افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام رایگان

بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان

هنگامی که در اینستاگرام وارد یک صفحه یا پیج جدید می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند تعداد فالوور یا دنبال کنندگان صفحه مورد نظر است و چنانچه این عدد یک رقم بزرگ باشد تاثیر زیادی در جذب مخاطبان دارد یعنی اگر یک پیج تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد مسلما سرعت جذب فالوورهای جدید بیشتر می شود. امروز در انزل وب قصد داریم ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که با کمک آنها می توانید به تعداد لایک ، کامنت و فالوورهای ایرانی اینستاگرام خود اضافه کنید.

روش های افزایش لایک و فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام به صورت رایگان

Tricks to Get More Real Instagram Followers

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پرطرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند. اخیرا میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌ است و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. قبلا در انزل وب در مورد ترفندها و روش های افزایش ممبر واقعی و اعضای ایرانی کانال تلگرام صحبت کردیم در حالی که در اینستاگرام نیز حتی بیشتر از تلگرام افزایش تعداد فالوورها یا دنبال کنندگان صفحه شما از اهمیت خاصی برخورد دار است، حال سوال این است که در اینستاگرام چگونه دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟ در ادامه انزل وب به شما ترفندهایی را آموزش خواهد دارد که با استفاده از آنها می توانید فالووهای واقعی و لایک اینستاگرام خود را افزایش دهید.

FollowMe-Logo-lrg

افزایش لایک و فالوور اینستاگرام به طور رایگان با تشکیل انجمن علاقه مندان

اگر علاقه مند به افزایش فالوور ای اینستاگرام خود هستید یک انجمن تشکیل دهید، البته باید قبل از تشکیل انجمن باید یک زمینه مناسب پیدا کنید تا کاربران بیشتری به پروفایل شما مراجعه کنند. شما می توانید Letterfolk را الگوی خود قرار دهید که یک نمونه عالی از یک انجمن قوی است. از فالوور هایتان بخواهید که شما را تگ کنند یا از هشتگ هایی استفاده کنید که شانس دیدن حساب کاربری شما را بیشتر می کند، شما می توانید برای انتخاب هشتگ مناسب پست قبلی انزل وب را که در مورد انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور است را مطالعه بفرمایید. در صفحه شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط باشید و جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید. این موجب می شود افراد به شما بیشتر اعتماد کنند. هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید. زیر پست‌های دیگران کامنت بگذارید، لایک کنید و افرادی که علایق مشترکی با شما دارند را فالوو کنید.

Create a Community

افزایش فالوور در اینستاگرام با استفاده از تجربیات دیگران

در صورتی که می خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید پست های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود، مطالعات اخیر نشان می‌دهند که زمان ناهار ( بین ساعت‌های ۱۱ صبح تا ۱ بعد از ظهر ) و غروب ( ۷ تا ۱۱ شب)، زمان‌های خوبی برای گذاشتن پست‌های مهم هستند و البته روزهای هفته هم اهمیت دارند. کاربران فعال روزی حداقل ۳ پست و با فاصله می گذارند. برای گذاشتن پست ا باید ابتدا وارد اینستاگرام شوید چنانچه موفق به ورود اینستاگرام نمی شوید پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب را که در مورد ۱۴ روش حل مشکل ورود به اینستاگرام و باز نشدن اکانت شما است را مطالعه بفرمایید.

تحقیقات زیادی درباره موضوع، زمان و نحوه گذاشتن پست‌ های اینستاگرامی انجام شده است، آنها را امتحان کنید که کدام تاثیر گذارتر است. در نظر داشته باشید که نتایج بدست آمده از برخی تحقیقات متناقض هستند، بنابراین واقعا لازم است که خودتان آنها را امتحان کنید. برخی از تحقیقات می‌گویند که فیلتر Mayfair به اندازه ۶ درصد باعث افزایش مشارکت کاربران به صورت لایک و کامنت، می‌شود. مطالعه دیگر که توسط Curalate انجام شده است، نشان می‌دهد که تصاویر آبی رنگ به میزان ۲۴ درصد بیشتر از تصاویر قرمز لایک می خورد. این مطالعه همچنین بیان میکند که تصاویر دارای نور و وضوح بالا، تصاویری که فضای نگاتیو زیاد یا یک رنگ غالب دارند، عکسهای دارای اشباع رنگ کم و تصاویر دارای بافت (texture)، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

 Dan Zarella، از دانشمندان شبکه اجتماعی Hubspot، تعداد ۱/۵ میلیون از عکس‌های اینستاگرام را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و پی برد که عکس‌های دارای چهره، ۳۵ درصد بیشتر لایک می‌ خورند و همچنین به این نتیجه رسید که قرار دادن فیلترها، تعداد لایک را بالا می‌برد. ( می توانید عکس هایتان را قبل از گذاشتن در اینستاگرام، هر طور که می خواهید ویرای‍ش کنید، گذاشتن عکسهای با کیفیت به صورت مداوم راه خوبی برای افزایش فالوور است.) Dan می‌گوید که از رنگهای زرد، نارنجی و صورتی پرهیز کنید و به جای آنها عکسهایی با رنگهای خاکستری، سبز و آبی قرار دهید. Zarella می گوید “استفاده از کلمه “like” در کپشن یا توضیح عکس، تعداد لایک‌ها را تا ۸۹ درصد بالا می‌برد، همچنین کلمه “comment” تعداد کامنت‌ها را تا ۱۹۴ درصد بیشتر می‌کند.” هرچقدر که لایک بیشتری بگیرید، احتمالا هشتگ‌های بهتری هم انتخاب کرده‌‌اید و احتمال دیده شدنتان بیشتر شده است.

Experiment With Advice From Instagram Studies

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و تجزیه و تحلیل آمار

بعد از این‌که تمام روش هایی که در بالا توضیح دادیم را امتحان کردید با ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مختلفی که وجود دارد بررسی کنید که کدام روش تاثیر گذار بوده و کدام بی تاثیر بوده است. شما می توانید با تبدیل پروفایل تان به یک پروفایل کسب و کار که در قسمت Settings > Switch to Business Profile وجود دارد از ابزار رایگان Instagram analytics استفاده کنید و بهترین تصاویر خود را ردیابی کنید. زمان ارسال، نوع و توضیحات عکس ها به شما کمک می کند تا آنچه که موجب موفقیت یک عکس شد است را درک کنید. SocialBakers، ابزار رایگان دیگری است که برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام بکار می رود که با استفاده از آن می توانید عکسهایی که لایک و کامنت بیشتری دریافت کرده است را شناسایی کنید، بعد از شناسایی سعی کنید که از موضوعات مشابه باز هم عکس بگذارید اما عکس تکراری نگذارید. در صورتی که می خواهید بدانید آنفالوو شده اید یا نه پست بهترین روش فهمیدن آنفالو شدن در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

بالا بردن فالوور ایرانی اینستاگرام با تگ کردن دیگران

دلایل زیادی برای تگ کردن افراد در عکس‌هایتان وجود دارد؛ ممکن است این افراد و یا محصولاتشان در عکس شما حضور داشته باشند، همچنین وقتی که به بازدید یک رویداد هنری مانند نمایش یا کنسرت میروید، هنرمندان را تگ کنید، این کار ترفند موثری است، اما سعی کنید که به بهترین نحو این کار را انجام ذهید یعنی اسپم تولید نکنید و فقط وقتی کسی را تگ کنید که  با عکس در ارتباط باشد، در ضمن هیچکس را به صورت دائمی تگ نکنید.

tag

نحوه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با برچسب گذاری جغرافیایی عکس ها

برای اینکه در جامعه محلی شناخته شوید، هنگام آپلود عکس هایتان ” اطلاعات موقعیت مکانی” یا Location  را به آن اضافه کنید. برچسب گذاری جغرافیایی عکس‌ها در سنگاپور روشی برای هک و ویروسی شدن عکس‌ها بود اما اینستاگرام به سرعت جلوی این کار را گرفت. هنگامی که شما یک پیغام متنی یا تصویری جدید در اینستاگرام دریافت می کنید برای شما نوتیفیکیشن هایی ارسال می شود در صورتی که این نوتیفیکیشن ها برای شما نمایش داده نمی شود پیشنهاد می کنیم پست ۳ روش حل مشکل نشان ندادن هشدار پیام جدید در تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و.. را مطالعه بفرمایید.

Geotag Your Photos

شرکت در مبادلات اینستاگرام و افزایش لایک و فالوورها

جستجو و یافتن اکانت هایی که پستهای مهمان می‌گذارند یک فرصت عالی برای دیده شدن بیشتر است، این کار که Instagram Takeover نامیده می‌ شود و به مدت چند روز طول می‌ کشد، ممکن است برای هر دو طرف سودآور باشد. چگونه این فزصت‌ ها را پیدا کنیم؟ بهترین روش برای Instagram Takeover این است که اکانت‌هایی را پیدا کنید که حالا به این کار مشغول هستند و پست‌های مهمان را می‌پذیرند. نکته‌هایی از زبان Dana Nicole که این روش را امتحان کرده است به این شرح است “اکانتی را انتخاب کنید که با محتوای شما تناسب داشته باشد. برایشان توضیح دهید که چرا آنها را انتخاب کرده‌اید، چرا پست شما جذاب به نظر می‌رسد و فالوورهای آنها چه بهره‌ای از پست شما خواهند گرفت. سعی کنید از طریق مطرح کردن سوال در کپشن های خودتان با کاربران اکانت میزبان ارتباط برقرار کنید، با این کار ممکن است آنها از اکانت شخصی شما بازدید نموده و شما را فالو کنند. از سوی دیگر خودتان می‌توانید از پست‌های دیگران میزبانی کنید، بهتر است میزبانی کاربران با فالوورهای زیاد را بپذیرید، با این کار فالورهای آن‌ها شما را خواهند دید. برای اشتراک گذاری مجدد پست های اینستاگرام میتوانید از آموزش اشتراک گذاری مجدد عکس و ویدیو دیگران در پروفایل اینستاگرام شما انزل وب استفاده کنید.

Take Part in an Instagram Takeover

اضافه کردن بیوگرافی و تاثیر آن در افزایش لایک فالوور اینستاگرام

ایجاد بیوگرافی یا bio قوی را فراموش نکنید. بیوگرافی باید شامل اطلاعاتی باشد که کاربران بتوانند از طریق آن با شما ارتباط برقرار کنند، برای این کار فقط ۱۵۰ کاراکتر می توانید وارد کنید، پس بیوگرافی را به دقت تنظیم کنید و یکی دو هشتگ هم انتخاب کنید تا در نتایج جستجو نشان داده شوید. فراموش نکنید که لینک وب‌ سایت خودتان را در بیوگرافی تان بگذارید چونکه اینستاگرام اجازه نمی‌ دهد زیر پست‌ ها لینک‌ های قابل کلیک قرار دهید بنابراین بیوگرافی تنها جایی است که می‌ توانید سایت خودتان را معرفی کنید. البته می‌توانید برای ایجاد لینک‌ های قابل کلیک در زیر پستها از ابزارهای پولی اینستاگرام نیز استفاده کنید.

Don’t Forget Your Bio

افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت مجانی

تمام روش های قبلی محدود به خود اینستاگرام می شد علاوه بر اینستاگرام شما می توانید بیوگرافی و لینک اینستاگرام خود را در رسانه های اجتماعی دیگر مانند تلگرام، فیس بوک، تویتتر و… قرار دهید و این رسانه های اجتماعی را به هم وصل کنید ، اینکار سریع و ارزان ترین روش افزایش فالوورهای پیج جدید شماست!

برای لینک دادن اینستاگرام به فیس‌بوک، توییتر و … Settings > Linked Accounts را دنبال کنید. در این صورت وقتی یک پست جدید قرار می‌ دهید، می‌ توانید آن را به صورت همزمان از طریق سایر رسانه‌ های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اتصال حساب اینستاگرام به فیس‌بوک، دوستان فیس‌بوکی شما را آگاه خواهد کرد و باعث می‌شود که بیشتر دیده شوید. ایمیل هم یکی از ابزارهای قدرتمندی است که می‌توانید برای ارتقای اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید، فقط کافی است که لینک اینستاگرام را در امضای ایمیل‌ های خود بگذارید، با این کار احتمالا فالوورهای بیشتری به دست می‌ آورید. اگر یک خبرنامه شخصی دارید و به مشترکین خودتان ارسال می‌ کنید، لینک اینستاگرام را به آن اضافه نمایید.

برنامه افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

InstaFollower یک برنامه افزایش فالوور اینستاگرام است که به سادگی و البته رایگان به شما اجازه افزایش فالوورها را می دهد. کار با این برنامه بسیار ساده می باشد. کافی است این برنامه رایگان را دانلود و نصب کنید. وارد حساب شوید و با فالوو کردن دیگران سکه جمع آوری کنید و با سکه های جمع آوری شده، درخواست فالوور دهید تا دیگران شما را فالوو کنند. مشابه این برنامه رایگان در اینترنت زیاد است کافی است که آنها را در گوگل سرچ کنید ، اما حتما مراقب برنامه های تقلبی و سودجو در این زمینه نیز باشید ، ما قبلا بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام را به شما معرفی کردیم.

follow

ترفندهای دیگر افزایش لایک، کامنت و فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام

برای افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه جدید در اینستاگرام لازم است به نکات زیر هم نگاهی بیاندازیم:

  • با رویداد ها و حوادثی که اتفاق می افتد، با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان دهید مثل حادثه تروریستی بمب گذاری تهران که در قبلا ما در انزل وب توضیح دادیم و از این طریق مخاطبان را به سمت خود جذب کرده و ارتباط خوبی با فالوور های خود برقرار کنید.
  • شما می توانید با قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و انتشار ویدیو یک دقیقه ای، به فالوور های خود نشان دهید پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد. در صورتی که با ارسال ویدیو مشکل دارید پست ۱۵ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.
  • قابلیت دیگر در اینستاگرام یعنی استوری، موجب بهتر دیده شدن تصاویر، ویدیو ها و معرفی صفحه خود به دیگر کاربران شوید. برای اضافه کردن آهنگ به استوری پست ۴ روش کاربردی اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.
  • با ایجاد رقابت در صفحه خود و برگزاری مسابقات و جوائز، کاربران و فالوورها را ترغیب کنید که صفحه شما را دنبال کنند.
  • اگر کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود دارید، بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را درج کنید تا افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام را در صفحه خود شاهد باشید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

اگر روش ، استراتژی یا برنامه دیگری برای افزایش تعداد فالوورهای واقعی اینستاگرام می شناسید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نحوه شناسایی و حذف فالوور های غیر فعال و فیک در اینستاگرام
آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوورهای غیر فعال و فیک در اینستاگرام
رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام
علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام
پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام
انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۱

نظرات

  • محبوب says:

    بسیار مفید متشکرم??

  • الناز حق شناس says:

    پس چرا لینکی که اضافه کرده بودم تو کامتم رو اضافه نکردید ؟؟

  • الناز حق شناس says:

    عالی بود انزل وب و روشهای خوبی بودن راستی یکی از سایت ها خیلی کامل این موضوع رو پوشش داده که برای دوستان دیگه هم میتونه مفید باشه. اینجا لینکشو میذارم