چگونه عکس ها را به طراحی و نقاشی با مداد ( اسکچ ) تبدیل کنیم؟

آموزش تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ )

اسکچ (sketch) یا طرح اولیه با مداد یا خودکار ، طراحی سریع و خام تصاویر است که نشانگر طرح یا ایده اولیه طراح یا نقاش است. امروزه اسکچ ، یکی از افکت های موجود برای ویرایش تصاویر است و در شبکه های اجتماعی نیز قبل از آپلود عکس از آن استفاده میشود. در ادامه ، ۳ ابزار رایگان برای افزودن افکت اسکچ به تصاویر را معرفی می کنیم.

چگونه عکس ها را به طراحی و نقاشی با مداد ( اسکچ ) تبدیل کنیم؟

۳ Free Online Tools to Turn Your Photos Into Sketches

برای ویرایش تصاویر ، ابزارهای مختلفی را در انزل وب معرفی کردیم. نرم افزارهای ویرایش اطلاعات مخفی عکس ها ، نمونه ای از آموزش های ویرایش تصویر است که مطالعه آن می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

تبدیل عکس به نقاشی با مداد توسط Picture to People

در صورتی که می خواهید تصاویر خود را به صورت آنلاین به اسکچ یا طرح اولیه با مداد تبدیل کنید ، Picture to People با امکانات کاملی که دارد می تواند گزینه ای مناسبی باشد. نحوه عملکرد ابزار به این صورت است که افکت اسکچ به شکل خودکار و پیش بینی شده اعمال نمیشود ؛بلکه شما با کنترل کاملی که روی افکت دارید ، نوع اسکچی که می خواهید تصویر شما به آن تبدیل شود را انتخاب می کنید.

می توانید به جز رنگ های سیاه و سفید ، از افکت های رنگی اسکچ نیز برای ایجاد طرح اولیه استفاده نمایید.

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

گزینه های مختلفی برای تغییر استایل تصویر نیز وجود دارد؛ مثلا overall یا stroke

با تنظیمات پیش فرض برنامه ، نتیجه ای کاملا رضایت بخش را مشابه با شکل زیر مشاهده می کنید:

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

برای ایجاد اسکچ رنگی ، می توانید از زمینه های رنگی موجود در نوار ابزار استفاده کنید. با استفاده از گزینه View Effect Result ، می توانید ابتدا تغییرات را مشاهده کنید و سپس عکس را دانلود نمایید.

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

تبدیل عکس به نقاشی و طراحی مداد با Pho.to

در Pho.to می توانید افکت های نقاشی با مداد ( اسکچ ها) از قبل آماده شده را انتخاب کنید تا روی هر عکس اعمال شود. در این سرویس آنلاین ، گزینه ی خاصی برای شخصی سازی تصاویر وجود ندارد، اما می توانید از میان ۵۰ طرح موجود ، اسکچ  مناسب را انتخاب کنید.

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

در مرحله ی اول طرح دلخواه خود را انتخاب می کنید ، سپس عکس را آپلود می کنید. می توانید عکس ها را به صورت مستقیم و یا با درج آدرس فیس بوکی آن ها آپلود کنید.

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

بعد از آپلود عکس، می توانید از واترمارک (watermark) و سایر ابزارهای ادیت و ویرایش عکس نیز استفاده کنید. قبلا نیز سرویس فارسی برای واترماکرک تصاویر در انزل وب معرفی کردیم که پیشنهاد میکنیم از آن نیز استفاده کنید

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

PhotoFunia تبدیل عکس به نقاشی با مداد آنلاین

در صورتی که به دنبال ویرایش ساده تر عکس خود با افزودن افکت طراحی با مداد یا اسکچ هستید ، می توانید از ابزار PhotoFunia استفاده کنید. البته PhotoFunia قابلیت های زیادی دارد که ما تنها به افکت اسکچ آن اشاره می کنیم.

تنها کافی است که عکس خود را آپلود کنید ، در صورت نیاز کراپ کنید و نهایتا کمی صبرکنید تا افکت اسکچ به صورت خودکار اعمال شود.

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

این برنامه گزینه های حرفه ای را برای ویرایش تصویر در اختیار شما قرار نمی دهد ؛ اما به عنوان ابزاری ساده و سریع ، یکی از بهترین افکت های اسکچ را روی تصاویر پیاده می کند.

چگونه عکس ها را به اسکچ تبدیل کنیم؟

همچنین اگر کار با دو سایت بالا برای شما چندان دلچسب نبود میتوانید از سرویس اسکچ snapstouch نیز استفاده کنید ، در صورت نیاز می توانید سایر افکت ها را با استفاده از سایت های افکت و ویرایش چهره که قبلا در انزل وب معرفی کردیم ، روی تصاویرتان اعمال کنید.

تجربه و پیشنهاد شما؟

چه ابزارهایی را به جز موارد معرفی شده جهت افزودن افکت ها مخصوصا افکت طراحی با مداد به تصاویر می شناسید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی و دانلود 9 تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
معرفی و دانلود ۹ تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
سرویس های آنلاینی که به نقاشی ، عکس های قدیمی و طرح های شما جان میبخشند !
آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها
آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها
۴ سایت جالب برای ویرایش و افکت گذاری بر روی چهره

نظرات

  • رحمان حاتمی says:

    سلام کار بسیار جالب و تازه ای است، متشکرم از ارائه کارتان ، بنده قصد دا رم این کار را در مجسمه سازی استفاده کنم به نظر شما بنده چقدر می توانم ا ز این روش استفاده کنم، ویا اینکه باتوجه به این مطلب که بنهده این کار رابا چوب انجام میدهم شما چقدر می توانید به بنده کمک کنید یا پیشنهاد کاری و حرفه ای بدهید .متشکرم رحمان حاتمی از شهرستان ملایر

    • شهریار مهاجر says:

      با سلام
      به نظرم اگر با یک هنرمند در این زمینه همکاری کنید جواب بهتری خواهید گرفت
      موفق باشید