چگونه قابلیت AutoComplete ویندوز را فعال کنیم

قابلیت AutoComplete در مرورگرهای جدید این امکان را به کاربر میدهد تا با تایپ کردن چند جمله از آدرس اینترنتی(در صورت موجود بودن آدرس از قبل)،آدرس کامل به صورت اتوماتیک در کادر نوشته شود.این قابلیت در اکسپلورر ویندوز نیز وجود دارد که در ادامه ما طریقه فعال سازی آنرا معرفی میکنیم.

انزل وب

شما میتوانید از طریق AutoComplete ویندوز،با وارد نمودن چند جمله در آدرس بار یا کادر جستجو نزدیک ترین عبارات را به صورت اتوماتیک در این کادر قرار دهید.اینکار باعث صرفه جویی در وقت و جلوگیری از تایپ عبارات طولانی در ویندوز میشود.

انزل وب

ابتدا Start Menu ویندوز را باز و عبارت Internet Options را تایپ کنید.آیکن Internet Options در قسمت بالایی Start Menu نمایش داده میشود،بر روی آن کلیک کنید.

انزل وب

در پنجره Internet Properties بر روی تب Advanced کلیک کنید.حال در قسمت Settings گزینه Use inline AutoComplete in Windows Explorer and Run Dialog پیدا و تیک آنرا بزنید.(در ویندوز XP این گزینه با نام Use inline AutoComplete Outside of Internet Explorer وجود دارد)

در نهایت پنجره را OK کنید.حال اگر عبارتی را در آدرس بار اکسپلورر ویندوز تایپ کنید به صورت اتوماتیک و بدون درنگ نزدیک ترین عبارت مرتبط با فایل و پوشه موجود در ویندوز، در کادر وارد میشود.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات