Dropbox را به دوستان خود معرفی کنید تا ۱۶ گیگابایت فضای رایگان هدیه بگیرید

سرویس ارائه دهنده فضای شخصی و رایگان ابری  Dropbox که یکی از کمپانی های معروف و قدرتمند در این زمینه میباشد به تازگی تصمیم گرفته است به هر کاربر رایگان این سرویس که شخصی را با Dropbox آشنا میکند و باعث ثبت نام وی میشود تا سقف ۱۶GB، فضای رایگان (۵۰۰MB برای ارجاع هر شخص) هدیه دهد.همچنین کاربران پولی میتوانند با ارجاع اشخاص تا سقف ۳۲GB فضای رایگان اضافی (۱GB برای ارجاع هر شخص)دریافت کنند.

انزل وب

Dropbox را در حال حاضر  ۲GB فضای رایگان شخصی به کاربران ارائه میدهد که این فضا در مقایسه با سرویس هایی همچون Box و Sky Drive که هرکدام از آنها به ترتیب ۵ و ۲۵ گیگابایت فضای رایگان به کاربران ارائه میدهد چندان چشمگیر و قابل توجه نیست.

انزل وب

همچنین چندی پیش نیز اطلاعاتی از سرویس Google Drive به بیرون درز کرد به نظر میرسد این سرویس ۵ گیگ فضای رایگان ابری به کاربران اعطا خواهد کرد.با توجه به این مسائل، طبیعی است شرکت هایی همچون Dropbox برای اینکه از قافله عقب نمانند باید دستبکار شوند و با ارائه سرویس های رایگان بیشتر کاربران را به سمت خود جذب کنند.

منبع خارجی:techspot

ویرایش و ترجمه:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات