم
    No verification methods are currently available. Please come back later.
    دیرتر هم که مراجعه میکنم درست نمی شود لطقا مشکل من رو درصورتی که میتوانید رفع نمایید با تشکر

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      در کدوم مرحله با این پیغام مواجه شدید؟

    • yas says:

      با سلام لطفا به من کمک کنید این پیغام رو میدهNo verification methods are currently available. Please come back later و ضمنا سوال امنیتی رو هم فراموش کردم رمز فیس بوک هم عوض کردم فایده نداشت

      • شهریار مهاجر says:

        با سلام

        اکانت شما موقتا (به دلیل اینکه از یک آی پی آدرس یا دستگاه متفاوت وارد فیس بوک شدید) به مدت ۲۴ ساعت قفل شده،اگر بعد از ۲۴ ساعت نتونستید به اکانت خودتون دسترسی پیدا کنید از طریق روش اول که بنده توضیح دادم اکانت خودتون رو ریکاوری کنید
        موفق باشید

      • شهریار مهاجر says:

        با سلام
        به صفحه مدیریت پیجی که پروفایل بهش متصله برید (صفحه اصلی پیج قسمت بالاش پنل مدیریتش قرار داره) و رو دکمه edit page کلیک کنید و آخرین گزینه که use facebook as رو انتخاب کنید.

  • mahdi says:

    منو یه جوری هک کردند که وقتی میخوام لاگین شوم وقتی ایدی خودمو میدم میگه نادرسته لطفا کمک کنید

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      اگر منظور شما ID فیس بوک هست،نیازی نیست حتما شناسه رو وارد کنید اگر نام و نام خانواگی خودتون رو که در پروفایلتون ثبت شده بود رو هم وارد کنید فیس بوک پروفایل شما رو نمایش میده و میونتید حساب کاربری خودتون رو به فیس بوک معرفی کنید

  • شهریار مهاجر says:

    با سلام
    ناصر عزیز ،آقای حردانی زحمت کشیدن و روش بر طرف کردن این مشکل رو در اینجا توضیح دادند،اگر مشکلی داشتید مطرح کنید تا بیشتر توضیح بدم
    موفق باشید

  • ناصر حردانی says:

    سلام دوستان
    من قبلان مقاله کاملی در مورد پس گیری حساب کاربری غیر فعال شده/بسته شده فیسبوک نوشتم که میتونید از http://www.gooyait.com/1390/05/22/disabled-account-facebook.html دیدن بکنید
    اگر همچنان مشکل شما بر طرف نشد از مدیران سایت درخواست نوشتن دوباره این مقاله در اینجا خواهم کرد.

  • شهریار مهاجر says:

    احتمالا مشکل از خط هست شاید اگر شماره یک خط دیگه رو وارد کنید درست بشه،چون بنده خودم هم با خط ایرانسل هم با خط همراه اول امتحان کردم و در هر دوی آنها پیام ارسال شد(در بیشتر مواقع پیغام به صورت تماس تلفنی هست )،پیغامی هم که برای شما ارسhل شده این معنا را میدهد که فیس بوک یک ایمیل که در خود آموزش هم بنده به اون اشاره کرده و عکسشم هست برای ریست کردن پسورد برای شما ارسال کرده که حاوی کد ریست یا لینک بازیابی پسورداست اما شما اونرو فعال نکردید و اینطور که بنظر میرسه اکانت شما در حالت معلق هست.برای اطمینان یک بار دیگر میل باکس چک کنید و یا اینکه دوباره فرآیندی رو که در بالا آموزش دادم طی کنید تا ایمیل مجددا ارسال بشه
    موفق باشید

  • شروین says:

    با سلام
    من از دیروز اکانت فیس بوکم خودبخود غیر فعال شده و هرچی میخوام وارد بشم هی میاد میگه یا پسوردت رو عوض کن یا شماره موبایل بده برات یه کد بفرستیم ولی هرچی شماره موبایل میدم کدی برای من فرستاده نمیشه و وقتی هم که پسوردم رو عوض میکنم با پسورد جدیده هم همین مشکل پیش میاد و میگه حساب کاربری شما وقتا غیر فعال شده و حتی از داخل فیس بوک شخص دیگه ای که من تو لیستش هستم وارد میشو و اسم خودم رو میزنم بازم میگه که غیر فعال می باشد و حتی عکس منو برداشته و هیچجوری نمیتونم وارد بشم…لطفا اگر کسی میدونه کمکم کنه که چطوری من دوباره فعالش کنم…
    با تشکر از همه دوستان

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      شروین عزیز این اتفاق زمانی اتفاق می افته که اکانت شما توسط خودتون یا گزارشهایی که به فیس بوک انجام میشه قفل یا موقتا غیر فعال میشه،برای بازیابی اکانت بهترین راه و شاید هم تنها ترین راه هم اطلاعات تماس و شماره تلفن هستش
      براب بازیابی اکانت توسط شماره تلفن به یاد داشته باش که باید شماره رو بدون صفر و با ۹۸+ وارد کنید.
      موفق باشید

      • شروین says:

        سلام دوست عزیز من هم بدون صفر وارد کردم ولی هیچ پیامب روی موبایل من نیومده در ضمن امروز از فیس بوک یک میل دریافت کردم با این متن
        Hi Shervin,
        You recently requested a new password for your Facebook account. It looks like we sent you an email with a link to reset your password a few days ago. This is a reminder that you can log back into your account at any time by clicking this link and entering in a new Facebook password.

        If you have any other questions, please visit our Help Center.
        Thanks,
        The Facebook Team

        یعنی چی کار کنم در ضمن یکی از دوستان میگه که باید شماره ایرانسل بدم تا مسیجشون بیاد…درسته ؟

      • مرتضی says:

        من به کمکتون نیاز دارم. نمیتونم با لپ تاپ وارد فیس بوکم بشم
        این پیغام میاد برام
        Your account is temporarily locked.
        .In order to regain access to your account, please log in from a computer you have used before.
        If you are unable to access any of these computers, you can .

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          اکانت شما به دلیل ورود از یک کامپیوتر ناشناش موقتا قفل شده،برای بازیابی اکانتتون میتونید از طریق روش شناسایی عکس و.. وارد اکانتتون بشید،علاوه بر این میتونید از سیستمی که قبلا برای ورود به فیس بوک از اون استفاده میکردید،استفاده کنید و وارد اکنتتون بشید
          موفق باشید

  • vahid says:

    حساب کاربری غیر فعال شد

    Your account has been disabled. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page

    این یعنی چی؟؟؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      به احتمال زیاد اکانت شما توسط دیگران به فیس بوک گزارش شده واین سرویس اکانت شما رو غیر فعال کرده
      موفق باشید

      • ناصر says:

        سلام آقای مهاجر این مشکل غیر فعال شدن حساب کاربری برا من هم اتفاق افتاده.چیکار کنیم درست بشه؟؟؟؟؟؟

        • سحر says:

          باسلام.صفحه فیس بوک ام بازنمیشه.این پیغام میده خواهشمنداست که نشانی رایانامه خودراتاییدکنید.میخاستم بدونم یعنی چی؟چطوربایدتاییدکنم.باتشکر

      • melika says:

        salam >man az diroon ta hala Id e yahoom hack shode o harkari mikonam beram toosh mitoonin shoma be man komak konin???kheili narahatam mamnoon misham komakam konin j rO beM email konin mamnoon mishaM:)

        • شهریار مهاجر says:

          با سلام
          در اینجا توضیح دادم روش اینکار رو
          موفق باشید

          • حسام says:

            سلام…
            ۳ روز پیش فیسبوک این پیام رو برام فرستاد. پیج باز نمیشه و کلا انگار که وجود نداره. با یه صفحه ی دیگه وارد شدم و سرچ کردم اصلا پیجم وجود نداشت.. اما بهم اجازه میده که پسوورد رو عوض کنم. اما بعد دوباره همین پیغام رو میده…
            چه کنم؟

            Your account is temporarily locked..

            It looks like someone else may have accessed your account, so we’ve temporarily locked it to keep it safe. For your privacy, others cannot see your account while it is locked. To unlock your account, you may need to pass a security check.

            Note that attempting to access someone else’s account is a violation of Facebook’s terms. It may also be illegal. If you are not چیتگری, press Cancel.

            تشکر

          • شهریار مهاجر says:

            با سلام
            اکانت شما به دلیل امنیتی موقتا قفل شده،با یک ای پی متفاوت وارد فیس بوک بشید و مراحل امنیتی رو پشت سر بگذارید تا اکانت شما باز بشه
            موفق باشید

          • vayolet says:

            salam mish komakam konid ramz facebook man rahat bode yki k baham moshkel dare fahmide avaz karde forget passwordam k mizanam b emeil man hichi nmiyad hatman emailam avaz karde alan man chi kar koanam chtori facebookamo bgiram lotfan komakam konid

          • شهریار مهاجر says:

            با سلام
            هر دور روش رو برای بازیابی امتحان کردید؟

          • erfun says:

            آقا اطلاعاتت خیلی سودمند بود اما گیرهای عُمده پیش میاد که خواهشمندم کمکم کنی
            خوب اکانت من lock شده طبق همون چیزی که بچه ها در نظرها فرمودن:
            Your account is temporarily locked. It looks like someone else may have accessed your account, so we’ve temporarily locked it to keep it safe. For your privacy,
            من طبق راهنمایی شما به قسمت
            http://www.facebook.com/hacked
            رفتم و طبق دستور شما عمل کردم
            رمز قدیمی یا جدید خواست ازم که دادم اما باز دوچار دور تکرار شدم یعنی همون

            Your account is temporarily locked. It looks like someone else may have accessed …..
            حالا شما فرموده بودین برای فرار از این دور تکرار ،آی پی رو عوض کنید
            من در همین راستا از سِرورهای دیگری از ساکس استفاده کردم آی پی رو عوض کردم اما باز هم بی فایده بود و ما در نهایت دوباره رسیدیم به
            Your account is temporarily locked. It looks like someone else may have accessed …..

            و پس از این مرحله به ناچار مواجه میشیم با:

            .In order to regain access to your account, please log in from one of these computers you recently used:
            ■‎IE for Win7‎ (در تاریخ ژوئیه ۲۵‏ و ساعت ۰۳:۵۵ بعد از ظهر‏)
            ‎If you are unable to access any of these computers, you can .

            جالبه که فیس بوک در این مرحله مدعی میشه که من از سیستم دیگری با این نام کانکت شدم. در صورتی که من در طی ۴ ماه اخیر فقط و فقط از یک سیستم برای ورود به فیسبوک استفاده کردم.
            خلاصه به این دلایل نمیتونم طبق راهنمایی شما وارد مرحله تایید کدر رمز بشم.و طبیعتا همش دارم دور خودم میچرخم.

            جالبه فیس بوک هم ایمیل منو داره و هم شماره ی تماس من رو اما انگار اصلا مایل نیست که از هیچ کدام برای تایید موجودیت من استفاده کنه و پروفایلمو بهم پس بده.
            انگار منتظر هستن که تصویر کارت ملی ایرانی ها رو به بهانه ایی داشته باشند.
            متوجه هستید عرضم چیه؟
            در ضمن راهنماییه خاصی داری به من بکنی؟؟؟
            مثلا آی پی رو چی کار کنم؟
            یا چی کار کنم که بتونم از اون مرحله رد شم؟؟؟
            یعنی فیس بوک اینقدر بی در و پیکر هستش که هر کس و ناکسی میتونه روی پروفایل شما مُدعی بشه و همه ی دودش هم توی چشم شما (یعنی صاحب پروفایل) بره و در عین حال نه ایمیل نه شماره تماس شما برای فیس بوک ملاک نیست که از طریق اونا اقدام بکنه؟؟؟
            خنده داره به خدا افتادیم گیر یه مُشت گرگ.
            حالا بماند نمیخوام سر شما رو درد بیارم راهکار فنیش چیه؟

  • عباس غلامي says:

    مطالب کاربردی و عالی بود

صفحات1 2 3 22
×