معرفی بهترین نرم افزارهای حذف برداشتن هک شکستن پسورد رمز قفل فایل RAR و ZIP

معرفی بهترین نرم افزارهای حذف و شکستن پسورد فایل RAR و ZIP

یکی از فرمت های رایجی که برای آپلود و ارسال انواع فایل ها در اینترنت و کامپیوتر استفاده می شود، فرمت زیپ (zip) یا فایل فشرده می باشد.در واقع با استفاده از این روش، نمایش فایل ها برای دانلود ایمن تر و حجم آنها نیز برای دانلود و یا آپلودکاهش پیدا میکند. دیگر فرمتی که کارآمد تر است و شاید برای ارسال فایل ها بیشتر از آن استفاده شود، فرمت محبوب RAR می باشد و WinRAR archiver نرم افزاریی است که اغلب برای بازکردن فایل های فشرده با این فرمت کاربرد دارد. این نرم افزار، برای بازکردن فایل های فشرده، حفظ امنیت فایل از طریق رمز گذاری و حتی تعمیر فایل های فشرده ای که ناقص ایجاد شده اند نیز استفاده می شود.باز کردن پسورد فایل rar و zip با این که برای امنیت فایل ها مناسب است، اما گاهی به سبب فراموشی پسورد و… مشکل بزرگی برای محسوب میشود.امروز نرم افزارهایی برای بازیابی و برداشتن پسورد چنین فایل هایی را معرفی می کنیم.

به راحتی رمز فایل های فشرده را باز کنید!

هک و عبور از پسور فایل های rar و zip به روش تست از لیست رمز و الگوریتم های رمزگشایی انجام میشود که ما در ادامه بهترین نرم افزار های رایگان که برای اینکار تولید شده اند را بررسی میکنیم.همچنین در آخر این پست در صورتی که به نسخه کامل با تمامی ابزارها موجود در این نرم افزار ها نیاز دارید یک روش مناسب برای دسترسی به نسخه فول ورژن برنامه را معرفی میکنیم.

بهترین نرم افزارهای کرک و شکستن رمز فایل های RAR

نرم افزار RAR Password Unlocker

همان طور که از نام نرم افزار پیداست، برای بازیابی پسورد فایل های فشرده با فرمت rar از این نرم افزار استفاده میشود.بعد از نصب نرم افزار دو گزینه ی  RAR Password Recovery و Search Encrypted Files را میبینید.بخش اول یعنی RAR Password Recovery پسورد فایل هایی که کلمه عبور آن ها فراموش شده است را بازیابی می کند.

مزایا:

در صورتی که با استفاده از این نرم افزار به دنبال پسورد گم شده باشید، به راحتی می توانید فایل ها را باز کنید و تنظیمات خاصی نیز برای سردرگم شدن کاربر در این نرم افزار وجود ندارد.کافیست فایل را انتخاب کنید تا پسورد بازیابی شود.

معایب:

این نرم افزار باگ هایی دارد که با استفاده از آن به آن برخورد می کنید.به علاوه نسخه ی کامل نرم افزار رایگان نیست.

کرکر فایل rar

نرم افزار KRyLack RAR Password Recovery

استفاده از این نرم افزار کار شما را سریع تر پیش میبرد.چرا که صفحه تنظیمات آن حرفه ای تر می باشد.در صفحه تنظیمات،آیتم های گوناگونی دیده میشود که فرآیند بازیابی و پیدا کردن پسورد را سریع تر می کند.مثلا می توانید کاراکتر هایی که حدس میزنید در پسورد موجود باشد را تایپ کنید تا بازیابی سریعتر پیش رود.

مزایا:

با استفاده از این نرم افزار و تمامی ابزار های موجود و تنظیمات حرفه ای آن که در تصویر زیر می بینید به راحتی می توانید رمز فایل های RAR را کرک (Crack) کنید .ضمنا این نرم افزار نسبت به برنامه قبلی سریعتر می باشد.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های Rar

نرم افزار RAR Password Recovery Professional

این نرم افزار حرفه ای برای پسورد هایی که خاص و نیاز به صرف زمان بیشتری دارند مناسب می باشد.در نرم افزار و صفحه ی مربوط به آن چهار تب  زیر را میبینید:

recovery, brute-force, dictionary ، options

برای شروع ابتدا باید روی open کلیک کنید و فایل دلخواه را انتخاب کنید.سپس با یکی از دو تب brute-force یا dictionary پارامتر ها را تعیین کنید و سپس روی start کلیک کنید.

مزایا:

طراحی نرم افزار زیباست و همچنین می توانید پیشرفت کار را بعد از شروع بازیابی لحظه به لحظه مشاهده کنید.

معایب:

نسخه رایگان نرم افزار تنها برای بازیابی پسورد هایی با ۳ کاراکتر مناسب است که این موضوع نسخه رایگان را عملا بلا استفاده کرده است!

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های Rar

نرم افزار RAR Password Recovery Magic

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های موجود می باشد که کار آن مشابه نرم افزار قبلی می باشد.برای شروع ابتدا open کلیک کنید و سپس فایل را انتخاب کنید.در صورتی که روی brute-force کلیک کنید و می توانید رمز را از میان حروف یا کلمات حدس بزنید و برای پیشرفت سریعتر به فرآیند بازیابی کمک کنید.

مزایا:

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و همچنین فرآیند بازیابی و حدس زدن کلمه عبور فایل rar را سریع انجام می دهد.

معایب:

برای نرم افزار یک سری محدودیت ها در نسخه رایگان وجود دارد.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های Rar

نرم افزار Daossoft RAR Password Recovery

با این نرم افزار به سادگی فایل فشرده خود را انتخاب کنید و برای بازیابی از تنظیمات حرفه ای موجود استفاده کنید.

می توانید در بخش brute force ، رنج های مختلف را برای تعیین سرعت بازیابی تعیین و وارد کنید.مثلا بزرگی و کوچکی حروف، استفاده از حرف یا عدد و..را تعیین کنید و تا کار  شما ساده تر شود.

مزایا:

کاربری ساده و آسان در فضای حرفه ای با طراحی زیبا سبب برتری این نرم افزار شده است.

معایب:

مدت زمان پاسخ گویی نرم افزار به هر عملیاتی که صورت می گیرد کمی بالاست.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های Rar


بهترین نرم افزارهای بازیابی و برداشتن پسورد فایل های زیپ (ZIP)

نرم افزار Ultimate ZIP Cracker

برای فایل هایی با فرمت زیپ، این نرم افزار از نرم افزارهای برتر است.ابتدا فایل را انتخاب کنید و سپس فرآیند بازیابی را با سه روش موجود در نرم افزار طی کنید:

brief scan brute-force attack, dictionary attack, phonetic attack, date search, free type validation ،customized search

مزایا:

از مهم ترین مزایای نرم افزار این است که تنها فایل ها با فرمت زیپ را پشتیبانی نمی کند.بلکه فایل های اکسل را نیز می توانید باین نرم افزار بازیابی کنید.

معایب:

این نرم افزار کمی کند است و برای انجام عملیات باید وقت زیادی صرف کنید. به علاوه در نسخه رایگان محدودیت کاراکتر برای پسورد وجود دارد.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های زیپ (zip)

نرم افزار Accent ZIP Password Recovery

این نرم افزار انواع فایلی که با برنامه های مختلف از جمله WinZIP, 7ZIP و PKZIP ساخته شده اند را برای ریکاوری و برداشتن پسورد پشتیبانی می کند.

مشابه با نرم افزار های قبلی ، با کلیک روی open ، فایل را انتخاب و سپس نوع بازیابی یا به اصطلاح حمله به فایل را از بین گزینه های brute-force, brute-force with extended maskو  dictionary based انتخاب کنید.

مزایا:

سرعت عمل نرم افزار بسیار بالاست و به علاوه در هر مرحله به شما راهنمایی های لازم را برای استفاده از هر بخش می دهد.

معایب:

متاسفانه در نسخه رایگان نهایتا می توانید دو کاراکتر از رمز را مشاهده کنید و برای دیدن کل آن باید نسخه غیر رایگان را خریداری کنید.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های زیپ (zip)

نرم افزار Zip Password Recovery Tool

این نرم افزار پیشرفته تر از دو نرم افزار دیگر با بخش ها و گزینه های حرفه ای تر کار را برای شکستن قفل فایل zip آسان تر کرده است.ابتدا فایل را از بخش open انتخاب کنید و سپس از بین دو حالت الگوریتم کرک و شناسایی پسورد brute-force و dictionary یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

در حالت brute-force می توانید به صورت سفارشی بزرگی و کوچکی حروف و همچنین المان ها و سمبل هایی که ممکن است در پسورد استفاده شده باشد را تعیین کنید.

در حالت dictionary تمامی این بخش ها به صورت عمومی در نظر گرفته میشود و خود نرم افزار پسورد را حدس میزند.

مزایا:

گزینه های حرفه ای موجود برای بازیابی پسورد فراموش شده آن قدر متنوع هستند که هر پسوردی با استفاده از این نرم افزار قابل بازیابی و هک باشد.

معایب:

با استفاده از نسخه رایگان تنها پسورد های ۴ حرفی را می توانید بازیابی کنید.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های زیپ (zip)

نرم افزار KRyLack Free ZIP Password Recovery

مشابه نرم افزارهای قبلی ابتدا فایل را انتخاب می کنید و سپس در تب استارت مشابه با شکل زیر بخش هایی از پسورد را که حدس میزنید وارد می کنید.

مزایا:

مهم ترین مزایای این نرم افزار عدم وجود محدودیت در بازیابی پسورد هاست.به علاوه محیط کاربری نرم افزار کامل و کاربردی است.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های زیپ (zip)

نرم افزار ZIP Password Cracker Pro

بعد از نصب برنامه سه تب جداگانه را میبینید:

‘Brute-force Password Cracking’, ‘Password is Partly Known’ and ‘Password List و  Text’

در تب اول می توانید بخش هایی که در پسورد فایل زیپ ممکن است وجود داشته باشد را تعیین کنید.مثل حروف،عدد و…

در بخش دوم می توانید خود کاراکتر هایی که حدس میزنید را مستقیما وارد کنید.

در تب آخر لیست پسورد ها را می توانید مشاهده کنید.

مزایا:

این نرم افزار کاملا رایگان و بدون محدودیت عرضه شده است.به علاوه اطلاعات هر یک از بازیابی ها در حافظه ی نرم افزار می ماند تا در صورت مراجعه مجدد برای بازیابی پسورد همان فایل نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نباشد.

بهترین نرم افزارهای کرکر برای فایل های زیپ (zip)


در صورتی که به کرک،سریال و نسخه کامل این نرم افزار ها احتیاج دارید میتوانید از روش پیدا کردن سریال نامبر و کرک نرم افزار ها که در انزل وب معرفی کردیم استفاده کنید.

اگر شما نیز نرم افزار یا روش خوبی برای برداشتن و حذف پسورد قایل های RAR و ZIP سراغ دارید آن را در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

پیروز باشید

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • محمدجواد says:

    دوستان اگه کسی نرم افزاری میشناسه که بتونم رمز فایل های ۷z رو باز کنمو بهم بگه خیلی ممنون میشم. هرچی میگردم نیست.

  • میلاد says:

    این نرم افزارها همشون از یک الگوریم برای پیدا کردن رمز و پسورد فایلها استفاده میکنند که البته بسیار هم کند و زمان بر است
    و هیچکدومشون عاقبت از پس پیدا کردن رمز بر نمی آیند
    من روی یک فایل فشرده Zip و RAR یک پسورد ساده و یک پسورد نسبتا پیچیده گذاشتم و این برنامه ها رو (البته نسخه اصلی برنامه همراه با شماره سریال مطمئن) روی یک سرور پرقدرت نصب کردم. همه فعالیتهای CPU رو حذف کردم و CPU و رم را فقط برای پیدا کردن رمز اختصاص دادم و سرور یک هفته شبانه روز روشن بود.
    آخرش هم نتونست رمز رو پیدا کنه!!!!!
    این برنامه ها همشون مزخرفه
    برای پیدا کردن رمز فایل زیپ و RAR فقط میتونید از برنامه های HEX کمک بگیرید اونم اگه خوش شانس باشید

    • بهنام داودی says:

      با سلام من یک فایل rar دارم خیلی برام مهم پسووردشو گم کردم هازرم هزینه هم بکنم.

  • امین says:

    ممنون عالی بود.لینک دانلود نرم افزار آخری هم لینک پایینیه.فقط یکم باید باهاش سروکله بزنی بفهمی چی به چیه.
    http://www.softpedia.com/get/Security/Password-Managers-Generators/Zip-Password-Cracker-Pro.shtml

  • داوووود says:

    هیییییچ کدوم از این لعنتی ها کاااار نمیکنه اههه

  • بهرام says:

    هیچکدوم بدرد من نخورد 🙁

  • ERFAN says:

    سلام نمی دونم چی بگم این چرت ها چیه داداش میزاری یک دونه مفید تر میزاشتی هشکی هم دالود نمی کنه بچه برین از یک سایت دیگه دالود کنین این چرت از ما گفتن بود حجم اینترنت

  • نسیم says:

    آخرین نرم افزاری که معرفی کردینو پیداش نکردم هرچی اسمشو زدم
    از یه جایی بگید دانلود کنم

  • نسیم says:

    این آخریو میخوام اسمش چیه از کجا دان کنم

  • SINA HACKER says:

    میبخشید آون وقت کدوم برنامه بهتره؟ حداقل اشاره میکردید ک بنده خدا هایی مثه من نیوفتن تو هچل…

  • پویا says:

    بالاخره من تونستم هک کنم.

    • مجید says:

      سلام میشه بگید با چه برنامه ایی این کارو انجام دادید اگه میشه اسم اون برنامه رو از تلگرام به آی دی بنده بفرستید تشکر @majid13590425

  • مهران says:

    خیلی مطب مفیدی بود .. ممنون