انزل وب

در ویندوز بر فعالیت هایی نظیر اتصال USB داریو،کپی و حذف فایل و پوشه و.. نظارت کنید

در مواقعی که چندین شخص از یک سیستم مشترک استفاده کنند ممکن است نیاز داشته باشیم تا فعالیت های انجام شده در کامپیوتر را تحت نظر داشته باشیم.

انزل وب

در ادامه برنامه ای را به شما معرفی میکنیم که میتواند فعالیت هایی نظیر حذف،اضافه،کپی،انتقال و.. فایل و پوشه ها و همچنین اتفاقاتی مانند اتصال یا حذف فلش درایو و دیگر رسانه های USB را در ویندوز ثبت کند تا بعدها شما بتوانید به دقت تاریخ و اتفاقات رخ داده در ویندوز را بررسی کنید.

Windows Explorer Tracker نرم افزاری رایگانی که به شما اجازه میدهد تا  وقایع اتفاق افتاده در اکسپلورر ویندوز را به صورت اتوماتیک ثبت و سپس بر آنها نظارت کنید.همچنین میتوان توسط این نرم افزار زمان و تاریخ دقیق اتصال و حذف USB درایو ها از سیستم و عملیات های انجام شده بر روی داریوهای شبکه (network drives) را نیز مشاهده کرد.

انزل وب

عملکرد و رابط کاربری برنامه بسیار ساده است،پس از اجرا در جدول برنامه Windows Explorer Tracker زمانی که اتفاقاتی نظیر Delete, Rename, Create, Insert, Add و Remove در سیستم عامل رخ میدهد وقایع به همراه تاریخ ،زمان،مسیر و.. آنها نمایش داده میشود.همچنین شما میتوانید در یک محدوده زمانی مشخص وقایع را مشاهده،جستجو و مدیریت کنید و یا اینکه توسط گزینه Manage Log Files برنامه،تمام log file (فایلهایی که تمام اتفاقات سیستم به صورت اتوماتیک در آنها ثبت شده است) ذخیر شده در سیستم تک به تک مشاهده و بررسی نمایید.

انزل وب

توسط گزینه Options برنامه نیز میتوان تنظمیات و فرمت کلی نمایش تاریخ و زمان سیستم را تغییر داد.

این نرم افزار را در دو ورژن ۳۲ و ۶۴ بیتی برای ویندوز های ۸،۷ و ویستا از اینجا دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

حل مشکل ارور explorer.exe در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷
آموزش ۱۴ روش حل مشکل ارور Explorer.exe در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷
حذف لیست پوشه های مشاهده شده ی پنجره ی اکسپلورر ویندوز
پاک کردن تاریخچه آدرس پوشه های مشاهده شده در پنجره ویندوز
بررسی و آموزش نصب و استفاده از ویندوز 10 - ترفندهای ویندوز 10
بررسی و آموزش استفاده از ویندوز ۱۰ – بخش سوم: ترفندهای ویندوز ۱۰ و بازگشت به ویندوز قبلی
بررسی و آموزش نصب و استفاده از ویندوز 10 - ترفندهای ویندوز 10
بررسی و آموزش استفاده از ویندوز ۱۰ – بخش دوم : ترفند ها و حل مشکلات رایج

نظرات

  • سارا says:

    سلام ببخشید ایا برنامه ای وجود داره که از طریق شبکه بشه تمام عملیات و صفحاتی که روی دکستاپ هست دیده بشه؟ جدیدا مشکوکم کسی تو محیط کارم سیستممو مانیتورینگ میکنه: (

  • شیم شین says:

    سلام من یرنامه ای میخوام یا اگر وجود داره امکانی در ویندوز که بشه تاریخ آخرین استفاده از فلش مموری در سیستم دیگه رو بگه وقتی فلش رو به سیستم خودم وصل می کنم.یعنی من مشکوک شدم به این که کسی از فلش من استفاده کرده.فقط میخوام مطمئن بشم و هنوز فلشم رو به سیستم خودم وصل نکردم تا راهی پیدا بشه برای این مشکل. اگر جواب بدید ممنون میشم ۵ روز وقت دارم.

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      متاسفانه بنده راهی برای اطلاع از این موضوع در زمان گذشته سراغ ندارم و اگر برنامه ای در این زمینه باشه اطلاعات رو از زمان نصب به بعد قاعدتا نمایش خواهد داد
      موفق باشید

  • hs18 says:

    من یه چیز رو متوجه نشدم
    ایا این برنامه به طور مجزا اطلاعات رو ثبت و مدیریت میکنه یا اینکه لاگ های خود ویندوز رو نشون میده با امکانات جستجوی بیشتر؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      بله این برنامه به طور مجزا اطلاعات رو ثبت و مدیریت میکنه
      موفق باشید