رفع مشکل ثبت نام و آموزش کامل عضویت و نحوه کار با اسنپ چت (Snapchat)

۷ روش رفع مشکل ثبت نام و آموزش کامل عضویت و نحوه کار با اسنپ چت

اسنپ چت برنامه ای جذاب است که می توانید به راحتی عکسها و ویدیوهایی را به صورت اسنپ برای دوستانتان بفرستید که این عکسها و فیلمها برای چند ثانیه قابل دیدن هستند و بعد از آن محو می شوند.برای استفاده از این برنامه نیز مثل سایر برنامه های پیام رسان باید مراحلی را طی کنید که می خواهیم امروز به آموزش آن بپردازیم به علاوه اینکه روش های رفع مشکل رایج کاربران ایرانی با این برنامه یعنی رفع مشکل ثبت نام در اسنپ چت را بررسی کنیم.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (Snapchat) و نحوه نصب و کار با آن

How to fix ‘Snapchat login temporarily failed’ error and sign up problem

در انزل وب برنامه های کاربردی زیادی در زمینه پیام رسان را معرفی کرده ایم. برنامه هایی مثل هایک مسنجر، تیک تاک و سایر برنامه هایی که می توانید به جای تلگرام از آنها استفاده کنید.یکی دیگر از برنامه هایی که امروزه محبوب شده است و برای فرستادن عکس و فیلم از ان استفاده می شود اسنپ چت است که در ادامه می خواهیم با آن بیشتر آشنا شویم. اما قبل از آموزش نحوه استغاده از آن کاربران ایران دارای مشکلاتی در زمینه نحوه عضویت ، عدم نصب و  مشکل ثبت نام در اسنپ چت هستند که در ادامه ابتدا روش های رفع این موضوع را بررسی خواهیم کرد :

روش های رفع مشکل نصب و ثبت نام SnapChat

در صورتی که از اتصال اینترنت گوشی خود و عدم وجود مشکل در آن مطمئن هستید و با اینترنت وای فای خانه و محل کار نیز اسنپ چت شما نصب نمیشود یا با ثبت نام در آن مشکل دارید روش های زیر را امتحان کنید :

روش اول : تغییر زبان سیستم عامل گوشی

پیشنهاد میکنیم قبل از شروع ثبت نام و باز کردن برنامه ابتدا زبان گوشی خود را بر روی انگلیسی (English) قرار دهید.

روش دوم : استفاده از برنامه های تغییر دهنده آی پی

اگر امکان دسترسی و ثبت نام به اسنپ چت را از طریق آی پی اینترنت خود ندارید میتوانید از برنامه هایی نظیر Hotspot Shield و دیگر برنامه های تغییر دهنده رایگان آی پی ، آی پی اینترنت خود را تغییر دهید و سپس اقدام به ثب نام کنید.

روش سوم : استفاده از نسخه های قدیمی تر برنامه برای ثبت نام

بر خلاف پیشنهاد همیشگی ما برای استفاده از آخرین نسخه برنامه اگر در هنگام ثبت نام کد ثبت نام برای شما ارسال نمیشود و یا با ارورهای نظیر Snapchat login temporarily failed مواجه میشوید میتوانید از نسخه های قدیمی تر برنامه برای ثبت نام استفاده کنید ، نسخه های قدیمی تر برنامه را در سایت هایی نظیر apkmirror میتوانید جستجو و دانلود کنید.

روش چهارم : استفاده از نسخه رسمی

اگر از طریق روش بالا به نتیجه نرسیدید پیشنهاد میکنیم کش گوشی خود را ابتدا پاک ، برنامه sanpchat را حذف و سپس یکبار اپ رسمی را از گوگل پلی دانلود و بر روی گوشی نصب نمایید. حالا مجددا برای ثب نام یا نصب برنامه اقدام کنید.

روش پنجم : وارد اکانت گوگل خود شوید

در اندروید قبل از ثبت نام در اسنپ چت حتما وارد اکانت گوگل (Google Account) خود شوید و آنرا تایید کنید.

روش ششم : پاک کردن کش برنامه اسنپ چت و کش گوگل پلی سرویس در اندروید

همانند روش پاک کردن کش در مطلب رفع ارور Unfortunately has stopped در اندروید برای پاک کردن کش برنامه اسنپ چت به تنظیمات یا Setting گوشی بروید و برنامه اسنپ چت را انتخاب کنید.سپس Storage option را تپ کنید و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید. همچنین اینکار را برای گزینه Google Play Services نیز انجام دهید.

روش هفتم : از اجرا درست Google Play Services مطمئن شوید

در روش آخر پیشنهاد میکنیم در اندروید حتما به قسمت Settings > Data Usage > Google Services مراجعه و تیک گزینه Restrict background Data بردارید تا از اجرا درست Google Play Services مطمئن شوید. اسنپ چت برای اجرای درست در اندروید به این سرویس نیازمند است.


بعد از بررسی روش های حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت در بخش دوم به نحوه عضویت و استفاده از این قابلیت های در این شبکه اجتماعی خاص میپردازیم.

آموزش ثبت نام در Snapchat و ساختن اکانت اسنپ چت

ابتدا باید اسنپ چت را دانلود و نصب کنید که این برنامه جذاب و محبوب به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد.این نکته را باید بدانید که این برنامه برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و شاید روی تبلت به خوبی اجرا نشود.

دانلود اسنپ چت

سپس برنامه را اجرا کنید که آیکون این برنامه زرد رنگ به همراه تصویر روحی سفید است!

آیکون اسنپ چت

در ادامه برای ساخت اکانت روی Sign Up بروید.

ورود به اسنپ چت

سپس از شما خواسته می شود اسم و فامیلی که می خواهید با آن اکانت ساخته شود را وارد کنید.

وارد کردن اسم

گزینه Sign Up & Accept را برای ادامه فرایند ساخته شدن اکانت انتخاب کنید.

ساخت اکانت اسنپ چت

برای ایجاد اکانت در اسنپ چت سن قانونی بالای ۱۳ سال در نظر گرفته شده است و در این مرحله باید تاریخ تولدتان را وارد کنید.

وارد کردن تاریخ تولد در اسنپ چت

اکنون نام کاربری ای که برای خودتان در نظر گرفته اید را باید وارد کنید.این نام کاربری آیدی است که بفیه برای جست و جوی شما از آن استفاده خواهند کرد و قابل تغییر نخواهد بود بنابراین با دقت نام مناسبتان را انتخاب کنید.بعدا می توانید یک اسم برای اینکه به دوستانتان نشان داده شود هم انتخاب کنید و آن اسم قابل تغییر هم است.

نام کاربری اسنپ چت

برای تایید اکانت کاربری اسنپ چت لازم است ایمیلتان را وارد کنید و این برنامه یک ایمیل به آدرس شما ارسال میکند و شما با دنبال کردن دستورالعمل آن ایمیل،اکانت خود را تایید می کنید.

ایمیل اسنپ چت

در ادامه باید برای اکانتتان،پسورد وارد کنید که این پسورد بهتر است ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک،اعداد و سمبلها باشد.

پسورد اسنپ چت

سپس شماره موبایلتان را وارد کنید و continue را انتخاب کنید.شماره ای که وارد می کنید باید مربوط به گوشی باشد که اسنپ چت را روی آن نصب کرده اید.

وارد کردن شماره موبایل

کد ارسال شده توسط برنامه به شماره موبایلی وارد شده در مرحله قبل را وارد کنید.اسنپ چت برای اینکه مطمئن شود که ربات نیستید مرحله تاییدی در نظر گرفته است که روی تصاویری که روح در آن وجود دارد باید تپ کنید.

تایید کد ارسال شده

در این مرحله برنامه اسنپ چت لیست مخاطبین شما را برای پیدا کردن دوستانی که برنامه را دارند اسکن میکند. برای اضافه کردن آنها روی آیکون به اضافه کنار اسم هر فرد تپ کنید و بعد از accept کردن درخواست دوستی شما توسط آنها،می توانید برای هم عکس و فیلم بفرستید.میتوانید این مرحله را با انتخاب Not Allow و Continue فعلا رد کنید.هم چنین اگر میخواهید فردی را که در لیست مخاطبینتان نیست اضافه کنید باید به صورت دستی آنرا جست و جو کنید.روی گزینه جست و جو تپ کنید و نام کاربری مورد نظرتان را جست و جو کنید.

اضافه کردن دوستان


آموزش کار و استفاده از اسنپ چت

بعد از اینکه اکانتتان را ساختید و دوستانتان را هم اضافه کردید،می توانید ارسال عکس و فیلم را شروع کنید.برای اینکار به صفحه اصلی اسنپ چت بروید که بسیار شبیه به صفحه دوربینتان است.روی دکمه بزرگ وسط صفحه برای عکس گرفتن تپ کنید و برای فیلم آنرا نگه دارید.

آموزش کار و استفاده از اسنپ چت

بعد از گرفتن عکس می توانید آنرا ویرایش کنید.برای اضافه کردن کپشن به آن یکبار روی صفحه تپ کنید که با اینکار صفحه کلید نمایش داده می شود و می توانید پیام و یا متنی بنویسید.برای کشیدن خط و یا هر چیزی روی آیکون مداد در قسمت بالای سمت راست صفحه تپ کنید. رنگبندی مداد مشخص می شود و با انتخاب آنها رنگ مدادتان را می توانید تغییر دهید.هم چنین می توانید استیکر، اموجی را هم اضافه کنید.روی علامت استیکر تپ کنید و برای انتخاب گروههای مختلف استیکر صفحه را به چپ یا راست بکشید.سپس با اسکرول کردن استیکر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در این برنامه می توانید استیکر هم بسازید. کافی است روی علامت قیچی تپ کنید و با انگشت هر قسمت ویدیو را انتخاب کنید(مثلا صورت یا فرد)اکنون یک استیکر ساخته اید که هر جای صفحه بخواهید می توانید آنرا استفاده کنید.می توانید به عکسها فیلتر یا دما و زمان اضافه کنید.

ویرایش عکس

تنظیمات اسنپ چت به صورتی است که عکسها و فیلمها برای ۳ ثانیه برای گیرنده قابل دیدن هستند ولی می توانید این زمان را تغییر دهید.روی تایمر موچود در صفحه تپ کنید و در منوی ظاهر شده بین ۱ تا ۱۰ ثانیه یکی را انتخاب کنید.

حل مشکل اسنپ چت

برای فرستادن عکس روی اشاره گر پایین صفحه تپ کنید که با اینکار لیست مخاطبین نمایش داده می شود.با تپ کردن روی اسم افراد،عکس را برای آنها ارسال کنید. برای دیدن وضعیت اسنپتان به صفحه چت بروید تا از فرستاده شدن،رسیدن و یا باز شدن آنها مطلع شوید.

ارسال عکس ها

هم چنین می توانید عکس را به My Story اضافه کنید که گزینه ای است که بالای لیست مخاطبین نمایش داده می شود که استوری مجموعه ای از اسنپ چتهایی است که طی ۲۴ ساعت گذشته ارسال کردید و هر دوست شما می تواند بدون محدودیت آنها را چندین بار ببیند.استوری آن تقریبا شبیه به استوری اینستاگرام است که قبلا در انزل وب آموزش داده ایم.برای محدود کردن افرادی که می توانند استوری شما را ببینند کافی است روی آیکون گوشه بالا سمت راست تپ کنید.

انتخاب لنزها

برای انتخاب لنزها روی هر جای صفحه می توانید تپ کنید.این لنزها ویژگی هستند که برای تشخیص چهره و اضافه کردن افکت استفاده می شوند.این ویژگی برای آیفون ۴s به بالا و اندروید ۴.۳ به بالاتر قابل استفاده است.لنزها را قبل از گرفتن عکس فعال کنید و اگر فعال نیستند شاید دستگاه شما با آنها سازگار نیست.برای دیدن افکتهای مختلف به چپ swip کنید.ممکن است بعضی از انها دستورالعملی مثل “دهان خود را باز کنید ” و یا “ابرویتان را بالا ببرید” داشته باشند.

باز کردن پیام ها

روی گزینه چت در قسمت چپ تپ کنید و برای دیدن اسنپها روی اسم فرستنده تپ کنید.با باز کردن پیام تایمر شروع به کار میکند و با صفر شدن آن دیگر نمی توانید اسنپ را ببینید.برای پاسخ دادن قبل از رفتن اسنپ باید پاسخ دهید و اگر صفحه را ترک کردید دیگر نمی توانید پاسخ را ارسال کنید.برای ذخیره عکس می توانید در حین نمایش آن از صفحه اسکرین شات بگیرید و اسنپ چت به فرستنده اعلام میکند که شما اسکرین شات گرفته اید.

بلاک کردن اسنپ چت

ممکن است بخواهید افرادی را بلاک کنید تا نتوانند برای شما چیزی ارسال کنند و یا استوری های شما را ببینند.برای اینکار،لیست مخاطبین را اسکرول کنید و روی اسم فرد مورد نظر تپ کنید و سپس روی آیکون  ⚙️ ظاهر شده در کنار آن تپ کنید.منوی دیگری ظاهر خواهد شد که می توانید فرد را دعوت،بلاک و یا حذف کنید.

اگر فردی را حذف کنید از لیست مخاطبینتان پاک می شود و اگر بلاک کنیداسم آنها را در بلاک لیست می توانید ببینید.برای رفع بلاک افراد،در لیست بلاک شده ها روی اسم فرد تپ کنید و روی آیکون ⚙️ گزینه Unblock را انتخاب کنید.با اینکار اسم فرد دوباره به لیست مخاطبین باز میگردد.

تنظیمات اسنپ چت

برای تغییر تنظیمات و یا شماره اکانتتان با کشیدن دوربین به سمت پایین و تپ کردن روی ⚙️ در قسمت بالای راست می توانید این کار را انجام دهید.

نظر و پیشنهاد شما؟

اگر شما راه حل دیگری رفع مشکل ثبت نام در اسنپ چت و یا ترفند یا آموزش هایی بدر نحوه استفاده از Snapchat سراغ دارید حتما آنها را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 20 روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش ۲۰ روش حل مشکل ارور Could Not Connect در اسنپ چت
آموزش 11 روش رفع ارور oops something went wrong در اسنپ چت
آموزش ۱۱ روش رفع ارور Oops! Something went wrong در اسنپ چت
آموزش 10 روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش ۱۰ روش حل مشکل کار نکردن برنامه اسنپ چت
آموزش 4 روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش ۴ روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت

نظرات

  • Mobin says:

    چرا رمز را اشتباه میگه

  • ممداقا says:

    تو ایران دیگه قابل نصب نیست. تلاش نکنین

  • خودم🙂 says:

    ای بابا بخدا خسته شدم.الان چند ماهه نمیدونم چه بلایی سر اسنپ چتم اومده هرکاری میکنم سر ایمیلش میمونه بالا نمیاد کلی ایمیل میزنم اما نمیاره…لطفاا یکی اینجا پیدا بشه جواب سوال هایی که بی پاسخ مونده رو بگه😒😒💔

  • ramin says:

    من با توسل به۱۲۴۰۰۰پیقومبرواستقاسه به بی بی مدونا وآمامزاده لینچان بلخره رفتم توش… اره رفتم توووووووش. ولی زرتی انداختم بیرون. مادرسازندش وادرسم ارزوست

  • .ـ. says:

    ریدم دهن اون اسنپ چت لعنتی

    • 💕 says:

      از هر فیلتر شکنی استفاده کنید میاره فیلتر شکن و باز کنید از گوگل پلی فروشگاه بزنید پسورد ساز اون پسورد اسنپ چت و میاره یا میتونید خودتون درست کنید
      باید حروف بزرگ و کوچیک انگلیسی داشته باشه عدد داشته باشه علامت نگارشی هم باید باشه
      زبان گوشیتونو روی انگلسی قرار بدین فیلتر شکن هم باز باشه
      مشکل من ایمیل هست

  • hadis says:

    عالی بود 🧡🖇

    نمیدونم وارد میشه یا نه ؟😅
    این پسوورد لعنتی اذیت میکنه شکارههم خطا میزنه ، بخدا شماره خودمه 😣😓😭😭

  • فریبا says:

    هوفففف چرا خطاااا میدهههه ایمیل قبول نمیکنهههه

  • مهسا says:

    سلام من هرچی ایمیلم رو میزنم خطا میده فیلتر سکنمم بازه

  • Ali says:

    سلام
    برنامه از من اسمیل میخواد ولی من هر ایمیلی میزنم
    درست نمیشه
    مینویسه ایمیل تنظیم نشد لطفا دوباره امحتان کنید
    باید چکار کنم؟؟

  • سارای says:

    توروخدا ی پسورد لطفاااااااااااااا

  • Army forever 💜 says:

    مشکل پسورد چیه؟
    من از فری وی پی ان و شدو ساکس استفاده کردم اما نشد

  • مطهره says:

    سلام پسورد میخام

  • یسنا پورکریمی says:

    سلام من یک پسورد میخوام

  • Seta says:

    اسنپ چت من کلا پرید کسی میتونه کمکم کنه که برش گردونم عکسای مهمی داشتم رمزشو یادم نیست باید چکار کنم

  • Aaa says:

    سلام برای من وقتی کا یوسر نیم یا یه همیچن چیزی رو میزنم و بعد برای پسوورد هرچی میزنم نمیاد حروف بزرگ ک کوچیک عدداو سمبلها همچی میزنم نمیاد
    لطفا همکاری کنید متشکرم

  • Golnazazadi says:

    چرا سنپ چتم نصب نمیشه تو قسمت پسورد مشکل دارم

    • lena says:

      موقع sing up وقتی ارور میده و میگه try again later هیجوره نمیشه تو اسنپ چت sign up کرد .. چیکار باید کنم؟

  • Mira says:

    سلام ببخشید من بعد از اینکه اسمم رو مینویسم یه پسوورد میاد
    که نمیدونم براچیه
    هر چی میزنم فایده نداره.
    واینکه آیا برای اسنپ چت فیبترشکن میخوایم؟

  • -- says:

    من پسبورد‌میخام☺️

  • ــ ــ says:

    میشه بروزرسانی جدید هم بگید؟

  • Fatemah says:

    عالی

صفحات 1 8 9 10