دریافت sms آنلاین

۶ سایت برتر دریافت اس ام اس آنلاین بدون نیاز به گوشی

اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید پیامک هایی که حین ثبت نام، ثبت نظر و…در سایت و سرویس ها نیاز است  را با استفاده از شماره تلفن موبایل شخصی یا کاری دریافت نکنید و از شماره های مجازی  آنلاینو عمومی برای اینکار ها استفاد کنید خود در کامپیوتر دریافت کنید ، آشنایی با سرویس های آنلاین و رایگان دریافت پیامک بدون استفاده از گوشی که در ادامه معرفی می کنیم را از دست ندهید.

بهترین سایت های رایگان شماره مجازی برای دریافت SMS آنلاین

Top Sites to Receive SMS Online without a Phone

عملکرد این سرویس ها مانند سایت های ساخت ایمیل یکبار مصرف برای مخفی نگه داشتن اطلاعات شخصی هستند و اگر به غیر اس ام اس به دنبال روش های دیگر برای برقراری ارتباط میباشید خوش بختانه با استفاده از  نرم افزارهای تماس تصویری موبایل با کامپیوتر می توانید بدون پرداخت هزینه های سنگین تماس با سراسر دنیا از طریق اینترنت ارتباط برقرار کنید.

به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم برای کارهای شخصی و ضروری از سرویس های زیر استفاده کنید چرا که اطلاعات رد و بدل شده در این اغلب این سرویس ها برای اکثر عموم قابل مشاهده هستند

دریافت اس ام اس رایگان با Sellaite SMS RECEIVER

سرویس Sellaite SMS RECEIVER با سایر سرویس های آنلاین دریافت پیامک متفاوت است. در این سایت تعدادی پیش شماره عمومی کشور استونی را دریافت می کنید. در میان سایر رقبا این سرویس مطمئن تر است؛ چرا که شماره های نامعتبر بلافاصله از سایت حذف میشوند و شماره هایی که در دسترس هستند به خوبی برای دریافت و ارسال پیامک کار می کنند.

برای استفاده از این سرویس تنها کافی است روی یکی از شماره های موجود در لیست کلیک کنید تا پیام های دریافت شده توسط آن شماره را مشاهده نمایید.

سایت های برتر و رایگان دریافت پیامک آنلاین

دریافت شماره آنلاین مجازی با Pinger Textfree Web

در صورتی که برای استفاده از سرویس های مختلف دریافت پیامک آنلاین که به آی پی آمریکا و استفاده از پروکسی نیاز دارند با مشکل مواجه هستید Pinger Textfree Web یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این سرویس کاملا رایگان است و برای استفاده از آن تنها نیاز به کدپستی آمریکا نظیر ۰۱۰۰۱ دارید که با جست وجو کوتاهی در گوگل می توانید کدهای معتبر را پیدا کنید.

در این سایت لیستی از شماره تلفن های مجازی و آنلاین ایالت متحده آمریکا را مشاهده خواهید کرد که تنها کافی است یکی از این شماره ها را به دلخواه انتخاب نمایید.

سایت های برتر و رایگان دریافت پیامک آنلاین

سرویس دریافت شماره مجاری TextNow

TextNow یکی از بهترین سایت های دریافت شماره مجاری برای مشاهده پیامک های دریافت شده است. اگر می خواهید به صورت مجازی و بدون داشتن شماره تلفن حقیقی در برنامه های چت مختلف نظیر تلگرام ثبت نام کنید پیشنهاد می کنیم از این سرویس رایگان استفاده نمایید.با استفاده از این سایت یک شماره تلفن معتبر به شما اختصاص داده میشود.

تنها ایرادی که در این سرویس مشاهده میشود نمایش خطای پی در پی و آزاردهنده “Something went wrong with your signup. Please try again”برای کاربران می باشد؛ برای رفع این مشکل از پروکسی مبتنی بر آی پی آمریکا استفاده کنید.

سایت های برتر و رایگان دریافت پیامک آنلاین

بعد از ثبت نام در سایت مربوطه شماره اختصاصی مجازی شما تمامی پیامک ها را دریافت می کند و با ورود به اکانت خود می توانید آن ها را مشاهده کنید.

ساخت شماره آنلاین مجاری با Receive-SMS-Online

در سایت Receive-SMS-Online با آخرین به روزرسانی های انجام شده حدود ۸ شماره تلفن با پیش شماره های مختلف از کشورهای متفاوت در دسترس است؛ شماره تلفن هایی را انتخاب کنید که فعالیت کمتری دارند. مسلما پیش شماره آمریکا بیشترین محبوبیت را نزد کاربران دارد. برای اطلاع از وضعیت خطوط تنها کافی است روی شماره تلفن های موجود در سایت کلیک کنید.

سایت های برتر و رایگان دریافت پیامک آنلاین

دریافت اس ام اس آنلاین با FreeOnlinePhone.org

در صورتی که می خواهید از فاش شدن شماره تلفن خود جلوگیری کنید FreeOnlinePhone.org لیستی از شماره تلفن ها با پیش شماره های محبوب را در اختیار شما قرار می دهد.گاهی مشابه مخفی کردن تماس یا اس ام اس یک فرد از دیگران نیاز به مخفی کردن شماره تلفن خود داریم؛با این سرویس می توانید به سادگی شماره تلفن های مجازی برای خود انتخاب کنید. به نظر می رسد که نظارت خوبی روی این سایت صورت میگیرد و شماره هایی که نامعتبر هستند و کار نمی کنند بعد از مدتی با شماره های مناسب جایگزین میشوند.

سایت های برتر و رایگان دریافت پیامک آنلاین

ساخت شماره آنلاین با ReceiveFreeSMS.com

وب سایت ReceiveFreeSMS.com  حدود ده شماره معتبر را از هشت کشور مختلف به کاربران پیشنهاد می دهد.شماره دلخواه خود را از بین کشور ها انتخاب کنید و سپس برای فعالسازی اکانت های مختلف اینستاگرام، تلگرام و سایر وب سایت هایی که نیاز به ثبت نام دارند این شماره را ثبت کنید.

سایت های برتر و رایگان دریافت پیامک آنلاین

تجربه و نظر شما ؟

تجربه ثابت کرده است که ۹۸ درصد از شماره های ثبت شده در وب سایت هایی که معرفی کردیم کاربردی بوده اند؛ به نظر شما استفاده از شماره های مجازی به جای شماره اصلی هر فرد چه مزایا و معایبی خواهد داشت؟ تجربه خود را پیرامون استفاده از سرویس های ساخت شماره آنلاین مجازی با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟
بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

نظرات

  • zparto says:

    سر شماره ۹۱۹ای ایرانسلی چیزی نداره؟🤔هیچ کدوم از سایتایی که میخوام قبول نمیکنه

صفحات 1 2