ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

معرفی ۹ سایت برتر ویرایش عکس آنلاین

ویرایش عکس از جمله امور ضروری برای هر کاربر است که به واسطه نرم افزارهای مختلف امکان پذیر است. اما گاهی نیازمند به ویرایش عکس ها هستیم در حالی که پشت کامپیوتر نیستیم و دسترسی به برنامه های نصب شده روی سیستم نداریم.در این مواقع می توان از ابزارهای آنلاین ویرایش عکس که امکان تغییر و افکت گذاری عکس ها را به صورت رایگان به کاربران می دهند استفاده کرد. در این پست از انزل وب تعدادی از بهترین سرویس های آنلاین ویرایش عکس را انتخاب و گلچین کرده ایم که با آن ها آشنا خواهید شد.

بهترین ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

Online Photo Editing Tools

هر یک از ابزارهای ویرایش عکس در واقع آپلود سنترهایی با امکان افکت گذاری روی عکس ها و بسیاری از قابلیت های دیگر هستند که تنها لازم است عکس دلخواه خود را در هر لحظه آپلود کنید و سپس تغییرات را روی تصاویر اعمال کنید.

اغلب سرویس های ویرایش عکس مبتنی بر فلش هستند؛ بنابراین لازم است ابتدا مرورگر خود را به روزرسانی کنید و حتما از افزونه های فلش استفاده نمایید.

سرویس ویرایش عکس Pixlr Editor

یکی از ابزارهای آنلاینی که تمام امکانات نرم افزارهایی نظیر Photoshop و Pixelmator را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهد، Pixlr Editor می باشد. تولبار حرفه ای و امکان ویرایش لایه به لایه تصاویر نظیر فوتوشاپ از قابلیت های دیگر این ابزار است.

Pixlr Editor از ۲۵ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و انواع فیلترها را تحت یک منو کرکره ای در اختیار کاربر قرار می دهد.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

برای ویرایش عکس ها کافی است تصویر مورد نظر خود را وارد کنید و سپس از گزینه های موجود در این برنامه استفاده کنید. ۷ تب جداگانه برای ویرایش عکس وجود دارد که برای استفاده از آن ها نیازی به آشنایی با اصول ویرایش عکس ندارید. بالای این ۷ تب، گزینه های دیگری را می بینید که به صورت خودکار فاکتورهایی نظیر Exposure ، sharpening ، کراپ و فیلترینگ عکس را تنظیم می کنند.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

این ابزار آنلاین ویرایش عکس گزینه های حرفه ای مختلفی را برای ویرایش در اختیار کاربر قرار می دهد. تنها کمبودی که در این برنامه حس میشود، قابلیت حذف پس زمینه تصاویر است که با استفاده از ترفندهای ساده حذف پس زمینه تصاویر که قبلا معرفی کردیم می توانید با خیال راحت از سرویس Pixlr Editor استفاده نمایید.

ابزار آنلاین ویرایش عکس Fotor

یکی از سرویس هایی که ظاهری متفاوت و کاربرپسند تر دارد و تولبار آن از حالت کلاسیک خارج شده است، Fotor می باشد. گزینه های مختلفی برای ویرایش عکس و ماژول های متفاوتی نیز برای ایجاد کارت پستال، کلاژ ، تصاویر HD و فیلتر بهبود عکس های سلفی وجود دارد که این ابزار را کاملا حرفه ای می کند.

ماژول های مختلف دیگری نیز مثل B + W، Color Splash ، Tilt-Shift ، ا افزودن کلیپ های هنری ، متن و عناصر خاص وجود دارد که اگر عکس های باکیفیتی را از سایت های دانلود تصاویر کیفیت بالا تهیه کنید، نتیجه بهتری را مشاهده خواهید کرد.

در کنار تمام مزایای ابزار Fotor، تبلیغات زیاد حین ویرایش عکس آزاردهنده است.

3Online-Photo-Editing-Tools

ویرایش آنلاین عکس با PicMonkey

تولبار حرفه ای با امکان undo و redo ،تعیین کیفیت نهایی عکس بعد از ویرایش و کاهش و افزایش سایز عکس از قابلیت های سرویس رایگان PicMonkey می باشد. هر تغییری که در این ابزار ایجاد می کنید در هر مرحله باید ذخیره شود و سپس تغییرات بعدی را اعمال کرد. تبلیغات مختلف و بنرهایی برای پرداخت درون برنامه ای از نقاط ضعف این ابزار هستند.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

ابزار ویرایش عکس BeFunky

سرویس BeFunky ظاهری متفاوت و هنری دارد و امکان ویرایش عکس را با افکت های دیگر فراهم کرده است. به عنوان مثال تصاویر  را می توانید مشابه تبدیل آنلاین عکس به نقاشی یا طراحی با مداد تغییر دهید و کیفیت آن ها را نیز ابتدای ویرایش تغییر دهید. استیکرها ، پس زمینه های هنری زیبا و عناصر دیگری نیز پیش بینی شده است که می توانید به تصاویر نقاشی شده خود اضافه کنید.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

ویرایشگر آنلاین Ribbet

سایت Ribbet ادیتور حرفه ای برای ویرایش تعداد بی شماری عکس دارد. هر کاربر می تواند عکس های خود را آپلود کند و با انتخاب Auto Fix تمام تغییرات و ویرایش های لازم روی عکس را به صورت خودکار انجام دهد. تصاویر را می توانید در اندازه های خاص کراپ کنید و یا نسخه موبایل هر عکس را ایجاد کنید. فریم های خاص، استیکر، متن و فیلترهای فصلی را به عکس ها اضافه کنید و نهایتا با ماژول های کلاژ عکس، تصویر خود را از طریق همین ابزار به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی فیس بوک، گوگل پلاس و…به اشتراک بگذارید.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

ویرایش عکس ها با سرویس آنلاین FotoFlexer

اگر از ابزار FotoFlexer برای ویرایش عکس های خود استفاده می کنید در واقع از بهترین تولبارهای افکت گذاری عکس استفاده کرده اید که امکان افزودن انیمیشن، متن، افکت و…را در محیطی کاربر پسند به شما می دهد. در FotoFlexer ماژول های زیباکننده یا Beautify module  پیش بینی شده است که معایب صورت را روتوش می کنند؛ اما گاهی تشخیص و استفاده از ماژول ها برای کاربران مبتدی سردرگم کننده است.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

ویرایشگر آنلاین عکس LunaPic

LunaPic ترکیبی از یک ویرایشگر مدرن و سنتی است. آیکن های منو ویرایش این ابزار کوچک است و به نظر می رسد برای طراحی ظاهر آن از برنامه های مایکروسافت الهام گرفته شده است. افکت های قدیمی این ابزار نسبت به سایر افکت ها چشم گیر تر است. یکی از بهترین افکت هایی که در LunaPic می بینید،video-style animated یا افکت ویدیو به سبک انیمیشن است که محبوبیت زیادی دارد.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

سرویس ویرایش عکس Sumo Paint

در ابزار Sumo Paint همه گزینه های لازم در هر ویرایشگر حرفه ای نظیر فوتوشاپ را خواهید دید. painting, shapes, cropping ، transform و رنگ پس زمینه پیش زمینه از جمله ابزارهایی هستند که می توان با آن ها به  ویرایش عکس پرداخت.

این سرویس شباهت های زیادی به فوتوشاپ دارد؛ اما اغلب ابزارهای آن پرمیوم و غیر رایگان هستند.

ابزارهای آنلاین ویرایش عکس

ویرایش حرفه ای عکس ها با Photoshop Express

بدون شک بهترین ابزار برای ویرایش عکس ها Photoshop Express است. اساسا کمپانی آدوب نیز به دلیل همین جلوه های کاربردی در برنامه فوتوشاپ تا این حد محبوب و معروف شده است.

مرتب سازی، چرخش تصاویر، تنظیم کنتراست، هایلایت، فیلترینگ تصاویر با افکت های فوق العاده ، تغییر فرمت و تغییر سایز عکس ها جهت بهینه سازی و کم حجم کردن تصاویر از جمله قابلیت های این سرویس رایگان کاربردی می باشد.متاسفانه برای استفاده از این سرویس باید از آی پی خارج از ایران استفاده کنید

تجربه و پیشنهاد شما ؟

برای ویرایش آنلاین تصویر چه ابزارهای دیگری را می شناسید؟ کدام یک از ابزارهای معرفی شده برای شما کاربردی تر بوده است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سرویس های آنلاینی که به نقاشی ، عکس های قدیمی و طرح های شما جان میبخشند !
استفاده از فیلتر اینستاگرام بر روی عکس ها بدون نیاز به آپلود
استفاده از افکت های عکس اینستاگرام روی تصاویر بدون نیاز به آپلود
چگونه عکس ها را به طراحی و نقاشی با مداد ( اسکچ ) تبدیل کنیم؟
آموزش تبدیل آنلاین عکس ها به نقاشی و طراحی با مداد ( اسکچ )

نظرات