چه کسانی پروفایل فیس بوک اینستاگرام تلگرام واتس اپ شما را بازدید دیدن دیده اند ؟

چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و فیس بوک ما را چک میکنند؟

امروز و با توجه اینکه شبکه های اجتماعی طرفداری زیادی در بین مردم پیدا کرده اند و روابط مجازی بیشتر از قبل مهم شده است طبیعتا سوال ها بسیاری نظیر چه کسانی عکس و پروفایل تلگرام ، ایسنتاگرام ، واتساپ ، فیس بوک و.. را چک میکنند ؟ برای افراد ایجاد میشود که گاها در پاسخ آنها اپ و سرویس هایی ناشناخته و غیر معتبر مثل بازدید یاب اینستاگرام ، تلگرام و.. معرفی میگردد. اگر علاقه مند هستید بدانند چه کسانی پروفایل Telegram ، Instagram یا Facebook شما را بازدید کرده اند و یا آنها چک میکند در ادامه با ما باشید تا این پاسخ این سوال را بیشتر بررسی کنیم

نمایش افرادی که پروفایل و عکس تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک و واتس اپ شما را دیده اند ! ؟

Who viewed my instagram , telegram , facebook , whatsapp .. profile ?

خیلی از افراد به دلایل مختلف علاقه دارند که بتوانند بر روی پروفایل خود در شبکه های اجتماعی کنترل بیشتری داشته و بدانند چه کسانی از پروفایل آنها در تلگرام ، اینستاگرام و فیس بوک و.. را چک و مشاهده کرده است. امروز قصد داریم رایج ترین شبکه های اجتماعی را هدف قرار داده و ترفندهایی را برای مشاهده بازدیدکنندگان آنها ذکر کنیم اما قبل از اینکه شروع کنیم حتما پیشنهاد میکنیم ۹ چیزی که هرگز نباید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید را مطالعه فرمایید زیرا در اغلب اوقات این خود ما هستیم که با اشتراک گذاری های اشتباه و ناشی گری ، کلاه برداران را جذب خود میکنیم.

برای ناامیدشدن آماده باشید !

به طور کلی امکان نمایش و دیدن بازدیدکننده پروفایل و اکانت شخصی شما در شبکه های اجتماعی و اپ های چت نظیر تلگرام ، فیسبوک ، اینستاگرام و .. تا زمانی که خود این سرویس ها قابلیت و کد API برای توسعه دهنگان این سرویس ها منتشر نکنند وجود ندارد و اکثر برنامه و سرویس های موجود در اینترنت یک روش هک و کلاهبرداری محسوب میشوند! همچنین برخی از منابع روش های غیر متعارف مثل استفاده از کوتاه کننده لینک ، تصاویر QR Code و بررسی اسکن ها و .. را برای ردیابی بازدیدکننده پیشنهاد میکنند که این روش ها نیز با توجه به افزایش سطح دانش و استفاده از تکنولوژی در بین اکثریت مردم چندان کارساز نیست و به صورت کلی امکان دیدن بازدید کنندگان یک اپ یا شبکه اجتماعی تا زمانی که خود آن سرویس این قابلیت را از وبسایت رسمی و منابع معتبر معرفی نکرده باشد وجود ندارد !

چه کسانی پروفایل اینستاگرام واتساپ تلگرام شما را دیده اند

پس در ادامه ما نیز تنها برخی از ابزارهای رسمی و ترفندهای کوچک که میتوان به صورت نه چندان دقیق اطلاعاتی از بازدیدکنندگان بدست آورد به شما معرفی خواهیم کردید و توجه داشته باشید استفاده از روش های زیر به منزله قطعی بودن و آمار ۱۰۰% دقیق بازدیدکنندگان اکانت شما نیست!

بررسی و چک کردن بازدیدکنندگان پروفایل فیسبوک با ابزار Wolfram Alpha

شاید ابزار Wolfram Alpha برای شما آشنا باشد و اولین چیزی که به ذهنتان خطور کرده ، ابزار محاسباتی و ماشین حساب آن است ولی باید بگوییم که این یک ابزار پیشرفته آنالیز نیز هست که میتواند پروفایل شما را آنالیز کرده و مانند گوگل آنالیتیک که آمار مربوط به بازدید وب سایت ها را نشان میدهد، این ابزار نیز بازدید ها و آمار مربوط به پروفایل فیسبوک شما را بهتان نشان خواهد داد.

بررسی و چک کردن بازدیدکنندگان پروفایل فیسبوک با ابزار Wolfram Alpha

شما میتوانید به صفحه این ابزار Wolfram|Alpha Personal Analytics for Facebook مراجعه کرده و طبق ویدیو آموزشی زیر مراحل را دنبال نمایید و اجازه دسترسی این ابزار را به پروفایل فیسبوک بدهید تا آنالیز انجام شده و برای شما نمایش داده شود.

اگر هم علاقه مند هستید اطلاعات و ترفندهای بیشتری در مورد هک فیسبوک بدست آورید تا اکانت فیسبوک خود را همیشه ایمن نگه دارید به پست چگونه حساب فیس بوک را از هک شدن ایمن نگه داریم ، مراجعه نمایید.

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک و بازدید کرده اند ؟

در مورد اینستاگرام نیز همانند سایر اپ های مشهور راه قابل قبولی برای ردیابی و مشاهده بازدیدکننده پروفایل شما نیست و تنها از طریق قرار دادن لینک کوتاه در بیو و بدست آوردن آی پی اشخاص و یا تعداد پخش شدن ویدیو ها میتوان تعداد تقریبی مراجعه کنندگان پروفایل را حدس زد ، اگرچه همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم این روش نیز چندان مطمئن نیست و اینستاگرام اجازه ردیابی کابران را به برنامه و سرویس های دیگر نمیدهد، و در این زمینه تنها برنامه هایی مثل InstaFollow میتوانند در زمنیه فالو و فالو بک و.. به شما کمک کنند که قبلا در پست معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام به آنها اشاره کرده ایم

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک و بازدید کرده اند ؟

همچنین قابلیت استوری و لایو استوری اینستاگرام که بتازگی معرفی شده است امکان نمایش اسم و تعداد افرادی که عکس استوری شما را مشاهده کرده اند را داراست که میتوانید از طریق آن یک استوری را به صورت عمومی آپلود و افرادی که آن را مشاهده میکنند را در لیست views مشاهده کنید.

مشاهده بازدید پروفایل اینستاگرام

بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام یا چه کسانی پروفایل تلگرام من را چک میکنند !

این سوال ها و عبارت را امروزه بسیار در اینترنت و سایت های زرد میبینم اما همانطور که قبلا هم پست چگونه به اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام دسترسی پیدا کنیم به آن اشاره کردیم هکر ها از بی توجهی و گاها اطلاعات کم کاربران سو استفاده و دست به کلاهبرداری و سرقت اکانت شما میزنند. در ادامه درباره فهمیدن اینکه چه کسانی عکس پروفایل تلگرام شما را مشاهده کرده اند یا معمولا به پروفایل تلگرام تان مراجعه میکنند به یک موضوع و مرجع بسیار مهم اشاره میکنیم.

به دلیل علاقه نشان دادن کاربران نسبت به این مساله ، کلاهبرداری های زیادی برای فروش ابزارها یا تکنیک های هک تلگرام از سوی برخی فرصت طلبان صورت گرفته که به دلیل عدم آگاهی کاربران گاها با استقبال صورت گرفته است. از آنجایی که تلگرام بیشتر نقش یک مسنجر را دارد تا یک شبکه اجتماعی ، از این رو حریم خصوصی خاصی نیز برای آن از طرف شرکت تلگرام در نظر گرفته شده است به همین دلیل تا زمانی که خود شرکت مبدا اعلام نکند که چنین امکانی را برای کاربران قرار داده است نباید گول هیچ گونه ابزار و یا تبلیغات مخرب برای هک تلگرام را باور کنید.

2016-11-18_133952

حتما توصیه میکنیم قبل از اینکه گول این تبلیغات را بخورید اول به سایت سازنده مراجعه کرده و مطمئن شوید چنین امکانی از طرف شرکت سارنده برای آن سوشیال مدیا در نظر گرفته شده است یا خیر.

نمایش بازدیدکننده و کسانی که از پروفایل و اکانت ما دیدن کردند

مثلا در مورد شبکه های اجتماعی LinkedIn و Badoo میتوانید از این امکان به صورت پیشفرض در پروفایل خود لذت ببرید و کاربران این دو شبکه اجتماعی قادر خواهند بود کسانی که به پروفایل آنها مراجعه کرده اند را در بخش هایی نظیر Visitors یا Who’s views your profile ببینند اما چنین قابلیت هایی هنوز به صورت رسمی و دقیق برای تلگرام ، واتساپ و.. ارائه نشده است و پاسخ سوال هایی نظیر “چگونه بفهمیم چه کسانی عکس پروفایل تلگرام ما را چک میکنند؟ ” و یا “طریقه نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام بازدید کرده اند چیست ؟ ” هنوز این امکان فراهم نشده است میباشد.

بازدیدکنندگان پروفایل تلگرام یا چه کسانی پروفایل تلگرام من را چک میکنند !

اگر میخواهید ترفندهای بیشتری در مورد لینکدین بدانید ما اخیرا ۷ ترفند برای ایجاد پروفایل حرفه ای در شبکه اجتماعی LinkedIn را منتشر کرده ایم که توصیه میکنیم مطالعه فرمایید.

ترفند پیدا کردن مزاحم ها از روی شماره تماس

با وجود ذکر مطالب بالا ، بد نیست بدانید که ترفندهایی برای پیدا کردن شخص هکر و مزاحم شما در شبکه اجتماعی و دنیای مجازی وجود دارد که ما قبلا در انزل وب آن را آموزش دادیم که میتوانید روش کامل انجام اینکار را در پست پیگیری موقعیت و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی ، هکر تلگرام ، واتس اپ ، فیس بوک مطالعه کنید.

پیدا کردن صاحب شماره

در پایان توصیه میکنیم قبل از استفاده اپ و سرویس هایی که بسیار راحت جواب های سوال های پرطرفدار در بین کاربران را با محصولی ناشناخته و غیر معتبر میدهند در مورد آن قبلا حتما از افراد متخصص و یا مراجع معتبر آنلاین تحقیق و جستجو کنید چراکه ممکن است با قراردادن پسورد اکانت خود در اختیار آنها در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات شخصی شما در اختیار افرارد سودجو قرار بگیرد ، همچنین اگر روش های کلاهبرداری و  امنیت گوشی و کامپیوترتان برایتان اهمیت دارد و میخواهید بدانید آیا تحت جاسوسی هستید یا خیر میتوانید به پست چگونه بفهمیم گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است یا چگونه متوجه شویم که کامپیوتر ما کنترل و جاسوسی می شود مراجعه فرمایید و  آنها را به دوستانتان خود نیز به اشتراک بگذارید.

تجربه و نظر شما ؟

امروز در مورد اینکه چگونه بفهمیم پروفایل تلگرام ، ایسنتاگرام ، فیس بوک و.. چک میشود نکات امنیتی و ترفندهایی را به شما آموزش دادیم ولی اگر شما هم در این زمینه ترفند یا ابزار خاص معتبر می شناسید ، از طریق دیدگاه در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک (Facebook)
آموزش کامل فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک (Facebook)

نظرات

  • yashar says:

    اصلا همچین چیزی وجود نداره خودتون رو خسته نکنید. من یکسال دنبال راهش بودم و هیچ راهی وجود نداره

  • خودم says:

    واتس اپ تراکر

  • No name says:

    من برا اینستاگرام یه راهی پیدا کردم که تقریبا میشه فهمید کیا بیشتر تو پروفایلت میچرخن!
    وقتی تو ستینگه استوری میری کلوز فرند انتخاب کنی کسایی که بیشتر پروفایلت رو میبینن میان اول لیست و همینجوری به ترتیب میره…
    البته به مدت فالوور بودن اکانت و تعداد فالووراشم بستگی داره، یه سری نکات ریز داره که خودتون متوجه میشین.

  • Sirvan says:

    In link kotah chejori mishe bezari
    Chejori lpro tadhkhiz midi mal kiye

  • Sirvan says:

    Chejori mishe link kotah dorost kerd chjori mifhmi lp kiye

  • حسن عظیمی says:

    من که نفهمیدم جطور شد برای اینستا میشه راهنمایی کنید

  • زهرا says:

    بابا تا یکی اومد نظر گذاشت که اره برا من نشون میده و من می تونم بفهمم کی پروفایلمو چک می کنه، فورا دوباره گول نخورید. حداقل اینو حدس بزنید که اینا ممکنه همونایی باشن که می خوان به کلاهبرداریشون ادامه بدن یا یه یسری ادما هستن که دوست دارند بقیه رو اذیت کنند و …

  • مصطفی says:

    برای واتس آپ نرم افزاری هست که خودم استفاده میکنم و می‌شود داداش گلم

  • شهریار says:

    من به دوستم پیام میدادم،ایدی شو فقط داشتم،الان هواسم نبود پاکش کردم،ایدیشم فراموش کردم،نمیتونم بهش پیام بدم،راهی نداره؟

  • رضا says:

    سلام
    آقا من چند وقت پیش با یک چت میکردم بعد دیگه کلا هم شمارشو از تو کانتکت گوشیم هم از تو تلگرامم شمارو پاک کردم ولی امروز تو
    کانتکت گوشیم دیدم شمارش هست اگه کسی میدونه خواهشا بهم بگه دلیلش چیه سپاس

    • رضا جوادی(عاشق نی نی) says:

      فکر میکنم باید از توی جیمیل و سایر نسخه های غیر رسمی تلگرام و اپ هایی که اجازه دسترسی به کانتکت شما رو دارن حذفش کنین

  • نسرین says:

    سلام یه سوال داشتم آیا ممکنه یک نفر با تلگرام یک نفر دیگه بتونه به دیگری پیام بده وبه جای اون شخص بادیگری صحبت کنه؟لطفا جواب بدید چون این کار برای من اتفاق افتاده یک خانمی به جای یکی از دوستانم وبا تلگرام دوستم به من پیام داد ومن هم به تصور اینکه دوستم هستن باهاشون صحبت کردم

    • م says:

      میتونه تلگرام رو با اکانت شهص دیگ رو یه موبایل یا لب تاپ دیگ نصب کنه اما بهرحال برای نصب باید خداقل یه بار به تلفن اون شخص دسترسی داشته باشه

    • شهروز says:

      اره میشه با اکانت ت. . از یک دستگاه دیگه به شرط اینکه کد ارسالی به خطت رو بدست بیاره

  • miladtanha99 says:

    دوسسسسستان اگه همگی با هم در نظر سنجی برنامه رسمی تلگرام در گوکل پلی شرکت و بخوایم این قابلیت رو اضافه کنن مورد توجه قرار میگیره و ممکنه عملی یشه،همگی باهم
    باتشکر.

  • امیر says:

    سلام من هرچه پیام به دوستانم در مسینجر میفرستم حتی برای برادرم میفرستم بلاک میشود چکار باید بکنم اولین بار است چت میکنم باشما

  • امیر says:

    سلام من هرچه پیام به دوستانم در مسینجر میفرستم حتی برای برادرم میفرستم بلاک میشود چکار باید بکنم

  • اصغر says:

    نظر خود را بیان کنید
    سلام،من یه کانال ساختم که خودم تنها توش عضوم اومدم یه استیکر گذاشتم تو کانال اما آمار بازدید ۲نشون میده ،لطفا راهنمایی کنید

  • تارخ says:

    متاسفانه اطلاعات شما کاملا ناقصه
    این امکان الان موجود هست و میشه به راحتی چک کرد چه کسی پروفایل تلگرام شما رو چک میکنه
    حتی شماره های ناشناس
    من بارها و با شماره ها و اکانت های مختلف امتحان کردم
    و دیدم کاملا درسته

    • مهنا says:

      سلام کاربر عزیز،شما گفتید همچین چیزی وجود داره وواقعیت داره.میشه به منهم بگید چطور این کارو کردید؟چه نرم افزاری نصب کردید؟مرسی

    • رها says:

      سلام میشه لطفا بگید،چجوری بفهمیم کی پروفایل تلگراممونو چک میکنه،،،ممنون میشم جواب بدید

    • سمیرا says:

      سلام.. میشه به منم بگین…
      واقعا چه جوری میشه فهمید که کی پروفایلمو چک کرده… هم جالبه هم هیجان انگیر… این ایدی تلگرام منه ممنون میشم اگه بهم بگین. ban0e_sorkh

    • تخم جن says:

      پس تو اصل جنسیD:
      خود خوده کلاهبرداره ای

      اگرم نباشی بدجور ساده ای:)

    • josepe says:

      در صورت امکان راهنمایی کنید . با تشکر

    • سجاد says:

      سلام.نگفتین چجوری میشه فهمید چه کسانی تصویر پروفایلمونو چک میکنه.
      لطف کنین راهنماییمون کنین.ممنون

    • Sara says:

      سلام چجوری میشه فهمید؟میشه برنامشو بهم معرفی بکنید؟؟؟مرسی

    • hamid says:

      الکی ملتو اسگل نکن اخه چه جوری میشه فهمید

    • بی نام says:

      نظر خود را بیان کنیدسلام میشه بگید چ جوری؟با چ برنامه ای؟مرسی

  • scorpio says:

    آقا اصلا یه سوال ما چرا پروفایل رو میذاریم بعدش چهار دست و پا میخوایم قرنطینش کنیم خب پروفایل واسه دیدن دیگران یا پیام رسا دادن به اوناست دیگه .چرا باید عکسی بذاریم که بعدش نخوایم کسی اونو نبینه

صفحات 1 2 3